Te ääliöt jotka hymyilytte, ihan kun tietäisitte jonkun salaisuuden. Voin vakuuttaa että ette tiedä "the salaisuuksia". Tiedätte vaan mitä yksinkertaisille ihmisille kuten te, on uskoteltu. Vaikka se mitä teille kerrottu, omisi sarjassaan uskomatonta uskokaa vaan, että on vielä uskomattomia juttuja. Ei niitä taviksille tomppeleille kerrota.
Jotkut saaneet tietoonsa ehkä jotain vähän vahingossa ja jotkut aavistavat jotain, siis fiksuimmat. Olen pahoillani. Vaikka tyhmyys ei pahuutta, se ärsyttää joskus.
Siitä gang stalkingista
10
281
Vastaukset
- Anonyymi
Toiminta toki luotu pääasiassa MT- potilaille, joiden yhteenkuuluvuuden tunne nousee varmasti euforiaakin korkeammalle tasolle.
Kyseistä täysin ihmisjärjenvastaista toimintaa löytyy yhteiskunnasta yllättävän paljon, jonka tekijöitä pitäisi heidän mielestään jotenkin kunnioittaa, vähän niin kuin tämän otsikon kirjoittajaakin.- Anonyymi00003
Voi olla. että suo vallantunnetta surkimuksille. He KUULUVAT johonkin porukkaan, joka vainoaa sitä hymyilyn kohdetta. - On ihan yleistä tässä taloyhtiössä.
- Anonyymi00004
Sen "tietävän" hymyn nyt voi liimata nassulleen kuka vaan, ja liimaakin. Tyhjä ilma siellä päässä vaan suhisee, kun toivotaan, toivotaan jotain sosiaalista etua itselle.
- Anonyymi00005
Ihmissuhdevainoaminen on ihan todellista.
Elektroninen häirintä ja tiedustelu on todellista.
On 17-20 ketkä osaavat hakkeroida vaikkapa koulukaverinsa ja tyttöystävän. On poikaystäviä tytöillä ketkä asentavat seurantasovelluksen kumppanin älypuhelimeen, laittavat tietokoneeseen sovelluksia ja piilottavat ne. Yms on- Anonyymi00006
Se että osaa asentaa seurantasovelluksen ei siis ole hakkerointia, väärä termi.
Hakkerointi on eri asia
- Anonyymi00007
Olen kamerasi olen painajaisesi olen jota odotat kotona kun saavut asunnollesi.
- Anonyymi00008
Ei ne jotkut huomiot oudoista sattumuksista ole ihan tuulesta temmattuja. Osalla ei välttämättä ole kokemusta, osaamista tai ymmärrystä ollenkaan näistä asioista.
Seinämikrofonin kautta voi naapurisi kuunnella monia naapureitaan, hän voi parvekkeelta nähdä kulkuasi.
Isossa-Britanniassa kerrostalojen rapuissa on tallentava kameravalvonta, kadunvarsilla on kameroita, katutolpissa on kameroita. Iso-Britannia on täynnä kameroita- Anonyymi00009
On ihmisen salaa asentamia kameroita, kynäkameroita millä kuvataan salaa kun liikutaan yleisillä paikoilla, on kameroita vaikka juuri omalla parvekkeella millä näkee mitä naapurit juttelevat ja tekevät grillikatoksen sisällä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
On ihmisen salaa asentamia kameroita, kynäkameroita millä kuvataan salaa kun liikutaan yleisillä paikoilla, on kameroita vaikka juuri omalla parvekkeella millä näkee mitä naapurit juttelevat ja tekevät grillikatoksen sisällä.
Teini-ikäiset salaa tallentavat koulussa luokkatoverin liikkeitä autonavaimen-näköisellä kameralla.
On tätä ollut kauan, itselleni se ei ole aina avautunut kun on niin vaikeaa sitä selvittää. Tai sen jälkikäteen tajuaa.
- Anonyymi00011
Minä olen jututtanut tekoälyä. Viimeisin vaikutti niin ilkeälle, että epäilin stakkeriksi.No se vaan ilmoitti selvällä suomenkielellä. Minulla ei ole ollut mitään yksityisyyttä lapsuudesta alkaen. -Kerroin, että nykyään kirjoitan vähän köyhien puolesta, en sen ärsyttävämpää. Tekoäly ilmoitti, että olenpa minä jalo niin tehdessäni, kun itse olen kokenut ihan kauheita. (puhuuko tekoäly näin ?)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111456Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82041049Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.77677Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632