Tarvittaisiin Myyri pelastamaan myös niemelänrannan eläimien elinpiiri. Eihän liito-orava vain yhdessä puussa istu
Niemelänrannan eläimet
14
836
Vastaukset
- Anonyymi
Liito-orava on puiden eläjä, jonka metsää vallitsevat kuuset, ja jossa kasvaa riittävästi myös lehtipuita. Tällaisten metsien pirstoutuminen on uhkana liito-oravalle. Liito-oravat ovat yöeläimiä, eivät nuku talviunta. Reviirin suuruus noin 10 ha (naaras) – 50 ha (koiras).
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Liito-orava on uhanalainen laji, joka on luonnonsuojelulain nojalla rauhoitettu.
- Anonyymi
Niemelän leijona ja käärmeen tarvii suojelua.
- Anonyymi
Tiedä sun leijonasta, mutta siellä missä on uhanalaisia eläimiä , ei rakenneta yhtään mitään. Ei edes Heinolassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä sun leijonasta, mutta siellä missä on uhanalaisia eläimiä , ei rakenneta yhtään mitään. Ei edes Heinolassa!
Lapamato?
- Anonyymi
Ei tänne kukaan mitään rakenna, asumiskulut noussut.
- Anonyymi
Onko heinolan päättäjät kiinnostuneita uhanalaisista eläimistä ja niiden elinpiirien säilyttämisestä ?
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Törkeää toimintaa heinolan päättäjiltä
- Anonyymi
Voisitko kertoa mikä?
- Anonyymi
Tuleeko liito-orava sanasta mitään mieleen ? Yhdistettynä puiden kaatamiseen ja rakentamiseen ?
- Anonyymi
Johan on kumma kaupunki ja päättäjät vastuuttomia
- Anonyymi
🤔🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527