Tokmannin uudistamis hommat ovat mielenkiintoisia

Anonyymi-ap

Erikoisen sokkeloksi pistävät sotkamon tokmannin näköjään.
Mutta kivahan se on että asiakkaat pistetään kiertelemään joka sopukka.

28

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri uutinen että laitetaan nämä kaupat sokkeloiksi ja hyllyn välit kiinni ja entäpä jos tulee tulipalo. Ei siinä asiakasta ajatella kun vain että lisää myyntiä kun joutuu asiakas kiertämään joka nurkan.

• Anonyymi

Montako tulipaloa tiedät suomalaisissa kaupoissa, jotka ovat vaatineet asiakkaita kuolouhreiksi? Tuo kiertävä kauppareitti on trendi kaikissa sekatavarakaupoissa ja Ikeassa ollu vuosikymmenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako tulipaloa tiedät suomalaisissa kaupoissa, jotka ovat vaatineet asiakkaita kuolouhreiksi? Tuo kiertävä kauppareitti on trendi kaikissa sekatavarakaupoissa ja Ikeassa ollu vuosikymmenet.

Oot varmaan sitten ikean mainittuasi käynyt ko liikkeessä ja nähnyt että siellä on myös niitä poistumisovia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan sitten ikean mainittuasi käynyt ko liikkeessä ja nähnyt että siellä on myös niitä poistumisovia

Oikea on painajainen, saa kävellä 2km jotta löytää yhden tavaran.. En käy enää

• Anonyymi

Labyrintti, jonne eksyy eikä löydä enää ulospääsytietä. Paniikkihäiriö siinä herkimmille iskee.

• Anonyymi

Sama kajaanin Kodintukussa. Ei yhtään miellyttävä se uudistus! En tykkää enkä käy enää!

• Anonyymi

Siellähän on pari oikotietä.. Siis Kajaanissa.

• Anonyymi

Eihän sinne ole pakko.mennä jos ei osaa kaupassa käydä.

• Anonyymi

Tollo.

• Anonyymi

Olen käynyt useammalla paikkakunnalla kyseisissä liikkeissä ja kaikissa sama homma. Asiakas laitetaan kiertämään koko liiketila, jotta tulisi heräteostoksia.

• Anonyymi

Käyn mieluummin muualla juurikin tuon sokkeloisuuden takia. Onneksi on vaihtoehtoja. Samoin ihmetyttää kodintukun kesäpihan kassan ja portin sulkeminen jo juhannuksen jälkeen. Kauniita kukkia näyttää olevan paljon, mutta myymättä jää. Hankkijalla on helppo ja nopea pistäytyä. Kiitos heille!

• Anonyymi

Kissan ja koiran ruokia on neljä pitkää hyllykköä sotkamon tokmannilla ja varmaan on kainuun suurin eläin ruoka tarjonta tällä menolla Sotkamon tokmannilla ja muulla ei väliä sitten.

• Anonyymi

Kävin uudistetulla Tokmannilla, enkä käy toiste. Olivat saaneet tehtyä vielä entistäkin ahtaammaksi, käytävillä ei mahdu menemään ohi muista asiakkaista. Sokkeloinen ja ahdas, eli paniikkihäiriöiselle helvetti. Myymälään mahtuu pari asiakasta kerrallaan, että siellä pystyy mukavasti asioimaan. Tilaan jatkossa netistä sen minkä tarvitsen. Miksi pitää tehdä paskoja uudistuksia?

• Anonyymi

Tämä on tyyli kaikissa uusissa tulokkaissa, Rusta, Ikea ja uudet ketjut joita Suomeen on rantautunut.

• Anonyymi

Olisi erottuvuustekijä muihin ketjuihin pitää hyllyrakenne entisellään. Piipahdin myös uudessa Tokmannissa ja en tykännyt minäkään. Meni puolet kauemmin aikaa asioida ja etsiä ylipäätään tuotteet, joita tarvitsi. Ei hyvä uudistus.

• Anonyymi

IKEA kekkasi aikoinaan myymälämallin, jossa asiakas pakotetaan kiertämään koko pulju ennen kun ulos pääsee.
      Kajaanin MOTONET pistettiin samalla keinolla sekaisin.

• Anonyymi

Entäpä 'jölli' sitten?
      Menin ostamaan lauantaimakkaraa.
      Tulin ulos kaksi kossupulloa kassissain.

• Anonyymi

Pikku heräteostos 😆👍

• Anonyymi

Tuosta tokmannin nykyisestä liiketilojen järjestelystä tuli mieleeni heti siellä käydessäni mieleen elokuvan "Hohto" loppukohtaus labyrintissä jossa pikkupoika pakeni kirves kädessä jahtaavaa "Jackkia".

• Anonyymi

Minua kummastuttaa tämä muutoshaluttomuus Sotkamossa... kaikki pitää tapahtua samalla kaavalla ja kaikki uusi on kamalaa.
      Minusta uudistettu Tokmanni on kiva valopilkku arkiseen harmaaseen Sotkamoon ja henkilökunnalta voipi kysyä apuja jos ei tavaraa löydy.
      Minäkin sain apuja kun ymmärsin pyytää👍

• Anonyymi

Se henkilökunta pitäisi käydä ensin etsimässä jostain ties mistä. Ja vaikka apua saisikin, myymälä on silti ahdas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se henkilökunta pitäisi käydä ensin etsimässä jostain ties mistä. Ja vaikka apua saisikin, myymälä on silti ahdas.

Kävin kassalta kysymässä ja soittivat sieltä mulle apuja😉👍

• Anonyymi

Hyvin löytyy tavarat kun silmät auki kulkee.

• Anonyymi

Helpommin ja paljon halvemmalla löytyy tavarat Temusta.

• Anonyymi

Entinen Tokmanni oli parempi! Ja ne hinnat, ne ei edelleenkään pidä paikkaansa kun kassalle menee. Piti muka olla tarjouksessa mutta eipä ollutkaan kun kotona ryhtyy kuittia tutkimaan. Ja muutaman euron takia ei viitsi lähteä takaisin valittamaan. Pitäisi tarkastaa kuitti aina jo kaupassa…

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe