https://yle.fi/a/74-20105798?origin=rss
Tietenkin hallinnon pitää yrittää epätoivoisesti kieltää ilmiö. On varsinkin näin sodanuhkaisessa tilanteessa vaarallista jos/kun 90% nuorista miehistä ymmärtää ettei yhteiskunnassa ole hänelle tilaa muuna kuin sodassa uhrattavana pelinappulana. Silloin kun viimeksi sodittiin suurimmalla osalla miehiä oli jotain minkä vuoksi taistella, osalla jo oli perhe ja ne joilla ei ollut voivat kohtuudella odottaa sellaisen kyllä sitten sodan jälkeen järjestyvän. Nyt jos sota syttyisi uhrattaviksi ajatelluilla ei ole ruusuista tulevaisuutta luvassa vaikka hengissä selviäisivätkin.
-harmiseikirj-
Jos se ei olisi totta siitä ei tarvitsisi ylen tehdä juttua
59
470
Vastaukset
- Anonyymi
irroiytetaan kokonaan petteri orpilta toinen silmä pois päästä jotta hän näkee kuin tavallinen suomalainen
- Anonyymi
"In the land of the blind, the one-eyed man is king". - Muun muassa D. Icke. Tämähän on helppoa: Pistetään kaikki ne sotimaan keskenään ketkä tukevat taloudellisesti sotateollisuutta. That's how the penny drops 😉. Valtion ylin johto saisi itse mennä tykinruoaksi ensimmäisenä, hehän sen sopan ovat keittäneet. Niiden lukumäärä on paljon pienempi kuin massojen, joten se olisi silläkin tavalla inhimillisempää (vähemmän ruumiita).
- Anonyymi
Mikäs siinä jos mieluummin ottavat venäläistä moppia takapuoleen.
xLiner- Anonyymi
tuo nyt on vain sinun arvailua mutta pommikuopassa tulee sulaa metallia niskaan, kyllä varmaan Venäjäkin ottaa nuo epäinhimilliset aseet käyttöön:
https://yle.fi/a/74-20110048?origin=rss
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo nyt on vain sinun arvailua mutta pommikuopassa tulee sulaa metallia niskaan, kyllä varmaan Venäjäkin ottaa nuo epäinhimilliset aseet käyttöön:
https://yle.fi/a/74-20110048?origin=rss
-harmiseikirj-Sulta ei olekaan pitkään aikaan pärähtänyt näitä putlerin pepun nuolenta -juttuja.
Mitä nyt on tapahtunut? Taas joku pikasuhde päättynyt?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei olekaan pitkään aikaan pärähtänyt näitä putlerin pepun nuolenta -juttuja.
Mitä nyt on tapahtunut? Taas joku pikasuhde päättynyt?
xLinerYmmärsitkö taas tahallaan väärin harmiksen pontin?
Olet tyhmä kuin saapas.
>simiti< - Anonyymi
Hommaa elämä kiihkoilijapsk.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsitkö taas tahallaan väärin harmiksen pontin?
Olet tyhmä kuin saapas.
>simiti<Ai niin, kun sullakin on kieli siellä rypyssä. Slurpsista vaan 😜
xLiner
- Anonyymi
Kun avaa silmänsä ja katselee ympärilleen, niin huomaa, että aivan kaikenlaiset miehet pariutuvat. Se touhu on hyvin pitkälti kovien välistä kiinni ja tuollaiset chad-kuvitelmat heikentävät rajusti mahdollisuuksia pariutua. Mä olem useamman kerran katsellut ja kuunnellut sivusta sitä, miten miehet eivät ilmeisesti itse eden tajua miten äärimmäisen vastenmielisen kuvan he itsestään noilla jutuillan tekevät. Siihen riittää jo puolikaan tuollaisen lauseen ja ajatuksen kuuleminrn miehen suusta, että hänet siurretään ryhmään "ei ikinä".
- Anonyymi
Noinhan se on. "Inceleiltä" puuttuu sosiaalinen ymmärrys kokonaan. Ykdikään nainen, joka ei etsi "chadia", ei ikinä huoli myöskään miestä, joka kuvittelee naisten etsivän "chadeja". Tämä on hyvin yksinkertaista, kun vähän käyttää järkeään (jos sellaista omistaa). Sellaisella ihmisellä, joka kiinnostuisi hänestä jo lähtökohtaisesti rumasti ja vääristyneesti ajattelevasta henkilöstä, on jotain vialla päässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on. "Inceleiltä" puuttuu sosiaalinen ymmärrys kokonaan. Ykdikään nainen, joka ei etsi "chadia", ei ikinä huoli myöskään miestä, joka kuvittelee naisten etsivän "chadeja". Tämä on hyvin yksinkertaista, kun vähän käyttää järkeään (jos sellaista omistaa). Sellaisella ihmisellä, joka kiinnostuisi hänestä jo lähtökohtaisesti rumasti ja vääristyneesti ajattelevasta henkilöstä, on jotain vialla päässään.
Noinhan se on. Kahdesti elämässäni olen onnistunut ihastumaan tuollaiseen incelhenkisesti ajattelevaan mieheen. Se ihastus on karissut nopeasti, eikä ole tehnyt mieli mennä siinä mielessä lähestymään, kun on vähän heidän juttujaan kuunnellut. Olen huomannut, että iso osa miehistä ei tunnu edes tajuavan, että naiset kykenevät kuulemaan sellaisiakin asioita, joita ei suoraan juuri heille sanota. Jos nainen on jostain miehestä kiinnostunut ja häneen vähän ihastunut, niin kyllä hän silloin huomio millaisia juttuja se mies siellä miesporukassa puhuu, jos vain kuuloetäisyydellä on.
- Anonyymi
Täydellisesti samaa mieltä. Juntteja ei kukaan nainen halua jolla on vara valita. Keskittykää ukot norsun kokoisiin donniin
Niitä löytyy yllin kyllin
- Anonyymi
Jaa, mutta tunnistatko olevasi osa alakulttuurien ilmiöitä?
- Anonyymi
Sinä siis itse tunnet näin, eikä tarkoitus trollata itänaapurimielisesti?
- Anonyymi
Tiedittehän, että Ukrainalaisia kaatui yhdessä taistelussa Suomea vastaan 8000 sotilasta.
Kumpuaako Venäkävihanne Suomen sodista?
Miksi sitten palvotte Ukrainalaisia tappajia?
>simiti<- Anonyymi
Sivusta. Ihmettelen sinun ajatus maailmaani. Neuvostoliitto ja nyt Venäjä uhraa sotilaitaan sodassa tykin ruoaksi. Moskovan ja Pietarin alueelta harvemmin. Reilu 80- vuotta sitten uhrasivat Ukrainalaisia, jotka olivat pakotettuja sotaan. Silloin ei ollut toiminta läpinäkyvää niin kuin nykyisin, osataan nähdä asioita laajemmassa perspektiivissä, onneksi.
Ei niin mustavalkoisesti, kuin nyt itse esität Ukrainalaisia meidän vihollisia. Neuvostoliitossa ei arvostettu ihmisen arvoa kovinkaan korkealle, olivat enemmän pelinappuloina. Tämän on Putin hyvin näyttänyt toteen myös Venäjällä nyt, eli eivät ole oppineet mitään uutta tämän suhteen reilussa 80- vuodessa, samaa hajota ja hallitse- politiikkaa jatkavat. Oman kansan harmiksi.
Venäjällä ajatellaan aina vaan, että suurella on aina mahdollisuus alistaa pienempiään, jollei ne alistu heidän tahtoon uhkaamalla ja pelolla. Raukkamaista toimintaa minusta, menneet vuodet eivät ole opettaneet järjen käyttöä KGBn agenteille. Autoritaarisesti johdettu maa, jota itse kutsuvat Kremlissäkin demoktaattiseksi maaksi? Valheet korostuvat, kun perustat ovat heikot.
- Anonyymi
tuossakin lauluss ssekwsriseri Iävre all power snd glory.... kuin joku Bin laden...:DD
- Anonyymi
Näetkö harmis että naiset jakautuvat epätasaisesti ja pidät sitä epätasa-arvoisena? Eli niin, että jotkut miehet saavat paljon naisia ja toiset eivät ollenkaan.
Se on oikeasti epäinhimillistä ja saa tuntemaan kuin nainen olisi hyödyke sinulle.
Kun linkitit yhteen aikaan paljon naisten kohtaamia väkivaltarikoksia, niin pohdin olisitko itse syyllistynyt sellaiseen, tai sellaista tapahtunut sinulle läheisessä suhteessa.
Miten vain, mutta sellainen luo turvattomuuden tunnetta sinua kohtaan. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö tuota pitäisi käsitellä pois sinua rasittamasta- Anonyymi
Mutta nainenhan on harmikselle esine. Ja ainoa sellainen joka hänelle vaikuttaa kelpaavan on anorektisen laiha, kukkamekossa nyrkin ja hellan välissä pelosta tärisevä yksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nainenhan on harmikselle esine. Ja ainoa sellainen joka hänelle vaikuttaa kelpaavan on anorektisen laiha, kukkamekossa nyrkin ja hellan välissä pelosta tärisevä yksilö.
No niinpä. Meidän pitäisi yrittää pelastaa harmis ja tuo naisraunio epätoivotulta tulevaisuuden kuvalta ja harmista eniten omalta itseltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Meidän pitäisi yrittää pelastaa harmis ja tuo naisraunio epätoivotulta tulevaisuuden kuvalta ja harmista eniten omalta itseltään.
Ei meidän ilmeisesti tarvitse. Ymmärsin että hän on lähdössä Venäjälle hakemaan turvapaikkaa ja oletettavasti onneksi ihan ilman naista, koska kuka tuollaisen nyt huolisi.
- Anonyymi
joskuskud niin oli haaveen tehdä oma levy oikein...teimme sirrenja uusi DVD-versiokin... mutta niin omaksi iloksi lähinnäkin..
- Anonyymi
Rsmimmäisen levyn nimi taisi olla.. #D Acceleratwed team -High TuneD Performance
Toivon, että saa kasvatettua poikani sellaiseksi mieheksi, joka ei perusta arvoaan millekään kutosen säännöille. On paljon tärkeämpää olla hyvä ihminen ja kunnioittaa muita, kuin olla joku "Chad". Äitinä olen huolissani tällaisista ilmiöistä, sillä niillä on salakavala tapa levitä somessa.
- Anonyymi
Muutos lähtee naisista. Naisten tulee näyttää selkeästi nuorille miehille että muunkinlaisilla kuin chadeilla on vientiä. Veikkaan etteivät näytä vaan edelleenkin pitävät rimaa korkealla ja suosivat chadeja.
Anonyymi kirjoitti:
Muutos lähtee naisista. Naisten tulee näyttää selkeästi nuorille miehille että muunkinlaisilla kuin chadeilla on vientiä. Veikkaan etteivät näytä vaan edelleenkin pitävät rimaa korkealla ja suosivat chadeja.
-harmiseikirj-Eikö niillä nuorilla miehillä ole isiä?
Jos äidit ovat kuksineet vain chadeja, pitäisi se näkyä geeneissä näillä pojillakin.
xLiner - Anonyymi
Samat sanat äitinä. Sen mitä olen pojaltani kuullut, ei ainoassakaan jutussa ole mainittu chadeja. Mutta parisuhteessa sitoutumiseen toivoidin rotia, vaikka itse eronneena en voiksan olla esikuva. Mieheni salasuhteilu ja rakastuminen ja siitä seurannut ero on sille taustana. Oman onnen tavoittelu on ollut jo pitkään trendinä.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Höpöhöpö, kyllä monenlaiset miehet pariutuvat. Ei tarvitse olla mikään Chad löytääkseen kumppania. Riittää, kun on ihan tavallinen mies. En tiedä, missä todellisuudessa monet tuntuvat elävän, kadehtivat ehkä pariskuntia jostain Instasta, mutta kun katsoo oikeaa elämää, niin ihan kaikenlaisilla ihmisillä on parisuhteita.
- Anonyymi
Sama täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat äitinä. Sen mitä olen pojaltani kuullut, ei ainoassakaan jutussa ole mainittu chadeja. Mutta parisuhteessa sitoutumiseen toivoidin rotia, vaikka itse eronneena en voiksan olla esikuva. Mieheni salasuhteilu ja rakastuminen ja siitä seurannut ero on sille taustana. Oman onnen tavoittelu on ollut jo pitkään trendinä.
Oma poikani on vasta teini-ikäinen eikä tällaista chad-ilmiötä ole tullut hänen kanssa esiin, vaikken kiellä sitä, etteikö hän ole johonkin tällaiseen voinut törmätä somessa. Haluan antaa pojalleni mahdollisimman turvallisen ja tasaisen kasvuympäristön, jossa hän saa kasvaa omana itsenään ja toivon, ettei hän ota mallia mistään tällaisista ilmiöistä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja uskon myös, että kotoa, lähipiiristä ja kasvatuksesta tuollaisrt lähtevät. Ei varmaankaan yleensä niin, että kotona tuollaista opetettaisiin, vaan siitä että kotona ei anneta riittävästi eväitä muiden ihmisten kanssa pärjäämiseen ja järjenkäyttöön myös ihmissuhteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei todellakaan lähde. Yhdelläkään naisella ei ole mitään velvoitetta alkaa kuntouttomaan vääristyneesti ja jopa vaarallisesti ajattelevia miehiä. Tuo on ehdottomasti miesten homma käydä näitä keskenään läpi, kuten onneksi tuossa linkittämässäsi jutussa ovat juuri Miessakit ottaneet tuosta ongelmasta koppia.
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä ja uskon myös, että kotoa, lähipiiristä ja kasvatuksesta tuollaisrt lähtevät. Ei varmaankaan yleensä niin, että kotona tuollaista opetettaisiin, vaan siitä että kotona ei anneta riittävästi eväitä muiden ihmisten kanssa pärjäämiseen ja järjenkäyttöön myös ihmissuhteissa.
Kyllä, kodilla ja kasvuympäristöllä on iso merkitys siihen, miten ihmisen terve itsetunto ja luottamus kykyynsä pärjätä lähtee muodostumaan. Tietenkin merkitystä on myös persoonalla ja esim sillä, onko neurokirjon haasteita tms, mutta se on varmaa, että jos on huono kasvuympäristö, heikko itsetunto, huonoja kokemuksia tms niin on helpompi lähteä mukaan tällaisiin trendeihin, jotka edustavat hyvin kieroutunutta näkökulmaa pariutumisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan lähde. Yhdelläkään naisella ei ole mitään velvoitetta alkaa kuntouttomaan vääristyneesti ja jopa vaarallisesti ajattelevia miehiä. Tuo on ehdottomasti miesten homma käydä näitä keskenään läpi, kuten onneksi tuossa linkittämässäsi jutussa ovat juuri Miessakit ottaneet tuosta ongelmasta koppia.
Juuri näin. Ei ole naisten velvollisuus kuntouttaa miehiä heidän vääristyneistä käsityksistään, vaan kyllä miesten täytyy pystyä siihen ihan itse.
- Anonyymi
yuli kirje oikeusministeriöltä joku nainen... pitää vastata asiaqnmukaisesikin hänelle naiselle.
- Anonyymi
niinjo muutakin twksrinsrielyä kuin ensivuod3en kaletweeiakin....
miten aoitankirjeent6uollaislle sii oikeusjollewkin naistuomarillwe... .... Kiitos aloi6ukesna ”80/20-sääntö”.
"Sen mukaan naiset etsivät aina itseään korkeamman tason miestä, ja siksi 80 prosenttia naisista tavoittelee vain niin sanotusti laadukkainta viidennestä miehistä."
Valtaosa auton ajajista kuvittelee olevansa keskivertoa parempi ajaja.
Samalla tavalla kuvittelen kuuluvani miehistä laadukkaimpaan viidennekseen.
En ole koskaan osanut sitä kyseenalaistaa.
Taidan olla narsisti, kusipää ja naisten halveksima luuseri.- Anonyymi
tämä on mielestäni ihaqn hycvä juttu kun huijaudta on paljon eli asiakkaalle ensin tuo käåsiinja sitten maksaa jos roree wrtrträ oika...
- Anonyymi
niimpä jos maksat ennaltajotin 675 euroa ennalta ja paketstsrululee 1 pikkuvan ke3nkå
- Anonyymi
voi syntyä kuin Avalance-tyypponen jurtu jos sosiaalirukia kiriteään yleinen käytäntrö naahmipia aujot a ja pspary purkeillakin ja tutojha solilaisde n jutukakin...
- Anonyymi
oikein jännitysjuttu tuhora sorilaiden kohteita kuin peleissäkin...
- Anonyymi
Tuollaisella asenteella sotaan lähtevä ei siltä mitä luultavammin palaa hengissä mu yritäppä olla pelkäämättä kentällä kun pommi räjähtää ihan metrien päässä luuletko onnistuvasi
- Anonyymi
yämä on yosihöpljuyyu...ihmettrlin miyä patkki rlipruuytusvaloty autosssjakäy väy käy katsomassasonko parkissaoikwein ruudussanohnoillahwelpottinormi paerin käytössä kai
- Anonyymi
minun mielestänikissatkoirat ja hämähäkitkinntarantellataank kuukui kaupuinkiymärisöön vain mummonmökeille.
- Anonyymi
Mitä voimme päätellä tästä aloituksesta?
Pitää olla jonkin sortin vähemmistö, että herättää somekiinnostusta. Harmis on palstan Incel-julkkis.
Monet haluavat ja voivat ottaa kantaa tästä, mutta jos tekisin oman elämäni aloituksen, niin ketään ei kiinnostaisi.- Anonyymi
Harmis vaikka myöntää ja tietää inceleiden olevan oikeassa ei kuitenkaan ehkä ole incel-julkkis, siihen kun vaadittaisiin se incel ja siihen kai kuuluisi että harmis katsoisi itse olevansa tuollainen vähäosainen ja kenties yrittäisi muuttua kuten jutun nuoret miehet chadin kaltaiseksi. Koska harmista ei kiinnosta v..akaan alkaa muuttamaan itseään muiden mielihalujen mukaan ei harmis katso olevans sillä tavalla ainakaan incel, ja myöskin kun harmiksessa olisi myös jotain chadmaisia piirteitä joita voisi käyttää naisten metsästykseen jos niitä metsästäisi niin ei katso harmis olevansa incel vaikka heitä kohtaan myötuntoa ja jonkinlaista yhteenkuuluvaisuutta tunteekin.
-harmiseikirj-
Onko YLE jokin hallinto? Lähinnä aihe on minusta sellainen, että "hallinto" tai poliitikot välttelevät ottamassa minkäänlaista kantaa tai keskustelua, koska aihe on kiusallinen. Perhepolitiikkaa kosketaan lapsilisistä ja muista lapsiperheiden tuista sekä vanhempainvapaista ja lapsiperhearjen ja työelämän yhdistämisen näkökulmista. Näillä millään ei tietenkään ole mitään vaikutusta sellaisiin perheisiin, joita ei ole. Väestöliitto ja etenkin sen äänenä Rotkirch on nostanut erikseen esiin perheellistymisen tai oikeastaan sen vähäisyyden ja myöhäisyyden.
Nuorten naisten ja miesten arvomaailmojen eriytyminen on havaittu. Ymmärrän se oikein hyvin miesten näkökulmasta. Jos olet itkevä ja vinkuva "liberaali" ja edistyksellinen vasemmistoneiti, niin naiset käyttää kynnysmattona mennen tullen.- Anonyymi
Sinulla nyt tästä aiheesta on varmasti asiantuntemusta. Kuten muillakin inceleillä, myös sinulla, on täysin epärealistiset vaatimukset sille millaisen naisen huolitte. Vaadit, että nainen on 1950-luvun jenkkileffoista tuttu, fiktionaalinen, alistuva, tottelevainen, nuori, kaunis, laiha, pullantuoksuinen, ym. ym. mitä vaateita sinulta nyt onkaan nähty, kodinhengetär. Silti teidän mielestänne naisilla ei saisi olla mitään kriteerejä miehelle, vaan heidän pitäisi vain aivottomana levittää reitensä naisia vihaaville, väkivaltaisille inceleille. Olette yksin hyvästä syystä, ja sitä syytä saatte etsiä itsestänne.
- Anonyymi
YLE jatkaa kirjoittamalla hikikomoreista:
https://yle.fi/a/74-20109190?origin=rss
Huoli on tosiaankin kova, tarvitaan lisää miehiä pitämään yhteiskuntaa pystyssä ja kun maahan tungetut "pakolaiset" eivät sitä tee aletaan tuntea huolta oman maan miehistä, josko niistä saisi pelastettua elättäjämiehiä yhteiskuntaa pyörittämään. Luulen kuitenkin ettei kusetus enää mene lävitse.
huonot keinot hallituksella jos tyttömyyslisääntyy asunnomuus kasvaa. rikikolliduukinlisään niin kompassiehkä vääerässä sunnaassa=
Ise kun piti käydä plelijuttujwnpaikassa enpysrynyt nyt keksin sellaiisenkiinteistön... ehkö - Anonyymi
jos silmät kiinni maustar lusikllisenkuhalahnaa tai särkeä tunnistatkomikä on mi, siis silmät kinnija teelusikallinen lihaakalsta
- Anonyymi
Itse asiassa 🤔, parempi Chad kuin Vlad
Noh jaah.
Eiköhän tuo ”kuutosten sääntö
” suuntaan luova paikkaansa loogisuudenkin kannalta
Mies joka on pitempi luo naiselle edustaa huolehtivaista lämpöä se että vaikka on minua pitempi mutta ei yli 180cm vaan alle hänen kätensä on iso ja pidän kiinni hänen peukalosta melkein koko kämmenellä.😁
Se on minulle luo turvallisuuden tunnetta tai minulla on vain pienet kädet.
Lihakset taas mitä myt miehelläni ei paljon ole on hoikka mies mutta hänen lihaksen näkyminen kädessäkin on viehkeä en chad jolla on liikaa lihaksia mutta lihakset🥰
Tykkäisin niin hypätä syliin lennosta eikä pelätä toinen musertuu alle
https://tenor.com/fi/view/kiss-couple-miss-i-miss-you-run-gif-10473998148240167015
Myös se varustus oltava hyvä
Kuin nähdään tämä köyhänä eläminen ei tunnu mukavalle kyllä se olisi mukava miehen saada koulun ja työn käytävä että on turvallisempi talous.- Anonyymi
Hmm...jokaisen miehen..ja ehkä myös "puolustusvelvollisen" naisen tulisi miettiä mitä siinä omassa elämässä on jotain sellaista jonka vain Suomi voisi hänelle antaa?
Jos olisi tyytymätön nykyiseen tilanteeseensa ja tulevaisuus olisi epävarma, ei kai sotaan ja kuolemaan sellaista elämää kannattaisi mennä puolustamaan?
Kysymys on kai ihmisen elämässä siitä tilanteesta, kannattaako sitä puolustaa vai ei?
Pakolaisia Ukrainasta tuli Eurooppaan 6 miljoonaa. Itse en ymmärrä sitä keitä he ovat.
Ymmärrättekö te?
AVMiehet ei saanut lähteä pois. Se on minusta väärin. Perheitä ei saa rikkoa.
https://yle.fi/a/3-12335461- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miehet ei saanut lähteä pois. Se on minusta väärin. Perheitä ei saa rikkoa.
https://yle.fi/a/3-12335461Uutiset ovat aina uutisia, tiedän hyvin läheltä seuranneena miten alle 40-vuotiaat miehetkin ovat Suomessa pakolaisena.
Miten ja miksi ovat tänne päätyneet, en tiedä.
AV - Anonyymi
Niinhän niiden pitäisi ja tarkkaan kannattaisi miettiä millaisen yhteiskunnan puolesta olisi valmis silpoutumaan taistelussa niin kuin joku huolestunut kenraali kuvasi. Olisiko se yhteiskunta semmoinen joka verottaa kaiken mitä vain irti saa? yhteiskunta jolle tärkeämpää on ulkomaalaisten hyvinvointi kuin oman maalaisten? yhteiskunta jolle joku lqbteq-ideologia on niin arvokas että sitä pakkosyötetään joka paikassa? yhteiskunta joka antaa kaikille muille vapauksia paitsi sille lihaa syövälle heteromiehelle joka on ainoa ihmismalli mikä sinne pommitusten keskelle pakotetaan? Yhteiskunta joka ei kykene tarjoamaan asiallista työtä asiallisella palkalla? Tai sitten tosiaan voi miettiä niitä vaihtoehtoja. Mitä tapahtuu jos jää ja valta ja hallinto vaihtuu, olisiko se lopulta niin paha itselle? Mitä tapahtuu jos vain nostaa kytkintä ja muuttaa jonnekin jossa sota on kauempana? semmoisiakin paikkoja on vielä paljon.
Ei hirveästi taida olla järkisyitä mennä sotakentille silpoutumaan tavallisella tallaajalla. Vaikka sieltä hengissäå selviäisi ja jonkun mitalinkin saisi kun tarpeeksi tappaa suunnilleen samanlaisia vastapuolen ihmisiä olisiko se mitali kuitenkaan niin arvokas ja loppuelämän toisi niin paljon hyvää mieltä että sen vuoksi kannattaisi tappajaksi alkaa?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Uutiset ovat aina uutisia, tiedän hyvin läheltä seuranneena miten alle 40-vuotiaat miehetkin ovat Suomessa pakolaisena.
AVLoukkaantuneet on päässyt yli Suomeen hoitoon ja pyytöä hakea jotkut poistuneet muuta kautta🤷🏻♀️ myös ukrainaan on pakotettu takaisin kaikkia asevelvollisia ja lastattu pakolla
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0f4915d-4a34-42ad-b5e0-4da27191244eAnonyymi kirjoitti:
Uutiset ovat aina uutisia, tiedän hyvin läheltä seuranneena miten alle 40-vuotiaat miehetkin ovat Suomessa pakolaisena.
AVSota on ollut yhtä ikävää on muistettava ne on ollut yhtä neuvostoliittoa kun hyökänneet suomeen kyllä ne on samaa maata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063