Miksi rakastuit

Anonyymi-ap

Juuri häneen???

47

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikutti rauhalliselta

• Anonyymi

Suurin piirtein saman ikäinen, samankaltainen huumorintaju, järkevä, fiksu, silmistä näkyi lempeys.

• Anonyymi

Ei kuulosta hyvältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä

Ei sillä ole väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä

Kiinnostaa todella hyvältä näinkin sairaalla palstalla.

• Se tapahtuu automaattisesti. Ei voi tietää miksi tapahtuu rakastuminen. Joku vaan on niin ihana.

• Anonyymi

kuten netta on. ja oli vielä ihanempi 17 vuotiaana kun sait vielä nähdä hänet

• Anonyymi kirjoitti:

kuten netta on. ja oli vielä ihanempi 17 vuotiaana kun sait vielä nähdä hänet

Varmasti on yhtä ihana edelleen. Mä en vaan saa siitä nauttia yhtään... 😔

• Anonyymi

Sudelle riittää että nuori, timmi blondi katsoo silmiin ja kääkkä kärähtää rakkauvesta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

susta on ihanaa että netta aiheutti sulle siirron toiseen työpaikkaan ja laittoi some estot. silti netta on maailman ihanin nainen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

haluisitko kimppakivaa netan ja hänen poikaystävänsä kaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oliko se taas eilen kun sanoit että nyt on loppu yksipuolinen rakastaminen. Ja sekö vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ethän sä saakaan kun Netta ei ole susta kiinnostunut yhtään ja hänellä on poikaystävä. Voisit jo antaa sen tytön olla.

• Anonyymi

En mä osaa selittää. Minä vain rakastuin häneen pikkuhiljaa. Luonne, mitä tunnen häntä, ihana. Kruununa maailman suloisimmat luonnonkauniit kasvot.

• Anonyymi

Miten kauan rakastumisessasi meni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan rakastumisessasi meni?

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta se hetki kun tajusin että nyt se on menoa täällä pojalla, se kesti ehkä seitsemän sekuntia.

• Anonyymi

Jos rakastun, niin tunne oltava molemminpuolinen. Nyt en ole rakastunut, haluaisin olla, mutten ole varma uskaltaisinko rakastaa toista riittävästi?

• Anonyymi

Lopeta sitten ajoissa pelleily

• Anonyymi

Et sinä ymmärrä mitään rakkaudesta. Ei tunteita voi noin ohjailla ja päättää. Sinä puhut kiinnostuksesta etkä raksatumisesta.

• Anonyymi

Ai että on taas hienoa, kun asiallisesti esitetyt kommentit ja aloituksetkin menee poistoon. 🤭

• Anonyymi

Hellyyttävä nuori nainen.

• Anonyymi

Hän oli niin huolehtivainen sekä lempeä ja hauskaa seuraa.

• Anonyymi

Se on se click tai click click ja sitten se on menoa. Ei sitä voi kertoa. Se pitää kokea.

• Anonyymi

olemus.

• Anonyymi

Jos tietäisin vastauksen tuohon niin olisin nero.

• Anonyymi

Koska vain hän on hän.

• Anonyymi

Tämä on paras selitys.
        Vain hän.

• Kukaan ei voi osata vastata varmasti oikein.. ..se rakkaus muodostuu niin tsiljoonan asian summasta…kaikkea ihmiset eivät edes tiedosta.. ..jos pitäisi kuvailla nainen johon rakastuisin niin tietenkään en osaisi.. ..ulkonäkö ja luonne pitäisi olla riittävällä tasolla monien muiden asioiden kanssa.. ..rakkaus on tunne..ei sitä voi määritellä..

• Anonyymi

Kemiallinen reaktio, johon pitänee hskea työterveydestä joku pilleri Niin paranee.

Tai vaihtoehtoisesti voisimme tavata. Varmaan rakkaus katoaa kun on tekemisissä ja huomaa konkreettisesti yksipuolisuuden vai miten on?

• Anonyymi

Huolestuttaa tuo yövalvominen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolestuttaa tuo yövalvominen

Kenen?

• Anonyymi

Rakastuin hänen pyllyynsä aluksi.

• Anonyymi

Ei voi puhua rakkaudesta, jos ei tunne toista kunnolla. Jos rakastuu toiseen tuntematta sen ihmeellisemmin, niin on jotain pielessä ja pahasti.

• Anonyymi

Rakastuminen ja rakkaus on omalla tavallaan eri asioita. Et voi sanoa miten joku toinen kokee ne. /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen ja rakkaus on omalla tavallaan eri asioita. Et voi sanoa miten joku toinen kokee ne. /sivusta

Olen samaa mieltä. Eri asioita ovat.

On hankala määritellä mikä on ihastumista ja mikä rakastumista. Ihastuminen kuulostaa niin kevyeltä ja ohimenevältä. Mitäs sitten, kun on ollut "ihastunut" vaikka vuoden ja on sitoutunut tuossa kaipuussaan ja toiveissaan vain yhteen ihmiseen eikä etsikään muita vaihtoehtoja? Se on minusta jo jotain enemmän kuin pelkkä ihastuminen, mutta rakastuminenkin on jotenkin väärä sana sille, jos ei tosiaan juuri tunneta. En tiedä mitä se sitten olisi, mutta en itse kutsuisi sitä enää ihastukseksi.

• Anonyymi

Hyvä vastaus. Vetovoimaa ei pidä sekoittaa rakastumiseen. Ihastuminen ominaisuuksiin ja persoonaan ei myöskään ole rakkautta.
        Mutta tunne siitä että häneen voisi olla helppoa rakastua nopeasti on se tunne mikä tulee tuntemattomasta.
        Tämä ajatus tekee siitä ihmisestä entistä kiinnostavamman ja saa aistit heräämään.
        Tietysti ihmistä voi myös rakastaa monelta eri kantilta kuten vaikkapa ystävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitukseen voi tietenkin aina rakastua, mutta se ei välttämättä kestä kauhean pitkään kun oppii tuntemaan toista.

Vaikka sanot että rakastuminen ja rakkaus on eri asioita, niin ne on kuitenkin sama asia omasta mielestä, mutta toinen on vaan pidemmälle ehtinyt ja itse sen näin toteat sitten kun rakastut kunnolla.

Omasta mielestä nämä asiat menee silleen, että ensiksi ihastutaan, sitten rakastutaan jos asiat etenee hyvin ja toinen on omaan mieleen ja sitten siitä eteenpäin se on rakkautta. Tästäkin asiasta tietenkin voi tingata miten haluaa, mutta näin näen asiat itse.

Jollain varmaan on eri mielipide tästäkin asiasta, mutta ei kyllä kiinnosta lukea niin paljoa niitä epäloogisia päätelmiä siitä kuinka oon väärässä heidän mielestä.

• Anonyymi

Joskus tapahtui sellaista, mitä koskaan aikaisemmin kokenut, ikäänkuin salama kirkkaalta taivaalta olisi iskenyt joka sai aikaan voimakkaan tunneteaktion keskellä päivää. Missään tekemisissä ollut kyseiseen mieheen aikaisemmin.

• Anonyymi

Ihana, kiinteä peppu, solakka vartalo, tuttu jo vuosien takaa, vetovoima, siinä syitä! Itseäni vanhempi on kyseinen nainen.

• Anonyymi

En koskaan ole rakastunut ihmiseen siksi, että hän ollut seksikäs vaan luonteenpiirteisiin. Tiedän jotka ovat ja ne eivät pitkään ole kestäneet.

• Anonyymi

Juuri noin. Ja se seksikkyys nimenomaan kasvaa sieltä luonteesta ja ihmisen tavasta ajatella ja käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Ja se seksikkyys nimenomaan kasvaa sieltä luonteesta ja ihmisen tavasta ajatella ja käyttäytyä.

Ajattelen samoin, mutta jos on seksikäs luonne ja kantaa itsensä seksikkäällä tavalla, niin siinä tapauksessa tietynlainen ulkonäkö tuo vielä extraa seksikkyyteen. Ulkonäkö itsessään ei sen sijaan tee ihmisestä seksikästä.

• Anonyymi

Tunnettu kauan, en ole aikaisemmin päästänyt ajatusta rakkaudesta päähäni. Tänä syksynä jokin mennyt kohdilleen, niin että rakastunut toden teolla.
      ❤️Call Me Mañana❤️

• Anonyymi

Kiltti, turvallinen, luotettava, miehekäs, meidän välillä on vetovoimaa, mutta siis rakastuin, koska mun on hänen kanssaan turvallinen olo. Tiedän, että suojelee minua ja haluaa minulle hyvää. On mun tukena, vaikkei yhdessä oltaiskaan. Tunnen hänen läsnäolonsa, vaikkei yhdessä ollakaan. On läsnä kuitenkin joka päivä. Sanoo hyvää huomenta ja hyvää yötä ja antaa minun kokea, että olen tärkeä. Näillä hän minut rakastutti, mutta rakastan, koska luotan ja koen olevani turvassa. Jos nämä kaksi loppuisivat, niin loppuisi myös rakastaminen.

• Anonyymi

ollu läpi elämän tyhmä enkä ole ollut rakastettava. aina oon ollu yksin ja poikkeuksetta ollu ulkopuolinen olo. ”kuka ei kuulu joukkoon” .saanu aikanaa lapsen itkeny yksin synnäril tyhjyydessä. siinä hän oli mutta olin täysin yksin. kaikki asiat on menny vaan sillei elämäs et oon kokenu suunnatonta yksinäisyyttä. mietiny aina vaa et mikä mus on vikana. varmaa kaikki.. ainoo asia mitätoivoin läpi elämän et joku rakastais mua, jollain ois aikaa mul,haluis mennä just munkaa vaikka metsään kahden kuunnellen mua.koskaan en mitään sellasta kokenut. en ole kokenut miltä tuntuu olla musiikkitapahtumassa tai vaikka ulkomailla kun ei mulla ole ketään ollut koskaan kuka olis halunnut mun kanssa mennä. katsoin koko elämäni ulkopuolelta kun muut elää elämäänsä ja tukehduin tuskaani yksin siellä kaukana mielessä keinot joilla voi päästä pahaa oloa karkuun ja turruttaa pään.

• Anonyymi

kompastuimme toisiimme armon ja olosuhteiden,
      ja valinnan illuusion kautta, ja se oli uudelleentapaaminen jonka tunsi joka kerta vahvemmin kun varastettu katse sytyttää elämän ja näkee kaikkien elämien kerrosten läpi

• Anonyymi

Hänen kaunis energiansa viehätti minua, hän sai mut iloiselle tuulelle jo pelkällä olemuksellaan ja energiallansa. Aistin herkkyyttä, kilteyttä,empaattisuutta, älykkyyttä ja suuren sydämen hänellä, vaikka hän on aivan varmasti samalla tavoin kykenevä pahaan kuin minä itse. Hänen kauniit siniset silmänsä lumosivat minut, hänen katseessaan näin jotain tuttua, jo silloin kun ei edes tunnettu. Jos vain voisin kertoa hänelle miten lumoava, ihana persoona ja kaunis hän on..

Me puhuttiin ja ymmärrettiin toisiamme, katsottiin maailmaa ikään kuin samojen lasien läpi. Tämä oli hämmentävää ja ihanaa, sillä olen koko elämäni tuntenut olevan täysin yksin tässä synkässä ja pelottavassa maailmassa, ihan yksin. Ihmiset on pelottavia, ei tiedä pystyykö luottaan vai ei. Sitten hänen kanssaan, kaikki vaan tuntui niin luonnolliselta ja ihanalta, rakastuin ja ihastuin häneen välittömästi ekan tapaamisen jälkeen, vaikka ei nähty ees pitkää aikaa :(

Meillä on joku selittämätön yhteys ja aistin hänen olemassaolon intuiitivisestikkin, vaikka se kuulostaa ihan järjettömältä. Hän todella ihana, fiksu, empaattinen, rakastettava ja kaunis nainen, häntä haluan suojella ja turvata kaikelta tämän maailman pahuudelta. En halua, että kukaan satuttaa tai loukkaa tai mitenkään kaltoin kohtelee ihmistä, joka on noin ihana, se sattuis mun sydämeen myös :(

Meidän musiikkimaku, meidän näkemykset asioista ja ajattelu, ja energia, kaikki tuntuu hänessä niin omalta. Hänen kanssaan on hyvä ja todella turvallinen olo. Jos saisin häntä rakastaa niin olisin onnellisin mies maailmassa, ja tarkoitan sitä!

En tiedä onko hänessä mitään mistä en pidä, hän on mun sielunkumppani ja unelmien nainen, ja toivoisin että voisin olla hänen vierellään tukenansa aina. Oon rakastunut häneen tosi paljon, ja se rakkaus melkein vei mun yöunet ja terveydenkin.. ja joskus se on vaan tosi raskasta itelle ja vie voimia, mut se kaikki tulee olemaan sen arvoista, niin uskon.

Veeralle, rakastan sua ikuisesti <3

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe