Että sellaista.
Mies kuoli putkassa kun happi pullo loppui.
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
miten se on mahollista, ei voi olla totta? Perustelen tätä sillä, että poliisit on valtakunnan parhaita, tunnetusti huolellisia, ammattinsa osaavia, empaattisia ja lajinsa ehdottomia ihmiskunnan muotovalioita. Raittiita ei horju ei heilu. Eivät koskaan ole tehneet virkarikoksia. Korjaan, että yksi on tiedossa. Kun apulaisoikeuskansleri Jukka Pasanen antoi uraltaan julkisen haastattelun niin toi korostetusti esille, että on ratkaissut n. 18000 tuhatta kantelua poliisista ja vain yhdessä tapauksessa joutui määräämään syytteen nostettavaksi poliisia vastaan
- Anonyymi
Kyllä!
Tuossa nähdään juuri eliitin asenne tavallista Suomalaista kohtaan!
Itse olen joutunut kerran tekemään kantelun Komisarion törkeästä nimitelystä minua kohtaan Eduskunnan Oikeusasiamiehelle!
Tuohon kateluun oli Komisario vastannut ettei muista kyseistä puhelua niin hyvin, että voisi sitä kommentoida!
Odotin muutaman vuoden ja tein kantelun asiasta ja Komisariosta
Poliisi Hallitukseen.
Ihmettelin miten henkilö jolla on noin huono muisti voi toimia Komisarion vaativassa tehtävässä!
En lukenut saamaani vastausta.
Olin lopen kyllästynyt valehteluun ja epätosiin asoihin joita tuodaan esiin
Tuota Komisariota ei ole enää vuosiin näkynyt kyseisen Poliisilaitoksen vahvuudessa!
Kenties pääsi "huonon muistin" takia työkyvyttömyyseläkkeelle?
- Anonyymi
poliisit onnittelevat toisiaan!
Tehtävä suoritettu ONNISTUNEESTI!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984