Huomasin surukseeni että homosauna Vogue on lopettanut harmi kun se oli ihana paikka vanhemmalle bottomille eikä siellä ollut koskaan ikärasismia eli eläkeläinenkin sai nauttia seksistä nyt mistä löytyy uusia paikkoja pks??
harmittaa homosauna lopettanut
17
841
Vastaukset
- Anonyymi
No perusta oma jos kerran oli hyvä sun mielestä.
- Anonyymi
Onko Suomessa enää yhtään, ei kai. Pitäisi olla hyvällä paikalla mihin pääsee helposti autolla ilman parkkimaksuja.
- Anonyymi
Oli kyllä loistava paikka jos halusi seksiä tai muuten vain viihtyä mukavassa porukassa. Kävin usein ja aina tuli harrastettua seksiä ainakin jossain muodossa.
oli todella ihana paikka ja aina sai seksiä mitä itse halusi tai toivoi ja sit se et kaikki oli samalla asialla
- Anonyymi
Jos oli hyvä business, niin luulisi jatkavan jossain muussa osoitteessa, Jos kannattavuus oli kiikun-kaakun, niin sitten toki eri juttu.
- Anonyymi
Sivummalla halvemmat vuokrat ja helpompi tulla autolla, paras tietysti lähempänä keskisuomea tulla muualtakin. Mahtuisihan noita Suomeen useampikin.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä on totta. Kun yksi ovi sulkeutuu, niin toinen aukeaa.
Hyvältä näyttää ainakin kuvissa.
https://www.saunavogue.net/- Anonyymi
No onko nuo kuvat vanhasta? Itse olen käynyt kauan sitten enkä muista millainen silloin oli.
- Anonyymi
Tänään on uuden avajaiset. Nimi on nyt: Con Hombres. Nettiosoite on vielä sama.
- Anonyymi
Vanhukset voivat mennä vaikka seurakunnan kerhoon askartelemaan. Älkää tulko homosaunaan.
Päivän paras uutinen UUSI sauna on ilmeisesti avattu Ihanaa toivottavasti alkaa porukkaa käymään ja et siellä saa nauttia kiimailla
- Anonyymi
Mene sinne seurakunnan kerhoon.
- Anonyymi
Miksi pitää juuri saunassa homoilla?
- Anonyymi
Eiköhän suurin osa harrasta seksiä muissa tiloissa, minä ainakin väsähdän kun saunoo vähänkin pitempään eikä seksi enää kiinnosta.
- Anonyymi
Ei siellä varsinaisessa saunassa kukaan seksiä harrasta. Sit varten siellä on muut faciliteetit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508