Kuka muu voisikaan olla tietoisempi ajokorttiasioista kuin rekkakortin haltija jolla ei ole aijata rekkakorttiaan, mutta on muitakin erittäin mielenkiintoisia aiheita perustuen PATTAYAN MATKAILUUN muitakin kuin suomalainen ajokortti, joten ohessa todella oivallinen kommentti:
Lapsien kanssa isukki ei voi viettää isä-lapset viikonloppua ilman äitiä ja lastenshoitajaa hieman vaatimattomimmissa olosuhteissa, koska sellainen olisi rääkkäystä jopa rikollista ..... mutta .......
"Jos Thaimaan kiinnostuksistani puhutaan, niin luonto eläimineen on loputtomasti kiinnostava ja se sarka ei lopu ennenkuin hanskat on naulassa. Viidakossa tai vuorilla patikointi luonnon kauneudessa on loputtoman innostavaa."
Ps. Ennenkuin ... ei ole yhdyssana .... vaan jo kansakoulussa opetettiin ja kaikki lapset sen tietävät että se kirjoitetaan muotoon .... ennen kuin.
Mitä opimme tästä ? .... No sen alati jatkuvan että sammakot pomppii määrävälein kun omanapanarsisti on kaikesta kaikkea mieltä ja sitten taas toisinpäin.
Aloituksen arvoinen.
Anonyymi-ap
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984