Täyttymys se oli

Anonyymi-ap

Olimme nuorina poikina melkoisia vintiöitä, minä ja kaverini Lauri. Teimme kaikenlaista niin hyvässä kuin vähemmänkin hyvässä, mutta olimme kunnon poikia. Asuimme pienehköllä omakotialueella jossa kaikki tunsivat toisensa, joten kasvualusta oli mitä parhain.
Elimme sitä vaihetta elämää, kun alushousuihin alkoi ilmestymään yöllä outoja märkiä läiskiä, ja naisen jalkoväli sai housut kiristymään.
Kun menin kerran hakemaan Latea, niin hänen äitinsä Raili tuli ovelle. Hän oli nainen, josta salaa unelmoin öisin. Tuntui epätodelliselta, mutta hän oli nainen joka sai alushousuissani pullistumaan kerta toisensa jälkeen, kaverini äiti. Niin nytkin. Hän oli ovella muhkea kylpytakki yllä, joka oli edestä auki. Hän oli sen alla puuterinvärisissä muhkeissa rintaliiveissä ja ruskehtavissa ohuissa sukkahousuissa, joiden läpi näkyi valkoiset pikkuhousut. Raili oli seksikäs nainen, rehevä isorintainen ja reitevä. Hänellä oli myös pyöreähkö vatsa, joka näytti erityisen kiihottavalta ollessaan puolitankoon asti näin housutettuna.
Hänellä oli vahva ääni ja turpeat huulet, joita hän korosti usein kotioloissakin käyttäen huulipunaa. Erittäin seksikäs nainen, ja persoona oli vahvan naisen. Takalisto oli kunnioitettavan iso. Hänestä sai sellaisen mielikuvan, että Laurin isä oli onnenpoika makuuhuoneessa.
Hän sanoi että Lauri lähti isänsä mukaan käymään jossain, ja olisi pitänyt jo palata. Hän sanoi että voit tulle odottelemaan, tuskin menee enää pitkään. Menin olohuoneeseen odottelemaan, selailin lehtiä sohvapöydälta. Raili tuli hetken päästä olkkariin ja riisui kylpytakkinsa. Hänen jumalaisen vartalonsa näkeminen oli nuoren miehenalun märkä uni, ja nyt se toteutui mitä miellyttävimmällä tavalla.
Hän sanoi että älä häiriinny, hän käy sohvalle pitkäkseen, koska hänelmä oli pientä päänsärkyä ollut jo hetken aikaa. Hän asettui selinmakuulle, otti ristikkolehden, ja alkoi sitä täyttämään siinä maatessaan.
En ollut uskoa todeksi tuuriani. Istuin vinottain sohvan suuntaisesti, ja silmilleni aukesi näky hänen rehevien reisiensä väliin, josta seksikkäästi paistoi haarakiila vasten valkoisia pikkuhousuja. Olin lähes shokissa, niin valtava oli ylitsevyöryvä kiiman tunne. Halusin astua hänen luokseen, ja haudata kasvoni tuohon houkuttelevaan haaraväliin, ja maistaa.
Hän piti ristikkolehteä kohotetuissa käsissään, joten valtavat rinnat näyttivät alasuunnasta katsoessani vielä suuremmilta. Ne olivat isot ja vaikuttava näky.
Hän varmasti tiesi vaikutuksensa nuoreen mieheen, mutta hän pysyi hyvin neutraalina. Hetken päästä hän sanoi, että älä välitä jos hän torkahtaa, voin jäädä silti odottamaan, jospa he kohta tulevat. Hän kääntyi kyljelleen, niin että tuo ihana muhkea takamus kääntyi silmieni eteen, herkuksi. En ollut uskoa tätä tapahtuvaksi. Kaikki unelmoidut yöt avautuivat näin unelmista todeksi.

6

3612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Jonkun ajan kuluttua puhelimen ääni ravisti minut takaisin todellisuuteen. Tunsin lievää suuttumusta, sillä olin juuri saanut kokea elämäni hekumallisimmat hetket. Sain hyvän aikaa katsella torkahtaneen Railin uhkeita muotoja kaikessa rauhassa kenenkään häiritsemättä. Olin ensi kertaa nuoren elämäni aikana niin kiihottunut, että oli pakottava tarve samalla hieroa sortsien päältä kivikovaksi kovennutta munaani. Se oli jotenkin hävettävää mutta samalla seksuaalisuuden heräämiselle riemuvoitto.
      Raili oli nousemassa sohvalta ylös puhelimen soidessa, kun hän kesken nousun sanoi että ai kun sattuu, ja laskeutui takaisin makuulle. Kuule viitsitkö auttaa minut ylös, noidannuoli taas vihoittelee. Astuin hänen luokseen, ja autoin hänet ylös.
      Kiitos, hän sanoi ja halasi yllättäin, siinä kun seisoimme jo lähekkäin. Hänen isot rintansa painuivat vasten rintaani ja hän painoi lantiotaan omaani vasten. Tunsin siinä kohtaa miten kullini oli kova ja yhä pystyssä, ja olin varma että hänkin sen tunsi alavatsaansa vasten, hymystä päätellen.
      Hän meni vastaamaan puhelimeen. Olin aivan sekaisin.
      Jos seksuaaliset tuntemukset ovat näin voimakkaita, niin eipä ihme että niistä sanotaan, että ne vievät miehen kuin miehen mennessään.
      Raili tuli puhelimesta. Kuule, Lauri on isänsä kanssa ajanut mökillä käymään, ja laittoivat saunan tulelle. Soittivat että jäävät yöksi, jos illemmalla kävisivät kalassa. Selvä, sanoin, lähdenkin tästä sitten kotiin päin.
      Raili kysyi, että onko sinulla jotain menoa nyt? Ajattelin että haluaisitko jäädä vielä vähäksi aikaa? Haluaisin vähän puhua kanssasi nyt kun olemme kahden, ja jos viitsisit vähän painella minua alaselästä ja vaikka vähän hieroa tuota noidannuolta.
      Mikäs siinä. Tehdään niin. Raili otti vähän valkoviiniä ja sanoi, että annan sinullekin jos haluat maistaa. No tietenkin halusin.
      Siirrymmekö olohuoneen sohvalle vai mennäänkö makuuhuoneen puolelle?Makuuhuoneen sänky on leveä ja patja jäykkä, siinä olisi hyvä hieroa. Tehdään niin, sanoin varovasti, tilanne oli vähän outo mutta en voinut enää lähteä. Jollain ihmeen tavalla hän ruokki ja rohkaisi minua eteenpäin, niin että kaikki eteni luontevasti enkä tuntenut oloani kovinkaan kiusalliseksi.
      Menimme makuuhuoneeseen.
      Raili riisui taas kylpytakkinsa, ja tuo kiihottava vartalo vähissä alusasuissa oli nyt vieressäni, valmiina asettumaan vatsalleen sängyllä. Nielaisin.
      Ole niin hyvä, ja hiero minua. Saat vapaat kädet, hän sanoi, ja osoitti kohdan missä iskias kiukutteli.
      Aloin varoen hieroa kohtaa. Ei tullut mieleenkään pyytää häntä riisumaan mitään, hän näytti niin syötävältä juuri noin. Hetken päästä hän sanoi, tuntuu hyvältä, voit hieroa vähän voimakkaamminkin, ja saat toki hieroa myös muualta jos haluat. Rakastan hieromista.
      Painelin ja hieroin hetken aikaa alaselkää, kunnes siirsin kädet yhtäkkiä pakaroille, ja jatkoin siitä. Odotin kommenttia mutta sitä ei tullut. Hetken päästä hän sanoi, hierot hyvin. Kuule kun halasin sinua tuolla olohuoneessa, niin en voinut olla tuntematta että sinulla oli erektio. Se tuntuu minusta imartelevalta ja hyvältä. Saan nuorelle miehelle vielä erektion aikaan.
      Olemme täällä kahden, eikä kukaan tule häiritsemään. Jos haluat jutella, tai kosketella, tai tehdä jotain kanssani, niin olet vapaa kertomaan miltä sinusta tuntuu.
      Valkoviini lämmitti rintaa mukavasti ja antoi ehkä vähän rohkeutta, mutta päätin sanoa miltä tuntuu. Sanoin, että olin iloinen ettei Late ollut kotona tänään, ja että olin aivan taivaissa kun sain katsella hänen ihanaa naisvartaloaan vähissä vaatteissa, ja miten minulla oli erektio päällä koko sen ajan. Hän sanoi että niin ajattelinkin, ja levitti reisiään koukistamalla toista polveaan. Jos haluat, saat kosketella minua sieltä. Saat riisua minua, voit kosketella rintojani, voit suudella, saat nuolla, mitä mieleesi tulee niin minä annan sen sinulle. Et ehkä tiedä että olemme olleet eroaikeissa jo kauan, asumme jo erillään. Emme ole riidoissa, hän käy yhä usein auttamassa, ja vie Latea miesten juttuihin. Me emme ole enää nukkuneet samassa sängyssä moniin vuosiin, ja olen hyvilläni että olet nyt täällä. Kosketuksesi on minulle nyt tarpeeseen. Jos et halua jatkaa, voimme puhua siitä ja olla silti ystäviä, mutta jos haluat panna minua niin saat tehdä sitä, ole niin hyvä. Käteni liukui määrätietoisesti pakaroiden väliin, ja alkoi silittää häpyhuulia tekstiilin läpi, tunsin kättä vasten hehkuvaa lämpöä, nyt tiesin että poikuus lähtee tänään naisen kanssa, joka on unelmieni täyttymys. Raili.

• Anonyymi

Jatka jo ihmeessä! On todella kiihottavaa...

• Anonyymi

Mulla oli samankaltainen tilanne anopin kanssa. Menin sovituttua aikaa aikaisemmin anopille päivittämään tietokonetta ja anoppi tuli avaamaan oven saunatakissa(takki oli kiinni). Anoppi oli juuri tullut töistä ja oli ollut vaihtamassa kotivaatteisiin, kun ovikello oli soinut. Minä pahoittelin, että olin epähuomiossa etuajassa ja minua ei asu haittaa. Anoppi totesi vain, että no ei tässä mitään, mutta olin ajatellut huilata ennen tuloasi. Pyysin anoppia avaamaan tietokoneensa ja, että menee sitten huilaamaan. Anoppi avasi minulle tietokoneensa ja laitoin päivitykset latautumaan. Menin sitten kertomaan anopille, että jonkun aikaa menee ennenkuin on valmista. Siellähän se anoppi oli makuuhuoneessa selällään jalat parin tyynyn päällä. Iskin heti kiinni, että eihän tuo auta mitään. Vedin tyynyt sivuun ja sanoin anopille, että nostetaanpas jalat olkapäilleni ja voin myös hieroa vaikka pohkeita. Samalla menin sängyn jalkopäähään ja nostin anopin sukkahousujen verhoamat jalat olkapäilleni. Anoppi melkein huusi, että ei ei, ne haisee jalkahielle, kun en ole ottanut sukkahousuja pois ja pessyt jalkoja. Sanoin, että ei haittaa. Nyt hierotaan anopin jalat Hieroin pohkeita, jalkapohjia ja varpaita anopin pitäessä silmät kiinni kauhuissaan. Pakko oli myös haistella. Anoppi oli oikeassa, tuoksu oli todella voimakas, mutta kiihotti minua. Avasin anopin saunatakin ja anopilla ei ollut rintaliivejä. Suuret rinnat painuivat kohti kainaloita. Puristelin rintoja käsissäni ja imin paksuja nännejä. Sitten vedin sukkahousut ja alushousut pois ja aloin nuolla anopin karvaista pillua. Anopin täristessä orgasmin kourissa nousin anopin jalkoväliin ja upotin kaluni anopin märkään, supistelevaan ja kuumaan pilluun. Montaa työntöä en kestänyt, kun valtava spermalasti syöksyi anopin karvaisen pillun syövereihin.

Mutta joo, aloittaja jatka kokemuksesi kerrontaa!

• Anonyymi

Jep Nyt on hyvää stooria
      Jatka......

• Anonyymi

Mielikuvitus pyörii, kuin ulkohuussin linkku!
      Buaahaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3151
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      35
      2874
    3. 150
      2358
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1970
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      396
      1778
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      110
      1723
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      323
      1630
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1492
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe