Ei siis pelkästään incelit vaan myös alfat..

Anonyymi-ap

..uskovat että ulkonäkö on keskeinen tekijä deittimenestyksen kannalta:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010678555.html

Näin, naiset on esineellistäneet miehet niin ettei tavismiehellä ole mitään mahdollisuuksia, pakko panostaa lookmaxxingiin ja tehdä leukaharjoituksia jotta pääsee edes treffeille :D

-harmiseikirj-

32

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt harmis! Oikeesti... 🤣 Onko sustakin tullut foliohattuinen incel.
      Taitaapi olla muista asioista kiinni, kuin ulkonäöstä tms.

Itsehän olen ennenaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, saan vain osaeläkettä enkä ole vuosikausiin pystynyt tekemään töitä.

Lisäksi tasapaino on tuhoutunut ja välillä lompsiessani näytän hassulta. Silti aina löytyy naisystäviä.

Jopa enemmän, kuin hyväpalkkaisessa työssä ollessani terveenä. En tiedä, onko se sitten säpiä?

>simiti<

• Anonyymi

Onko ne tasokkaita naisia? laatuluokan ellejä joita kehtaa esitellä turuilla ja toreilla? Kyllähän varmaan naisystäviä löytää jos huolii mitä vaan mutta jos tähtää siihen että nainen on kunnollinen, hyvällä historialla ja ilman rasitteita ei sellaisia niin vain löydä vaikka olisi miten jämäkkä leuka, lompsa ja ura-asiat kunnossa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ne tasokkaita naisia? laatuluokan ellejä joita kehtaa esitellä turuilla ja toreilla? Kyllähän varmaan naisystäviä löytää jos huolii mitä vaan mutta jos tähtää siihen että nainen on kunnollinen, hyvällä historialla ja ilman rasitteita ei sellaisia niin vain löydä vaikka olisi miten jämäkkä leuka, lompsa ja ura-asiat kunnossa.

-harmiseikirj-

On!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On!

Tuo äskeinen viesti lähti ennenkuin aloitin kirjoittamaan kunnolla.
        Kyllä on tasokkaita. Tosin ulkonäöllä ei välttämättä minuun tehdä vaikutusta.
        Enkä ymmärrä muutenkaan miksi pitäisi esitellä heti, kuin jotain palkintopokaalia.

Toki aikoinaan, kun vielä kävin ulkona kaljalla, niin ulkonäkö vaikutti aavistuksen enemmän. Seuraavan tapauksen olen kertonut ennenkin ja siitäkin on 20 vuotta aikaa.

Menin lähipubiin ja paikan kaunein nainen istui yksin, koska kukaan ei uskaltanut mennä samaan pöytään istumaan.
        Toki hain tiskiltä kaljan ja menin siihen pöytään istumaan.

Hetken siinä juttelimme kaikennäköistä, kunnes lopulta kysyin: "mennäänkö nu55imaan?"

-Joo, juodaan ensin nämä juomat pois.

Kyllä ätmit jäivät monttu auki katsomaan, kun lähdimme.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo äskeinen viesti lähti ennenkuin aloitin kirjoittamaan kunnolla.
        Kyllä on tasokkaita. Tosin ulkonäöllä ei välttämättä minuun tehdä vaikutusta.
        Enkä ymmärrä muutenkaan miksi pitäisi esitellä heti, kuin jotain palkintopokaalia.

Toki aikoinaan, kun vielä kävin ulkona kaljalla, niin ulkonäkö vaikutti aavistuksen enemmän. Seuraavan tapauksen olen kertonut ennenkin ja siitäkin on 20 vuotta aikaa.

Menin lähipubiin ja paikan kaunein nainen istui yksin, koska kukaan ei uskaltanut mennä samaan pöytään istumaan.
        Toki hain tiskiltä kaljan ja menin siihen pöytään istumaan.

Hetken siinä juttelimme kaikennäköistä, kunnes lopulta kysyin: "mennäänkö nu55imaan?"

-Joo, juodaan ensin nämä juomat pois.

Kyllä ätmit jäivät monttu auki katsomaan, kun lähdimme.

>simiti<

Lähipubin kaunein nainen ei välttämättä kuitenkaan ole kovinkaan hääppöinen ilmestys eikä kummoinenkaan vaimoehdokas :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähipubin kaunein nainen ei välttämättä kuitenkaan ole kovinkaan hääppöinen ilmestys eikä kummoinenkaan vaimoehdokas :D

-harmiseikirj-

Tuo lähipubi sanana antoi sulle selkeästi vääristyneen kuvan heti alkuun.

Älä juutu kaavamaisiin ja kliseisiin ajatuksiin. Hän ei todellakaan ollut mikään pubiruusu, vaan ikäiseni (silloin) noin 25 vuotias hemaiseva, sekä kaunis nainen.

Enkä todellakaan etsinyt, kuin yhden illan seuraa. Olinhan juuri eronnut lapsen äidistä, niin ei muu kiinnostanut. Hänellekin se kävi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lähipubi sanana antoi sulle selkeästi vääristyneen kuvan heti alkuun.

Älä juutu kaavamaisiin ja kliseisiin ajatuksiin. Hän ei todellakaan ollut mikään pubiruusu, vaan ikäiseni (silloin) noin 25 vuotias hemaiseva, sekä kaunis nainen.

Enkä todellakaan etsinyt, kuin yhden illan seuraa. Olinhan juuri eronnut lapsen äidistä, niin ei muu kiinnostanut. Hänellekin se kävi.

>simiti<

Niin eli nappasit jonkun h..ratsun ja pidät sitä kovanakin valloituksena? Minua on vastaan kävelleet kauniit naiset äityneet ykskaks suutelemaan ilman että sanaakaan olisi vaihdettu. Baarista on lähtenyt kaunis nainen mukaan kun kaikki edeltävä keskustelu ollut sitä kun kysyin "Joko lähdetään kotiin?", että alfoja sitä ollaan itsekukin :D se ei silti poista sitä että miehen pitää olla jämäkkäleukainen komistus onnistuakseen naisten iskennässä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli nappasit jonkun h..ratsun ja pidät sitä kovanakin valloituksena? Minua on vastaan kävelleet kauniit naiset äityneet ykskaks suutelemaan ilman että sanaakaan olisi vaihdettu. Baarista on lähtenyt kaunis nainen mukaan kun kaikki edeltävä keskustelu ollut sitä kun kysyin "Joko lähdetään kotiin?", että alfoja sitä ollaan itsekukin :D se ei silti poista sitä että miehen pitää olla jämäkkäleukainen komistus onnistuakseen naisten iskennässä :D

-harmiseikirj-

Just, eli kaikki herpekset ym. sukupuolitaudit löytyy löyhämoraaliselta Harmikselta.

Eihän kukaan siveä leidi katsele tuollaista l*tkaa 😁

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Joo, joo, olet niin kova jätkä, että sulla on lapsiakin ympäri Suomea. Lapsenlapsiakin varmana satoja?

Kaikki naiset haluaa sua, muttet huoli ketään? 🤣
        Koska et itse ole nähnyt häntä, et Katja-vainaata, etkä ketään muutakaan "hoitoani" niin ei sinulla ole mitään loogista syytä arvostellekkaan.

Sama asia, jos haukkuisin kaikki sun hiacet ja tönösi lahoiksi paskoiksi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, joo, olet niin kova jätkä, että sulla on lapsiakin ympäri Suomea. Lapsenlapsiakin varmana satoja?

Kaikki naiset haluaa sua, muttet huoli ketään? 🤣
        Koska et itse ole nähnyt häntä, et Katja-vainaata, etkä ketään muutakaan "hoitoani" niin ei sinulla ole mitään loogista syytä arvostellekkaan.

Sama asia, jos haukkuisin kaikki sun hiacet ja tönösi lahoiksi paskoiksi.

>simiti<

Jatkan vielä. Tokihan sinulla on useita avioliittojakin takana, koska olet kyllästynyt? Minulla on vain yksi avioliitto takana.
        Varakkaasta suomenruotsalaisesta suvusta...

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Noh sittenhän sinulla varmasti on varaa valita.
        Ihmetellään sitten, miksi yleensä olet täällä, mitkä naiset on näyttäytynyt edes tasoisellesi joka voisi olla Jenifer Lopez tausta tanssia jonka kanssa oli laastari suhde
        https://youtu.be/bjgFH01k0gU?si=S820lLDRqZrIsC8A

Vaikka Jeniferiä pettänyt mies ei kyllä ulkonäköä ole perinyt chad ulkonäköä. Epäilen lopultq se luonne lopulta vaikuttaa tason laskuun.
        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2011072114090906

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Siis voisit olla taustatanssija julkkikselle
        sekin jo että olisit sinääsä varmasti Mailiksen hurmata koska tahansa kun vaan olisit uskaltanut sinulla kun sanojesi mukaan ulkonäköä mutta myös on luonnettakin omien sanojeni, mistä tykätään. Eli en sitten ymmärrä enää miksi olet sinkku. Jos kuitenkin tasapainossa myös talouskin. Ehkä se mikä sinulta puuttuu on se rohkeus, jos se kaveri porukkakin on vastaavasti ilkeän pohjautuvaisia vetävät itsetuntosi alas.

• Anonyymi

It's never what you know, it's who you're knowing.

Ensin pitää rakastaa itseään jotta pystyy rakasamaan jotain toista.

Yeah, well am.engl ja suomenkielen sotkua sekaisin.

Niin hmm.. joku uusi asiakas ellli-asukas tullut taloon kai yli 10v asuneet muuttivat pois niin nyt kai joku uusi... ei aavistustakaan minkänäköinen en ole vielä nähnyt kyseistä olentoa.

• Anonyymi

Ottaen huomioon millaisia miehiä oikeastaan kaikilla tuntemillani bausilla on, niin tuo "jumppa" on huvittavaa ja koomista. Epäulen vahvasti, että ajattelu tuo on siirtymää homokulttuurista, jossa noin "jykeväleukoja" on paljon. Sinällään melko sääli, että itseään (ilmeisesti?) kuitenkin heteroina pitävät kehittävät itseään homokulttuurin tykkäämisten perusteella.

• Anonyymi

Samaa aina nauran näitä inceljuttuja lukiessani. Noiden miehisillä kauneusihanteilla ei ole mitään tekemistä naisten tykkäämisten kanssa, vaan ne ovat suoraan homomaailmasta nypättyjä, miehen kauneusihanteita miehelle. Tuollaisia miehiä nähdessä ensimmäinen oletus on aina, että tuo tykkää miehistä.

• Anonyymi

Vaikka lähettäis puhtaasti stereotypiosta, niin toi on täysin totta. On tosiasia, että sukupuolten käsitys toiseen sukupuoleen vetoavasta ulkokuoresta eroaa toisistaan paljonkin. Tämä on ilmiö, jota on ainakin vielä tutkittu turhan vähän tieteellisesti, mutta viihdeteollisuudessa, varsinkin pelialalla siitä on tehty markkinatutkimuksia ja siitä on valtavasti käytännön kokemusta.

Jos lähdetään luomaan miespuolista pelihahmoa, jonka olis tarkotus vedota ulkokuorellaan valtaosaan naispuolisesta pelaajakunnasta, niin se hahmo on habitukseltaan ihan erilainen kuin jos lähdetään luomaan miespuolisen pelaajakunnan mielestä uskottavaa naistenmiestä. Ne pelien mieshahmot, johon naispelaajat on suurelta osin lääpällään, on valtaosin sellasia mieshahmoja, joista miespelaajat valittavat, että sellanen mies ei irl saisi naisia ja siksi se hahmo on heille epäuskottava. Mun mielestä tässä on kyseessä oleellinen asia, sillä hyvin iso osa inceleistä kuitenkin pelaa.

• Anonyymi

ällös mitään linkkiä voi tulla application joka pakottaa tekemän asioita kuin joku netflixin sarja Red Rose App hah.

• Anonyymi

jooh kaikenlaisia temppuiluja nuorempana kaupungissa, ... niin poliisi ei kovin vakavasti ottanut... kun ei mitään vakavaa jotain temppuilua... mitähän... joskus olin putkassa kyllä

• Anonyymi

Mutta harmitta kun olisin ehdottanut erästä asuntoa tytöille... meni jo vaikka vähän kalliimpia, en kyllä tie mit olentoja tuolla nyt asuu, olisi ollut ehkä hyvä paikka pelitytöille...

• Anonyymi

Hieno musa. En toki tiedä tarkoititko että noiden ukkeleiden kiinnostavuus nousi videon takia, vai mikä oli pointti sisällön tärkeydestä?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno musa. En toki tiedä tarkoititko että noiden ukkeleiden kiinnostavuus nousi videon takia, vai mikä oli pointti sisällön tärkeydestä?

>simiti<

Ulkonäkö voi pettää🤔
        Kuin noiden ukkeleiden yhteinen sisältö eli ihmisen luonne eri instrumentti, joka voi luoda mahtavan paratiisin luonteella toiselle.

En usko että pitkäsuhteet pysyvät, jos ne keskittyy ulkonäköön tai rahaan.

• Anonyymi

Minun ei tarvitse käyttää mitään youtubea kaan musiikin kuunteluun kun on paljon omia levyjä jotka jo unohtanutkin mitä kuunnella... loppuelämäksikin heh niin

• Anonyymi

ZZTOP De3guello minkä naarmuntuneen viimeksi pystyin pelastamaan CD

• Anonyymi

Judas Priestin kokoelma Metal Worksa onneksi ehdi jo aiemmin pelastaa tuo halkesi CD:kin...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maailma on muovia, joten eipä ihme että ulkonäöllä on väliä. Sen lisäksi luonteenkin on oltava muovia jotta pääsee "korkkailemaan". Mä oon hyvännäköinen mutta naista ei näy, ei kuulu. Miksi? Siksi, koska olen liian filosofinen eli anti-muovinen. Olen kaiketi miltei tunnekylmän oloinen ihminen mutta sitä se on kun on ehtinyt tulla jo immuuniksi yksin olemiselle. Tietysti se muuttaa ihmistä. Selvinpäin kiinnostuksen kohteiden kanssa jutustelu on pilvilinnanhuurteista utopiaa osalle meistä.

• Anonyymi

¨jooh niin tämä on hyvä jos kun niin läpituuletusta, mitta jos ... fkin hwlll is opening firere evenn knowinng and wponeon sone MNagnyb´nm Rreaescg ayr5in, ,,, .,59¨

• Anonyymi

oikeasti poliisit itse voivat eskaloidamurhia.... mutta ei uleensä.... itsellänin kun uusi asianajaja..jotain juttua pitäisi..

Onko rikosmkomisario ai nautomaattisesti musajamurhaaja

• Anonyymi

niin en ole siis tehtyn rikoksia caan asianajajar rahajuttuja....

• Nainen sanoi, että mulla on hyvä perse. Ei se mitenkään loukannut minua.
      Esineellistäminen on ihan OK!

Ehkä Harmiksella on löysä perse. Sellaisesta ei naiset tykkää.

• Anonyymi

😁... Yhdellä palstailevalla leidillä on Daniel. Herra D kauhistuttaa minua prseettömyydellään. Kaveri on sellainen tapilla varustettu lauta.

Juu, kyllä sillä perällä on merkitystä jonkin verran, ainakin esineissä.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      264
      4760
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      80
      3207
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      36
      2603
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2513
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1797
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1580
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1368
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1005
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      978
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      99