Huom. Setä ym. julkisella paikalla "nuoleminen" l. seksi on seksuaali siveellinen rikos pahimmilaan!

Anonyymi-ap

Lue IS / IL -lehden artikkelit aiheesta helsinkiläisessä puistossa ohikulkijaa aamuvarhain "häirinneestä" lemmenleikistä viikonlopulla! Näkijä soitti HÄTÄKESKUKSEEN josta poliisit paikalle! !!! KATEUTTAKO SE OLI?
( Pari ei ollut ns. "vierastalon" asukkaita Munkkiniemessä kuitenkaan!)
>>>->>>
"Suuseksi julkisella paikalla johti suulliseen huomautukseen
Seksin harrastaminen julkisella paikalla on rikoslaissa rangaistavaksi määritelty teko.

Keski-ikäinen pariskunta harrasti suuseksiä keskellä kirkasta päivää Helsingissä.
Keski-ikäinen pariskunta harrasti suuseksiä keskellä kirkasta päivää Helsingissä. Kuva: Lukijan kuva

((Mari Kononen
8.9. 22:20 | Päivitetty 8.9. 23:41))

IS:n lukija oli lauantaina aamulla matkalla Munkkiniemenrantaan, kun hän kohtasi yllättävän näyn Munkkiniemessä.

– Katsoin, että mitäs tuolla puistossa tapahtuu, oli pakko pysähtyä, lukija kertoo.

Näky oli poikkeuksellinen. Hänen mukaansa puistossa oli pariskunta, jolla oli ”juttu kovasti kesken”. Hommat eivät häiriintyneet, vaikka lukija seurasi niitä jonkin matkan päästä. Hän myös kuvasi yllättävää tilannetta.
"sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.

Rikoskomisario Jasper Unski kertoi aiemmin IS:n haastattelussa, että rikoksen tunnusmerkistön täyttyminen edellyttää, että toiminnalla on silminnäkijöitä ja teko aiheuttaa heissä pahennusta.

Julkisesta sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta voidaan tuomita maksimissaan puolen vuoden vankeuteen. Sakko on tyypillisin rangaistus teosta.

Gert Skytten puisto sijaitsee lähellä valtion vierastaloa, joka toimii tasavallan presidentti Alexander Stubbin väliaikaisena virka-asuntona.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Artikkelia korjattu 8.9.2024 kello 23.41.

3

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua aikoinaan tyttöystävä runkkasi ja otti suihin yleisellä mattolaiturilla, vastapuolells oli yleinen uimaranta.
      Tämä tapahtui jotain kahdentoista aikaan.

      • Anonyymi

        Se oli siis luonnollinen tapahtuma teillä eikä esiintymistä "paljastelua" tms.
        Mutta huomautuksia ette ehkä saaneet?

        Satakunnan Merikarvialla taoahtuneen miehen autossaan runkkauksen huomanneen ja siitä kiinnostuneen pojan "ilmoitus" kaupassa johti poliisi ilmoitukseen sekin ja johti miehen käräjille tms. ja sakkotuomioon!!!

        Uskomatonta näiden "todisrajien" kanssa... sillä asiahan on heiyä kiinnisranut eli kiihottanyt myös samalla. Mutta heille tulee kuin " kunniaa" uroteoistaan ja kielimisistään!
        _/_/_/
        Monen ilmoittelija näkijän mielentilaa tulisi samalla tutkia! Vaikka savo trollin avulla!


    • Anonyymi

      Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe