Mozilla Hämääviä ilmoituksia?

Anonyymi-ap

Tein äskettäin maksun Paypalin kautta.
Hämmennyin, kun heiltä tuli sähköpostiini ilmoitus:
"Havaitsime kirjautumisen uudelta laitteeelta. Firefox Windows 10, Helsinki 18 fi"
Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun maksoin Paypalilla.
Kävin sitten katsomassa Firefoxin tietoja, ja sieltä tuli samantapainen ilmoitus
"Selain Firefox käyttöjärjestelmällä Windows 10"

MUTTA KUN VITSI ON SIINÄ, että koneeni on WINDOWS 11. Miksi sitten tulee tuollaisia ilmoituksia?
Windows-versio on 23H2, ja Firefox-versio 130.0.

2

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noissa tiedoissa voi olla virheellistä tietoa. Esimerkiksi sijainti on usein juuri Helsinki tai vaikka Kajaani. Se riippuu käytettävästä verkkoyhteydestä. Pöytäkoneissa ja läppäreissä ei monesti ole gps-piiriä saatika sijaintia käytössä, jolloin tarkka sijainti ei ole käytössä. Tuo käyttöjärjestelmän versio voi valehdella silloin, jos järjestelmä on päivitetty Windows 10 versiosta versioon Windows 11. Tämä johtunee jostain rekisteriavaimen virheellisestä tiedosta.
      Mut pääasia on se, että saat ilmoituksen, kun PayPal tililläsi on kirjauduttu sisään jollain laitteella. Jos et ole kirjautunut sisään itse, niin voit silloin ilmoituksen kirjautumisesta saatuasi toimia PayPal:in ohjeiden mukaisesti ja vaihtaa esimerkiksi salasanan yms

      • Anonyymi

        Kone on kyllä jo uutena varustettu W11 käyttiksellä. Ja ihmettelen sitä, että Paypal ei "muista" konettani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe