Onpas taas erikoinen valinta lukijoilta Iltalehdessä, tainnut suvakit tai matut äänestää. Ei silti mitään tuotakaan vastaan kun en tunne tai ketään muitakaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa96d9b6-fb5a-485a-b13f-353c6acbabaa
Oma suosikki poikamaisin eli ykkönen, vaalea, hoikka ja kapealanteinen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e0de1372-68aa-4cf3-8e3a-dd657eaf8133
Mister Finland
12
551
Vastaukset
- Anonyymi
Somessa organisoitu äänestys että annetaan kaikki äänet tälle meidän tyypille? ja mamut ja suvakit yhdessä äänetäneet? Ei mikään muu tuota oikein selitä...
- Anonyymi
Tosiaanko luulet että tuo skaba jotain puhoksen somaleja saa masdoittain liikekannalle? Kun ketään ei kiinnosta niin vähilläkin äänillä voittaa.
- Anonyymi
Jaa ettei selitä , näkeehän sen toki kuvassakin että komea on, joten siksi häntä on äänestetty . Ihan vaan tavalliset suomalaiset ei mitäön ihmispakolaiset näillä palstoilla ! Kiitos
- Anonyymi
Mukavaa kun tänä vuonna oli muutama jo vähän kypsempi osallistuja tässä kilvassa.
- Anonyymi
"Ykkönen" täysi tavis, huonot hampaat ja väkinäinen ilme. Hyi.
- Anonyymi
Hyvän näköisiä ovat kaikki mutta voittaja on yliveto . Oikein komea mies.
- Anonyymi
Vain ykklönen ja yksi toinen edustavampia, kaikki muut taviksia eikä kiinnostaisi yhtään.
- Anonyymi
Hampaat kuin risuaitaa. Matalat poskipäät. Karsastavat viurusilmät. Yök.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hampaat kuin risuaitaa. Matalat poskipäät. Karsastavat viurusilmät. Yök.
Miten kestät katsoa peiliin, oletko myös läski? Kannattaa mennä silmäleikkaukseen kun näet muutkin kierosti :D
- Anonyymi
Minä jos olisin äänestänyt niin tuota voittajaa olisin äänestänyt , komea mies sinänsä joten en äänestä sitä joka on vaalea vain vieras vihan vuoksi vaan katson ihmistä ihmisenä . Komea on kieltämättä . Hyvin ansaitsi voittonsa .
- Anonyymi
Tämä suomalainen voitti mikä minulla toisena, matut eivät sijoittuneet itse kilpailussa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ee23f6dd-fc81-4016-ae44-6ddfedc9c8d9
- Anonyymi
Vaalea poika on ulkomaista kansikuvatasoa. Marcus Mojo tuli ekana mieleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416