Suositelkaa, jos olette löytäneet laadukkaan nykypakastimen. Harmittaa, kun vanha vuosikymmeniä palvellut arkkupakastin lakkasi toimimasta. Ostimme tilalle uuden, Hisense-merkkisen, jonka kanssa oli heti ongelmia, kun kansi oli vino eikä ottanut imua. No saranoita käytiin säätämässä takuun piikkiin. Nyt sitten puolentoista vuoden jälkeen huomattiin, että pakastin oli valuttanut jotain nestettä lattialle jo pitemmän aikaa ja aiheuttanut kosteusvaurion lattiaan. Toimi kumminkin koko ajan ja pakasteet eivät olleet sulaneet. Hankittiin tilalle uusi Tesla-merkkinen pakastin, ja tässä näkyy olevan taas sama ongelma kannen kanssa...
Onko olemassa enää laadukkaita pakastimia?
7
364
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisiko jos ostaisi jotain ei kiinalaista?
- Anonyymi
Kokeile Rosenlew merkkistä pakastinta. Näyttäis olevan hyviä.
- Anonyymi
Mulla oli rosenlew jääkaappi pakastin kahdella kompuralla, eikä voinut moittia.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli rosenlew jääkaappi pakastin kahdella kompuralla, eikä voinut moittia.
Jospa seuraavaksi kokemuksia 2000-luvun tuotteista?
Vielä 90-luvun alkupuolella tuntui kaikenmaailma Helkamat ja Rosenlweit kestävän "isältä pojalle" (tosin sähkölle saattoivat olla persoja), mutta vuosituhennen vaihteessa laatu kustannusoptimoitiin niin, ette ns. laatumerkitkin tuppasi hajoamaan 7 vuodessa.
- Anonyymi00006
Liebherr ei hajoa heti. Tosin tietysti maksaa enemmän kuin kiinalaiset pakastimet.
- Anonyymi00007
Ei kauppa käy, jos laatua tehdään.
Eikä ilmaston muutoksestakaan voi vinkua, jos ei tule sekalaista romua jatkuvasti.
Kaikki mikä halpamaista tuodaan, on valmistettu vain lyhyen ajan käyttöön, toisin kuin ennen kotimaassa valmistetut.
Silloin oli valmistaja lähellä ja mahdollisen reklamaation teko yksinkertaista, mutta eipä nämä kiinan valmistajat sellaiselle korvaansa lotkauta.
Ha mikä tärkeintä kaiken edellä menee raha, suuret voitot ja ahneus, siitä saa tavallinen kuluttaja maksaa ja kärsiä.
Se on hyvin selkeästi näkyvissä jo peruselinkustannusten alati nousevissa hinnoissa.. - Anonyymi00008
Löytyiskö pakastin jossa on aqua stop ja home connect dovellus ja muuta älyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688