Missäs Kajaanissa on lepakkoelämää?
Olemme lepakkopari, vastikään Kajaaniin noin vuosi sitten muuttaneet. Alkaa ihmetyttää kun Prismassa ja Cityssä kyllä välillä näkee lepakkopareja ostoksilla (samoin miespareja), mutta koskaa ei olla esimerkiksi siinä irkkubaarissa onnistuttu törmäämään yhteenkään meikäläiseen. Ei nyt kauhean useasti ulkona käydä, mutta nyt kun kesä on ja terassikausi, niin voisi olla kiva törmätä muihinkin.
Missäs te luuraatte?
Kainuun lesbot?
6
1521
Vastaukset
- S&H
Tääl ois yks parikymppinen pariskunta. Myö hengaillaan yleensä mon2:sen suomirokki puolella ja siellä näkyy usein monia muitakin nais pareja.. Näin kesän tullen viihdymme myös rosson ja parnellsin terassilla.. eikä titty twisterikään mikään pöllömpi paikka ole ;))) Kaipaatteko terassi seuraa?
laittakkeehan mailia tulemaan.. os. [email protected]- Tiia
Kajaanin sinkku lesboihin voi törmätä?
- San
Tiia kirjoitti:
Kajaanin sinkku lesboihin voi törmätä?
Jaa-a.. Kajaani kyllä kuhisee lesboja ja bissejä mutta suurin osa on vielä visusti kaapissa. Joskus oon törmänny nimen omaan montussa muutamiin (ja eritoten suomirokkipuolella), mutta en ole sen tarkemmin meikäläisiä katsastellut kun itseltä rakas löytyy.
- S&H
Jos aurinko jaksaa paistaa iltaan asti niin vallattaisiinko barnellsin terassi sankoin lesbojoukoin muutaman huurteisen merkeissä?
- onhan meitä...
Onhan meitä, muttei paljon... Itse olen muuttanut opiskelujen perässä muualle, mutta esimerkiksi kesäisin palailen kotikonnuille. Tähänastisen elämäni aikana olen tainnut käydä irkussa peräti kerran, että se meidän bongaamisestamme irkussa... Yleisemmin istuskelen Rosson terassilla, silloin kerran kesässä kun terassille tulee lähdettyä... Baareista käyn kaikissa, eli 96, monttu ja night ovat kaikki paikkoja, joissa meihin voi törmätä. Myös Ballsilla pelaillaan biljardia aina silloin tällöin.
Ainakin itselläni tulee vietettyä aikaa usein ihan muualla kuin baareissa ja terasseilla, nimittäin urheilemassa. Ja arkirutiineja hoitaen tietenkin: eli jos tunnistatte minut Prismassa, niin rohkeasti hihaan kiinni! En pure enkä usko muidenkaan purevan! :) - lepakko24
Ihanaa, ku Kajaanissakin alkaa olla elämää. Tosin ite oon sieltä pois muuttanu, mutta oishan se kiva tavata meikäläisiä aina kun kotopuolessa tulee käymään. Saa ottaa yhteyttä ja ois tosiaan kiva tutustua. Hauskaa kesää kaikille Kajaanin lepakoille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108