Hyvä leipomo/kahvila Tallinnassa??

kakkuaNam

Eli osaisiko joku suositella hyvää kahvilaa/leipomoa Tallinnassa missä voisi käydä syömässä suussasulavaa kakkua tai leivoksia???

14

3465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sue

tätä suosittelen lämpimästi.kävin itse toukokuussa..aivan ihana miljöö ja herkullisia leivoksia.
      Sokolaadikohvik Anneli Viik osoite: Pikk 30

• eivät

osaa tehdä kunnon kahvia.semmosta lentokoneen kahvia.omat termarit mukaan.

• suklaafani7

Täytyypä käydä tuo sokolaadikohvik testaamassa! Ellei se nyt ole se sama suklaapuoti/kahvila, jossa kuukausi sitten kävin (en muista osoitetta, mutta pikkukujalla, sisäpihalla, hyvin pieni ja täyteensisustettu paikka, mm. musta vanha piano, muutama pöytä myös ulkona).

Tämä kokeilemani paikka oli pieni ja viehättävä, ja myyvät itse valmistamiaan (?) suklaakonvenhteja kahvin kanssa. Valitettavasti en niistä tykännyt (testasin useampaa sorttia), vaikka näyttivät hyviltä. Myös tavallinen kahvi oli - suoraan sanottuna - pahaa. Sen sijaan kahvisekoitukset ja kaakaot näyttivät oikein hyvännäköisiltä annoksilta, leivoksia en maistellut.

Hyvistä kahviloista siis minäkin kuulisin mielelläni vinkkejä. Nimittäin on niin monesti käynyt niin, että olen jo etukäteen herkutellut mielessäni ja nähnyt silmieni edessä ne ihanat kaakkutiskit Tallinnan kahviloissa, mutta jostain syystä valitsemani baakelsit eivät sitten olekaan maultaan olleet oikein minkäänlaisia...

• Käyn usein
        suklaafani7 kirjoitti:

Täytyypä käydä tuo sokolaadikohvik testaamassa! Ellei se nyt ole se sama suklaapuoti/kahvila, jossa kuukausi sitten kävin (en muista osoitetta, mutta pikkukujalla, sisäpihalla, hyvin pieni ja täyteensisustettu paikka, mm. musta vanha piano, muutama pöytä myös ulkona).

Tämä kokeilemani paikka oli pieni ja viehättävä, ja myyvät itse valmistamiaan (?) suklaakonvenhteja kahvin kanssa. Valitettavasti en niistä tykännyt (testasin useampaa sorttia), vaikka näyttivät hyviltä. Myös tavallinen kahvi oli - suoraan sanottuna - pahaa. Sen sijaan kahvisekoitukset ja kaakaot näyttivät oikein hyvännäköisiltä annoksilta, leivoksia en maistellut.

Hyvistä kahviloista siis minäkin kuulisin mielelläni vinkkejä. Nimittäin on niin monesti käynyt niin, että olen jo etukäteen herkutellut mielessäni ja nähnyt silmieni edessä ne ihanat kaakkutiskit Tallinnan kahviloissa, mutta jostain syystä valitsemani baakelsit eivät sitten olekaan maultaan olleet oikein minkäänlaisia...

Moi!

Cafe Anglais Raatihuoneentorilla.

Nimeä en muista, mutta hotel Imperialia vastapäätä.

Chocolaterie Café
        Vene 6 (sisäpihalla)

• sue
        suklaafani7 kirjoitti:

tuo kuvailemasi on ositteessa Vene 6.
        www.anneliviik.ee löytyy lisää tästä.

• marjakaisa

se Maiasmok sellainen paikka,ainakin siellä on paljon erilaisia leivonnaisia.Eestiläinen kahvihan on suht koht hyvää verrattuna unkarilaiseen fäkätä kaveeseen!!

• juuri siellä käynyt

> Kiireiselle Robert's Coffee Virukeskus ja Stockan vintti

Stokkan vintti meni tämän viikon alussa kahdeksi viikoksi kiinni remontin vuoksi. Tällainen kyltti siellä oli ainakin lauantaina 18.6.

• juomata
        juuri siellä käynyt kirjoitti:

> Kiireiselle Robert's Coffee Virukeskus ja Stockan vintti

Stokkan vintti meni tämän viikon alussa kahdeksi viikoksi kiinni remontin vuoksi. Tällainen kyltti siellä oli ainakin lauantaina 18.6.

kahvit kun oli paskaa kyseises paikas.

• sen olla pitää
        juomata kirjoitti:

kahvit kun oli paskaa kyseises paikas.

muut on pluirua Ruoattis eritoten ja millä hinnalla. Onneksi espressoa saa Taltsussa melkein mistä vaan. Jos se on milestäs väkevää pyydä piim kaa !

• Isokokoinen_kahvihammas

Pagaripoisid. Se on lähellä rautatieasemaan ihan siinä vanhankaupungin sisäänkäynnillä. Siellä on paljon hörttöstä ja vehnästä.

• Kakkukahveille
    • kahvi_kaisa
      • kaisansumppipaikat

Eli kelpaa, jos sumpin näköistä ainetta saa rahalla mukiin, olipa vittu suosituksia kerrakseen.

• pittu
        kaisansumppipaikat kirjoitti:

Eli kelpaa, jos sumpin näköistä ainetta saa rahalla mukiin, olipa vittu suosituksia kerrakseen.

Älä likka mainosta täällä ilman puhelinnumeroa. Onko mitään erikoistarjontaa?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe