Edessä olisi ajokortin uusiminen, 75v. tulee ikää. Vähän jännittää, en ole juurikaan autoillut kun ei ole tarvinnut...Mitä kaikkea lääkärintarkastusreissulla tapahtuu? Millaisia muistitestejä esim. on? Selviääkö siitä tavallinen mummeroinen hengissä?
Ajokortin uudistaminen 75v.
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkärikäynnin aikana lääkäri arvioi terveydentilasi mm. tarkistamalla kuulon ja näön, mittaamalla verenpaineesi, tutustumalla huolellisesti sairaushistoriaasi sekä arvioimalla ikään liittyvien ja kroonisten sairauksien vaikutusta ajokykyysi.
Suostumuksellasi lääkäri voi tarkastella tietojasi Kanta-palvelusta, mikä on tärkeä osa terveydentilan arviointia.
Tämä kopsattu sivulta Medfin.fi
Vastikään eräs 94 vuotias mies joutui luopumaan ajo-oikeudestaan. Ehtona luvan takaisin saamiseen oli että hlö käy pään mri-tutkimuksessa tai suorittaa ajokokeen.
Siili- Anonyymi
Kait huomasit et tämä on vedätystä koko aloitus? Yli 10v sitten sama aloitus tuossa alla.
- Anonyymi
mä 85 v sain äsken ajokrtin vielä 5 vuodeksi,
testi oli rankka, tutkija sanoiki että kun ikää on noinki paljon testi on tavallista rankempi,
selvisin mekein virheettömästi vielä
en pärjäisi ilman omaa autoa,- Anonyymi
Eikö tulisi halvemmaksi ajella taksilla ne mitä tarttee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094