Hengailin myöhään illalla ostarin liepeillä, kun huomioni kiinnitti risaisiin farkkuihin ja t-paitaan pukeutunut nuori tyttö. Silmät oli rajattu mustalla kajalilla ja kasvot olivat kalpeat. Menin jututtamaan häntä ja sain selville, että hän oli hatkoilla lähistön nuorisokodista. Hän vannotti minua jotten antaisi häntä ilmi kellekään viranomaiselle enkä hiiskuisi asiasta muutenkaan. Lupasin. Kysyin, missä hän oli ajatellut viettää seuraavan yön. Hän pudisti päätään: "Varmaan jossain rappukäytävässä tai jossain..." Minun kävi häntä sääliksi, ja tarjouduin viemään hänet kämppääni, joka oli soluasunto opiskelijatalossa. Hän hyväksyi tarjoukseni muitta mutkitta.
Kun pääsimme sisälle soluun, hyssyttelin hänet hiljaiseksi, jotteivät kämppikseni kuulisi mitään. Niin pujahdimme huoneeseeni, joka käsitti pöydän, tuolin ja sängyn sekä pienen kaapin. "Kelpaako" kysyin tytöltä. "Just sopiva!" hän sanoi hymyillen. "Haluutsä jotain syötävää, vai ruvetaanko heti nukkumaan?" "Kiitti, en oo nälkäinen, mua väsyttää". "Tää mun sänky ei oo kovin levee, luuletsä että mahdutaan siihen molemmat?" "Voi kuule, mä voin nukkua vaikka tossa lattialla". "Ei tule kuuloonkaan, mä meen seinän puolelle ja koitan olla pudottamatta sua" "Mulla ei sit oo yökkäriä, oisko sulla jotai" Otin kaapista shortsini ja kuluneen t-paitani ja annoin ne tytölle. Käännyin selin, kun hän riisuutui ja puki asuni ylleen. Samalla riisuin omat farkkuni ja paitani ja otin tyynyn alta pyjamahousut ja -paidan pukien ne ylleni. Tunsin siinä tytön katseen vaikken nähnyt häntä. Käännyin ja näin, että shortini ja t-paitani sopivat hänelle aika hyvin. Pujahdin sänkyyn ja viittasin tyttöä seuraamaan. Menimme saman peiton alle, joka riitti juuri ja juuri meille molemmille. Ahdasta oli, mutta minua nukutti jo sen verran, että vaivuin pian uneen.
Karkulaisen kanssa
20
3914
Vastaukset
- Anonyymi
Heräsin siihen, että tunsin jonkin osuvan rintaani. Yö oli sysimusta enkä erottanut mitään. Silloin muistin tytön vieressäni ja tunnustelin kädellä. Käteni osui paljaaseen ihoon, joka tuntui nihkeän kostealta. Samassa tyttö käännähti ja sanoi: "Mä en saa millään unta, on vitun kuuma. En mä voinu pitää näitä sun kuteita päällä, sori." Nuo sanat saivat kihelmöivän tunteen aikaan koko kropassani. "Eipä se haittaa, taidan mäkin riisuu. Muuten, mikäs sun nimi on, mä oon Unto?" "Tarja". "Minkä ikänen oot?" "Just täytin kuustoista" "Mä oon kaheksantoista" Epäilin hiukan Tarjan sanoja iästään, koska minusta hän vaikutti nuoremmalta. Mutta en miettinyt sitä sen enempää.
Vähitellen silmäni tottuivat pimeään sen verran, että erotin vieressäni lepäävän tytön vartalon. Hän oli potkinut peiton pois, ja makasi selällään kädet ja jalat levällään. Näky kiihotti minua valtavasti. Kaluni oli ollut jo heräämisestäni lähtien puolikovana, mutta nyt se kovettui täyteen juhlakuntoon. Silitin varovasti Tarjan käsivarsia ja kaulaa. Hän huokaisi ja sanoi: "Kuule sä oot sit ihana ku otit mut kämppääs." "Tottakai, enhän mä voinu sua yksin jättää yöks." Silitin pientä rintaa, tunsin kovettuneen nännin kämmeneni alla. Tarja kuiskasi: "Oon jo pitkän aikaa halunnu tietää miltä kyrpä tuntuu. Siis mua panettaa niin vitusti!"
Nousin puoliksi ja kumarruin Tarjan kasvoja kohti. Huulemme kohtasivat pehmeästi, tunsin hänen halunsa ja kiihottuneisuuden. "Sori mä oon ihan hikinen" Tarja sanoi. "Niin mäkin, eli ei haittaa!" Aloin suudella häntä kaulalle ja samalla sivelin hänen rintojaan ja puristelin nänneijä. Tarja huohotti ja vikisi: "Mä haluun sua nyt heti!!"- Anonyymi
"Mun pillu on litimärkä, valunu koko yön!" Hapuilin Tarjan vartaloa alaspäin, rinnat, vatsa, ja sieltähän se löytyikin: lämmin, pehmeä, kostea. Kokeilin sormella vakoa, joka tosiaan oli pillumahlasta liukas ja sai minut huokaamaan halusta. Seuraavassa hetkessä olinkin jo Tarjan päällä, suutelimme himokkaasti toistemme kieltä näykkien. Tarja levitti jalkansa aivan auki, ja annoin hänelle esimakua uittamalla kulliani hänen vaossaan. Tunsin, miten kaluni tuli märäksi hänen pillumahlastaan. Vein terskan pään häpyhuulille ja kiusoittelin vähän hankaamalla kalullani niitä. Tarja vikisi: "Pliis, tuu mun sisää! Haluun sun ihanaa kyrpää ihan sikana!" Aloin varovasti työntää kaluani sisään ja tunsin pillun puristuksen. Immenkalvo tuotti pikku esteen, tyttö oli tosiaan vielä neitsyt. Tunsin miten kalvo antoi periksi, ja tyttö inahteli. Siitä eteenpäin kulli menikin helposti syvemmälle tuohon ihanaan tiukkaan ja lämpimään pilluun. Tarja äänteli koko ajan: "AAAh uiii mmmm ooooh!" "Nussi mua Unto, pane mua kovaa!" Tarjan puheet ja ääntely kiihottivat minut äärimmilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mun pillu on litimärkä, valunu koko yön!" Hapuilin Tarjan vartaloa alaspäin, rinnat, vatsa, ja sieltähän se löytyikin: lämmin, pehmeä, kostea. Kokeilin sormella vakoa, joka tosiaan oli pillumahlasta liukas ja sai minut huokaamaan halusta. Seuraavassa hetkessä olinkin jo Tarjan päällä, suutelimme himokkaasti toistemme kieltä näykkien. Tarja levitti jalkansa aivan auki, ja annoin hänelle esimakua uittamalla kulliani hänen vaossaan. Tunsin, miten kaluni tuli märäksi hänen pillumahlastaan. Vein terskan pään häpyhuulille ja kiusoittelin vähän hankaamalla kalullani niitä. Tarja vikisi: "Pliis, tuu mun sisää! Haluun sun ihanaa kyrpää ihan sikana!" Aloin varovasti työntää kaluani sisään ja tunsin pillun puristuksen. Immenkalvo tuotti pikku esteen, tyttö oli tosiaan vielä neitsyt. Tunsin miten kalvo antoi periksi, ja tyttö inahteli. Siitä eteenpäin kulli menikin helposti syvemmälle tuohon ihanaan tiukkaan ja lämpimään pilluun. Tarja äänteli koko ajan: "AAAh uiii mmmm ooooh!" "Nussi mua Unto, pane mua kovaa!" Tarjan puheet ja ääntely kiihottivat minut äärimmilleen.
Tarja ulisi ja vikisi sekä huudahteli koko ajan pannessani häntä. Aloin jo pelätä, että kämppikseni heräisivät, ja yritin hyssytellä. Ei siitä paljon apua ollut, tyttö oli niin kiimoissaan, ettei paljon noteerannut ulkomaailmaa, paitsi minut ja kovan kyrpäni pillussaan. Aloin työnnellä nopeammin, ja Tarja nosti jalkansa olkapäilleni, puristaen kaulaani reisillään. Hiki valui molemmilla, pisarat sekoittuivat lämpimälle iholle. Varmaan hehkuimme punaisina vaikkei sitä hämärässä nähnyt. Tarjan pillu tuoksui kiimaiselle, ja joka työnnöllä kuului pieni maiskahdus, pillunesteet pulpahtivat ulos kyrvän uidessa siellä lämpimässä. Tarja alkoi hokea: "uuntoo uuuntooo nussi mua pane mua nai mua..." Ääni vain koveni ja olin jo varma että se kuului toisiin huoneisiinkin. Mutta en välittänyt enää, Tarjan pillu oli nyt koko maailmani, joka tuotti suunnatonta nautintoa. Halusin pitkittää naintia mahdollisimman paljon, joten välillä hidastin tahtia ja suutelin Tarjaa pitkään. Hän imi kieltäni ja näykki hampaillaan ylä- ja alahuultani. Välillä hän upotti kyntensä selkääni, ja tunsin kipua. Sekin kiihotti minua lisää. Kumarruin imemään Tarjan nännejä, jotka sojottivat pitkinä pikku rinnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja ulisi ja vikisi sekä huudahteli koko ajan pannessani häntä. Aloin jo pelätä, että kämppikseni heräisivät, ja yritin hyssytellä. Ei siitä paljon apua ollut, tyttö oli niin kiimoissaan, ettei paljon noteerannut ulkomaailmaa, paitsi minut ja kovan kyrpäni pillussaan. Aloin työnnellä nopeammin, ja Tarja nosti jalkansa olkapäilleni, puristaen kaulaani reisillään. Hiki valui molemmilla, pisarat sekoittuivat lämpimälle iholle. Varmaan hehkuimme punaisina vaikkei sitä hämärässä nähnyt. Tarjan pillu tuoksui kiimaiselle, ja joka työnnöllä kuului pieni maiskahdus, pillunesteet pulpahtivat ulos kyrvän uidessa siellä lämpimässä. Tarja alkoi hokea: "uuntoo uuuntooo nussi mua pane mua nai mua..." Ääni vain koveni ja olin jo varma että se kuului toisiin huoneisiinkin. Mutta en välittänyt enää, Tarjan pillu oli nyt koko maailmani, joka tuotti suunnatonta nautintoa. Halusin pitkittää naintia mahdollisimman paljon, joten välillä hidastin tahtia ja suutelin Tarjaa pitkään. Hän imi kieltäni ja näykki hampaillaan ylä- ja alahuultani. Välillä hän upotti kyntensä selkääni, ja tunsin kipua. Sekin kiihotti minua lisää. Kumarruin imemään Tarjan nännejä, jotka sojottivat pitkinä pikku rinnoissa.
Tarja alkoi ulista entistä kovemmin ja väliin tuli rivoja sanoja: "Kyrpä vittu kyrpä vittu, aaah ihanaaa, nussi mut pyörryksiin karju, kaipaan tätä niin..."
Panin parastani ajatellen, että pitää antaa Tarjalle upea eka kerran kokemus. Kiihdytin edelleen tahtia ja Tarja vastasi vaistomaisesti lantiollaan työntöihini. Välillä hän nosti lantionsa ylös sängyltä ikäänkuin tarjoten pilluaan entistäkin enemmän kyrvälleni. Otin kiinni hänen teinimäisen kiinteistä pakaroistaan ja puristelin niitä samalla kun kyrpäni oli ihan pillun pohjassa. Tarja otti säärensä alas olkapäiltäni ja levitti reisiään niin paljon kuin pystyi. Suutelimme monta kertaa entistä kiihkeämmin ja näykin hampaillani hänen kaulaansa ja nännejään. Tarja huusi: "Pure mua, ime mua, pane mua!!" Näin, että hän oli lähellä tulla ja koitin vielä hiukan viivyttää huippuhetkeä. Se ei kuitenkaan enää onnistunut, vaan hän jännittyi koko kropaltaan, nousi kaarelle ja alkoi holtittomasti kiemurrella samalla huutaen: "Nyttt" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja alkoi ulista entistä kovemmin ja väliin tuli rivoja sanoja: "Kyrpä vittu kyrpä vittu, aaah ihanaaa, nussi mut pyörryksiin karju, kaipaan tätä niin..."
Panin parastani ajatellen, että pitää antaa Tarjalle upea eka kerran kokemus. Kiihdytin edelleen tahtia ja Tarja vastasi vaistomaisesti lantiollaan työntöihini. Välillä hän nosti lantionsa ylös sängyltä ikäänkuin tarjoten pilluaan entistäkin enemmän kyrvälleni. Otin kiinni hänen teinimäisen kiinteistä pakaroistaan ja puristelin niitä samalla kun kyrpäni oli ihan pillun pohjassa. Tarja otti säärensä alas olkapäiltäni ja levitti reisiään niin paljon kuin pystyi. Suutelimme monta kertaa entistä kiihkeämmin ja näykin hampaillani hänen kaulaansa ja nännejään. Tarja huusi: "Pure mua, ime mua, pane mua!!" Näin, että hän oli lähellä tulla ja koitin vielä hiukan viivyttää huippuhetkeä. Se ei kuitenkaan enää onnistunut, vaan hän jännittyi koko kropaltaan, nousi kaarelle ja alkoi holtittomasti kiemurrella samalla huutaen: "Nyttt"Buaahaa spede Buaahaa lue lisää isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panin parastani ajatellen, että pitää antaa Tarjalle upea eka kerran kokemus. Kiihdytin edelleen tahtia ja Tarja vastasi vaistomaisesti lantiollaan työntöihini. Välillä hän nosti lantionsa ylös sängyltä ikäänkuin tarjoten pilluaan entistäkin enemmän kyrvälleni. Otin kiinni hänen teinimäisen kiinteistä pakaroistaan ja puristelin niitä samalla kun kyrpäni oli ihan pillun pohjassa. Tarja otti säärensä alas olkapäiltäni ja levitti reisiään niin paljon kuin pystyi. Suutelimme monta kertaa entistä kiihkeämmin ja näykin hampaillani hänen kaulaansa ja nännejään. Tarja huusi: "Pure mua, ime mua, pane mua!!" Näin, että hän oli lähellä tulla ja koitin vielä hiukan viivyttää huippuhetkeä. Se ei kuitenkaan enää onnistunut, vaan hän jännittyi koko kropaltaan, nousi kaarelle ja alkoi holtittomasti kiemurrella samalla huutaen: "Nyttt"Tytön vartalo vääntyili ja suusta purkautui huutoja: "AAAAAAIIIII OOOOOOH UUUUUU!!!" Orgasmi oli sanoinkuvaamattoman voimakas. Tunsin pillun supistelut kullini varressa. Annoin kaluni jäädä syvelle Tarjan pilluun kunnes tyttö vähän rauhoittui. Hän tunnusti: "Hei, en oo koskaan kokenu mitään tällasta! Muuten, en oo vielä kuuttatoista vaan täytin just neljätoista!" Hätkähdin hiukan ja aavistukseni kävivät toteen. Mutta painoin ikävät ajatukset pois mielestäni, ja hetken levättyämme sylikkäin nousin uudelleen Tarjan päälle ja nussin häntä niin kiihkeästi, ettei mennyt kuin hetki kun tunsin tulevani. Tarja vakuutteli, että nyt on "varmat päivät" koska menkat olivat juuri tulossa. "Haluun että tuut mun sisään!" Niinpä annoin mennä ja tunsin ensimmäiset sykäykset siemensyöksystä nautinnollisempina kuin koskaan. Tuntui, että Tarja oikein lypsi kulliani pillunsa lihaksilla.
Kellahdin Tarjan viereen, kullini yhä hänen pillussaan. Vähitellen kaluni pehmeni ja luikersi ulos. Tyttö otti sen käteensä ja tunnusteli sitä. "Kiitti sulle ja kiitti tälle" hän kuiskasi.
"Nyt pitäisi päästä suihkuun mutta uskaltaako sitä näin keskellä yötä?" "Mennään vaan, pakko peseytyä". Niinpä menimme kylppäriin ja suihkuttelimme toistemme hiet pois. Tarjan jalkovälistä valui reisille vaalea noro. Tytön vartalo näytti nyt lampun valossa todellakin upealta. Ihme kyllä, kämppikseni joko nukkuivat tai eivät tohtineet häiritä meitä. Mitään ei kuulunut. Kömmimme takaisin sänkyyn ja nukahdimme sylikkäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa lue lisää isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
Mitäs luet buaahaa spede. Eikö siellä niuvanniemellä sulle muuta luettavaa tarjota. Ja iteppähän tuonkin parhaiten tiedät mitä luet. Siinäpä taas spede buaahaa ja niuvanniemi mitäs tämä chatti olis tuota mielenterveyspotilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytön vartalo vääntyili ja suusta purkautui huutoja: "AAAAAAIIIII OOOOOOH UUUUUU!!!" Orgasmi oli sanoinkuvaamattoman voimakas. Tunsin pillun supistelut kullini varressa. Annoin kaluni jäädä syvelle Tarjan pilluun kunnes tyttö vähän rauhoittui. Hän tunnusti: "Hei, en oo koskaan kokenu mitään tällasta! Muuten, en oo vielä kuuttatoista vaan täytin just neljätoista!" Hätkähdin hiukan ja aavistukseni kävivät toteen. Mutta painoin ikävät ajatukset pois mielestäni, ja hetken levättyämme sylikkäin nousin uudelleen Tarjan päälle ja nussin häntä niin kiihkeästi, ettei mennyt kuin hetki kun tunsin tulevani. Tarja vakuutteli, että nyt on "varmat päivät" koska menkat olivat juuri tulossa. "Haluun että tuut mun sisään!" Niinpä annoin mennä ja tunsin ensimmäiset sykäykset siemensyöksystä nautinnollisempina kuin koskaan. Tuntui, että Tarja oikein lypsi kulliani pillunsa lihaksilla.
Kellahdin Tarjan viereen, kullini yhä hänen pillussaan. Vähitellen kaluni pehmeni ja luikersi ulos. Tyttö otti sen käteensä ja tunnusteli sitä. "Kiitti sulle ja kiitti tälle" hän kuiskasi.
"Nyt pitäisi päästä suihkuun mutta uskaltaako sitä näin keskellä yötä?" "Mennään vaan, pakko peseytyä". Niinpä menimme kylppäriin ja suihkuttelimme toistemme hiet pois. Tarjan jalkovälistä valui reisille vaalea noro. Tytön vartalo näytti nyt lampun valossa todellakin upealta. Ihme kyllä, kämppikseni joko nukkuivat tai eivät tohtineet häiritä meitä. Mitään ei kuulunut. Kömmimme takaisin sänkyyn ja nukahdimme sylikkäin.Heräsin, aamu oli jo valkenemassa. Tarjakin oli herännyt vieressäni. Suutelimme. Pian hän nousi ja alkoi pukeutua. "En haluu että sun kämppikset näkee mut". Loikoilin sängyssä häntä katsellen. Hän sanoi: "Ku heräsin niin pelkäsin hetken että kaikki oli vain unta. Mut mun alapäässä tuntuu, ettei ollu! Sä Unto oot hyvä ihminen. Oot saanu mut taas hiukan uskomaan ihmisten hyvyyteen, ettei kaikki oo vain pahoja." Siihen en osannut muuta kuin nyökytellä ja sanoin: "Sä oot ihmeellinen tyttö Tarja. Annat mennä etkä ujostele." "Niin mun mielestä pitää. Tuun muistaa tän yön aina!" "Pärjäätkö nyt varmasti?" "Kyl mä pärjään, ei sun tarvii huolehtia."
Tarja laittoi meikkiä yöllisten leikkien tiimellyksessä tuhriintuneiden ja pestyjen sijaan. Sitten hän oli valmis lähtemään. Minua kouraisi vatsanpohjasta ajatus, etten luultavasti näkisi häntä enää koskaan.
"Moi moi ja kaikkee hyvää sulle Unto!" hän huikkasi ovelta. "Moi moi ja sulle samaa!" Ovi sulkeutui ja hän oli poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsin, aamu oli jo valkenemassa. Tarjakin oli herännyt vieressäni. Suutelimme. Pian hän nousi ja alkoi pukeutua. "En haluu että sun kämppikset näkee mut". Loikoilin sängyssä häntä katsellen. Hän sanoi: "Ku heräsin niin pelkäsin hetken että kaikki oli vain unta. Mut mun alapäässä tuntuu, ettei ollu! Sä Unto oot hyvä ihminen. Oot saanu mut taas hiukan uskomaan ihmisten hyvyyteen, ettei kaikki oo vain pahoja." Siihen en osannut muuta kuin nyökytellä ja sanoin: "Sä oot ihmeellinen tyttö Tarja. Annat mennä etkä ujostele." "Niin mun mielestä pitää. Tuun muistaa tän yön aina!" "Pärjäätkö nyt varmasti?" "Kyl mä pärjään, ei sun tarvii huolehtia."
Tarja laittoi meikkiä yöllisten leikkien tiimellyksessä tuhriintuneiden ja pestyjen sijaan. Sitten hän oli valmis lähtemään. Minua kouraisi vatsanpohjasta ajatus, etten luultavasti näkisi häntä enää koskaan.
"Moi moi ja kaikkee hyvää sulle Unto!" hän huikkasi ovelta. "Moi moi ja sulle samaa!" Ovi sulkeutui ja hän oli poissa.Tos on vaan se haitta vaikka tyttö tuota itse halusikin ni on hyvin oletettavaa jos saavat siellä laitoksessa tietää mistä tyttö oli hatkoilla on odotettavissa syyte alaikäisen hycäksikäytöstä si taas toisaalta tiedä onko sellainen paikka edes missä lapsista välitetään ja toisaalta taas vaikka tyttö olikin alaikäinen ni kertomasi mukaan vaikuttaa että tyttö tiesi yhtä hyvin kuin sinäkin mitä oli tekemässä ja mitä halusi mu yhteisön käsityksen mukaan tuota siltikin pitää moni tuomittavana loppujen lopuksi olisi kai kuitenkin yritettävä ymmärtää että ihmiset kehittyy eritahtiin ja ymmärrys asioista on toisilla parempi kuin toisilla onhan vielä nykyäänkin moni viisikymppinen jopa ymmärryksensä osalta viisi vuotiaan tasolla et
- Anonyymi
Ihanoittavaa. 🌹👀
- Anonyymi
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti pedari
Mitäs olet delaa saatana. Kohta noutaja tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultainennoutaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tai mikä on delaa saatana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultainennoutaja?
No voit pedari kutsua sitä niinkin jos se auttaa siinä tilanteessa.
- Anonyymi
Ihania tollaset 14v nymfot
- Anonyymi
Lisää tällasta!
- Anonyymi
Sinun kokemuksesi tosin rajoittuu vain omaan käteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kokemuksesi tosin rajoittuu vain omaan käteesi.
Tosin tuon sä tiedät vain itsestäsi.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu novellihan tuo oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489