Tiktok on syyllinen,miksi nuoriso voi huonosti,jos on mennyt uteliaisuuttaan hölmöyspäissään avaamaan sen. Se on täynnä sairasta paskaa kuulemma.
Tiktok....
1
336
Vastaukset
- Anonyymi
Tiktok on kanava missä nuoret naiset laittavat runkkumateriaalia vanhoille miehille. Lasku 10 alaspäin. Kielen lirkutus ja läpsytys. "Vahinko" vilautukset. Säärien ja jalkojen esittely. Takapuolen ja rintojen esittely. Jos kommentoit sinne jotain hyvää päivää kummallisempaa mihin tahansa videon alle se poistetaan koska rikkoo yhteisön sääntöjä. Silti niissä videoissa voidaan sanoa vaikka mitä kukaan ei niihin puutu.
Joku ateisti paasaa siellä päivät pitkät ihan kuin olisi joku avainhenkilö uskooko joku jumalaan vai ei. Siellä on monia keittiöpsykologeja ja "asiantuntijoita" Mietin monesti sitä että joillakin ihmisillä on kova tarve olla esillä ja päteä monestikkin aiheesta josta eivät edes tiedä mitään. Haluavat vaan riidellä.
Teemu Keskisarja tiivisti hyvin. Some on roskaväelle. Se on jyrkkä lausunto mutta väitän että somen käytöstä pystyy jotenkin arvioimaan ihmisen normaaliuden. Mitä vähemmän käyttää ja tekee videoita itsestään sen normaalimpi ja hyvinvoivempi ihminen eikä ole mitään persoonallisuushäiriötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548