Kun yritän käyttää Writerin peruuta edellinen syöttö (kirjain tai mikä tahansa näppäimistöltä annettu) painamalla yläkulman koukkunuoli vasemmalle, niin ruutuun ilmestyy vihreä kilpikonnakuvake. Sitä voi liikuttaa ja käännellä yläkulman nuolinäppäimillä.
Minkä asetuksen kautta tuon toiminnon saa pois ja palautettua nuolinäppäinten toiminnan entiseksi?
Mikä tuo kilpikonna edes on? Liittyykö se jotenkin Logo ohjelmointiin?
Kilpikonna ilmestyi kun päivitin ohjelman.
Libre office Writer, peru nuolen toiminta?
7
308
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä versio ohjelmasta? Mikä käyttöjärjestelmä? Kokeilitko näppäinkomentoa? Mitä lisäkkeitä asennettuna? Kieliasetus? Asennetut kielikirjastot?
- Anonyymi
7.0.4.2
W10
Suomenkielisen version latasin. Siis fi kielipaketti lienee ja kieliasetus Suomi
Lisäosia en ole tietoisesti asentanut.
Mutta paketin mukana on tullut
Ei lineaaristen yhtälöryhmien ratkaisin
Englannin, Espanja ja Ranskan oikolukusanastot
Wiki Publisher
Näppäinkomentoa ko. toiminnalle en tiedä.
- Anonyymi
Muokaa valikossa ensimmäisenä kumoa.
- Anonyymi
Kiitos noi toimii.
Mutta silti kiinnostaa että mikä vatun lutikka tuo on . Eli jos joku tietää mistä sen saa poistettua, niin otan tiedon kiitollisena vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos noi toimii.
Mutta silti kiinnostaa että mikä vatun lutikka tuo on . Eli jos joku tietää mistä sen saa poistettua, niin otan tiedon kiitollisena vastaan.Ei oltu nettiin vielä päivitetty moista. Ehkä jokin betatestissä oleva toiminto. Luulisin, että se olisi kuin pyyhekumi, jolla voit kumota asioita nopeammin. Viet hiirellä kuvakkeen tekstin tai kuvan yms päälle ja klikkaat sitä. Yleensä toiminnoista pääsee pois esc-näppäintä näppäimistössä painamalla. Voit toki katsoa sovelluksen ohje-osiosta, jos siellä asia mainitaan.
- Anonyymi
En ole moista nähnyt, mutta minulla ei ole windowsia, ehkä se esiintyy vain siinä.
Mikset käytä palautusnäppäintä? sillä poistuu kirjain kerrallaan.
Nuoli vasemmalle poisti koko sanan.
Nuolen vieressä on pieni musta kolmio, josta tulee valinta menu.- Anonyymi
No siksi kun tolla peru näppäimellä voi poista muutakin tekemisiään kuin yksittäisen kirjaimen tai sanan. Ja nuolella oikealle voi palauttaa takaisin edellisen komennon tekemiset, esim vaikka poistetun sana.
Toki yksittäiset virhelyönnin poistan kuvaamallasi tavalla.
Joku toinen arveli lutikan olevan jonkunlainen pyyhekumi. En ole keksinyt miten se sellaisena toimisi. Viivaa piirtää kulkemalleen reitille. Deletellä lutikan saa valinnan jälkeen poistettua, kuten myös vetämänsä viivan.
Mielenkiintoista, että kukaan muu ei ole saanut tuota kilpikonna tulemaan esiin. Tietääkseni en Beta versiota ole asentanut.
Pikanäppäimillä pärjään. Kun joskus on aikaa kysyn yhteisön foorumilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289