Korvaus 500-3000 egua hehtaarilta vuodessa Todella mukava korvaus viljelijöille.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mukavaa kun ei tarvitse tehdä mitään ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista. Haluaisin viljellä ainoastaan aurinkopaneeleita.
- Anonyymi
Maanomistaja voi päästä nurmikonhoitajaksi omalle pellolleen. Aurinkopaneelien ympärillä ei voi päästää ruohoa pitkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanomistaja voi päästä nurmikonhoitajaksi omalle pellolleen. Aurinkopaneelien ympärillä ei voi päästää ruohoa pitkäksi.
Maataloustuet juoksee kun tarvii niittää ja hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maataloustuet juoksee kun tarvii niittää ja hoitaa.
Eipä muuten saa tukia. Pelto poistuu viljelystä, joten tukikelpoisuuskin päättyy.
- Anonyymi
Mä sain vain 300 euroa kun peltoni vuokrasin.
- Anonyymi
Tuulivoimalakorvaukset vaihtelevat suuresti. Karkea vuokrahaarukka myllyä kohden 5 000–28 000 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Heinäkuussa hän sai tarjouksen, josta oli vaikea kieltäytyä. Jos hän lopettaisi viljelyn ja antaisi peittää peltonsa aurinkopaneeleilla hän saisi tililleen kuusinumeroisen summan, joka vuosi.
HS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäkuussa hän sai tarjouksen, josta oli vaikea kieltäytyä. Jos hän lopettaisi viljelyn ja antaisi peittää peltonsa aurinkopaneeleilla hän saisi tililleen kuusinumeroisen summan, joka vuosi.
HSEipä kauaa tartte miettiä.
- Anonyymi
Tarvii vain olla se suurjännitelinja max n 3km etäisyydellä
- Anonyymi
Ja sen kolmen kilometrin linjan alle jäävä maa-alue ryöstetään maanomistajilta muutaman kympin kertakorvauksella/ ha.
Vihreä siirtymä ajaa tämän maan konkurssiin.
- Anonyymi
Maataloustukia on kohdistettava enemmän ympäristötoimiin. Viljaa ei tarvitse viljellä. Tuki pelkästään ympäristön pitämiseen siistinä.
- Anonyymi
Riittääkö kun ajaa pellon laidat? Siis täyteen tukeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520