Korvaus 500-3000 egua hehtaarilta vuodessa Todella mukava korvaus viljelijöille.
Pelloille aurinkopaneeleita
12
388
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa kun ei tarvitse tehdä mitään ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista. Haluaisin viljellä ainoastaan aurinkopaneeleita.
- Anonyymi
Maanomistaja voi päästä nurmikonhoitajaksi omalle pellolleen. Aurinkopaneelien ympärillä ei voi päästää ruohoa pitkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanomistaja voi päästä nurmikonhoitajaksi omalle pellolleen. Aurinkopaneelien ympärillä ei voi päästää ruohoa pitkäksi.
Maataloustuet juoksee kun tarvii niittää ja hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maataloustuet juoksee kun tarvii niittää ja hoitaa.
Eipä muuten saa tukia. Pelto poistuu viljelystä, joten tukikelpoisuuskin päättyy.
- Anonyymi
Mä sain vain 300 euroa kun peltoni vuokrasin.
- Anonyymi
Tuulivoimalakorvaukset vaihtelevat suuresti. Karkea vuokrahaarukka myllyä kohden 5 000–28 000 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Heinäkuussa hän sai tarjouksen, josta oli vaikea kieltäytyä. Jos hän lopettaisi viljelyn ja antaisi peittää peltonsa aurinkopaneeleilla hän saisi tililleen kuusinumeroisen summan, joka vuosi.
HS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäkuussa hän sai tarjouksen, josta oli vaikea kieltäytyä. Jos hän lopettaisi viljelyn ja antaisi peittää peltonsa aurinkopaneeleilla hän saisi tililleen kuusinumeroisen summan, joka vuosi.
HSEipä kauaa tartte miettiä.
- Anonyymi
Tarvii vain olla se suurjännitelinja max n 3km etäisyydellä
- Anonyymi
Ja sen kolmen kilometrin linjan alle jäävä maa-alue ryöstetään maanomistajilta muutaman kympin kertakorvauksella/ ha.
Vihreä siirtymä ajaa tämän maan konkurssiin.
- Anonyymi
Maataloustukia on kohdistettava enemmän ympäristötoimiin. Viljaa ei tarvitse viljellä. Tuki pelkästään ympäristön pitämiseen siistinä.
- Anonyymi
Riittääkö kun ajaa pellon laidat? Siis täyteen tukeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970