Tein jo rikosilmoituksen nettisolvaamisesta. Sama henkilö kuin ennenkin.
rikosilmoitus?
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä päätös nuita vajakki 24/7 seuraajia on nykyään liikaa joka tuutissa.
- Anonyymi
Vanha viisaus kertoo, että kenenkään kunnian ei tiedetä käräjillä parantuneen.
- Anonyymi
Kaksintaistelu on kielletty rikoslaissa. Ennen piti herjaajan osoittaa väitteensä todeksi, nykyään ovat osaamattomat oikeuselitistit päättäneet että syyttömyys olettama koskee myös herjaamista, samalla he ovat ymmärtämättömyytensä ja loogisen ajattelun kyvyttömyytensä myötä antaneet yksittäisille kansalaisille oikeuden syyttää syyttömiä samalla itse nauttien syyttömyyden olettamuksesta ja valheelle oikeutuksen.
Ei näin. Jos joku syyttää jotakuta syylliseksi, on hänen näytettävä syytteensä toteen, sama koskee oikeudenkäyntiä. Herjaus on kansanoikeutta ja herjaajan on näytettävä syytteensä toteen. Nyt tässä maassa juoruakat ja ukot pääsevät tuomitsemaan ihmisiä ilman mitään näyttöä, kyseessä silloin katutason oikeudenkäynti ilman näyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksintaistelu on kielletty rikoslaissa. Ennen piti herjaajan osoittaa väitteensä todeksi, nykyään ovat osaamattomat oikeuselitistit päättäneet että syyttömyys olettama koskee myös herjaamista, samalla he ovat ymmärtämättömyytensä ja loogisen ajattelun kyvyttömyytensä myötä antaneet yksittäisille kansalaisille oikeuden syyttää syyttömiä samalla itse nauttien syyttömyyden olettamuksesta ja valheelle oikeutuksen.
Ei näin. Jos joku syyttää jotakuta syylliseksi, on hänen näytettävä syytteensä toteen, sama koskee oikeudenkäyntiä. Herjaus on kansanoikeutta ja herjaajan on näytettävä syytteensä toteen. Nyt tässä maassa juoruakat ja ukot pääsevät tuomitsemaan ihmisiä ilman mitään näyttöä, kyseessä silloin katutason oikeudenkäynti ilman näyttöä.Ajatellaan tilannetta jossa henkilö A väittää henkilö B:n -askantaneen tämän postilaatikkoon.
Henkilö B ei ole sellaista tehnyt, eikä sellaista itse asiassa ole tehnyt kukaan, vaan kyseessä henkilön A mustamaalaus ja herjaustoiminta.
Nykyisen lain mukaan henkilön B pitäisi todistaa syyttömyytensä; "En ole -askannut henkilön A postilaatikkoon, enkä mihinkään muuhunkaan postilaatikkoon. -askannan aina wc-pyttyyn". Mutta kenelläkään eikä henkilöllä B ei ole 24/7 videotallennusta elämästään.
Jos henkilö A vie postilaatikkoon -askantamisensa käräjille, hänen täytyy todistaa asia.
Mutta jos hän julkaisee asian turuilla ja toreilla, hänen ei tarvitse todistaa asiaa, eikä henkilö B pysty puolustautumaan asiassa.
Näin henkilö A voi julistaa oman mustamaalaamistuomionsa, joka on vähintään yhtä raskauttava kuin oikeuden tuomio.
Jos henkilö B vie henkilön A mustamaalaamistuomion ja herjaamisen eli kunnianloukkauksen käräjille, hänen pitää pystyä todistamaan syyttömyytensä, joka ei onnistu ilman 24/7 todistusaineistoa henkilön B elämästä.
Tämän johdosta ei voi kuin todeta, että Suomen lainsäädäntö on uskomatonta -askaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814