Sammontori valmistu vuonna 1988 ja siellä on ollut erinlaisia liikkeitä kuten posti, kahvia, autokoulu, parturi sekä kukkakauppa. Niin tietääkö kukaan mikä autokoulu on ollut kyseessä ?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta ton nisti ja juoppo paikan asiat, kukaan tervejärkinen muuta sammonlahteen tai skinnarilaan. Tai ne ketkä muutta ei välitä missä asuu
- Anonyymi
näin sanoo lauritsalan luxusalueen rikkain asukas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin sanoo lauritsalan luxusalueen rikkain asukas...
Nää o köyhiä perseaukisia
- Anonyymi
Sammonlahdesta sekä skinnarilasta löytyy myös omakotitalo aluetta.
- Anonyymi
Olen myös kuullut että autokoulu on ollut, kiinnostaisi tietää myös että mikä autokoulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416