Muille käynyt samoin?

Anonyymi-ap

Jäi vaivaamaan, kun tutkimuksessa gynekologi ei löytänyt munasarjoja. Sanoi, että ovat ehkä suoliston vierustalla piilossa.
Miten voidaan silloin nähdä, onko ne terveet, kun niitä ei edes näy:/
Huomannut siinä edes kysyä. Tyydyin vain lekurin toteamukseen.

42

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai lääkäri väittänytkään munasarjojen olevan terveet? Onko sinulla syytä epäillä, että munasarjat eivät olisi terveet?

• Anonyymi

Kun sitä juuri tutkittiin, että onko kaikki kunnossa.
        Ei löytänyt niitä ja se oli siinä.

• Anonyymi

Naisilta on voitu poistaa munasarjat ELIN KAUPPAAN. NIITÄ MYYDÄÄN. Ja munasoluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilta on voitu poistaa munasarjat ELIN KAUPPAAN. NIITÄ MYYDÄÄN. Ja munasoluja.

Suomessa tuskin tuollaista tapahtuu, vaikka jossain päin maailmaa tapahtuukin.

• Anonyymi

Onpas ollut kummallinen lääkäri kun ei nähnyt munasarjoja. Onko se ollut sokea:D

• Anonyymi

Olisi ehkä nähnyt, jos ne olisivat olleet näkyvissä.

• Anonyymi

Ette älyä mitään mutta mafiat varastaa sisäelimiä.

• Anonyymi

Niitä on kaikenlaisia. On tasoltaan imbesilli, jotka eivöt erota onko munasarjassa kysta vai eikö sitä ole, on lääkäriä joka ei tiedä sydämestä yhtään mitään ja lääkäriä joka lunttii kaiken tuetokeeelta ennen vastaanottoa.

• Anonyymi

Tämä gynekologi oli erittäin kokenut lääkäri.

• Anonyymi

Näiden , tasoltaan imbesillien takia aiheutuu sitten laajamittaisia potilasvahinkoja ja jopa kuollaan leikkauksiin koska ei hallita alan asioita laisinkaan. Suomen taso verraten ulkomaihin on mitä on, monenkin mielipide , moni köy saksassa syöpähoidoissa esimerkiksi, mutta jos leikkauspaikja pitää valita, niin hus. Onneksi on valinnan ja mielipiteenvapaus näissä asioissa.Tieto ulkomailta tulee sinne(hus)ja yhteistyö pelaa oaremmin globaalisella tasolla.

• Anonyymi

Niin joitain hoitoja ei anneta Suomessa. Onneksi sentään muualla, mutta eipä kaikilla ole varaa lähteä.

• Anonyymi

Ei ollut pukamis mutta toinen lääkäri väitti että on. Ei ollut mutta oli salmiakkia suolen seinässä.

• Anonyymi

Syöpäleikkaus Saksassa maksaa Niinalle kymmeniätuhansia eikä Kela korvaa senttiäkään – näissä tilanteissa Kela korvaa hoidot Suomen ulkopuolella

• Anonyymi

Olen usein miettinyt, jos ulkomailla tehtävässä leikkauksessa sattuisi jokin vakava hoitovirhe, kuka sen korvaisi, vai korvaisiko kukaan ?
        Suomessa on kuitenkin potilasvakuutuskeskus, mutta ei ne taida korvata ulkomailla tehtyjä virheitä/vahinkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen usein miettinyt, jos ulkomailla tehtävässä leikkauksessa sattuisi jokin vakava hoitovirhe, kuka sen korvaisi, vai korvaisiko kukaan ?
        Suomessa on kuitenkin potilasvakuutuskeskus, mutta ei ne taida korvata ulkomailla tehtyjä virheitä/vahinkoja.

Oletko noin yksinkertainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin yksinkertainen?

Miten niin ?
        Kai asiasta saa kysyä, jos ei tiedä, miten asia on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ?
        Kai asiasta saa kysyä, jos ei tiedä, miten asia on ?

Taho, joka mokaa, siitä voi valittaa. Suomessa liikenne -ja potilasvahinkolautakunta, ylempi elin kuin potilasvakuutuskeskys mutta aina ei saa korvauksia. Ulkomailla tapahtuessa hoitovirheen sattuessa se taho ,joka on tehnyt, se vastaa seurauksista.

• Anonyymi

Tämä on valtiovallan kysymys. Jos valtio alkaisi rahoittamaan kunnon sairaanhoitia, kirurgiaa, tulisi melko suuri lovi kassaan. Mutta mikäli minulla olisi aivosyöpä, maksaisi kymppitonnit omasta pussista, koska laatueroa on, aika valtavasti, monenkin researcherin mielestä.

• Anonyymi

On tullut opittua, että siellä ei ole vikaa, minne ei ole näkyvyyttä.
      Sellaisen käsityksen on saanut, kun on tutkimuksia tehty, jos ei näy, ei vikaakaan ole.
      Kuvauslausunnoissa lukee niillä kerroilla kun on kuvattu, jostain kohdasta on aina maininta, sinne ja tänne ei näkyvyyttä.
      Kyllä ne jäävät vähäksi aikaa vaivaamaan, vielä kun oireilua kuitenkin on.
      Sama kun on virtsan kanssa ongelmia, näytteessä verta ja vähän enemmän kuin pitäisi proteiiniakin, niin eihän missään vikaa ole, kun on verikokeet kunnossa.
      Kivuista ja heikosta yleisvoinnista ei mitään väliä....
      Alkaa jo vähän enemmän ottamaan tämä terveydenhuolto päähän, että oikein hyvinvointialueet, hyi helv....

• Anonyymi

Miehellänikään ei ole sappirakkoa ollenkaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellänikään ei ole sappirakkoa ollenkaan..

Ei mullakaan ole sappirakkoa, se poistettiin jo kaksikymmentä vuotta sitten.
        Ilmankin pärjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullakaan ole sappirakkoa, se poistettiin jo kaksikymmentä vuotta sitten.
        Ilmankin pärjää.

No todellisuudesa miehellä se kyllä on, vaan ei näkynyt.

• Anonyymi

Kai nyt itse suunnilleen tiedät oletko munasarjallista tyyppiä vai et. Onhan siinä sentään hormonitasoissa vissi ero munasarjattomaan.

• Anonyymi

Nykyään moni on epävarma sukupuolestaan ja joillakin se vaihteleekin tilanteen mukaan.

• Anonyymi

Etkö tajua, ettei niitä miehellä ole!! Vaiyritätkö tpdellakin esiintyä naisena!

• Anonyymi

Sitten olen mies, joka on synnyttänyt kaksi lasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten olen mies, joka on synnyttänyt kaksi lasta.

Sekin on tänä päivänä mahdollista.

• Anonyymi

Eikö se nykyään mene miehilläkin niin että pudukuvia ja sydämiä Facebookissa pullollaan, love ya. Nuorehkot miehet, muotikuteissa kaljaa juoden pussaavat. Onhan tuo armeija-aikakin lyhentynyt.

• Anonyymi

Lääkärin ammatissa varmaan se huono puoli, että kokee ettei ole oikein samalla aallonpituudella aina. Vitsi ammateista, itse kellekin: 1. Lääkäri:voi hitto, tyhmää porukkaa, kälättävöt, ei saa hetken rauhaa. 2.Kauppias:kaikkea paskaa myyn, ovat pöljä nyt mitä tunnen, etenkin vakiasiakkaat, mutta pokerinaama pitää, myynti menemään kalliilla. 3. Pastori: no , voi hitto. Vetäusen lonkalta, uskovat tosiaan mitä puhelin, onpas kirkkokansaa. Kun vaan olisi hyvännäköisiä nuoria miehiä penkeillä niin olisi silmäniloa, ei tötö samaa jorinaa oikein jaksa kun vanhoja ukkoja tupa täynnä. Tiskit kotona oottaa. :D

• Anonyymi

Sitten otetaan vielä hotellin virkailija: no niin. Taas te, teille se sama setti, onhan se mukava kun on työmatkat, jaksatte paremmin:D

• Anonyymi

Onko sulla aloittaja vielä hoitopuhelu tai uusi käynti tulossa lähetteen tehneen lääkärin kanssa? Pyydä päästä vaikka tietokonetomografiaan, mutta sitä ennen katso omakannasta, mitä se lääkäri on sinne kirjannut. Joskus puhuvat ääneen muuta mitä ylös laittavat. Jos ei ole mitään seurantaa sovittuna, ota itse yhteys siihen lähetteen tehneeseen lääkäriin tai sitten uudelleen gynekologiin, että edes joku jatkaisi tutkimista.

Mutta jos olet jo tietyn ikäinen ja vaihdevuodet käynnissä tai jo nekin menneet, ei ole huono juttu, ettei mitään näkynyt, ne munasarjatkin voi kutistua iän myötä.

• Anonyymi

Vaihtarit on menossa. Voiko ne kutistua niin, etteivät enää näy ultrassa..?

• Anonyymi

Magneetti, nri on ct tutkimusta terveellisempi, ctssä, joka minulle tehtiin oysissa saaa kahden vuoden säteilyannoksen. Munasarjojen koosta . Minulla oli oikealla myös kysta, jätettiin oaikoilkeen, mutta koko terve munasarja oli vuonna 23 kokoa 3cmkrt 2. Helsingissä hoitui leikkaus, koska kysta olikin kasvanut viiteen krt kuuteen senttiin ja omakustanteisesti joutui maksamaan synlabissa mriin, 300e . Mutta hyvä kuitenkin kun oysin näkemyksen mukaan kaikki mennyt asuanmukausesti.

• Anonyymi

Eivöt ehdotellut yhteydenpitoalaN. Toki on niin ettei minullakaan muonnollisesti asiaa ole. Hki hoiti kuntoon, klaarasi.

• Anonyymi

Minulle oli merkitty omiin tietoihin, että vasenta munasarjaa ei saatu näkyviin. toisella kontrollikäynnillä gynellä ultrattiin myös eikä se silloinkaan tullut näkyviin, mutta gyne vähän rouheammin sitten tuikkasi ultra-anturia ja sitten sen sai kuviin. Sanoi siinä yhteydessä, että usein vasen ei näy kunnolla, että on sinällään ihan normaalia.

Kyllä ne jotenkin ne kirjaa tietoihin seuraavaa lääkäriä tai käyntiä varten.

• Anonyymi

Minulla ei löytänyt kumpaakaan, vaikka kauan etsi eri konstein.

• Anonyymi

Minulla luki jo mri lausunnossa että kysta on myös oikealla. Olisi voitu välttää. Mutta munasarja munasarjasta, niinsabotusti.

• Anonyymi

Nykyään se hyvin monella sillä ajatuksella muuten menee.

• Anonyymi

Ensin tehtiin oysissa ct, josta sain jahden vuoden taustasärteilyabnoksen. Sen jlk mri, joissa todettiin kystan olevan myös oikealla. Jälkikäteen lääketiede väitti ettö oikea intakti, jiten jouduin hoitamaan asiaan kuntoon Helsingissä ja menetin molemmat munasarjat .

• Anonyymi

Yhdestä ct-kuvauksesta ei saa kahden vuoden säteilyannostusta.
        Minultakin on otettu useampia ct-kuvia vuoden aikana, niin johan olisin saanut todella paljon liikaa säteilyä.

• Anonyymi

Se in kun on lapsoset tiellä, ovat omia tai kollegooja, silloin ei leikkaa niin että tulisi semmonen hyvä tulos. Toinen asua varmaan se kun Suomessa tekee hommia, joku voi masentua, syy jos toinen.

• Anonyymi

Toivottavasti jokin asia aina joskus saa hyvälle tuulelle. Jos vaikka lukee näitä palstoja ynnä muuta...niin voi alkaa naurattamaankin.

• Anonyymi

Kunhan muistaa nauraa itselleeenkin:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe