Kuurnassa on alueella LV -alueella , aidan takana leirialueet , asutettu , luvattomat.

Anonyymi-ap

Kuurnassa on on talot paikat ja tontit Kajaanin kaupungista päin vasemmalla puolella olevat rannattomat tontit, joilla ei ole LV -alueella omistusoikeuksia maassa, rannassa , heidän tontteihinsa , missään kauppakirjoissa kuuluvaa , maan omistusoikeuksia , siten että ne löytyy mistään , vasemman puolen tonttien omistusoikeudet , LV -alueen rannasta, jonka edessä on portit rantaan , eikä Kajaanin kaupungilta löydy ,vasemman puolen , tonttien tien toisella puolelta oleville , heille kuuluvaa käyttöoikeutta , siten että, Ulla Tolonen , voisi omistaa yhdessä Lasse Tolosen kansssa yhdessä. LV -alueeksi, tehdyn alueen rannassa niin, että sieltä löytyy rantaan LV -alueen kaavassa , annettu oikeudet heille pitää , LV-alueelleelle , pyykkien tienreunassa yli sen veteen ne alueeet ,jotka on pyykkien yli tehty , sinne, jossa on heidän siirtämä sauna tieltä alas rantaan, heidän käyttämä sauna, LV -alueen pyykkien , ja siellä on heidän tavaroita , kalusteita siellä ,ja jopa laituri laitettu sinne minne asti on levitetty kivipyykkien yli rantarajaa yli veteen ja veden päälle tämä porukka on tuon sellaista tavaraa sinne jota he omistavat itse ja käyttävät tätä LV- aluetta,itsellään eikä heistä kukaan omista siellä mitään maata, ei minkään kaupan, eikä minkään omistus -ja hallintaoikeuden saadun perusteella, he eivä omista mitään rantaa millään siten kuinka se piäää näyttää toteen, myös täällä Kajaanissa Kuurnassa,kauppakirjassaan ne saadut rannan omistus- ja käyttöoikeudet milloin on saatu omistus-ja halllintaoikeudet, niin nämä eivät omista kylläkään,mitään sitä paikkaa sen aidan takana rannassa , mistä löytyy Ulla ja Lasse Tolosen yktyis omistukset ,sauna ,kalusteet , ja ne tarvikkeet mitä sinne he on sälöneet itse , he eivät omista mitään maata veden päälle tehtyä kauppakirjoillaan mitään siellä , Kajaanin kaupungin tehdyn aidan takana ,itse mitään LV -alueella , eikä myöskään nämä Venäläisen perikunta sukulaiset ole saaneet omistukseen sitä seuraavaa paikkaa rannassa , joka on aidan takana KUURNANTIEN suuntaisesti Venäläisten veljesten käytössä, ja LV-alue taas ja juuri veteen yli pyykkien tehdyn paikassa , kun rantaraja kivipyyki ylittyy näissä paikoisssa Kajaanin joen päälle tehdyt paikat siellä ,niin kertokaa nyt ,miten kaksi paikkaa ,käyttö luvaton , kertoo tavaroineen juuri ,että luvaton käyttö , Kajaanin kaupungin kaavassa , LV - alueelle ja veden päällä, olisi kaavassa , Tolosten ja Venäläisten yksityis kättöön saatu , rannasssa , heidän käyttöön ja sieltä löytyy todisteet näyttää ,että he on otttaneet alueet käyttöönsä , josta löytyy vain heidän tavarat LV -alueelta , ja Kajaanin kaupungin edustajat ja päättäjät puhuvat itse puuta heinää eivätkä tee yhtikäs mitään , eikä valvo tätä LV- alueen yktyisen käyttöön ottoa mitenkään, kun , veteen on nämä alueet levitetty näiden kahden talon paikasta , eikä oikeiden kivipyykkien paikkoja löydy veteen rakennettujen käytössä olleiden päästä ,vaan rannasta ne löytyy , kun veteen ylittyy paikka kaksi , Tolosten ja Venäläisten ihan itse tehdyt , ja kaupppakrjosta heidän ei löydy mitään omistajuutta niissä osissa, mistä löytyy vain heidän omistavat tavarat , eikä he omista mitään LV -alueita itse, kauppakirjoissaan kuitenkaan , että oivat ottaa vetten päällä tehtyihin itse omistusoikeudet näin käyttöön itselleen , ja LV-alueen rajan rannassa oikean , eteen tehdyn veteen maitten pyykittömien , jotka on veteen rakennettu yli pyykkien oikeiden . Niin miltä tämä kuullostaa , kun nämä Tolosen ja Venäläisen käyttämät rannnat eivät löydy omistukset tuossa rinnoissa vetten päällä , eikä myöskään siitä kohtaa löydy maata , sen jälkeen heille,kun oikeat pyykit on rannassa ennen , veteen rakennettujen paikkoja onoikeat pyykit , maata on silloin noin 3m alue ja pyykit tässä kohtaa oikea rantaraja , niin kertokaa se milloin pyykit , olisi vaihtaneet paikkaa,näihin uloikkeisiin , yli rantarajan ,joka kulkee joka kohdassa rannssa, mutta ei siinä rannassa joka ylittyy , näille rannoille josta puhutaan tavaroineen valloitus vetten päällä, johon ei yllä kivipyykit rannasta, heidän omistukseen, missään heidän saannissa, koskaan ainakaan heidän kauppakirjoissaan ei ennen eikä nytkään löydy Tolosilta ,eikä Venläisiltä heidän kauppakirjoistaan , lunastettuna, Kajaanin kaupungin päätöksistä yhdestäkään ,että LV -alueella , olisi lunastettu heidän maitaan juuri niillä , rannoilla, jotka ylittää ranta rajan yli kolmen metrin,kivipyykit, joissa sijaitsee , Tolosten tavarat ja Venäläisten ja asutut alueet, veteen tehdyt yli rantarajajojen pyykkien, yli ovat näin näyttö yktiskäytössään , nämä kaksi aluetta,vetten päällä, eikä noita maita ole ostettuna heillä myöskään , he itselleen niitä koskaan , omissa kauppakirjoissaan siten ,ettö he voisivat niitä edes omistaa ,ja ottaa käyttöön nr itselleen , LV - alueen paikassa, kun kaikki omistus-ja hallintaoikeudet puuttuu Tolosilta ja Venläisiltä kokonaan niissä saadut kokonaan,, eikä he voi käyttää niitä, myöskään niin ,että asuttavat paikat , LV .

9

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos nyt Kajaanin kaupungin edustaja kävisi tarkistamassa, ensin, sen missä kulkee kivipyykit rannassa rantarajat , kun tuosssa kohtaa ei ole missään kohtaa vetten päälle kuuluvaa maanomistajaa ollenkaan Toloisia eikä Venläisiä kauppakirjoissa, eikä mitään , maan myyntiä rannassa löydy mistään mitään luovutusta kivipyykkien Rönnyn rannasta no 13 ja 11 tällä välillä ,että näissä rajoissa olisi luovutus 13.5-54 tapahtunut siten,että veden päällä tämän jälkeen rakennettuina Tolosten itse tekemät rannat tuon alueen sisään yli oikeiden pyykkien. Ja Venläisten heidän kahdet rannat itse tekemät pyykkien oikeitten rantrajojen muuttumattomina no 13 ja 11 tällä välillä , te Toloset ja Venäläiset älkää nyt uskoko ,että te tuon rannan rajat oikeat .oisitte saaneet tuolla tapaa omistukseen rantaa , tekemällä veteen ne itse , ja ottamalla ne käyttöön , kun omistuoikeudet , rannassa on päättyneet pyykkeihin no 13-11 tälle välille ja kokoon 3 m leveään ja tuossa on olleet ne rantarajat kun Kuurnantie on tullut ,eikä teillä ole nän saatuja omistusoikeuksia ylirajojen rannassa kylläkään veteen ,niissä maissa jossa te kaksi leiriä pidätte siellä,ette ole saaneet veteen omistusoikeuksia mitenkään, ettekä myöskään ,mitenkään Aune ja Antti Jokelaiselta myöskään mihinkään kohtaa näin tehtynä ,että olisi , olisi tämä kauppa purkautunut , saanto Rantaan , osapuolten kesken , ei tämä luovutuksen luku myöskään ole muuttunut yhdenkään henkilön allekirjoitus missään tämä oikeustoimi, ei ole muuttunut , missään oikeassa oikeudessa, miltään osin saatu omistus-ja hallinta oikeudet , Aune ja Antti Jokeaisen allekirjoituksin, kun tämä kauppa on kerran vahvistettu kerran, sisältö on tämän maa-alueen näin 20 aaria x7500 mk neliön hintaan myyty, 150000 mk rahan maksua vastaan, ja 13.5-54 on olleet kivipyykit no 11-12,rannassa, oston ja maksun päivänä, 13.5-54 sen maaalueen 20 aarin , kokoon, eikä myyty, maa-alueen koko muutu 15,aariin, enää koskaan, niin ,että syntyy näin 13.5-54 päivään jotain muuta 19.4-62 eikä myöskään rantarajan myynnin hetki, vaihdu näin ,että siirrellään pyykkejä kauppakirjan vahvistetun myydyn kokoa näin 20-15 aariin, niin kertokaa nyt mistä löytyy 19.4-62 tähän ne kaupppakirjat uudet ja osapuolten itse tekemät alllekirjoutukset ja 13.5-54 päivän kaupan mitätöinti milloin 19.4-62 se olisi tehty ,osapuolten välillä, kun alkuperän kauppa ja saadut omistusoikeudet eivät muutu näin, maastoon ,kun kauppakirjat alkuperän eivät muutu se sisältö joka on vahvistettu jo 13.5-54=niin maanmittausinsinööri Antti Jarkko ei sitä voi muuttaa niin , että tekee itse vain jo saatuun omistusoikeuteen, saatuun 13.5-54 ei ole muuttanut eikä voinut näin ite ,koskaan saatua omistusoikeutta, maastoon , itse tehdyn vain , eikä muuttaa mitään edelleen vahistettna olevaa kauppaa. Ei voi muuttaa , kun kaupat on edelleen voimassa vain näillä ehdoilla ja näin löytyy myös vahvistukset vain näin 13.5-54 päivään . Näin löytyy myös myyjiltä itseltään, eikä yhtään mitään muuta vahistettuna olevaa omistus-ja hallinta oikeuden luovutusta heiltä mitään muuta löydy mitään muuta Jokelaiselta vahvistettuna muuta, nytkään 2024 vuonna. He on tienneet tämän. Eeva ja Reino Puuronen on saaneet ensimmäisenä , juuri Aune ja Antti Jokelaiselta ,heiltä vain tämän kokoisen maa-alueen 20 aariin, joka on ollut kivipyykein eroitettu maa-alue, Jokelaisella on ollut oma tontti tämä 205-407-9-37 eroitettuna jo 700 m2 ja o päättynyt kivipyykkeihin 21-22,,ja ollut Uitto yhtiön tie välissä , Sitten Antti Jokelainen on myynyt itse omistamastaan maasta , seuraavan tontin Anttila Rno 9 , maa-alueen erillisen, omistamastaan maasta 20 aariin maa-alueen, jonka etelärajana on Kajaanin joki 13.5-54 päivänä, kivipyykein eroitettuna oleva maa-alue 20aariin , kivipyykit no, Uitto yhtiön tien jälkeen on olleet 20 aariin myydyn maa-alueen, 21 ja 22 ja etelärajana on Kajaanijoki rannassa 13.5-54 kivipyykit no 11 ja 12 , on etelärajat josta löytyy edelleen rannassa Kajaanijoki , Joka sanotaan kivipyykit rannassa 20 aariin myyty ja on näin Kajaanin joki etelärajat näin löytyy vain vahvistetut kaupat, 13.5-54=myös myyjiltä edelleen itseltä myös. Ei ole koskaan tehty kauppaa eikä kauppakirjaa myyjien kanssa näin ostoa 15 aaria, eikä kivipyykkeihin no 13 ja 12, kun kivipyykki no 13 on ollut Tolosen pyykki, heidän rannassaan , juuri siellä mistä löytyy ne kaksi luvatonta rantaa nyt ,niin kivipyykit no 13 on tuosta Rönnyn tontin pyykistä oleva ranta juuri se jossa on tehty rantaa veteen, ilman pyykkejä , joita he käyttää ,siellä ilman mitäänomistuoikruksia, niin näin on tämö sama porukka , Toloset , Venläiset ja tämö sukulainen Aune ja Antti Jokelainen tehnee näitä maan kavalluksista ihan Maanmittaulaitoksen Kajaani avauksella , siten ,että on rikottu lakia näissä ,joka kohdassa, siten kuinka siellä puuttuu , noilta , alueilta, veteen tehtyjen maitten ,omistusoikeuden papereita, ei löydy Ulla Toloselta, eikä Lasse Toloselta, eikä Venläisitä , miten siellä nyt on.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä on muutettu alkuperän kauppakirjan sisällöt joihin ei löydy mitään vahvistettuna 13.5-54 niin mitään oikeaa paperia,siten että tontin myynti vahvistettu näin 13.5-54 ja löytyy vain nämä kaupan teon vahvistettu kolme samansanaista Kajaanin Raastuvan oikeudessa saadut vahvistetut yhden kerran näin omistus- ja hallinta oikeudet yhdet ja kaupan vahvistetun osapuolet kerran näin myyjät Aune ja Antti Jokelainen ja Eeva ja Reino Puuronen on vain allekirjoitus se ainoan yksi kauppa vahvistettu näin kerran ,joka pitää paikkansa vain nämä kaupat yhdet vain nämä . Ja osapuolina myyjät AUNE JA ANTTI JOKELAINEN JA EEVA JA REINO Puuronen ja nämä kaupat ja kauppakirjat on ainoat jotka ei muutu , myynti näin maa-alue miksikään näillä ehdoilla myytynä myöskään Aune ja Antti Jokelaisen heidän puolestaan edes 19.4-62 ,kun he eivät ole edelleenkään , saaneet enää omistuoikeutta, millään keinolla, ei myöskään , siten että maanmittausinsinööri Antti Jarkko ei noudattanut 19.4-62 kauppakirjassa, ollutta , myyntiä , 13.5-54 päivän , eikä myöskään sitä, mitä myyjät on itse luovuaneet jo 13.5-54 allekirjoituksellaan itse jo 13.5-54 he on myyneet Rantalan 205-407-9-39 paikan näin 13.5-54 kauppakirjallaan omistamasaan maasta Anttila Rno 9 paikasta , 13.5-54 päivänä jo Rantalan kerran 13.5-54 näillä ehdoilla itse , eli 20 aariin, maa-alueen , ja 13.5-54 päivänä ja rajat no 21 ja 22 ja 20 aariin, etelärajat on Kajaanin joki rannassa ja pyykit. Osto ja myynti hetki vavisettu pyykit silloiset olleet 11 ja 12 rannassa on näin Kajaanin joki, ja asian voi tarkistaa edelleen näin ja Tolosen piirirajat on olleet rannassa ,Rönnyn alkaen 13.5-54 näin Kuurnantie Rönnyn 13 -12 Tolonen rannassa 3m leveä alue ja pylväävälin, tiellä ja tuosta eteenpäin. On ollut Aune ja Antti Jokelaisen omistuksessa olleen , maan , maa-alueen rajat rannassa 11-12 ,jotka kääntyy oikealle kohtaa pois , tien suunnasta tähän maa-alueeseen , jonka myyjä myi Anttila RNO 9 määräalan itsenäisen itse ,ja omasta perimältään maasta, yhden palstan , jonka omistaja oli kaupanteko hetkellä itse ,kokoon 20 aariin niin kuinka kauppakirjassaan on myynyt Anttila Rno 9 /39 paikan heti 13.5-54=ja kauppa ja kauppakirja oli vahvistetuna näin myös ostajille, kun heidän kauppakirjassaan lukee osto, maksu ,myynti näin saadut tiedot 20 ax7500 mk neliön hintaan maksettuna vain tämö yksi kerta 150000 mk ja näin on vain myyjä saanut maksun ja näillä tiedoilla, he on itse allekirjoittaneet kauppakirjan 13.5-54 päivänä,eikä mikään oikeusaste ole voinut muuttaa tätä saatua omistusoikeutta, saatua, ,mitenkään , tämän jälkeen, niin että synytisi , toinen oikeustoimi 19.4-62 ihan vain Maanmittaulaitoksen toimilla Antti Jarkon , vain kirjauksella 19.4-62, että Rantala olisikin 15 aaria ja olisi se alkuperän ainoa vahistettu. Omistus-ja hallinta oikeudet ,muutettu näin , oikeat ja maksetut saanto saatu 13.5-54 päivän , 20 aaria x7500 mk neliön hintaan jo maksettu ja saatu saanto, Kajaanin kärjäoikeuden vahvistetut kaksi osapuolta paikalla, kaupassa ja kaupanvahistajaa ilman 19.4-62=olisi näin maanmittauslaitoksen insinööri itse valtuudet muuttaa oikeaa 20 aarin saannon,15 aariin ja rannatomaan saantoon ,josta ei ole edelleenkään vahvistettuja kauppakirjoja 19.4-62 tähän kukaan mitään kauppaa tai kuppkirjaan tehty mitään oikeustoimia , itse ei myyjä eikä ostaja , ole voitu myyjille luovuttaa näin mitään , 15 aaria myöskään ostajille mitään Rantalaa koskaan näin mitään 13.5-54 kaupan jälkeen hintaan maksettuun rekisteriin väärennettyjä tietoja 15 aariin, kun ei löydy alkuperää kauppaa eikä kauppakirjaa osapuolilta näin, eikä maksettua maata ole näin luovutettu ikinä näin myyjän taholta maakaaren mukaisella kauppakirjalla myöskään myytyä 15 aarin maa-aluetta ei niin mitään kauppaa ole tehty 13.5-54 alkaen -19.4-62 niin ,että tästä löytyy Kajaanin Raastuvan oikeudessa vahvistettu kauppa ja kauppakirjat , 13.5-54 päivänä ja olisivat Maanmittauslaitoksella löytyy vahvistettua 19.4-62 päivänä tämä luovutus , myyjiltä Aune ja Antti Jokelaisen kauppa näin myyntinä 15 aariin Rantala Eeva ja Reino Puurosen se vaadittu kauppakirja näin ja kaupanvahvistajan allekirjoitus 19.4-62 rekisteriin merkittynä niin tämän 15 aarin myynti ja kuitti maksusta milloin maksettu ja ostettu. Niin tästä ei voi muodostaa mitään tonttia , 15 aariin ei minään vuonna eikä myöskään kauppaa jos ei löydy vahvistettuja tietoja 19.4-62 päivään myöskään.
      Niin eikun selvitykset esiin ,milloin se myyjät Aune ja Antti Jokelainen myi 15 aaria rannattoman maan ennen 19.4-62 kertokaa se taru nyt, taisi koko joukko saada syytteet, ja tuleeko mieleen mitä. On se hyvä, kun löytyy faktaa kaupat ja vahvistetut 20 aariin ja etelärajana Kajaanin joki,, onneksi sitä ette voi siirtää kukaan rosvo pois sieltä ,kun se pysyy siellä vaikka mitä kiviä olette vieneet rannasta, pusikkoon 500 m2 varastelun verran . Vituttaako teitä yhtään nyt senkin valeputkit.

    • Anonyymi

      Joo tiedän ,että siellä luvattomat käytöt , näillä Tolosilla , Venäläisillä ja Jokelaisella, kun eivät omista mitään rantoja siellä , ei ole myyneet rannattomia tontteja ,vaan rannallisen ihan Jokelaiset itse. Mitä tekikään petosta itse Kajaanin Maanmittaulaitos
      Itse , mittamiehet Antti Jarkko teki rikkoakseen johtavan teon 19.4-62 ja ilmoitti , että 13.5-54 kauppakirjat ei pitäisi paikkaansa ,kun Antti Jokelainen kirjoitti allekirjoituksin itse Kajaanin Raastuvan oikeudessa ihan itse myyneensä maa-alueen 20 aariin saakka ja on yhä voimassa tämä myynti heidän kauppakirjassaan , eikä ole myynyt , eikä ostettu koskaan tätä Maanmittausinsinöörin Antti Jarkon tekemää 19.4-62 tähän ei löydy mitään maakaaren kauppaa tai kauppakirjoja mitä väärentää itse Kajaanin Maanmittausinsinöörin itse ilman valtuuksia , ja on muuttanut kaupanteko hetken allekirjoituksiin 13.5-54 , sellaista kokoa itse tehneensä 19.4-62:vuonna jota ei ole kukaan vahvistanut , yhdellekään osapuolelle ,ei myyjille myyntiä , eikä ostajalle ostoa ,eikä kaupanvahvustaja ole ollut paikalla rekisteriin merkittyyn päivään 19.4-62-kukaan , kolmesta henkilöstä , silloin kun maanmittausinsinööri Antti Jarkko teki laittoman teon , 13.5-54 päivän vahvistetun kaupan kauppakirjan , sisällön osalta myytyyn maahan ,jonka olivat itse myyneet näin Aune ja Antti Jokelainen kerran 13.5-54 päivänä ihan itse vapaaehtoisen kaupan , eikä he omistaneet enää 13.5-54 mitään tästä Rantalasta 205-407-9-39 paikasta mitään tehdyn kaupan perusteella näin, kun he myivät tämän 20 aarin kivipyukein eroitettuna 13.5-54 maa-alueen 20 aarin ja etelärajana on Kajaanin joki ,kivipyykit rannassa on 13.5-54 on olleet 11-ja 12 heti ja etelärajat nämä kivipyykit näin 13.5-54 ja on muuttumaton eteläraja Kajaanin joki , kivipyukit rannassa edelleen se paikka,kun tiedot ei muutu miksikään nytkään. Tämä nyt tiedoksi kaikille väärentäjille itselleen, kun etelärajat Kajaanin joki kivipyykit on rannassa , vaikka kuinka tämä myyjät esittävät , ne ei ole saaneet 13.5-54 muuttumaan myymänsä maan pinta -alasta itselleen mitään , luovutusta ostajien maahan , enää koskaan , eikä kukaan muukaan, niin, ettei joudu näyttämään, sitä milloin he saivat omistajuutta, kauppakirjan vahvistetun jälkeen , myyjiltä itseltään päivän 13.5-54 kuin myyjät on jo myyneet itse kauppakirjallaan itse , omasta maastaan ensimmäisen kerran jo itse , kauppakirjallaan koko 20 aarin ja on vain näyttää tämä myynti siis myyjillä Jokelaisilla myöskään, kun mitään muuta ei löydy heiltä ,että olisi omistaneet enää 13.5-54 Rantalaa 205-407-9-39 paikkaa , koskaan enää itsekkään koko tänä aikana kun myivät koko 20 aarin x7500 mk neliön hintaan 150000 mk , vain kerran jo näin, heillä lukee myös tämä eikä heillä ole mitään saatua omistajuutta saatua, tuon vahvistetun kaupan jälkeen saatua omistajuutta takaisin, niin ,että tämä kaupassa vahvistettu 13.5-54 myyty koko 20 aaria x7500 mk neliön hintaan 150000 mk olisi ollut maanmittausinsinöörin Antti Jarkon muutettavissa näin, että 13.5-54 on saanto ja myynti edelleen tämä sama vahvistettu edelleen näin kauppa sitova ,kauppakirjojen mukaan edelleen näin myös vuonna 2024 edelleen ,vahvistettu näin edelleen niin kuinka se sitoo myös myyjää edelleen , henkilönä itseään, kun allekirjoitus se ratkaisee sen mikä pitää paikkansa heillä myös ja on relevantti edelleen, kun on saatu kerran 13.5-54 päivänä omistus -ja hallintaoikeudet , on saatu 13.5-54 ja koittakaa käsittää nyt ettei ne ole muuttuneet , se sopimus myyjien allekirjoittama , kauppa ,ei muutu Maanmittausinsinöörin yksipuolisen muuttamiselle ,siten että rajoittaa itse toisen omistajan saatua omistus- ja hallinta oikeutta , ja tekee sitä virassaan , niin ei virka suhde anna oikeutta muuttaa saatua , omistusoikeutta niin ,ettei se vastaa kaupnosapuolten sopimaa luovutusta ja saantoa ,kun luovutuksen pitää olla se sama kuin saanto ja vahvistettu 20 aaria ja tiedot 7500mk neliön hintaan maksettu osuus 150000 mk , niin maanmittaus insinöörin ei voi muuttaa itse oikean luovutuksen tietoja 20 aarista 15 aariin ,kun on maksettu Ja vahvistettu 20 aarin myynti x7500 mk neliön hintaan maksetun näin 150000 mk koko 20 aariin ja on Kajaanin joki kivipyukit rannassa vahvistettu 20 aariin omistuoikeudet. Nyt sitten tämä huijari Maanmittaulaitos. Joutuu vastuuseen teoistaan itse, on merkitty olemattoman kaupan tiedot 15 aariin ja mistä kaupasta on vahvistettu nuo tiedot 19.4-62 kuuluu kysymys , kun myyjät ei voi näyttää tuon myyntiä mistään kauppakirjasta 13.5-54 eikä 19.4-62 ,että nämä kaupat olisi vahvistettu niin kauppa ja tiedot Masnmittausinsinööri Antti Jarkolle ja mistä hän sai Eeva ja Reino Puuroselle tiedot vahvistetun myynnin näin Aune ja Antti Jokelaisen tiedot vahvistetut kaupat näin 13.5-54 ja päivään 15 aariin 19.4-62 rekisteriin , miten tehtyä ilman kauppaa ja kauppakirjaa , miten kertokaa nyt ,ennen kuin tästä seuraa rikosilmoitus ja joudutte yksi kerrallaan kuulusteluun , mitä te vastaatte , onko teillä kauppakirjat 15a.n

    • Anonyymi

      Nyt ne on kaikki palturia puhuvat hiljaa , ja väärentäjät myös todelliset , valheet yleensä tulee ilmi, Toloset, Venäläiset , Jokelaiset .

      Kannattako nyt enää puhua palturia , kertoa ettei ole saanut koskaan Eeva ja Reino Puurosen maksettua 20 ax7500:mk neliön hintaan maksulla olevaa 150000 arvoista tonttia haltuun eikä omistukseensa , myyjiltä Aune ja Antti Jokelaiselta tämän päivän jälkeen 13.5-54 ei yhtään rantaa -500 m2- osalta , ei ole mitään luovutusta ,tehnyt Eeva ja Reino Puuronen omasta rannassaan näin ,eikä löydy yhtään kauppakirjaa vahvistettua , Tolosille, Venäläisille siten ,että samaan paikkaan 13.5-54 olisi myyjä myynyt enää mitään maata heille myöskään ,kun on myynyt itse Rantalan rannassa ,myyjät itse , jo 13.5-54 , koko maansa omistamansa heti 13.5-54

      Niin etsikää nyt ,että miten te olette saaneet kauppakirjan mukaisen omistusoikeuden itse , ilman kaupan purkua , jotain maata 20 aarin -500m2 nyt niin , että jokin taho olisi sen saanut siirettyä , saadut omistusoikeudet 13.5-54:päivästä teille. Niin kertokaa se nyt paperein itse.
      ,

    • Anonyymi

      Ei niin mitään vastauksia löydy, ei henkilöiltä itseltään eikä Kajaanin kaupingin vastuu henkilöiltä ,että miten tämä leiritoiminta on mahdollista , tuossa rannassa, juuri ohitustien alikulku sillan jälkeen juuri ,Kuurnassa Kajaanin joen rannassa , LV -alueen. 3 m leveyden jälkeen veteen tehdyt maa-alueet,kun siellä on ykstyisen omistuksessa olevaa saunaa, tavaraa sellaista rannassa vetten päällä ,tehtyjen maa-alueitten päällä , asuttua alueita tavaroista päätellen ja sauna rakennuksineen , niin onko aidan takana , Tolosilla ja Venäläisillä niin mitään papereita näyttää niille laajennuksilleen ,mitä he on itse sinne tehneet rajapyykkien yli siten ,että Maanmittauslaitos on itse syyllistynyt myös rikokseen siten ,että Kajaanin kaupingin päättäjät itse myös osallistuu tähän, eikä puutu mihinkään, veteen valoitettuun laittomiin rantoihin , kun Tolosilla ei ole mitään omistusoikeuksia saatuja maita käyttöönsä millään , heidän kauppakirjoissaan saatua alueita, joissa he asuttavat niitä nytkin ihan heidän omin tavaroineen siellä ja laiturit on siellä näillä kahdella porukalla Venäläiset ja Toloset, on laitettu veteen rakennettuihin alueisiin sinne niiden päähän , eikä kumpikaan näistä pysty esittämään, omilla kauppakirjoissaan mitään omistajuuksia ,niille laajennuksille joita he itse on rakentaneet sinne veden päälle, ne kaksi käyttöönsä olevat maa-alueet, eikä ne ole tuossa kohtaa nousseet kuitenkaan pohjasta yliöspäin pintaan, itsestään ,eikä maa ole noussut siihen kohtiin, näiden tavaroiden ja alueiden alle ihan itsestään. Siten kuinka siellä on tehty ne alueet heidän toimestaan veteen Kajaani jokeen ihan itse, eikä ne ole syntyneet veteen itsestään, vaan näiden valloittajien itse tekemänä ne on tehty sinne,mutta rantaa he eivät silti omista millään papereilla itse edelleenkään itse, siitä puuttu heidän kauppakirjassa puuttuvat omistus-ja hallintaoikeudet saadut jo 1950 -luvulta kokonaan heidän omistukset , kun kivipyykit on se joka kertoo missä kulkee rantaraja pyykit no 13-11-12 siis oikeat alkuperän rajat, tämä porukka menetti tiehen Kuurnantie ne maaat rannastaan, missä kulkee Kuurnantie ja rannassa on 3m leveä alue ,joka sinne jäi tienteon KUURNANTIEN jälkeen enää ja pyykit rannassa päättyivät näin pyykkeihin no 13-Rönnystä eteen päin ja pyykkiin no 11 ja tästä alkaa pyykkiin 12 se alue , joka ei kuulu enää Tolosille , Venäläisille ja myyjille itselleen 13.5-54 päivän jälkeen enää tämä ranta alue Rantalan no 11-12 on sen alueen rantaraja , jonka Aune ja Antti Jokelainen on kauppakirjassaan myynyt, erillisen määräalan , josta on muodostunut , oston jälkeen heidän itse luovuttama, kauppakirjan mukaan uusi , Rantala 205-407-9-39 ja niiden kauppakirjojen mukaan siten kuinka se on myynti ja osto hetken mukaan vahvistettu niin myyjille, myynti heidän kauppakirjassa sanontun kaupan mukaan on luovutus tehty ,Aune ja Antti Jokelainen itse allekirjoituksin 13.5-54 alkaen heti, eikä tässä ole jäänyt mitään omistus-eikä hallintaoikeutta heille, tämän kaupan jälkeen enää mihinkään kohtaa ,tämän Rantalan edessä heille enää mitään , ei niin mitään omistus-eikä hallintaoikeutta mitään tähän 20 aarin, maa-alueeseen heille mitään, eikä kennelekkään muulle ,josta tässä kauppakirjoissa ei ole ollut kyse, eli Aune ja Antti Jokelaisen itse myynnistä , omistamastaan maasta maa-alueen , jonka he on itse kertoneet myyneensä itse ja myös on vahvistettu heille tämä kauppa ja kauppakirja myös heti myynti 13.5-54 ja näin lukee heillä myös kauppakirjassaan näin heidän allekirjoittama kauppa Aune ja Antti Jokelainen allekirjoitus vain yhden kerran 13.5-54 tässä , asiassa he on luovuttaneet yhden ainoan maa-alueensa, jonka on pystyneet myymää ihan maakaaren mukaisesti , vahvistettu vain näin heidän kauppakirjassaan myös näin kerta luovutus näin kerran heille yhden kerran tämä määräala 20 aariin x7500 mk neliön hintaan heille on kauppa ja maksu ollut 20 aarin maa-alueen x7500 mk neliön hintaan yksi ainoa kerta 150000 mk on heti maksettu myyjille, eikä mitään muuta tapaa ole vahvistettu siitä ,etteikö kauppakirjat ole vahvistettu näin myyjille ja ostajille vain yhden kerran tehty vain näin kaupat 13.5-54 eikä tässä ole ollut mitään , vahvistamatonta osiota erikseen , mitään muutosta pystytty enää tekemään , ei yksikään henkilö , ei myöskään maanmittausinsinööri Antti Jarkko, että olisi itse tekijä saanut , 13.5-54 päivänä vahvistetun , saadun maa-alueen , Eeva ja Reino Puurosen, saadun omistus-ja hallintaoikeudet muuttumaan tästä päivästä 13.5-54 tämän saaadun koon 20 aarin maa-alueen , x7500 mk ja neliön hintaan maksetun jo 13.5-54 myyjien nimiin Aune ja Antti Jokelaisen , 150000 mk maksetun , maa-alueen kokonaan 20 aarin, niin ei ole ollut mahdollista , edes toteuttaa siten, enää ostajien omistamalla maa-alueella 20 aariin , saadun rannalla ,jossa sijaitsee pyykit no 11 ja 12 ja kaupassa on vain nämä kivipyykit olleet rannassa 13.5-54 vahvistettuna kaupan päivänä kivipyykit no 11-12 ja ainoat rannassa olleet kivipyyk.no11 -12

    • Anonyymi

      Oliko kysyttävää tästä omistusoikeudesta saaduista ihan kauppakirjoin , heti alkaen 13.5-54 . Toloset ,Venäläiset , sekä myyjät perikunta Pirjo Jokelainen , milloin sinä olisit saanut ,siihen rantaan itse omistajuutta niin ,että siihen löytyy teiltä alkuperän kauppakirjaan teillä ,muutos , että sinulla tai veljelläsi löytyy perikunnalta 13.5-54 kauppakirjassa , omistajuutta ,kun sinun vanhemmat luovuttivat Rantalan 205-407-9-39 paikkaan juuri teiltä itseltä löytyvästä kauppakirjasta vain tämä heidän yksin tekemä ainoa määräalan myynti päiväys oli tämä , kun he myivät itse , ensimmäisellä kauppakirjallaan , Kajaanin joen rannassta sen ainoan Rantalan , jonka 13.5-54 he jo luovuttivat , määräalan , kivipyykein eroitettuna olleen 20 aarin x7500 mk neliön hintaan ja heille on maksettu tästä maa-alueesta 150000 mk heti 13.5-54 päivänä ja sieltä ei löydy kuin tämän maa-alueen rantarajat pyykit yhdet 11-12 päivästä 13.5-54 ja on vahvistettu teille kauppakirjassa myynti vain yksi päivä vain näin .kun mitta , ja mittautulos osoittaa näin , tehtynä ,että mitään muuta mittaa ei saa muuten , riittämään niin ,että myyty masstossa löytyy se vehvistettu myynti 20 aarin, ja etelärajana kivipyykit 20 aariin löytyy näin myös mittaus tähän tarkistettu. Eikä ole voinut olla 19.4-62 mitään vahvistettuja kauppakirjoja näin , myöskään ,myyntiä 15 aariin eikä näin synny mitään , 20 aarin 13.5-54 päivään ,mitään muutoksia , siitä yhdestä kaupasta enää mitään uutta , myyjile itselleen myöskään enää omistajuutta näin , Rantalan 205-407-9-39 rantaan , kivipyykkeihin no 11-12 , uloittuvuus näin saatu 20 aariin, siten kuinka ,itse maanmittauslaitoksen insinööri , Antti Jarkko teki ihan itse 19.4-62 rekisteriin , eli teki sellaista kauppaa , kauppakirjatonta , vahvistamatonta, yhdenkään kaupanvahvistajan, hyväksynnällä , ei löydy yhden yhtä kauppakirjaa , ostajille heiltäkään Aune ja Antti Jokelaiselta alkaen kauppaa ,kauppakirjaa sisällön , siten kuinka sitä on tehnyt lainvastaisesti , yksinään, ilman osapuolia , maanmittausinsinööri Antti Jarkko , ja on tehnyt väärennökset Maanmittaulaitoksen työntekijänä itse, tämän vahvistamattoman tiedon , itse vain ilman oikeuslaitosta , jossa mitään ei pystytä toteamaan , että osapuolet olisivat muuttaneet , edellenkään , alkuperän kauppakirjoja,, ainakaan myyjät itse mitään , siitä mitä on myyneet jo 13.5-54 kauppakirjassaan , kun myivät Rantalan 205-407-9-39 paikan , kauppakirjassaan näin yksipuolisesti itse ja näin kerran 20 aarin x7500 mk neliön hintaan maksua vastaan 150000 mk ja näin on toteutunut vain tämä kauppa jo 13.5-54 eikä tähän ole saatu muutoksia aikaan 19.4-62 näihin kauppoihin pysyviin ,kun kauppa ja kauppakirjat muuttumattomana on edelleen dikivirastossa , edelleen vain näin tehty osapuolten välillä , eikä niitä voi muuttaa kukaan toisiin pinta-alaan ostajien nimiin, minkä myyjät on kerran itse luovuttaneet vain näin 13.5-54 ja vain näillä vahvistetuilla ehdoilla 20 aariinx7500 mk neliön hintaan vastaavaa maksua vastaan heti 150000 mk niin , tämä kauppa ei muutu siten kuinka 19.4-62 on maanmittausinsinööri mennyt muuttamaan maksetun 20 aariin , maksetun 150000 markkaan, myyjille 15 aariin , eikä kukaan ole , myyjille maksanut koskaan , missään näin 15 aarin maa-aluetta, siten kuinka Antti Jarkko teki 19.4-62 , ostajille paperiinsa itse , tämän 15 aarin maa-alueen, 19.4-62 ja näin hän teki itse petoksen ja rikoksen toisten henkilöiden nimiin itse ja on asiakirjojen väärentäminen , ihmisten nimiin tehty pinta -alan , 15 ariin , myyjiltä ilman kauppakirjaa tämä, ja ostajille ilman kauppakirjaa luovutus tämä 15 aariin Rantalaan, eikä tähän löydy mitään , luovutuksia kauppaa eikä kauppakirjaa näin vahvistettuja 13.5-54 päivään näin eikä myöskään näin 19.4-62 ei kumpaankaan päivään 15 aariin, Rantalaan 205-407-9-39 paikkaan, 13.5-54 kauppakirjassa , 15 aariin ,eikä myöskään osatajille myyntiin kauppakirjaa näin 15 aariin , 13.5-54 päivään ,eikä myöskään 19.4-62 rekisteriin ,löydy kauppakirjoja koskaan tehtynä tai vahvistettuna näin.

      Koittakaa nyt käsittää mitä te olette roistoileet eikä tämä asia koe muutosta , Antti Jarkon teko 15 aariin. Niin kertokaa onko alkuperän kaupat voimassa edelleen 13.5-54 ,kun ei löydy mitään muita kauppakirjoja myyjille eikä ostajille. Ei edes 19.4-62 tälle roistolle Maanmittausinsinööri Antti Jarkon nimiin seitsemän vuotta jälkeepäinkään, ole hänellä mitään vahvistettua kauppaa 15 aariin 19.4-62 koittakaa nyt käsittää oma rikostaustanne nyt vuonna 2024 jälleen. Mitä te teitte varstitte maata Puurosten näin kuvittelette, 37500 markan edestä ,ja Jokelaiset eivät ole omistaneet tätä rantaa ,kauppakirjan mukaisesti itsekkään alkaen itsekkään 13.5-54 alkaen, ja nyt odottavat itse kuka tuon käytön nyt maksaa , kun tämä osoittaa sen jo 15 aarin , ei ole mistään papereista 13.5-54 alkaen mikään luivutus myyjiltäkään ollut heidän kauppakirjassaan koskaan ,ei ole näyttöä 13.5-54 eikä myöskään ilman kauppakirjoja ole voinut olla 19.4-62- ja kannattiko ?

    • Anonyymi

      Nyt kaikki väärentäjät joutuu itse vastuuseen. Myös myyjät , heillä ei ole ollut koskaan omissa kauppakirjoissaan , missään vahvistettua kauppaa eikä kauppakirjaa missään , niin ,että se heiltä tai perikunta Pirjo Jokelaiseltakaan ,löytyy heiltä Aune ja Antti Jokelaiselta mistään yhtään mitään muuta ,kun he myivät pois rannassa erillisenä olleen määräalan ,jonka koko on ollut 13.5-54 heidän ensimmäisessä kauppakirjassaan ja siinä ainoassa ensimmäisessä luivutuksessa ,joka oli myynnissä heillä 13.5-54 ja kauppakirjat oli tehty näin ,myynti rannassa jo kivipyykein eroitettuna ollut ,maa-alue , rannassa, se kivipyukein eroitettuna ollut maa-alue ,jonka rajat pyykit oli nämä 13.5-54 myynti hetkellä , eroitettuna ollut määräala 20 aaria , on kauppakirjassa nämä rajat, kivipyykit no 21 ja 22 sen jälkeen alkaen ,kun Uitto yhtiön tie on eroitettu ensin ja tästä alkaa määräalan rantaan saakka koko 20 aariin myydyn maa-alueen , rajat kivipyykit Uitto yhtiön eroitetun tien jälkeen alkaa koko 20 a ja pyykit no 21 ja 22 ja ulottuu rantaan saakka , 20 aariin kivipyykkeihin no 11 ja 12 ja etelärajana on tänne 20 saakka kivipyukeihin no 11 -12 vai tämän maa-alueen , tässä suunnassa rannassa on etelärajana vain se yksi Kajaani joki ja pyykit rannassa on ulotyunut näin myynti hetki näin rantaan , jossa piirirajat, eroittaa toisistaan ,maan ja veden eli päätyy mitattuna näin myös 20 aariin saakka , rantaan niin kuinka on myyty tämä,myyjien omistamasta massta vai 20 aarin koko maa-alue rantaan saakka,

      Eikä tänne ole 20 aarin sisään myyty mitään muuta ,siten 15 aariin 13.5-54 yhtään näin maata ,eikä niin ,että rannassa olisi ollut kivipyukit no 11 ja 10 rajat , 13.5-54 merkintä 15/aaria ja olisi myynti hetki ollut näin kivipyykit no 11 ja 10 Rantalan etelärajat ja seuraavaksi olisi alue maata , pyykit Rantalan edessä 13.5-54 nämä pusikossa olleet no 11 ja 10 ja etelärajana olisi olleet piirirajat , 13 ja 12 ne uudet piirirajat muutettut 13.5-54 päivänä kaupanteko hetken jälkeen, nämä 13 pyykki no Rönnyn raja siiretty näin , Ja laitettu pariksi 12 pyykille, ja näin olisi junailtu ,Tolosille , Venäläisille ,ja Jokelaiselle , Eeva ja Reino Puurosen 20 aariin ,oikeaan omistusoikeuteen saatuun, myyjille oma ranta , ja samoin Tolosille ja Venäläisille , heidän omistukseen , 19.4-62 , johon ei löydy yhtikäs mitään , oikeuden omistajaa näinkään väärentämällä toimituksia ,toisen omistamalle maalle , joka on saatu myyjiltä omistukseen jo 13.5-54 eikä heidän myynti näin muuta enää , muotoaan siltä osin mitä he on myyneet omistamastaan maastaan, eli tämän koko 20 aariinx7500 mk neliönhintaan heti , rannassa olen määräalan itse , ja on myös kauppakirjan mukaan omistaneet tämän myös, myynti hetkellä itse. Eikä kukaan voi perua myyjän eikä ostajan kauppakirjoja näin, että varastaa ja tekee laittomuuksia itse kauppakirjoja vastaan, tämä Antti Jarkko, ja merkkailee ilman kauppakirjoja , myyjien nimiin , 19.4-62 vieläkin myyjien omistamatonta rantaa , heille, niin, että väärentää 13.5-54 kaupan kokonaan toisiin pinta-aloihin, 13.5-54 jopa oikeutoimen sisällön, ja tekee itse rikosta väitteillään, ja on tehnyt Maanmittaulaitoksen papereihin myös näin , Niin kertokaa nyt miten ilman asianosaisia , on saatu rekisteriin, ilman maakaaren mukaisia kauppakirjoja tehtyjä, mihnkään rekisteriin ,ilman 13.5-54 päivään , tähän kauppaan 20 aariin myyntiin , tiedot kaupan myyjän myyntiin., 20 aarin x7500 mk neliön hintaan 150000 mk , 19.4-62 ilman tätä myyntiä myyjälläkään olevaa kauppaa , tuona päivän syntymään 15 aariin, kauppaa tai kauppakirjaa tuo pinta-ala rekisteriin 19.4-62 ja olisi tämä ,tapahtunut 13.5-54 tämän jälkeen. , myöskään Maanmittaulaitoksella ,kun tarvittavat paperit puuttuu , kokonaan , kahden kaupat ja kaupanvahvistaja kokonaan , 19.4-62 ,kun maanmittausinsinööri Antti Jarkko teki 15 aarin kauppaa ihan itsekseen , eikä kertonut sitä koskaan vain itse tehneen, ihmisten nimissä ilman oikeutta itse näin , eikä kukaan nyt usko tätä 19.4-62 eli mitään 15 aaria ,ole mikään maakaaren mukainen kauppa tai kauppakirjaa tehty näin ikinä ainkaan ostajan ja myyjän välillä ikinä näin ,sitä mitä Antti Jarkko itse väärenteli ,myyjän itsensä nimiin ja siten näin ostajalle , myyntiä 15 aaria , vaikka tästä ei löydy yhden yhtä maakaaren kauppaa eikä kauppakirjaa näin 19.4-62, rekisteriin saatuja tietoja, näin ei myyjille kauppakirjaa näin 15 ax10000 mk neliön hintaan maksettuna näin muutos 150000 mk hintaan 19.4-62 teki näin itse maanmittausinsinööri Antti Jarkko teki itse vain näin ilman mitään oikeustoimia koskaan edes vahvistettuna , että ostajilla olisi vain 15 aariin tontti 19.4-62 alkaen.

      Niin kertokaa nyt tämä ennen kuin tästä seuraa rikos ja niille jotka tätä on tehneet vuodesta 1954 ja jatkettu yhä törkeimmin edelleen , sellaista ettei kukaan löydä maakaaren kauppakirjaa edes myyjille päivään näin myyntiä kuitenkaan Aune ja Antti Jokelaisen allekirjoittamaa 13.5-54 myyntiä 15 ariin ,x10000 mk neliön hintaan 150000 mk niin kuinka tämä .

    • Anonyymi

      Onko vielä jotain kysyttävää . Ostaja ja myyjä on tehneet kaupat vahvistetut kerran näin 20 aarin maa-alueen x7500 mk neliön hintaan maksettu myös vain tämä 150000 mk kerran näin myyjille. 13.5-54 eikä löydy mitään muita kauppoja vahvistettuja.
      Tämän teki maanmittausinsinööri Antti Jarkko 19.4-62 eli muutti pinta-alan 15 aariin ,eikä ole mitään , näin kaupanvahvistaja vahvistanut tätä ikinä itse 13.5-54 alkaen koskaan. Eikä löydy mitään kaupan purkua 13.5-54 tietoihin ikinä 15 aariin 19.4-62 että rekisteriin olisi saatu myyjien myynti muutettua 15 aariin.

    • Anonyymi

      Miten nyt suut laitatte ,kun koko joukko, myyjän ja sukulaiset yrittävät Kajaanin kaupingin kaavassa , esittää , oikeiden tietojen väärentämistä , alkuperän Rantalan oikean kauppakirjan vastaiset tiedot ,vain omissa rekistereissään siten ,että koko totuus on jätetty kertomatta, eli viranomaiset ,itse puhuvat kauppakirjaa myyjien vastaan ,kun heille on kerta kaikkiaan ,Kuurnassa Kajaanissa , vahvistettu vain yksi myynti , kauppakirja vain yksi kerran heidän elämässään näin jo alkaen myynti , tosite on heillä itsellä Aune ja Antti Jokelaisen myynti , omasta maastaan vain kerran tämä , ja tästä löytyy ,jokaiselle halukkaalle tarkistettavaa lukeeko Aune ja Antti Jokelaisen kauppakirjassa myyty ,maa-alue näin lukeeko siellä vain näin eli onko he itse myyneet 20 aaria x7500 mk neliön hintaan 150000 mk rahaa vastaan tämän, maa-alueen kokonaan näin 13.5-54

      Vai löytyykö tämä , kauppakirja myynti heiltä ,näin, mitä muutoksia on tehty , kaupan kohteessa , eli löytyykö tästä , kauppakirja myyjille näin myynti 15 aariin x10000 mk ja neliön hintaan 150000 mk ja että se vastaa niitä tekoja, joita siellä on tehty näin 19.4-62-ja nytkin vuonna 2024 niin pitää nyt löytyä se milloin on myyjät itse myyneet edellä olevan ja tähän pitää löytyä kauppakirja sitä ennen näin lukuihin 15 aariin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe