Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itselle omisikaan. Anteeksi pyydän. En vihaa sinua, tykkään vain. Se tykkääminen vaan ilmeisesti näyttäytyy mulla näin.
Olen jälleen pahoillani
89
829
Vastaukset
- Anonyymi
Saat anteeksi. Saat mut omaksesi jos haluat. Minuun on sattunut jotkin kirjoitukset, jotenkin vaan tuntunut pahalta. Vastaavasti monet sinun kauniit kirjoitukset on taas tuntunut hyvältä.
- Anonyymi
Valitettavasti hän ei pidä minusta. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti hän ei pidä minusta. Ap
No moni kuitenkin vissiin diggaa vähän reflektoida tästä sun teatterista guppe. Kannattaisi hankkia apua jo heidänkin🤦♀️
Eipä tuo auta siihen miten on loukattu,
jos vaik olisikin tänne.
Ei tunnisteita,
joten ei kellekään aidosti.
Enkä kyllä edes odotakaan anteeks pyyntöä.
Se on ihan turhaa odottaa tai toivoa sellasta...- Anonyymi
Osaatko selittää miksi käyttäydyt niin?
- Anonyymi
Koska tykkään niin paljon, että tunteet myllertää. En minä kyllä oikeasti käyttäytyisi niin. Palstalla nyt on semmonen tapa aika monilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tykkään niin paljon, että tunteet myllertää. En minä kyllä oikeasti käyttäytyisi niin. Palstalla nyt on semmonen tapa aika monilla.
Onko kyseessä nainen? Nuorempi vai vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et varmaan voisi kiinnostua minusta jos tietäisit kuinka kunnollinen olen. Olen miettinyt kun olen tutustunut ihmisiin jotka ovat kirjolla, että minussa on samoja ominaisuuksia, mutta pienellä prosentilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään jotain pientä näpäytin, mutta se ei ollut vielä ilkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai osaan olla myös v-mäinen. Perus minä pyrkii välttämään toisen ihmisen mielen pahoittamista. Ja puskista huutelu on sen verran alhaista, etten sitä tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et varmaan voisi kiinnostua minusta jos tietäisit kuinka kunnollinen olen. Olen miettinyt kun olen tutustunut ihmisiin jotka ovat kirjolla, että minussa on samoja ominaisuuksia, mutta pienellä prosentilla.
Jätä varatut rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai osaan olla myös v-mäinen. Perus minä pyrkii välttämään toisen ihmisen mielen pahoittamista. Ja puskista huutelu on sen verran alhaista, etten sitä tee.
Ei ole v-mäisyyttä olla suora samalla viivalla. Kieroilu on v-mäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä varatut rauhaan!
Ihan sama mitä sinä ajattelet mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä varatut rauhaan!
Saavat olla rauhassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään jotain pientä näpäytin, mutta se ei ollut vielä ilkeää.
Olet ymmärtänyt väärin, minä muutin mieltäni. Olen 84-vuotias, en 50 kuten aiemmin ehdotit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin, minä muutin mieltäni. Olen 84-vuotias, en 50 kuten aiemmin ehdotit.
Korjaan 48 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua kiinnosta ihmisten iät 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä nainen? Nuorempi vai vanhempi?
Sivusta - ei vanhemmalta naiselta. En tee juuri koskaan aloituksia. Ikävä sinua :*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kertaa kun pyytää jatkuvasti anteeksi ei sillä ole enää merkitystä.
- AnonyymiUUSI
Osaatko selittää mikäsua vaivaa kun suhtaudut toiseen ihmiseen näin toksisesti että kuvittelet hänen olevan tämän guppenäytrlmän takana? Ei jatkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä varatut rauhaan!
Taasko sinun Sekoilu palstatrolliäijän jutussa jatkuu yksisarvinen? Sinä ainakin olisit akuuttijakson tarpeessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa 😆
Joo o kivaa on yötä päivää pyöriä trollimiehen teatterin parissa ha kuvitella olevansa voitolla öö jossain
- Anonyymi
En minä ole kokenut henkistä väkivaltaa palstalla..
- AnonyymiUUSI
Hieno homma, olet vain sinä maailmankaikkeus. Sivusta
- Anonyymi
Palstalla kaikki kärjistyy ja helppo huudella puskista sohvalta anonyymi suojana.
- AnonyymiUUSI
Niin moni raskas tyyppi tuntuu tekevän ja siirtävän vihaansa esim tälle aloittajaäijälle ulisten
- Anonyymi
Sivusta
Entinen miesystäväni oli sitä mieltä, että olin vain liian herkkä kun reagoin suuttumalla ja loukkaantumalla miehen yht äkkisiin raivokohtauksiin mm. siitä että keitin vettä väärin, laitoin talouspaperia sekajätteeseen ja kahvinkeitin oli liian pitkään päällä. Miehen mielestä en kestänyt normaalia ärtymistä (sättimistä ja raivoamista sekä haukkumista) ja kun sanoin miehelle että hänen kannattaisi miettiä millä tavalla raivoaan purkaa ja kehenkä. Haluaako luoda parisuhteesta jätetunkion vai luoda turvallista ja kunnioittavaa ilmapiiriä niin se oli miehen ilmaisuvapauden rajoittamista ja mustamaalaamistaan. Kun kysyin että eikö minulla sitten ole yhtälainen oikeus omiin tunteisiin - eli mies raivoaa ja nälvii ja minä suutun siitä. Mies vastasi pilkallisesti että tottakai on mutta ei suostunut vastaamaan että millä tavalla minun tunteeni sitten saavat näkyä. Koska se että näytin loukkaantumiseni ei ollut sallitua. Mies koki omien oikeuksiensa polkemisena sen, että en äidillisesti ja rauhallisesti ottanut raivokohtauksia vastaan miestä ymmärtäen ja tyynnytellen. Mies yritti manipuloida, että millainen äiti mahdan olla lapsille, jos kerta negatiiviset tunteet (??) eivät ole sallittuja. Selitin että lapsen raivokohtaukset ovat eri asia kuin aikuisen miehen, aikuinen vastaa omista tunteistaan ja käytöksestään ja lapsi vasta opettelee tunnesäätelyä. Suhteessa oli paljon muutakin henkistä väkivaltaa. Jos kuka vaan tuntee olevan vastaavanlaisessa suhteessa niin kannattaa erota. Mistä ikinä vaan saat rohkeutta ja voimia erota, niin etsi ja kaiva se. Selviät kyllä, usko pois. Alkuun tuntuu ihan hirveältä, mutta olo helpottaa vähä vähältä ja jonkin ajan kuluttua ihmettelet, mitä ihmettä olet moisessa sontakasassa oikein nähnyt.
Nainen 27 v pohjosesta- Anonyymi
Pitkään jatkuvana se voi alkaa syövyttää uhrin mieltä ja minäkuvaa, ”ehkä minä oikeasti olen näin ruma, taitamaton ja tyhmä kuin minulle sanotaan”. Mitä enemmän uhri syyttää väkivallasta itseään, sitä haavoittavampaa väkivalta on. Henkinen väkivalta jättää ihon ehjäksi mutta viiltää haavan identiteettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään jatkuvana se voi alkaa syövyttää uhrin mieltä ja minäkuvaa, ”ehkä minä oikeasti olen näin ruma, taitamaton ja tyhmä kuin minulle sanotaan”. Mitä enemmän uhri syyttää väkivallasta itseään, sitä haavoittavampaa väkivalta on. Henkinen väkivalta jättää ihon ehjäksi mutta viiltää haavan identiteettiin.
Tämä ei ole sidonnainen sukupuoleen. Myrkyllisiä ihmisiä löytyy maailmasta. Jos kohdallesi osuu, niin kivaa ei ole. Toipuminen voi kestää vuosia. Mutta, muista että se
ei ole sinun syysi. Eikä edes liity sinuun millään tavalla eikä siinä ole millään tavalla kyse sinusta. Vaan ihmisestä joka on rikkinäinen ja sinä et voi rakastaa rikkinäistä ihmistä ehjäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole sidonnainen sukupuoleen. Myrkyllisiä ihmisiä löytyy maailmasta. Jos kohdallesi osuu, niin kivaa ei ole. Toipuminen voi kestää vuosia. Mutta, muista että se
ei ole sinun syysi. Eikä edes liity sinuun millään tavalla eikä siinä ole millään tavalla kyse sinusta. Vaan ihmisestä joka on rikkinäinen ja sinä et voi rakastaa rikkinäistä ihmistä ehjäksi.En ole kyllä ajatellutkaan niin, että voisin rakastaa rikkinäisen ihmisen ehjäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet valhetta täynnä
Mitä ajattelet itsestäsi ihmisenä? - AnonyymiUUSI
Kuulehan nainen 27 v pohjoisesta eli viisikymmprnen guppe tusbyystä, mene prosessiin niin ei jää eläytymisen varaan kaikki tämä traagisuus. Aloitukses on muuten kans mies todella nolo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt mässäilevä äijänretale päästä yli äidistäsi, harmi ettei hakkaaminen jeesannut
- Anonyymi
Oletko se kuka teki vasiten mustasukkaiseksi toisen?
- Anonyymi
En ole, enkä tiedä kuka niin on tehnyt!
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
Oletko sitten se 💩"huumorin" viljelijä
- AnonyymiUUSI
Varmasti palstaäijä eli aapee on myös tästä aiheesta trollannut, patologinen ja piilovihainen ajattelija
- Anonyymi
Terhokoti
- Anonyymi
Miksi noin olisi?
- Anonyymi
Kaikkien janoitoisten sankarikoti.Tukipilari mikä menee läpi harmaan kiven(betoni).
- Anonyymi
Tiedötkö edes mikä talo se on ja miten ihmeessä liittyy tähän ketjuun ????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin olisi?
Siihen nippelitietoon mitä aloittajamies pistelee aloituksiinsa kannattaa käyttää runsaasti aikaa, niin on touhukas olo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen nippelitietoon mitä aloittajamies pistelee aloituksiinsa kannattaa käyttää runsaasti aikaa, niin on touhukas olo
Ja pää saattaa hajota myös siihen ajatukseen, että missä vuotaa eihän se voi itsenään tietää näitä juttuja yhhyy
- Anonyymi
Sivusta
Muinainen mieli
https://youtu.be/QbFujdiQYts?si=LB1ps5fHjiEo5JKB - Anonyymi
Olet dille
- AnonyymiUUSI
Joo tämä kuvaa hyvin näitä jämiä jotka näkee vaivaa siihen, että eläytyy tämän palstagupen performanssiin. Hanki elämä.
- Anonyymi
Nelosolut paha maailma
https://youtu.be/TvUOkJRAdaI?si=-1Fm39bUc34qYjzF 🍻🍺 - Anonyymi
Tuskin täällä vahinkoa aiheuttaa ainakaan normaaleille ihmisille. Erityispiirteisille voi toki aiheuttaa mielipahaa ja stressiä. Täällä vain puretaan ja tuodaan enemmänkin omaa pahaa tai hyvää oloa esiin.
Etkö voisi jatkossa kirjoittaa vain hvyiä asioita ja kauniisti, niin itselläsikin olisi parempi mieli. Voimia!- Anonyymi
Oot kyllä vähättelevä....
Ei tietenkään siitä mitää aiheudu kun vedätetään, mustamaalataan, kerrotaan toisten asioita, rikotaan ihmissuhteita ja kaikkea mukavaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään siitä mitää aiheudu kun vedätetään, mustamaalataan, kerrotaan toisten asioita, rikotaan ihmissuhteita ja kaikkea mukavaa.Millä tavalla näitä ihmissuhteita mielestäsi rikotaan anonyymin keskustelupalstan trollausten kautta? Taitaa olla siellä päässä sw vietti muodostella kälyisiä skeemoja mitä tyrkyttää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/nFLvODgdwwk?si=0qHdLTwSPrpWIutY ❄️
Erittäin fiksu nainen lähettämässäsi linkissä. Kiitos. Hyvänä esikuvana nuorisolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään siitä mitää aiheudu kun vedätetään, mustamaalataan, kerrotaan toisten asioita, rikotaan ihmissuhteita ja kaikkea mukavaa.Ei ollut tarkoitus vähätellä. Voimia, jos olet tuollaista kokenut. Ajattele kuitenkin, että sinussa ei ole mitään vikaa. Jos joku noin käyttäytyy, hän on sen virheen tehnyt ja hänellä on kasvun paikka. Kaikkea hyvää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus vähätellä. Voimia, jos olet tuollaista kokenut. Ajattele kuitenkin, että sinussa ei ole mitään vikaa. Jos joku noin käyttäytyy, hän on sen virheen tehnyt ja hänellä on kasvun paikka. Kaikkea hyvää!
Ja äijän teennäinen tunneteatteri sen kun jatkuu
- Anonyymi
Ihmisen pitäisi joka päivä kuulla ainakin yksi hyvä sävelmä, lukea yksi runo, nähdä hieno taulu ja jos mahdollista sanoa muutama järkevä sana.. Mitä ikinäkin haluatkin tehdä, sinun on rakastettava sitä mitä teet. Tulee hyvä mieli. Hyvät sanat, kaunis ele, hymy.
Anna joka päivä itselle, jotain pientä tai suurempaa joka tekee itsestäsi paremman.- Anonyymi
Miten sä voit elää noin valheessa? Ja ihminen yksin
- Anonyymi
Mieti vähän millainen ihminen sä olet
Ymmärrätkö miten tietämätön olet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti vähän millainen ihminen sä olet
Ymmärrätkö miten tietämätön olethttps://www.evermind.fi/16-persoonallisuutta-testi/
Tee testi.
- Anonyymi
tämä on vielä pientä mitä ootte tehnyt muualla, ja nimet ovat yksilöity juuri heille jotka ovat tehneet tai mitä on tehty heidän hyväkseen. en ole pahoillani oleyteps tehneet joskus minulle nyt vielä päästään oikeaan elämään saamaan kaikkea Pahaa ja huonoa. muistellaanpa täällä tapahtuneita juttuja ennen ja mitä teitte 😂
- Anonyymi
vittumsinen juttu kun ei edes itse ollut täällä, ja mitä teitte, toivottavasti tuo teille pahaa ja huonoa. ei mitään sanottavaa teistä, ei ole tullut mitään hyvää teiltä ja kaiken ootte hakattua. viimeiset 5 vuotta joka työjututtua, joka kotia, vainonnut kaikkea. ja sitä ennen mitä teitte, toivottavasti joka juttu tuo teille huonoa ja pahaa, väkivaltaa ja kuolemaa.
- Anonyymi
Jos oot ap. jos häiritsee niin mieti mitä aloituksia teet sitten tänne myöhään illalla tai yötä vasten jos niihin ei saa kirjoitella, häiritsee sinua ja vatuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot ap. jos häiritsee niin mieti mitä aloituksia teet sitten tänne myöhään illalla tai yötä vasten jos niihin ei saa kirjoitella, häiritsee sinua ja vatuttaa.
Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos tunnet tarvetta tällaiseen nk vastapuheeseen mitä tule tämän aloittajaäijän monologiin itsensä kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos tunnet tarvetta tällaiseen nk vastapuheeseen mitä tule tämän aloittajaäijän monologiin itsensä kanssa
Sarjassamme mielenterveyden puuttetta kuvaava lentävä lausahdus
" Ei taida olla kaikki Sirkesalot rantatuolleissa opella tänään " - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" Ei taida olla kaikki Sirkesalot rantatuolleissa opella tänään "Luulet olevasi näppäräkin monivivahteisilla lausahduksillasi. Mistä klaanista olet kotoisin?
Ei ole " Sirkesalo" koskaan täällä ollutkaan.
Olisko sun jo aika katsoa peiliin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" Ei taida olla kaikki Sirkesalot rantatuolleissa opella tänään "Niin tällä edellisellä kommentoijalla vai minulla, joka huomautti tästä käytöksestä? Mul on aika paksu nahka että
- Anonyymi
elämä on aina hyvää ja menee parempaan kun ette siihen pääse käsiksi, lähelle ja pysytte poissa. te huonoa vain huonoa, pahaa ja ongelmia. mikään hyvä ei ole teistä lähtöisin, ette ole elämääni tuoneet mitään hyvää. mitäs ootte siinä ja annatte tuoda hakattuja juttuja. itse haen töitä ja juttuja tulee sitä kautta, matkat on myös olleet ihmeen hyviä, mikä teitä harmittaa koska niiden tarkoitus oli Nostaa teitä, ei minua. en minä mitään varastanut tai mikään ei ollut teiltä joten sitten vaan maksamaan. ja tehdään kiusaa päälle joka juttuu.
- Anonyymi
Suvi Teräsniska: Tämä maailma tarvitsee joulun
https://youtu.be/Noxlgp4MTY8?si=7AXkZfkTiCdIjv8R 🎄❄️☃️🎶- AnonyymiUUSI
Suvo Teräsniska 😁🤭😂😬🤮
- Anonyymi
enkä ikinä ottaisi miestä joka tykkää siitä toiminnasta mistä tekin, enkä ikinä enää ottaisi katalaa miestä joka vie hyvää ja haluaa hienoa, pitää nsista itsensä nostamiseen ja orjana, ei anna ihmisarvoa, raiskaa ha pitää peliä muiden kanssa, ja jonka suku syö ja varastaa, järjestää hakkaamista ja muuta, menee jopa työelämään jossa millä on tuttuja. hyi vittu.
- AnonyymiUUSI
Kuitenkin naisena esiintyvä setämies mehustelet näillä väkivalta-aiheilla mielelläsi, ei ole yhtään läpinäkyvää🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin naisena esiintyvä setämies mehustelet näillä väkivalta-aiheilla mielelläsi, ei ole yhtään läpinäkyvää🥱
Vain toksinen vajukki lukee näitä aivopieruja sillä silmällä.
- Anonyymi
aina kun viette ja hakkaatte, se tietää teille aina huonoa lopulta tappaa teidät.
- AnonyymiUUSI
Näin se on guppe, kymmenessä käskyssä on mm maininta että älä tappa, ehkä myös älä hakka
- Anonyymi
Anteeksi pyytely ei poista vastuuta. Olet paha ja ikävä ihminen kuka purkaa oman pahan olon toisiin. Netissä trollaavat on psykopatia piirteitä omaavia. Hyvin voiva ihminen ei halua loukata ketään.
- Anonyymi
Noniin! Meillä on edelläkävijä täällä. Joku oikeesti pyytää anteeksi näitä?! I'm amazed 😍 tääl palstal on hyvä harjotella tälläsiä! Eikä oo yhtään vittuilumielellä sanottu tämä ❤️
- AnonyymiUUSI
Onpa sulla feminiininen mies taas iloinen meisinki päällä
- Anonyymi
Et ole.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla ollut lapsena ns. ristiriitainen kiintymyssuhde vanhempiin?
- AnonyymiUUSI
Et voi olla tosissasi tämän myrkyllisen analysoinnin kanssa mitä harjoitat tätä trollavaa äijää tutkiessaan, jestas sentään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla tosissasi tämän myrkyllisen analysoinnin kanssa mitä harjoitat tätä trollavaa äijää tutkiessaan, jestas sentään
Jos tämän hepun käytös ei ole psykoottisen narsistista, niin minä olen Kiinan keisarinna
- AnonyymiUUSI
Jos tykkääminen tulee esille noin, se ei tunnu hyvältä tykkäämiseltä vain ahdistavalta.
Tulee sellainen tunne, että pitää varoa noin toimivan ihmisen rajuja tunteenpurkauksia ja koska minussa on erityisherkkyyttä sellainen ei sovi luonteelleni ollenkaan! - AnonyymiUUSI
Ei minkäänlaista kiintymyssuhdetta vanhempiin.
- AnonyymiUUSI
Onnea sinulle.Olet vapaa.
- AnonyymiUUSI
I dont think you are sorry, not one bit. You are a sick individual who gets off at hurting other people, preferably women. You would hit them given a chance, just like you hit with words all the time.
I really do feel sorry for your children. And the one you are currently fucking.
. - AnonyymiUUSI
En oo kiinnitänyt huomiota. Keskittynyt kivoihin juttuihin. Mut eiköhän joku yhtä epävakaa kanssasi täällä kiistele joka tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän epävakaiden ihmisen riekalaiden keinoton länkytys sijoitu sinne ulkomaailmaan kun käydään päivittelemässä tätä sun surullista näytelmää palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi628732Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h304672Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän964147- 372560
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa421667Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän31168Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1691154Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu101111- 62885
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell89829