Oot vaan niin hellä

Anonyymi-ap

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämänkin yli ja voisimme jutella asiat. En tuomitse sua mistään.

30

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halaus auttaisi ja sitä tarvitsisin

• Anonyymi

No sitten vaan jutulle naamatusten.

• Anonyymi

Oletko sinä oikeasti uuno niin itseriittoinen että kuvittelet tämän vuodattajaäijän kehuvan sinua? Kysyy t nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä oikeasti uuno niin itseriittoinen että kuvittelet tämän vuodattajaäijän kehuvan sinua? Kysyy t nainen

Oikeasti tämä aloituksen sisältö on niin puutaheinää, että o hyvin raivostuttavaa lukea tällaista monotonista tsemppaamista mikä on moukkamaista ja tällainen länkytys toisen ihmisen objektisoimista joksikin ns narsistiseksi lähteeksi

• Anonyymi

Torjut kaiken, mutta olet muuten halunnut saada minut tietämään miten paljon tykkäät. IRL on kaikki ihan p. Vedät kaiken tyhjäksi. Kärsit itse ja minä kärsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torjut kaiken, mutta olet muuten halunnut saada minut tietämään miten paljon tykkäät. IRL on kaikki ihan p. Vedät kaiken tyhjäksi. Kärsit itse ja minä kärsin.

Taitaapa olla varattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapa olla varattu

Sulla se intoa riittää ohjailla tätä höpinä-äijän narratiivia. Taitaa olla tiukka yö tulossa ja ujellat aamuyöhön taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapa olla varattu

Tottakai tämä äijä joka kirjoittelee itselleen on varattu, johan tämä todella jouhevasti kulkeva narratiivi sen kertoo, etkö vaikuta yhtään pakkomielteiseltä tai mikäs se toinen sana nyt olikaan, se jolla sai joskus banneja😉 Pidä yksäri lippu korkealla teet todella tärkeää työtä täällä internetissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se intoa riittää ohjailla tätä höpinä-äijän narratiivia. Taitaa olla tiukka yö tulossa ja ujellat aamuyöhön taas.

Eikö sulla tosiaan ole muuta tekemistä 🤣 yks ilmanen vinkki sulle...hanki elämä! 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulle kuningatar T, hän kirjoittaa? Päätä jo kenet haluat vai ootko jo tottunut et kaikki on sun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulle kuningatar T, hän kirjoittaa? Päätä jo kenet haluat vai ootko jo tottunut et kaikki on sun?

Mieti kaks kertaa sitten ainakin ennenku päätät syyttää ja maalittaa jotain tiettyä noilla jutuillasi.
        Tv eräs T sivusta jota yks sanoi kuningattareksi.

• Anonyymi

Kenelles tämä ihana kirjoitus oli?

• Anonyymi

Sydämen varastajalle

• Anonyymi

Miehen rasittava ja sentimentaalinen avautuminen itselleen. Kertoo kaverista joka näitä omii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen rasittava ja sentimentaalinen avautuminen itselleen. Kertoo kaverista joka näitä omii

Tapa ittes

• Anonyymi

Tykkää

• Anonyymi

Tästä aloituksesta tulee mieleen tahdon olla sulle hyvin hellä biisi. Danny ei kyllä taida enää lauleskella sitä kun on varmaan muita kiireitä ja huolia.
      (sivusta)

• Anonyymi

Ootko joku mummu ku kuuntelet Dannya?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko joku mummu ku kuuntelet Dannya?

Teidän palsta kaheleiden ikä onkin hyvin jo tiedossa 😂😂

• Anonyymi

Millä tavalla hän on auttanut sinua?

• Anonyymi

Varmaan juuri sillä tavalla millä itseään ns arvostava mies haluaa kokea kun kirjoittelee itselleen toisen suulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan juuri sillä tavalla millä itseään ns arvostava mies haluaa kokea kun kirjoittelee itselleen toisen suulla

Tapa ittes

• Anonyymi

Minkä yli se ihminen sinut auttaisi?

• Anonyymi

Haluaisitko sinäkin olla yhtä tärkeä kuin tämä itselleen tärkeän roolia larppaava äijä joka kiittelee itseään triviaaleista asioista? Fantastista👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko sinäkin olla yhtä tärkeä kuin tämä itselleen tärkeän roolia larppaava äijä joka kiittelee itseään triviaaleista asioista? Fantastista👍

Tapa ittes

• Anonyymi

Sitä miestä kohtaan olen kyllä hellä ja lämmin, luonteeltani en kuitenkaan taida olla.

• Anonyymi

Minkä yli pitäisi auttaa? Onko jotain tuomittavaa toisessa vai mistä moinen lause?

• Anonyymi

Kiitos ihana. Olet aina sydämessäni ja lupaan olla sun suojelusenkeli jatkossakin. Olet rakas!

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

En tuomitse sinua mistään? Minulle ei ole edes tullut mieleen, että hän minua oli tuominnut mitenkään ihmisenä vaikka en hänen kanssaan alkua pidemmälle päässytkään, eikä kaikesta jäänyt kuin 💔 ja Ikävä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6991
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4716
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2626
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2088
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      180
      1082
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      836
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe