Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämänkin yli ja voisimme jutella asiat. En tuomitse sua mistään.
Oot vaan niin hellä
30
836
Vastaukset
- Anonyymi
Halaus auttaisi ja sitä tarvitsisin
- Anonyymi
No sitten vaan jutulle naamatusten.
- Anonyymi
Oletko sinä oikeasti uuno niin itseriittoinen että kuvittelet tämän vuodattajaäijän kehuvan sinua? Kysyy t nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä oikeasti uuno niin itseriittoinen että kuvittelet tämän vuodattajaäijän kehuvan sinua? Kysyy t nainen
Oikeasti tämä aloituksen sisältö on niin puutaheinää, että o hyvin raivostuttavaa lukea tällaista monotonista tsemppaamista mikä on moukkamaista ja tällainen länkytys toisen ihmisen objektisoimista joksikin ns narsistiseksi lähteeksi
- Anonyymi
Torjut kaiken, mutta olet muuten halunnut saada minut tietämään miten paljon tykkäät. IRL on kaikki ihan p. Vedät kaiken tyhjäksi. Kärsit itse ja minä kärsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjut kaiken, mutta olet muuten halunnut saada minut tietämään miten paljon tykkäät. IRL on kaikki ihan p. Vedät kaiken tyhjäksi. Kärsit itse ja minä kärsin.
Taitaapa olla varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapa olla varattu
Sulla se intoa riittää ohjailla tätä höpinä-äijän narratiivia. Taitaa olla tiukka yö tulossa ja ujellat aamuyöhön taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapa olla varattu
Tottakai tämä äijä joka kirjoittelee itselleen on varattu, johan tämä todella jouhevasti kulkeva narratiivi sen kertoo, etkö vaikuta yhtään pakkomielteiseltä tai mikäs se toinen sana nyt olikaan, se jolla sai joskus banneja😉 Pidä yksäri lippu korkealla teet todella tärkeää työtä täällä internetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se intoa riittää ohjailla tätä höpinä-äijän narratiivia. Taitaa olla tiukka yö tulossa ja ujellat aamuyöhön taas.
Eikö sulla tosiaan ole muuta tekemistä 🤣 yks ilmanen vinkki sulle...hanki elämä! 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle kuningatar T, hän kirjoittaa? Päätä jo kenet haluat vai ootko jo tottunut et kaikki on sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle kuningatar T, hän kirjoittaa? Päätä jo kenet haluat vai ootko jo tottunut et kaikki on sun?
Mieti kaks kertaa sitten ainakin ennenku päätät syyttää ja maalittaa jotain tiettyä noilla jutuillasi.
Tv eräs T sivusta jota yks sanoi kuningattareksi.
- Anonyymi
Kenelles tämä ihana kirjoitus oli?
- Anonyymi
Sydämen varastajalle
- Anonyymi
Miehen rasittava ja sentimentaalinen avautuminen itselleen. Kertoo kaverista joka näitä omii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen rasittava ja sentimentaalinen avautuminen itselleen. Kertoo kaverista joka näitä omii
Tapa ittes
- Anonyymi
Tykkää
- Anonyymi
Tästä aloituksesta tulee mieleen tahdon olla sulle hyvin hellä biisi. Danny ei kyllä taida enää lauleskella sitä kun on varmaan muita kiireitä ja huolia.
(sivusta)- Anonyymi
Ootko joku mummu ku kuuntelet Dannya?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko joku mummu ku kuuntelet Dannya?
Teidän palsta kaheleiden ikä onkin hyvin jo tiedossa 😂😂
- Anonyymi
Millä tavalla hän on auttanut sinua?
- Anonyymi
Varmaan juuri sillä tavalla millä itseään ns arvostava mies haluaa kokea kun kirjoittelee itselleen toisen suulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri sillä tavalla millä itseään ns arvostava mies haluaa kokea kun kirjoittelee itselleen toisen suulla
Tapa ittes
- Anonyymi
Minkä yli se ihminen sinut auttaisi?
- Anonyymi
Haluaisitko sinäkin olla yhtä tärkeä kuin tämä itselleen tärkeän roolia larppaava äijä joka kiittelee itseään triviaaleista asioista? Fantastista👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sinäkin olla yhtä tärkeä kuin tämä itselleen tärkeän roolia larppaava äijä joka kiittelee itseään triviaaleista asioista? Fantastista👍
Tapa ittes
- Anonyymi
Sitä miestä kohtaan olen kyllä hellä ja lämmin, luonteeltani en kuitenkaan taida olla.
- Anonyymi
Minkä yli pitäisi auttaa? Onko jotain tuomittavaa toisessa vai mistä moinen lause?
- Anonyymi
Kiitos ihana. Olet aina sydämessäni ja lupaan olla sun suojelusenkeli jatkossakin. Olet rakas!
- Anonyymi
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
En tuomitse sinua mistään? Minulle ei ole edes tullut mieleen, että hän minua oli tuominnut mitenkään ihmisenä vaikka en hänen kanssaan alkua pidemmälle päässytkään, eikä kaikesta jäänyt kuin 💔 ja Ikävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016991- 474716
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542626Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52088Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1801082Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30836Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773