Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
175
697
Vastaukset
- Anonyymi
No kun meillä ei ollut zelenskiä joka terrorisoi itäukrainalaisia venäjänkielisiä, joita putin lähti puolustamaan. Siksi ei hyökännyt suomeen.
- Anonyymi
Ja päivän paras.
- Anonyymi
Kyllä se Suomen vuoro vielä tulee.. Stubbi ja Orpo nuolee USAN kengänpohjia...
- Anonyymi
Kylläpä venäjätrollit raivostuivat kommentista. 😅
- Anonyymi
..."terrorisoi.." ...tut siinä mistään terrorisoinnista ollut kyse , mongolien verenperintö yhdessä dementian ensioireiden ja loukatun itsetunnon kanssa sai unohtamaan naapurin itsenäistymisen ...
- Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Kiitos vitsistä.
vinoutuneella mielellä sen voi vitsiksi todeta.
- Anonyymi
No sentäs selviää tekstistäsi, jotta putin hyökkäsi Ukrainaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sentäs selviää tekstistäsi, jotta putin hyökkäsi Ukrainaan...
Suomessa niin paljon punikkeja ettei tarvitse hyökätä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo sinun juttusi vitsipuolelle lipsahti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja päivän paras.
Totuus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus!
Niin. Mutta täällä se sensuroidaan. Ehkä näin ollen onkin jo Suomi24sen aika jäädä historiaan.. Ja twitter/Xn aika alkaa loistaa?
Sensuuriin kun on tosiaan suht aina melko ikävä naputella.
:) - AnonyymiUUSI
Kiitos vitsistä.
No mikä vitsi tuo on, etkö muista vuoden 2014 tapahtumia Ukrainassa, mistä kaikki lähti liikkeelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä venäjätrollit raivostuivat kommentista. 😅
Väärin, vastasivat tyhmään kysymykseen vitsillä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Suomen vuoro vielä tulee.. Stubbi ja Orpo nuolee USAN kengänpohjia...
Zelenski myös USA halpa häntä
- AnonyymiUUSI
Valetta,niin kuin kaikki ryssien jutut.
- AnonyymiUUSI
mee kuule tekemään niitä lumiukkoja niin rauhoitut hieman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ukraina ei olisi luottanut Putiniin, eikä antaa höpläyttänyt ydinaseitaan Venäjälle, kun Putin lupasi taata sin rajojen koskemattomuuden, mitään sotaa ei olisi tullutkaan.
Anonyymi kirjoitti:
No mikä vitsi tuo on, etkö muista vuoden 2014 tapahtumia Ukrainassa, mistä kaikki lähti liikkeelle.
Muistan. Ne tapahtumat vain eivät menneet noin. Sinä levität Venäjän propagandaa ja valheita. Eikö hävetä?
- AnonyymiUUSI
Muistan. Ne tapahtumat vain eivät menneet noin. Sinä levität Venäjän propagandaa ja valheita. Eikö hävetä?
Heh. KUKAS siinä puhuukaan valheitten levittämisestä? LOL
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ukraina ei olisi luottanut Putiniin, eikä antaa höpläyttänyt ydinaseitaan Venäjälle, kun Putin lupasi taata sin rajojen koskemattomuuden, mitään sotaa ei olisi tullutkaan.
Juuri näin! Putiniin ei pidä luottaa.
- AnonyymiUUSI
Sinä levität totuudenvastaista propagandaa.
Kerrankin joku tiesi oikean vastauksen siihen, miksi Venäjä hyökkäsi, Ukrainan sisällisota oli tyhmahkö samoin kuin Suomellakin oli - tosin Ukrainalla 100 vuotta myöhemmin. Jos aikoo tehdä etninen puhdistuksen tai sisällisodan valtiossaan, ei pidä ihmetellä, jos silti joku puolustaisi ja kostaisi heidän menhdyttämisensä, ja se ei aina ole pikkuvaltio, joka heitä puolustaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä levität totuudenvastaista propagandaa.
Antaisitko siis lähteet väitteidesi tueksi? Voimme arvioida sitten vaikkapa yhdessä niiden luotettavuutta. Eikö niin?
- Anonyymi
Koska Putlerin psykoottisessa maailmassa vain vanhalla neuvostoliitolla on väliä. Se on saatava takaisin tai kuoltava. Imperiumin kunnia vaatii sitä. Ja putin on se imperiumi. Paitsi että sitä kultaista imperiumia ei o
koskaan ollut ja haikailu menneeseen on vain tyypillisen matalaotsaisen vanhuksen ajatusvääristymä.. Kuten näemme. Kaikki alle 60-vuotiaat eivät voisi vähempää välittää Putlerin fantasioista..- Anonyymi
Ihan oikea analysointi Putlerista, juuri niin.
- Anonyymi
Suomessa ei ollut Maidanin vallankumousta, eikä Suomessa presidenttiä erotettu ja ajettu maanpakoon.
- Anonyymi
Mitä se Venäjälle kuuluu Suomen presidentin asiat!
- Anonyymi
Lisään:
Etten nimittäisi stupidoa suoraan saulin esinahkaksi siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se Venäjälle kuuluu Suomen presidentin asiat!
No eihän se ole kuulunutkaan. Sitten saattaisi kuulua, jos presidentti alkaisi vainoamaan Suomessa asuvia venäläisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se ole kuulunutkaan. Sitten saattaisi kuulua, jos presidentti alkaisi vainoamaan Suomessa asuvia venäläisiä.
Ukrainan maanpakoon ajettu presidentti Janukovits ei tietenkään vainonnut Ukrainan venäläisiä, sillä hän pakeni juuri Venäjälle. Janukovitsin seuraajat niin tekivät mistä syttyi Ukrainan venäläisten ja Ukrainalaisten välille 8 vuotta kestänyt sisällissota. Sitähän Putin lähti selvittämään.
- AnonyymiUUSI
Putin ei onnistunut lahjomaan Suomen presidenttiä kätyrikseen eikä tätä näin ollen myöskään tuomittu maanpetoksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei onnistunut lahjomaan Suomen presidenttiä kätyrikseen eikä tätä näin ollen myöskään tuomittu maanpetoksesta.
Ei. Mutta WEF-swappi kyllä onnistui. Ja siitä todisteena WEF-myrkkypiikki-ylikuolleisuus, joka ON kansanmurhalaajuista joukkotuhontaa, pahin mahdollinen maanpetos sekä myös valtionpetos. Tuo saulihan tapaa vielä yhden kerran sen putlerinsa kans.
- AnonyymiUUSI
Suomella on Euroopan suurin maa-armeija Turkin jälkeen, ja vahvin kenttätykistö. Armeija on hyvin koulutettu, ja melko hyvin varustettu. Suomi ja Viro voivat yhdessä tukkia pääsyn meritse Pietariin, ja Tanska ja Ruotsi Itämerelle.
Suomi on myös varautunut, ja kansakin on kerännyt kotiin valmiusvarastoja. Helsingissä on pommisuojissa tilaa enemmän kuin asukkaita.
Kansa on puolustustahtoinen, ja varsin yhtenäinen, vaiikei siltä aina näyttäisikään. Ulkoisen uhan edessä rivit suljettaisiin heti.
Jos joku terroristi tappaisi nykyisen hallituksen, niin tilalle astuisivat ennalta määrätyt varamiehet. Ja varamiehilläkin on varamiehet. Työskentelin aikoinaan julkishallinnossa, ja varamiesketjut ulottuivat vaikka kuinka pitkälle.
Hyökkäys Suomeen herättäisi länsimaissa ihan toisenlaisen raivon kuin hyökkäys Ukrainaan.
Siinä joitakin syitä miksi Putler ei hyökkää Suomeen.
- Anonyymi
Joo, me saatiin itse äänestää itsemme EU:n ja NATO;n jäseneksi. Jälkimmäinen ihan Putinin omaa ansiota.
Kun olemme länsimainen demokratia. Toivottavasti tulevaisuudessakin.
Ukrainalle ei suotu edes parlamentin hyväksymää kauppasopimusta EU:n kanssa. Putinin pressa ei allekirjoittanut! Kansa liikehti, pressa lensi Moskovaan ja Putin miehitti Krimin ja Donbassin!
1991 kun Neuvostoliitto hajosi, ukrainalaiset äänestivät itsenäisyytensä puolesta yli 80%.
Ukraina on todellakärsinyt sekä kommunisteista että natseista ennen toista maailmansotaa ja sen jälkeen!- Anonyymi
Miksi minulle ei tullut ilmoitusta natoäänestyksestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä me emme olekaan länsimainen demokratia sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä tarkoittaa pikagallup pienellä otoksella demokratiaksi
- Anonyymi
"Joo, me saatiin itse äänestää itsemme EU:n ja NATO;n jäseneksi."
Kerrotko nyt sitten ihan pelkin uskottavin faktoin, että koska me suomalaiset olemme äänestäneet Suomen natojäsnyydestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestin eduskuntaan edustajani, joka äänesti niinkuin itse halusian.
Seuraavissa vaaleissa ne muutamat natovastustajatkin pudotettiin eduskunnasta.
Ja voin sanoa. Mieleni muuttui 24.02.2022. Ja sen teki Putin, pikkumies, ihan itse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestin eduskuntaan edustajani, joka äänesti niinkuin itse halusian.
Seuraavissa vaaleissa ne muutamat natovastustajatkin pudotettiin eduskunnasta.
Ja voin sanoa. Mieleni muuttui 24.02.2022. Ja sen teki Putin, pikkumies, ihan itse!"Ja voin sanoa. Mieleni muuttui 24.02.2022. Ja sen teki Putin, pikkumies, ihan itse!"
Itselleni meni juuri noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja voin sanoa. Mieleni muuttui 24.02.2022. Ja sen teki Putin, pikkumies, ihan itse!"
Itselleni meni juuri noin.Minä en anna median, Putineiden tai hallituksen vaikuttaa mielipiteisiini.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en anna median, Putineiden tai hallituksen vaikuttaa mielipiteisiini.
No hyvin moni olikin jo ollut NATOn kannattaja, vuosia, vuosikymmeniäkin. Ihan ennen venäjän laitonta ja törkeää hyökkäyssotaa Ukrainaan.
Mutta viimein (viime hetkellä) päästiin, hienoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska Suomessa toimittiin järkevästi, eikä annettu tollon kansan päättää noin tärkeää asiaa.
Olisivat suomettuneet 🤢 yya-pelkurit kuitenkin äänestäneet natoa vastaan 🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Joo, me saatiin itse äänestää itsemme EU:n ja NATO;n jäseneksi."
Kerrotko nyt sitten ihan pelkin uskottavin faktoin, että koska me suomalaiset olemme äänestäneet Suomen natojäsnyydestä?Suomen eduskunta on päätöksen tehnyt ja sillä ei ollut mitään parempaa vaihtoehtoa täysin epäluotettavan ja petollisen Venäjän ja sen kahjon johdon vuoksi.
Historian opetukset on oltava kirkkaana mielessä, tuo valtio on tehnyt rosvoretkiään iät ajat tähänkin suuntaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen eduskunta on päätöksen tehnyt ja sillä ei ollut mitään parempaa vaihtoehtoa täysin epäluotettavan ja petollisen Venäjän ja sen kahjon johdon vuoksi.
Historian opetukset on oltava kirkkaana mielessä, tuo valtio on tehnyt rosvoretkiään iät ajat tähänkin suuntaan.Oli. Se löytyi Tukholman Profetiasta. Se hylättiin.
Nauttikaamme siis Jumalalle selänkääntämisen seurauksista.
Heh.
Pöljiä.. pöljimpiä - ja Jumalalle Itselleen selkänsä ikuisesti kääntänyt pedofiilipridelippu-individualismihedonismisekoilu.
Noh. Kuten sanoinkin jo, naattikkaaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Se löytyi Tukholman Profetiasta. Se hylättiin.
Nauttikaamme siis Jumalalle selänkääntämisen seurauksista.
Heh.
Pöljiä.. pöljimpiä - ja Jumalalle Itselleen selkänsä ikuisesti kääntänyt pedofiilipridelippu-individualismihedonismisekoilu.
Noh. Kuten sanoinkin jo, naattikkaaaSuomen ollessa nyt Natossa Tukholman profetia näyttäytyy valheprofetiana ja Raamatun mukaan valheprofeettojen on Jumalan tahdosta kuoltava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että ei sinulla venäläisellä ole äänioikeutta Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ollessa nyt Natossa Tukholman profetia näyttäytyy valheprofetiana ja Raamatun mukaan valheprofeettojen on Jumalan tahdosta kuoltava.
Näyttäytykööt minä sen tahdotkaan näyttäytyä.
Minkä toisille tahdot, se itsellesi tapahtukoot. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvin moni olikin jo ollut NATOn kannattaja, vuosia, vuosikymmeniäkin. Ihan ennen venäjän laitonta ja törkeää hyökkäyssotaa Ukrainaan.
Mutta viimein (viime hetkellä) päästiin, hienoa!Vain 20% oli natoniiloja ennen sotaa.
Sitten manipulointi pantiin rullaamaan ja valtava määrä heikkohermoisia tarttui syöttiin ja nielaisi sen koukkuineen päivineen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailman tyhmin hallituksemme tällä hetkellä todistaa, että olemme! Meillä valta vaihtui ja vaihtuu usein aina kun on vaalit!
enemmistöllä on tiukka 50% enemmistö. Seuraaviin vaaleihin saakka.
Jos vaalit pidettäisiin nyt. Ei olisi! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en anna median, Putineiden tai hallituksen vaikuttaa mielipiteisiini.
Minä järkytyin maahyökkäyksestä veljesvaltioon kolmelta suunnalta maa- ja ilmavoimin!
Minä järkytyin ja olin epäuskoinen, kun miljoonat pakenivat maasta reppu selässä ja lapsi kainalossa!
Suurin sotapakolaisaalto Euroopassa toisen maailmansodan jöleen. Joka kotikylääni tuli parin viikon jälkeen 50 pakolaista. Lapsia eniten äitiensä kanssa. Jokunen mummo ja pappa.
Minä punnitsen asioita faktojen perusteella. Ihan itse. Se, mitä itse näen, tiedän ja ymmärrän vaikuttaa mielipiteisiini eniten. Jos olen ollut väärässä, minulla on kanttia kääntää takkini. Kuten kävi Nato-asiassa. Ukrainaa ei auttanut, että se ei ollut varautunut,ei kuulunut Natoon, meistä kukaan ei oikein uskonut, että Putin hyökköisi!. EU nopeasti keräsi apua ja lukuisat humanitaariset yksityiset järjestöt lähtivät sodan jaloista pelastamaan siviilejä, ihan Suomestakin saakka busseilla ja veivät humanitaarista apua samalla! Olen ollut keräämässä tarvikkeita noihin kuljetuksiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain 20% oli natoniiloja ennen sotaa.
Sitten manipulointi pantiin rullaamaan ja valtava määrä heikkohermoisia tarttui syöttiin ja nielaisi sen koukkuineen päivineen.Olen heikkohermoinen, koska kansanmurha on mielestäni suuri katastrofi.
Haluan rauhaa. Arvostan diplomatiaa. Inhoan väkivaltaa ja murhia, raiskauksia ja maan tuhoamista.
Edelleenkin.
- Anonyymi
Koska demokraattinen ja kehittyvä Ukraina oli esimerkillään suunnaton uhka venäjän diktatuurille. Jopa venäläiset olis voineet alkaa ihmetellä putistanin fasistista menoa.
Sitäpaisti, ukraina on venäläisvaikutuksen heikentämä kansakunta, ja senkin putin aliarvioi pahasti.- Anonyymi
demokraattinen ja kehittyvä...
kiitos vitsistä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kiitos vitsistä!Kyllä!
Demokraattinen ja kehittyvä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
Demokraattinen ja kehittyvä.KOKO maailman mustan pörssin (ihmiskauppa, elinkauppa, huume&asekauppa, verikauppa, lapsikauppa, rahanpesu, jne) keskus-zelenskilä, siis..
..aaaaaasia selvä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kiitos vitsistä!Nimenomaan. Halusivat eurooppalaistua, länsimaistua ja päästä pois Venäjän korruption alta.
Parlamentti hyväksyi Eu;n kanssa jonkin kauppasopimuksen. Putin kielsi presidenttiä hyväksymästä.
Putin ei voinut käsittää, että kansalaiset oikeasti omaehtoisesti esittävät mielipiteensä ja kerääntyivät Maidanin aukiolle!!!!
Sellaista ei Venäjällä tapahtuisi koskaan. Siellä marssitaan tahdissa vain Putinin puolesta, kun määrätään! Venäläisille olikin sitten helppo kertoa, että mielenosoituksen järjesti CIA.
Kukaanhan ei ajattele, saati toimi Venäjällä, ennen kuin Putin on sanonut, miten ajatellaan. Paitsi ne rohkelikot, jotka eliminoidaankin sitten pikapikaa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KOKO maailman mustan pörssin (ihmiskauppa, elinkauppa, huume&asekauppa, verikauppa, lapsikauppa, rahanpesu, jne) keskus-zelenskilä, siis..
..aaaaaasia selvä.No, se on sitä Venäjän vaikutusta. Putin, tuo Leningradin slummien , mafian ja KGB:n kasvatti, on nostanut Isä Aurinkoisen opit next levelille. Ei mitään kommunismia, toisenlaista fasistista diktatuuria, jossa kaikki rikkaudet jaetaan kavereille ja sukulaisille.
Ei ihme, jos kansalaisa alkaa ahdistaa, jos ne vain näkevät, että maailmassa on muunkinlaista tapaa elää.
Että ei tarvi pelätä yöllisiä kuljetuksia vankilaan ja niskalaukausta tai 8 vuoden työleirituomiota niinkuin se sairaanhoitaja joka hoiti haavoittuneita nuoria sotilaita ja toivoi jossian niitten somessa rauhaa. Sen oli lukenut 15 sen kaveriakin. No, se kumminkin jätettiin henkiin.
- Anonyymi
Koska venäläiset oli sotineet Ukrainassa jo 10 vuotta? Ei meillä ole ollut mitään tuollaista selkkausta mitä siellä on ollut koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Väärin. Kiovan Ukrainalaiset terrorisoivat itäUkrainan venäjänkielisiä 2014-2022 kahdeksan vuotta.
Putin lähti itäUkrainalaisia puolustamaan helmikuussa, varoitettuaan Zelenskiä kahdesti, ensin joulukuussa 2021, toisen kerran tammikuussa 2022, jos Zelenski ei lopeta terrorisoimista.
Zelenski ei lopettanut, Putin hyökkäsi 24.2.2022 Donbassin alueelle turvaamaan ja valloittamaan Ukrainalta pois terroristien kynsissä olevia itäUkrainan venäjänkielisiä ja heidän alueita.
Tällä tiellä ollaan edelleen, tosin vallatut alueet ovat jonkunverran kasvaneet.
- Anonyymi
Suomi olisi todella helppo kohde, koko maa vallattaisiin hetkessä. Täällä ei osata varautua mihinkään mitenkään ja suorastaan pelätään voiman näyttämistä venäjälle. Surulliseen tilaan on tämäkin maa ajautunut.
Missä tahansa muualla olisi jo sotilasvartiot kriittisimmissä kohteissa, kuitenkin jo paikkoja käyty tutkimassa ja sabotoimassa itänaapurin toimesta.- Anonyymi
Suomessa on vaaroja, mäkiä, rotkoja, metsää, soita, järviä ja jokia eli hankala maasto sekä erittäin pahansisuinen kansa, jos tänne yrittää joku väkisin tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on vaaroja, mäkiä, rotkoja, metsää, soita, järviä ja jokia eli hankala maasto sekä erittäin pahansisuinen kansa, jos tänne yrittää joku väkisin tulla.
Itärajalta pääsee motaria pitkin helsinkiin. Eikä auta pahansisuinen kansa kun mitään aseitakaan ei ehditä jakamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itärajalta pääsee motaria pitkin helsinkiin. Eikä auta pahansisuinen kansa kun mitään aseitakaan ei ehditä jakamaan.
Minä tuosta huomatin täällä jo Kaikkosen aikaan, että miehille olisi tullut jakaa rynkyt (ja kes:sit) himoisihinsa; Sveittilän tyyliin, muttei uskaltaneet - koska suomalaisten väestönvähennystoimensa WEF-ylikuolleisuusmyrkkipiikityskampajoilla ois saattanut lävähtää vielä WEF-kakistokratian silmille.. eli pelkäsivät enemmän omaa kansaa kuin venäjien suoraa salamasotapaska-perforaatiota siviiliväestömme sekaan. Eli pelkopoju-ääriegoisteja.
Lähes uskomatonta, kuinka paikallinen WEF-kakistokratia runnoi suomalaiset hautoihin ..jst vitun radikaaliäärivassariWEFterroristi-kultin AIVOPESU -aatteesta
..kovin olivat lampaat susien armoilla täs. Kun lammaskoirina itseään pitivät - ja niinpä AIDOT paimenkoiransa YLPEYKSISSÄÄN noloina ..hylkäsivät. Ja seuraavaksi murhatuttavatkin, toki. Kuten on tosin toki käynyt ihan KAIKISSA totalitarismeissa ynnä kommariloissa tätä WEF-kommunismia, ennenkin:
BEYOND THE RESET - Animated Short Film - AnonyymiUUSI
Hah, älä unta nää trolli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä motaria ole jos kriisi alkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että kyseessä on russan trolli joka ei ymmärrä mistään mitään.
Suomi ensitöikseen tuhoaa kaikki kulkureitit jos tänne on joku änkeämässä.
Vihollinen ajetaan sulutuksilla omaan tuhoonsa.
- Anonyymi
Ukrainaa ei voi verrata Suomeen, sillä Ukrainalla on suuri historiallinen merkitys Venäjälle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiovan_Rus- Anonyymi
Kuten Krimin niemimaa. Sen Venäjä valloitti ottomaaneilta jo Katariina Suuren aikana 1700 luvulla.
Kun Stalin kuoli v. 1953 valtaan nousi muuan ukrainalainen nimeltä Nikita Hrustshov. Silloin Neuvostoliiton politbyroon kuulunut muuan Otto Ville Kuusinen teki aloitteen, että Hrustshov voisi osoittaa kiitollisuutta Ukrainalle ja lahjoittaa Krimin niemimaan Ukrainalle. Lahja oli vain symboolinen, koska molemmat olivat samaa maata. Näin tapahtuikin jo seuraavana vuotena eli v. 1954. Nyt herää kysymys, voiko kännipäissään annetun lahjan vaatia takaisin.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000721888.html - AnonyymiUUSI
..turha noista enää on liikaa ressejä ottaa.. ei kakistokratisoitunutta WEF-land -Suomea mikään maallinen pelastaas (perhana) enää oo..
Siispä tapahtukoot vanhasen psyko masan ynnä sauli-psyko stupidon narujen vetelijöitten tahto, et Suomikin ..on Ukraina.
Tässä siihen keskikertaista lohtua, tosin:
Claude Debussy - Arabesque No. 1 ( one hour )
Erik Satie (Complete Gnossiennes 1 - 7) for relaxing and studying
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Krimin niemimaa. Sen Venäjä valloitti ottomaaneilta jo Katariina Suuren aikana 1700 luvulla.
Kun Stalin kuoli v. 1953 valtaan nousi muuan ukrainalainen nimeltä Nikita Hrustshov. Silloin Neuvostoliiton politbyroon kuulunut muuan Otto Ville Kuusinen teki aloitteen, että Hrustshov voisi osoittaa kiitollisuutta Ukrainalle ja lahjoittaa Krimin niemimaan Ukrainalle. Lahja oli vain symboolinen, koska molemmat olivat samaa maata. Näin tapahtuikin jo seuraavana vuotena eli v. 1954. Nyt herää kysymys, voiko kännipäissään annetun lahjan vaatia takaisin.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000721888.html58% krimiläisistä oli tuolloin venäjänkielisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun Stalin kuoli v. 1953 valtaan nousi muuan ukrainalainen nimeltä Nikita Hrustshov. Silloin Neuvostoliiton politbyroon kuulunut muuan Otto Ville Kuusinen teki aloitteen, että Hrustshov voisi osoittaa kiitollisuutta Ukrainalle ja lahjoittaa Krimin niemimaan Ukrainalle. Lahja oli vain symboolinen, koska molemmat olivat samaa maata. Näin tapahtuikin jo seuraavana vuotena eli v. 1954. Nyt herää kysymys, voiko kännipäissään annetun lahjan vaatia takaisin.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000721888.htmlKrim kuuluisi siis Turkille.
- Anonyymi
Koska Putin on tyhmä. Nyt Suomi Natossa ollessaan Venäjää vahvempi, jota oli myös toisessa maailmansodassa.
- Anonyymi
NATO HAH, hah haa voi kun naurattaa
- AnonyymiUUSI
Kardox89 kirjoitti:
No jos Putin ei pelkää USA -olen varma Suomi on ihan sama Putinille
On. Se laskelmansa menee näin:
Pietarinsa väestönsä.
TAI
Suomen väestömme.
Kukin nähnee otsallansakin minkä tulee valkkaamaan..
Ja sen pituinen teennäisesti kehitysvammainen kirjoitustaitosi se. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NATO HAH, hah haa voi kun naurattaa
Ilman Natoakin Suomi on historiansa valossa valtiona maailman tehokkain venäläisten tappaja. Jos Ukraina tappaisi venäläisiä yhtä tehokkaasti kuin suomalaiset toisessa maailmansodassa, niin venäläisiä olisi jo kuollut ja haavoittunut miljoonittain. Nato tekee Suomesta vielä tehokkaamman venäläisten tappajan.
- Anonyymi
Putinille kerrottiin että Ukraina on helppo kohde ja kansa juoksee Venäläistankkeja vastaan ruusukimpuin Suomi olisi ollut helpompi kohde ja varsinkin ennen Natoon liittymistä nyt ei ole enää helppokohde saa avun kaikilta toisin kuin Ukraina joka joutuu kerjäämään apua ja saa sitä tipoittain
- AnonyymiUUSI
Olkoot positivismisi realismia. Vaan pahoin harmeissani, realistina, sen kerron - etteivät valit. tule olemaan..
- Anonyymi
>>No kun meillä ei ollut zelenskiä joka terrorisoi itäukrainalaisia venäjänkielisiä,
joita putin lähti puolustamaan. Siksi ei hyökännyt suomeen.>>
Kyllä täällä Suomessakin on ryssitelty ja ylenkatsottu venäläisiä ainakin 100 vuoden ajan. Ihan hyvä peruste olisi ollut Putinilla tulla asevoimin poistamaan russofobiaa ja natsismia myös Suomesta.
Nyt vielä ärsytetään heikoss haperssa olevaa Venäjän karhua lisää, kun kaikki Venäjän valtion Kulttuurikeskukset ja muut kiinteistöt otetaan Suomen Valtion haltuun.- Anonyymi
Venäläisiä on ryssitelty ja ylenkatsottu juuri sen verran kuin mitä ne täysin moraalittomat barbaarit ja raakalaismaiset sotarikolliset ansaitsevat.
Eihän maailmasta löydy toista yhtä halveksittavaa kansakuntaa, joka on täysin läpimätä ja levittää vain mätää ympärilleen. Ei mitään sivistystä eikä edes alkeellista moraalia. - AnonyymiUUSI
Miten niin olisi ollut.. eiköhän se niin nyt mene, että edelleen on - ja ehdottomasti tulee olemaan. Sitten on täälläkin prkl systeemeissä messis olevien pakko aasi-oida skskkxkzkskks kielellä. Mikä ei itselleni ainaska maita ajatuksenakaan edes, LAINKAAN.
Mutta onhan Suomessa joitakin jtk ven kieltä osaa siis. Harmin vaan etteivät käyttäneet sitä dildogointeihin ENNEN kun ven ylpistyi ukr+muut sotakampanja voitoistaan. Vähäse takakenoisia.. arkadianmäen vähintäänkin ääreisnero- WEF-kakistokraatit.
pelle.. JEN
...maailma - AnonyymiUUSI
Tämä on Suomi ja maa kuuluu suomalaisille. Venäläiset painukoot takaisin Venäjälle. Ei Putinin tarvitse tulla tänne kitkemään russofobiaa kuin voi kutsua venäläiset takaisin sinne paratiisiin pois tästä pahasta maasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Suomi ja maa kuuluu suomalaisille. Venäläiset painukoot takaisin Venäjälle. Ei Putinin tarvitse tulla tänne kitkemään russofobiaa kuin voi kutsua venäläiset takaisin sinne paratiisiin pois tästä pahasta maasta.
Hänen - ja heidän - mielestään tilanne on Suomessa, alleviivatusti, toinen.
Luoja mielipide on taas se, että erinäisten, lukemattomienkin, jumalattomuuksien aika on nyt Suomessa ohi.
Kansahan luonnollisesti valitsee itse missä muodossa em. toteutuu.
- Anonyymi
Aloittaja kyselee taas tyhmiä.
- Anonyymi
Miksi kysymys on jonkun mielestä tyhmä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysymys on jonkun mielestä tyhmä?
Natoniilon mielestä tietenkin on tyhmä kysymys, koska hänen ymmärrys ei vaan riitä mihinkään muuhun kuin manipuloitujen natoöyhöön.
- Anonyymi
Suomi Natossa Venäjää vahvempi, kuten oli toisessa maailmansodassakin. Yksilöt niin paljon laadukkaampia Suomessa kuin Venäjällä
- AnonyymiUUSI
Sovitaan leikisti, että Mato ja muut vastaavat petoshärpäkkeet lähettävät Suomeen käyttöömme vaikssi 3m ammattilaissotilasta. Mitä siitä seuraa?
Tuo ven mullattaa taas millin ja teloo 2 miltsiä. Plus nää omat 870k - 350k = 520k (50k = rintamakarkurit; koskei ole omaa kotia, omaa isänmaata, omaa kristinusko-oikeutta - tai edes Ab Suomi Oy yhtiön sijaan AITOA, valtiosääntöjä sekä perustuslakia noudattavaa OIKEUSvaltiota, demokratiaakaan, jt puolustaa jotta REAALImaanpuolustus tahto säilyis TILANTEEN mentyä jo täysillä päälle, ei arvojohtajaa kuten kenu ari puheloista inspiroivana ekstramile voittosuunnitelmien varmistajasuunnannäyttäjää, terveys telottu ylikuolleisuuksiin, läskiä, jne).. Koska jumalattomuutta täyttä, kaikki tyynni.
"Yksilöt niin paljon laadukkaampia Suomessa kuin Venäjällä"
Näin, mutta mitäs näist aidosti TIEDÄMME?
Miten PVn Janne Jaakkola määrittelee minulle sanan "alkuperäiskansa" jotta voisi vivuttaen jalostaa tän väen ominaisuuksia tavalla jossa nykyisen sot. tied. päällikkönsä psykopatian rajallisen mekaanisen älyn epädynaamisnen kaavamaisuus ei oliska enää Jukka Jokiseen .vaihdon seurauksena mitä ennalta-arvattavinta, mm. venäläisille, kinuskeillekin sittemmin jne. vaan yllätyksellisintä ja spontaanisesti sitä strategisesti AIDOSTI jämerintä.
Totisesti sen sanon, ettei Suomessa olla VIELÄKÄÄN edes aloitettu VOITTAMISEEN tähtäävän maanpuolustuksen perustason toimia. Ei tahdottu luoda MM-AF-joukko-osastoa sinne hiton puolustusministeriön hyödykäyttöön. Mutta niin olisi tapahtunut, jos PVn kari nisula olisi ollut siellä kansliapäällikkönään.. Vaan kun Sanaa ei tahdota kuulla. Niin eisi.
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan leikisti, että Mato ja muut vastaavat petoshärpäkkeet lähettävät Suomeen käyttöömme vaikssi 3m ammattilaissotilasta. Mitä siitä seuraa?
Tuo ven mullattaa taas millin ja teloo 2 miltsiä. Plus nää omat 870k - 350k = 520k (50k = rintamakarkurit; koskei ole omaa kotia, omaa isänmaata, omaa kristinusko-oikeutta - tai edes Ab Suomi Oy yhtiön sijaan AITOA, valtiosääntöjä sekä perustuslakia noudattavaa OIKEUSvaltiota, demokratiaakaan, jt puolustaa jotta REAALImaanpuolustus tahto säilyis TILANTEEN mentyä jo täysillä päälle, ei arvojohtajaa kuten kenu ari puheloista inspiroivana ekstramile voittosuunnitelmien varmistajasuunnannäyttäjää, terveys telottu ylikuolleisuuksiin, läskiä, jne).. Koska jumalattomuutta täyttä, kaikki tyynni.
"Yksilöt niin paljon laadukkaampia Suomessa kuin Venäjällä"
Näin, mutta mitäs näist aidosti TIEDÄMME?
Miten PVn Janne Jaakkola määrittelee minulle sanan "alkuperäiskansa" jotta voisi vivuttaen jalostaa tän väen ominaisuuksia tavalla jossa nykyisen sot. tied. päällikkönsä psykopatian rajallisen mekaanisen älyn epädynaamisnen kaavamaisuus ei oliska enää Jukka Jokiseen .vaihdon seurauksena mitä ennalta-arvattavinta, mm. venäläisille, kinuskeillekin sittemmin jne. vaan yllätyksellisintä ja spontaanisesti sitä strategisesti AIDOSTI jämerintä.
Totisesti sen sanon, ettei Suomessa olla VIELÄKÄÄN edes aloitettu VOITTAMISEEN tähtäävän maanpuolustuksen perustason toimia. Ei tahdottu luoda MM-AF-joukko-osastoa sinne hiton puolustusministeriön hyödykäyttöön. Mutta niin olisi tapahtunut, jos PVn kari nisula olisi ollut siellä kansliapäällikkönään.. Vaan kun Sanaa ei tahdota kuulla. Niin eisi.
:)Lisään vielä.
Toistan:
HyöDykäyttöön.
::::)))))
Mitä varten olisi? Suomihan oli puolueeton. Sen takia täällä on järjestetty useampikin tärkeä tapaaminen Venäjän sekä Yhdysvaltojen johtajien kesken.
Nyt nuo ajat ovat jääneet historiaan valtionjohdon valittua räskyttämisen diplomatian sijasta.- AnonyymiUUSI
Vähämielisimmät johtivat Suomen pois Sveitsiläisyyden korkealaadun tieltä Suomen WEF-jonestownitukseen.
Tuo oli se mihin kykenivät. Kykenevät.
Ja tulevat aina kykenemään.
Tuollaista kun on itsekehityksen absoluuttinen puute.
- Anonyymi
Ehkä meillä oli ihan hyvät välit Venäjän kanssa? Joudumme niitä nyt korjailemaan kunhan Ukrainan sota aikanaan loppuu. Kai se normaali elämä on kuitenkin kaikkien tavoite?
- AnonyymiUUSI
Miksi olisi; miten muutoin kuin ven-sodalla jossa suomalaiset täystuhotaan - tavalla, jk saa ukrainat näyttämään suorastaan paratiiseilta - pääsevät saulisannat & pieni ilotalo preerialla EK muutoin vastuunkannon pälkähästä; muualle kuin pikakansantuomioistuimiin ylikuolleisuuksiin johtaneesta, toteuttamansa WEF/Kalerigi-väestönvähennys kansanmurhasta johtuen?
Ei. SE normaali elämä ei todellakaan ole SE kaikkien tavoite. Etäisestikään, edes.
Kiitos tuosta kaikesta kuuluu nätisti ensisijaisesti Suomen jumalana toimivana, puunukke-stupidon naruja vetelevälle saulille.
- Anonyymi
Ei tullut koska Suomessa ei ole mitään mielenkiintoista. Vastaavaa pohjoista joutomaata - Siperian rantasuota heillä jo on.
Sen sijaan Ukrainassa on:
- Krimin niemimaa välimerelliselä ilmastolla. Pitkät pätkät Mustanmeren rantoja.
. Öljyä ja mineraaleja.
- Mustanmullan maa. Valtava vilja-aitta josta me täällä pohjoisessa voimme vain uneksia. Sillä voi ruokkia vaikka millaisen kansan.
- Väestö joka puhuu ja ainakin ymmärtää venäjää ja jolla on läheinen historia.
- ym.- AnonyymiUUSI
Mahtaa tuo "vilja-aitta " olla varsin saastunutta maata kun kaikki sotimisen supermyrkylliset seuraukset saasteina lankeaa maaperälle.
Läpihullua hommaa, mutta sitä on Venäjä ja sen kahjot ja rikolliset johtajat, kaikkine kätyreineen!
- Anonyymi
15-30 min
- AnonyymiUUSI
Miksei 14min - 31min.
2min
Samanaikaista
Kansallistason
Yhteisrukousta
kun ois ollut, todella, TODELLA kova sana
- Anonyymi
Suomi olisi reagoinut heti itärajalla liikkuviin hämyihin ja panssareihin ja pistänyt hanttiin niin saamaristi.
- AnonyymiUUSI
hienoa..
- Anonyymi
Suomi ei ole venäläisten vinkkelistä erityisen houkutteleva ja syyt tulikin edellä hyvin esille.
- AnonyymiUUSI
Ja tästä myös viesti sensuurissa.
Oih voih
- Anonyymi
Mitäpä Venäjä Suomen kanssa sotimaan. Ei ole suuria erimielisyyksiäkään ollut maiden välillä.
- AnonyymiUUSI
Ei he sodi. He WMDttävät. Ero on se, ettei me ehditä tuossa kuin ..lämmetä. Ei sellainen sotaa ole, kun toiset eivät ehdi edes tajuta muuta kuin sen, ettemme olleet - sittenkään - kehomme, vaan sieluja. Mut tuolloin Pelastus tilaisuus/mahis.. onkin jo haihtunut, ikuisesti. :(((
WMD-paskaa ..koska "olivathan noiKIN Suomes nyttemmi sitä pahaa natskukkaa!"
Se.. Tukholman Profetia on valit. jo aivan puhdasta luksusta näihin vrt.
Mutten minä ainakaan havaitse mitään Elävään Kristinuskoon nousuja Suomessa. En mitään edes sen suuntaista. Joten.. sodoma-gomorra-pedo-pride lippu liehuen.. sauli vei Suomen stupidopinokkionsa kautta WEF-jonestownitukseen.
Ja sille oli, se konsensuskannatus.
Mitä sitte. - AnonyymiUUSI
No kunhan sotahaukat stubb orpo häkkänen lopettavat uhoamasta, niin eihän putini sitten hyökkää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei he sodi. He WMDttävät. Ero on se, ettei me ehditä tuossa kuin ..lämmetä. Ei sellainen sotaa ole, kun toiset eivät ehdi edes tajuta muuta kuin sen, ettemme olleet - sittenkään - kehomme, vaan sieluja. Mut tuolloin Pelastus tilaisuus/mahis.. onkin jo haihtunut, ikuisesti. :(((
WMD-paskaa ..koska "olivathan noiKIN Suomes nyttemmi sitä pahaa natskukkaa!"
Se.. Tukholman Profetia on valit. jo aivan puhdasta luksusta näihin vrt.
Mutten minä ainakaan havaitse mitään Elävään Kristinuskoon nousuja Suomessa. En mitään edes sen suuntaista. Joten.. sodoma-gomorra-pedo-pride lippu liehuen.. sauli vei Suomen stupidopinokkionsa kautta WEF-jonestownitukseen.
Ja sille oli, se konsensuskannatus.
Mitä sitte.natskukkaa ja mitkä helevetin "Tukholman profetiat" ?? Oletko jättänyt lääkkeesi ottamatta, vai jatkuuko avohoito katuoloissa?
Ei vaikuta täysin aikaan ja paikkaan orientoituneen kommenteilta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
natskukkaa ja mitkä helevetin "Tukholman profetiat" ?? Oletko jättänyt lääkkeesi ottamatta, vai jatkuuko avohoito katuoloissa?
Ei vaikuta täysin aikaan ja paikkaan orientoituneen kommenteilta?Kermasitkohan juuri pikkaris?
Kts naton lipun symboliikkaa - ja mikä yhteys sillä onkaan perustamisvaiheessaan natsikultaan, niin tajunnet mahd enemmän. Tai vaihtoehtoisesti.. et.
Tukholman Profetian kasetit löydät uutuubista, kasvettuasi ensteks aikuismaisemmaksi. Koska aikuiseksihan sinä et tule koskaan kehittymään. Eikä siinä mtn, ei kai meistä kukaan.
Jeesus sanoo, että lastenkaltaiset on Taivasten Valtakunta. Mutta ovatkos lapselliset ja lapsekkaat sittenkään, yksi ja sama..?
Mene. Ja tiedä noistakin sitte
- Anonyymi
Siksi että kiovalaiset eivät murhanneet suomalaisia eivätkä suomalaiset pyytäneet sotilaallista apua Venäjän hallitukselta. Siksi että Nyland ja Biden valitsivat sijoituskohteekseen Ukrainan, Euroopan korruptoituneimman maan.
- AnonyymiUUSI
Nyland & RAND:
"Fuck The EU".
Harmi. Tuo EUkin kun olisi voinut olla meille Eurooppalaisille todella kova juttu, ilman sen EUrostoliittalaisluonnetta, ainaski
- Anonyymi
Suomessa ei ole mitään varastettavaa.
- Anonyymi
Eikö käytetty 30-luvun pytty 🚽 muka ole mitään? Onpa venäjällä opittu hyvälle..
- AnonyymiUUSI
Muutama Lamborghini olisi
- AnonyymiUUSI
Ja tästäKIN viesti ceausescula-sensuurissa..
- Anonyymi
Kukkaseppelein valloittajaa tervehtivät riemuitsevat kansanjoukot olisi Suomessa ollut vaikeammin mobilisoitavissa kuin Ukrainassa.
- AnonyymiUUSI
Kukkaseppelöittäkööt ihan vapaasti vaikka ihan kaikki muut. Minä en sitä järkyttävältä kuulostavaa kieltään siitä huolimattakaan siedä.
- AnonyymiUUSI
Suomesta ei saa pikavoittoja niin ei tänne kannata tulla jatkossakaan.
- AnonyymiUUSI
Kuinka oikeassa voitkaan olla: Luoja varmasti suojelee Itselleen selkänsä kääntänyttä sodomagomorralaa vuosituhansia tästä eespäin, ihan salettiin. Kunhan muistat vaan tehdä lakialoitteen siitäKIN ettei Kristinuskoista siniristilippua tule enää koskaa nostaa sodomagomorraliloissamme salkoon; etteivät sateenkaripedot vaan alkaisi siitäkin LÄHES tervejärkisinä kiehua.
Mitään oivallettu.
Eikä.. kai pidäkään..?
- AnonyymiUUSI
Aivan gauhia on valkosuomalaisten lahtarikaartien terrori venäläisiä kohtaan. Mutta varokaa, teille tulee surma!
- AnonyymiUUSI
Suomessa ei ole 40% kansasta venäjämielisiä kuten Ukrainassa oli, eikä Suomi ole kuulunut Venäjään.
- AnonyymiUUSI
Suomessa ei ole myöskään Venäjälle historiallisesti tärkeää laivastotukikohtaa kuten Sevastopol.
- AnonyymiUUSI
Häh, kyllä Suomen suurruhtinaskunta oli Venäjän alainen, vilkaiseppa historiaamme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häh, kyllä Suomen suurruhtinaskunta oli Venäjän alainen, vilkaiseppa historiaamme.
Suurruhtinaskunnan aikakin kertoo vain siitä, että ryssiin voi luottaa vähiten maailmassa, sortovaltaa on saatu maistaa historian sivu.
Eikö nuo pirulaiset opi koskaan kunnioittamaan naapureitaan? Aina joku hullu tsaari, tai uusi "isä aurinkoinen" kätyreineen naapurien kimpussa.
Kommunistit ja muut vasemmistolaiset aikoinaan käveli "työväen paratiisiin" silmät loistaen tapattamaan itsensä.
Mitä "terveeksi ajatteluksi" ja toiminnaksi luokiteltavaa on mielestänne ollut koskaan "idän ihmemaassa"?
Kaikki heittänyt häränpyllyä ja kyseinen kansakunta niellyt johtajiensa julmuudet ja epäoikeudenmukaisuudet, kuten vielä tänäkin päivänä tapahtuu.
Diktatuuri elää ja voi vallan hyvin Venäjällä toistaiseksi ja siitä tämä kaikki kumpuaa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä ei kannata irvailla vakavalla aiheella voi sattua pilkka omaan nilkkaan
- AnonyymiUUSI
Me menemme uraleille asti ja kinuskit tulee vastapuolelta tuomaan sirkusta ja leipää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me menemme uraleille asti ja kinuskit tulee vastapuolelta tuomaan sirkusta ja leipää?
Niimpä, hehe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, hehe.
Heh. Luojan haltuun..
- AnonyymiUUSI
Siihen on monia syitä, mutta yksi tärkeimmistä on se, ettei Suomessa oikein ole mitään, mitä Venäjä tarvitsisi valtaamalla. Sitten toinen asia on se, että Putin tuntee Suomen ja tietää, Suomessa ei tykistön ammukset lopu. "Erikoisoperaation" yllätysisku olisi pitänyt toteuttaa toisin kuin Kiovaa kohtaan, mutta mene ja tiedä, olisiko se sen paremmin onnistunut. Mutta ainakin jatkoyrityksessä olisi ollut vaan isot mottitalkoot ja pitkiä junia Pietariin, täynnä vanjavainajia. On huomattava, ettei Ukraina ole saanut omalla maaperällään yhtään mottia aikaiseksi, eikä riitä ammukset tykistöönkään.
Ja meinas unotua, että Suomessahan on ilmavoimatkin.- AnonyymiUUSI
Kuvio ajatellaan tässä niin maallistuneesti ynnä itseä suosivasti kuin vaan mahdollista.
Todellisuudessa elämme Ilmestyskirjan Aikakautta, jossa oikeutukset kansallisiin olemassaoloihin ovat mitä ÄÄRIMMÄISIMMÄN kortilla. Ja tässä kaikessa ...kuten Tukholman Profetiat asiat kertovat.. tämä kehitysvammainen jumalattomuus ei vaan ole Luojalle mieluista. Eikä sen seurauksena.. kollektiivisia olemassaolo oikeuksia sodomagomorroille tulla valit. enää - lisäaikaseteilleen jo toistuvasti urinoituaan - Jumalan toimesta ... jakelemaan. :(
Jos tilanne olisi päinvastainen, niin pärjäisimme jopa ilman ainuttakaan luotia. Kuten pärjäsivät ja menestyivät wanhan ajan mooses ynnä tän suomalaisalkuperäis-kansan AITO alkulähde-kansa.
Mutteihän nää saaneet ees tietää omaa historiaansa, saatika tuntea ...itteensä.
Niin satani puijas nämä WEF-jonestownituksen kautta ikuiseen Tuonelaan. Koska eivät tunteneet itseään. Ja vielä vähemmän (EPÄteoreettista ja ELÄVÄÄ) Jeesusta.
Mutteivät ylpeät.. koskaan......... oivalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvio ajatellaan tässä niin maallistuneesti ynnä itseä suosivasti kuin vaan mahdollista.
Todellisuudessa elämme Ilmestyskirjan Aikakautta, jossa oikeutukset kansallisiin olemassaoloihin ovat mitä ÄÄRIMMÄISIMMÄN kortilla. Ja tässä kaikessa ...kuten Tukholman Profetiat asiat kertovat.. tämä kehitysvammainen jumalattomuus ei vaan ole Luojalle mieluista. Eikä sen seurauksena.. kollektiivisia olemassaolo oikeuksia sodomagomorroille tulla valit. enää - lisäaikaseteilleen jo toistuvasti urinoituaan - Jumalan toimesta ... jakelemaan. :(
Jos tilanne olisi päinvastainen, niin pärjäisimme jopa ilman ainuttakaan luotia. Kuten pärjäsivät ja menestyivät wanhan ajan mooses ynnä tän suomalaisalkuperäis-kansan AITO alkulähde-kansa.
Mutteihän nää saaneet ees tietää omaa historiaansa, saatika tuntea ...itteensä.
Niin satani puijas nämä WEF-jonestownituksen kautta ikuiseen Tuonelaan. Koska eivät tunteneet itseään. Ja vielä vähemmän (EPÄteoreettista ja ELÄVÄÄ) Jeesusta.
Mutteivät ylpeät.. koskaan......... oivalla.Poliitikotko sen lopunajan alkamishetken päättää?
Eikö Jumalallasi ole siihen mitään vaikutusmahdollisuutta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliitikotko sen lopunajan alkamishetken päättää?
Eikö Jumalallasi ole siihen mitään vaikutusmahdollisuutta?Ei sitä mitkään paikallisWEF-kätyrit sitä päätä; eikä edes valheellinen profeetta bergoglio peto- klaussiswappi-juoksupoikinee. Ei RAND, ei punakilvetkään eikä edes satani.
Vaan te / me itse. Mitä enemmän käännämme selkämme Jeesukselle, sitä turhempaa olemassaolomme on; koska Elämän AITO Tarkoitus on sielun Pelastuminen kuolemanJÄLKEISELTÄ Tuonelta. Eli kun me vieraannuimme tuosta ja vielä pahempaa - jatkuvasti erkaannumme tuosta - me itse, omilla toimillamme aikaistamme TÄMÄN kansakuntamme sodomagomorritus-antikliimakseja. Eli kirjaimellisesti joukkoitsaroimme täs - kollektiivisesti - omalla kädellä itsemme.
Eli sinä itse, osasena tätä suurempaa meitä. sen päätät koska alueellinen finaali toteutuu - tai toteutuuko lainkaan.
..MINUN Jumalallani?
Eiköhän Luoja ole meille ihan kaikille Samainen teoriassa tarpeeksi hyvin tiedetty muttei valit. lähes lainkaan tunnettu Jeesus=PyhäHenki=TaivaanIsä=Jumala -Luojamme.
Hänellä on absoluuttinen valta. Absoluuttinen kontrolli. Ja aidosti täydellinen suojakuvutusVALTA.
Mutta.. siellä Tukholman Profetiassahan Sanansa kertoo selkeästi sen miten tulee toimia; onkos toimittu kuten Sanansa määrää - ei suositteluehdottele - vaan KÄSKEE meitä toimimaan tietyillä tavoin.
Onko toteutettu?
Jos viestimiestä oltais kuultu, tänään ven söisi meidän kämmeneltä ..Totuuden siemeniä.
Jos oltaisiin kuultu, niin ainut mielipide jk ei teitä olisi kiinnostanut liittyen Kenu Ari Puheloiseen, on valituksensa siitä, et on mukamas liian vanha jo Sodan Ajan Suomen Ylipäälliköksemme. Mutta kaikki muut mielipiteensä olisitte kuulleet kuin itse Luojalta tulleina. Ja varttitunnin päivässä olisi puhunut hänkin kansalle ja johtanut Suomen pelastukseen - JA Pelastukseen.
Kyllä meidän Jumalallamme vaikutusmahdollisuuksia on - ja totaalisimmat mahdolliset myös. Muttei näin hyvä kanssaimmeiseni, et me käännämme hälle selkämme ja pedoliput pidämme edellen Suomen SiniRISTILipun tilalla. Vaan niin, että luotetaan Luojan Sanaan ja tehdäänkin täysin toisin kuin mitä rajallinen ihmismielemme meidät, syvästi syntiemme vangitsemat, orjuuttaa oman etumme vastaisesti, tekemään.
Korkein hallintomuoto ja korkein sodankäyntistrategia on Luojan tahdon absoluuttinen ja ehdoton seuraaminen. Mutta sitä varten tulee rakastaa ympärilläolevia - sekä nöyrtyä niin syvästi että oma tahtomme poistamme - ja Luojan täydellinen tahto korvaa sitten kyllä, hitaasti mutta varmasti, oman rikkonaisen tahtomme.
Niin, oman hajallaolevan tahtomme hyläten ja Luojan tahtoa AIDOSTI seuraten voimme alkaa VIHDOINKIN hyötyä - mitä pragmaattisimmin - Kristillisyydestämme; näinä Ilmestyskirjan äärimmäisen rajuiksi vielä menevinä ...Lopun Aikoina.
Eli on. Mutta vain jos Jeesusta alamme kansakuntalaajuisesti TÄYSILLÄ seurata.
Ja sitten, jos tuohon mukamas vielä noustais, kun oivallatte voittavan kaavan, niin ...onkin minunkin aika toivottavasti jo mennä. Koska kun tiedätte jo henk koht kokemuksesta polun AIDON Yhteyden Elämykseen.. olette tekin jo ikuisesti valheittenpalvonnoista ja jopa synnistäkin ....vapaita
Mutta nuo ovat isoja asioita, eikä me hallita edes niitä kaikkein pienimpiä - kuten sen Kenu Ari Puheloisen Ylipäällikköyttä. Jne - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mitkään paikallisWEF-kätyrit sitä päätä; eikä edes valheellinen profeetta bergoglio peto- klaussiswappi-juoksupoikinee. Ei RAND, ei punakilvetkään eikä edes satani.
Vaan te / me itse. Mitä enemmän käännämme selkämme Jeesukselle, sitä turhempaa olemassaolomme on; koska Elämän AITO Tarkoitus on sielun Pelastuminen kuolemanJÄLKEISELTÄ Tuonelta. Eli kun me vieraannuimme tuosta ja vielä pahempaa - jatkuvasti erkaannumme tuosta - me itse, omilla toimillamme aikaistamme TÄMÄN kansakuntamme sodomagomorritus-antikliimakseja. Eli kirjaimellisesti joukkoitsaroimme täs - kollektiivisesti - omalla kädellä itsemme.
Eli sinä itse, osasena tätä suurempaa meitä. sen päätät koska alueellinen finaali toteutuu - tai toteutuuko lainkaan.
..MINUN Jumalallani?
Eiköhän Luoja ole meille ihan kaikille Samainen teoriassa tarpeeksi hyvin tiedetty muttei valit. lähes lainkaan tunnettu Jeesus=PyhäHenki=TaivaanIsä=Jumala -Luojamme.
Hänellä on absoluuttinen valta. Absoluuttinen kontrolli. Ja aidosti täydellinen suojakuvutusVALTA.
Mutta.. siellä Tukholman Profetiassahan Sanansa kertoo selkeästi sen miten tulee toimia; onkos toimittu kuten Sanansa määrää - ei suositteluehdottele - vaan KÄSKEE meitä toimimaan tietyillä tavoin.
Onko toteutettu?
Jos viestimiestä oltais kuultu, tänään ven söisi meidän kämmeneltä ..Totuuden siemeniä.
Jos oltaisiin kuultu, niin ainut mielipide jk ei teitä olisi kiinnostanut liittyen Kenu Ari Puheloiseen, on valituksensa siitä, et on mukamas liian vanha jo Sodan Ajan Suomen Ylipäälliköksemme. Mutta kaikki muut mielipiteensä olisitte kuulleet kuin itse Luojalta tulleina. Ja varttitunnin päivässä olisi puhunut hänkin kansalle ja johtanut Suomen pelastukseen - JA Pelastukseen.
Kyllä meidän Jumalallamme vaikutusmahdollisuuksia on - ja totaalisimmat mahdolliset myös. Muttei näin hyvä kanssaimmeiseni, et me käännämme hälle selkämme ja pedoliput pidämme edellen Suomen SiniRISTILipun tilalla. Vaan niin, että luotetaan Luojan Sanaan ja tehdäänkin täysin toisin kuin mitä rajallinen ihmismielemme meidät, syvästi syntiemme vangitsemat, orjuuttaa oman etumme vastaisesti, tekemään.
Korkein hallintomuoto ja korkein sodankäyntistrategia on Luojan tahdon absoluuttinen ja ehdoton seuraaminen. Mutta sitä varten tulee rakastaa ympärilläolevia - sekä nöyrtyä niin syvästi että oma tahtomme poistamme - ja Luojan täydellinen tahto korvaa sitten kyllä, hitaasti mutta varmasti, oman rikkonaisen tahtomme.
Niin, oman hajallaolevan tahtomme hyläten ja Luojan tahtoa AIDOSTI seuraten voimme alkaa VIHDOINKIN hyötyä - mitä pragmaattisimmin - Kristillisyydestämme; näinä Ilmestyskirjan äärimmäisen rajuiksi vielä menevinä ...Lopun Aikoina.
Eli on. Mutta vain jos Jeesusta alamme kansakuntalaajuisesti TÄYSILLÄ seurata.
Ja sitten, jos tuohon mukamas vielä noustais, kun oivallatte voittavan kaavan, niin ...onkin minunkin aika toivottavasti jo mennä. Koska kun tiedätte jo henk koht kokemuksesta polun AIDON Yhteyden Elämykseen.. olette tekin jo ikuisesti valheittenpalvonnoista ja jopa synnistäkin ....vapaita
Mutta nuo ovat isoja asioita, eikä me hallita edes niitä kaikkein pienimpiä - kuten sen Kenu Ari Puheloisen Ylipäällikköyttä. JneEi näihin juttuihin tarvitse mitään jeesuksia sotkea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei näihin juttuihin tarvitse mitään jeesuksia sotkea.
No ei, paitsi tais puttiini sotkea ortodoksisen kirkon siihen
- AnonyymiUUSI
Koska Putinilla ei ollut mitään tarvetta hyökätä Suomeen. Hänellähän on historiaa Suomen suunnasta, ja on aivan varma, että hän ymmärtää tämän alueen vaikeuden hyökkäyksen suhteen.
Sitäpaitsi Suomella on ollut hyvät suhteet länteen ja olemme lähtökohtaisesti osa Euroopan Unionia. En ymmärrä miten jotkut edes kuvittelevat muun Euroopan vain katsovan vieressä.
Meidän omaa puolustusta on pidetty kunnossa, sekä kulttuurin ja kielen ero tekisivät meistä erittäin haastavan jo itsessään.- AnonyymiUUSI
Toki on. Aiheutammehan heille sotilaallisen uhkan.
Minkä vaikeuden? Yksi strateginen neutroniydinpaska lanaus ja he jatkaa muina miehinä Tukholman Profetian suojavyöhykkeen itärajaa pitkin sinne vitun Lofooteillensa.
Katsovat, koska ovat KONGLOMERAATIO. Se on solidaarisuuden vastakohtaa. Me jtk olemme Suomen kulttuurin aivopesemiä, ajattelemme yhteisöllisesti, koska täällä on ollut aina niin vähän väkeä, niin on joko tehty yhteistyötä tai kuoltu. Mutta monikymmen millisissä muissa EUn maissa.. tämä ei ole se dominoivin ASENNE. Eikä tartte kuvitella mtn, jos sen on jo ..nähnyt.
Nytki vallat anto ukr tuon ohjus"vapautuksen", mutta siitä huolimatta ven ei ole vieläkään yksikään ydinvoimala paukkunut, vaikka olisi pitänyt. Eli ukr on pelkkää tykinruokaa ven heikentämisPROSESSISSA, jossa Suomi on seuraava ukr. Ja ko. prosessiin kuuluu myös mm. Romaniat, jne Olemme siis hyväksikäytettävis olevia RAND-instrumentteja; HYÖDYKKEITÄ.
Nyt tulee vähän lujempaa kokonaisuutta, mutta pidähäm kiinni niin päässet perillekin asti vielä, koska tietopläräys on lyhyt:
Ilman Kern Ari Puheloista INSPIROIMASSA suomalaisia HUOM! JA ylitte tulevia ruohonjuuritason venäläisiä Suomen Ylipäällikkönä; ilman toisinajattelijoista (esimerkkeinä Juha Huhtala, Jaana Kavonius, Petteri Vaara, yms) muodostettua laatikonulkopuolelta-tason ryhmää.. aitoja intellektuelleja, yleisneroja, ITSEoppineita erityisosaajia, ääri-innovoivia, luovia, tietäjiä, syvällisiä, oivaltavia jne tukees ydinyksikkönä Suomen Valtion päätöksentekoa... spesifisti Luojan siunaamana 'MM-AF-joukko-osasto' -nimisenä ryhmänä ynnä Samanaikaista Kansallistason Yhteisrukouksen aikaansaamaa nousua AITOON Elävään Kristinuskoon.. emme ole edes aloittaneet Suomen väestömme, Valtion taikka edes tän alueen luonnon REAALIpuolustusta.
Tuo mitä kerroit on 2-3D ajattelua. Tuo ven toimii jo nyt 5-6D tasolla. Me tarvitsemme, tulevan 1on1-alivoimamme tähden minimissään 7D tasoa, mieluusti 8Dtasoa - tai suoraan Mooseksen Egypti-exitin tason. Eli Suoran Yhteyden 9D-tason.
Mutteihän totuus koskaan erinäisis valheen valtakunnis kelvannut oo.
En edes tiedä miksi vitussa Jeesus toi minut tänne takaisin..
..täällä mitään kuitenka oivallettu, paitti et sauli(sannastupido)t ovat Suomen korkein jumala eivätkä missään nimessä aio ja kykene Suomea WEF-joukkoitsaroida..
- AnonyymiUUSI
Onko aloittaja päästään vialla? Mitä syytä Venäjällä olisi ollut hyökätä Suomeen?
Molemmin puolin levitetty tyhmä propaganda sekoittaa tyhmimpien päät. Sotia ei aloiteta huvikseen, eikä niin tee edes Venäjä.
Ukraina on paljon tärkeämpi Venäjälle kuin Suomi. Tietenkin jos Venäjä olisi saanut Ukrainan hoideltua kuten suunnitteli, olisi saattanut haluta ottaa myös Suomi otteeseensa, jos ei muusta syystä, niin uhatakseen Baltiaa myös tältä suunnalta.
Venäjää uhkaa valta-aseman menettäminen nyt myös muualla naapurimaissaan, joten kiirettä pitää niin paljon, että tuskinpa ehtii paljon Suomea ajatella piiiiiitkään aikaan.- AnonyymiUUSI
Tärkeämpi kohde ei tarkoita ensimmäistä kohdetta!
- AnonyymiUUSI
.."että tuskinpa ehtii paljon Suomea ajatella piiiiiitkään aikaan".. voi kuinka äärimmäisen väärässä voit ollakaan..
Kaikki nauraa Pekka Toverille koska otti näkyvämmän roolin siinä ukr-keississä, jotta ukr:aa olisi ollut Suomellakin pienempi kynnys alkaa aseistaa, jne. Ja koska suolasi maineensa hävittysijaissota-roolinottamisen seurauksena, niin nythän väki oletti - erittäin virheellisesti - että PeTo = roolinsa. Mutteihän niin ole, etäisestikään!
Em. siirto, jnk Toveri teki täs kesällä, taaskin suolaten ittensä, oli Suomelle lisäajan LUOMINEN tyhjästä, synnyttäen putleristojen mielissä strategisen aloitteen hallinnan - Suomelle. Ja koska oivaltaa-ko tietyn viestilaadun Alkulähteen; onnistui jopa täsmäajoittamaan ko. "Suomihan on sodassa ven vastaan" -julkitulonsa. Kaikille saattoi kuulostaa hulluudelta, mutta ..saimme TUON siirron tähden lisäaikaa.. ja ehkäpä jk ..siellä tuolla.. rukoili ja Pelasti tänä aikana sittenkin sielunsa.
Mutta Suomessa meritokraattinen(-sin) äärikompetenssi on paitsiossa, koska niin on yhteiskuntarakenne vaan kakistokratia-arvoperustaisin. Ja siksi - suomekssanottuna - ei osata (alkuunsakaan edes) ajatella.
- AnonyymiUUSI
Putinin suunnitelmana oli nimenomaan se, että kun ukraina on vallattu (muutamassa päivässä) lamaantuu euroopan kyky ja halu puolustaa itseään. Sitten otetaan Moldovia, Baltia, Suomi.. ja katsotaan jos momentumia riittää haukata pala Puolaa ja mennä niin lujaa päätyyn kuin voi.
Mutta Putinin euroopanomistaminen jäikin sitten Ukrainan pelloille nyhjäämään.- AnonyymiUUSI
Ja taas viesti sensuurissa..
Ei tänne ole mtn järkeä mtn naputella..
Liekö koskaan ollutkaan, ees.
Kuinka Kardox asu Suomessa Putin ei koska uskalla hyökkää haheha
- AnonyymiUUSI
Olisi varmaankin. Korkea elintaso kun ei kannusta lähtemään juoksuhautoihin.
- AnonyymiUUSI
Riippuu. Jos on mitä puolustaa, sitähän laahustaa jopa syöttöporsas- K-kauppiaskin niis JHissa.
- AnonyymiUUSI
Koska pieni ja sisukas Suomi tulee aina toisena.
- AnonyymiUUSI
Tätä tahdottiin.
Suomen WEF-jonestownittumista.
Olisi ollut toinenkin polku..
Mutta sen ylpeät tietenkin - noloina - hylkäsivät
- AnonyymiUUSI
"Suomi on helppo kohde" joku mainitsi tuolla Ylempänä! Niin luuli ryssä 1939 kun yritti katkaista Suomen Suomussalmelta- Ouluun! ryssä suunnitteli pitävänsä Paraatin Oulun kaduilla muutaman päivän päästä hyökkäyksestä... Aivan kuin Putin suunnitteli pitävänsä Voitonparaatin Kiovan kaduilla Helmikuussa 2022..
- AnonyymiUUSI
Suomi tuhosi kymmeniä divisioonia talvisodassa ja siksi Stalin peruutti Suomen valtauksen eli Suomi voitti.
- AnonyymiUUSI
Eihän (heidän mielissään NATO-)Suomi ole mikään "helppo kohde"; siksihän ven avaakin WMDpaskalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi tuhosi kymmeniä divisioonia talvisodassa ja siksi Stalin peruutti Suomen valtauksen eli Suomi voitti.
Ois toteuttavis paljolti nyttemminkin, muttei missään tapauksessa näillä asetelmilla eikä varsinkaan näillä asenteilla..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
RRUUAAAAAHHHHH, sori okei okei sun mieliks okei, ettei tuu paha mieli sulle.
- AnonyymiUUSI
Bidenin hallito päättää, missä sotia eskaloidaan.
Suomessa jo varaudutaan..
Negatiiviset uutiset saavuttavat kansamme 24/7- AnonyymiUUSI
Siis RAND & WEF suolaa Suomen tavalla, jk saa ukr-sijaissotansa näyttämään kukkaselta kevätniityllä.
Ja tätä kannatetaan Suomessa, täysillä.
:)
- AnonyymiUUSI
Vastaus: siksi kun täällä maata johtavat jo venäläismieliset äärifasistit pörssirikolliset, Usan pörssirikolliset. Suomesta tehtiin äärifasistinen diktatuuri, jo kauan ennen Unkaria ja Itävaltaa, eli Putinille mieluinen valtio, jossa köyhimmiksi tehtyjä eläkeläisväestöä, joiden enemmistö on digiomistamattomia- ja pudotettuja naisia, pahoinpitelemiseen yllytetään ns. virallisessa EK-Yle-mediassa, jonka todellisia taustoja ja omistussuhteita, ei näytetä välitettävän kertoa kansallemme, vaikka kaikki tietävät, että Usan äärifasistiset pörssirikolliset.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18651969/viha-kouluttamattomaksi-pahoinpideltyja-kohtaan-on-erityisen-venalaismielista#comment-131522155
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18708658/naisasiaksi-verhottua-vihavakivaltaa-elakelaiskoyhia-naisia-kohtaan-ek-ylessa
EK-Yle kostaa sitä kritisoiville, taloudellisen väkivallan kohteille, nostamalla tuon äärimmäisen puolueellisen varakkaiden verovälttelijöiden ja korkeakoulutettujen, ym etuoikeutettujen vähemmistöjen EK-median, jalustalle ja solvaa avoimesti digipudotettuja eläkeläisköyhiksi tehtyjä, eli entistä mediaa, nykyistä yksityistettyä äärifasisti-pörssirikollisten propagandakoneistoa, käytetään kansamme pahoinpitelemiseen ja siihen yllyttämiseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18635046/600-000-000-ylelle-joka-vuosi#comment-131419581
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18312368/6-200-000-000-porssirikollisten-havittaja-ym-sotabisneksiin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706583/suomesta-tehtiin-aarifasistinen-diktatuuri-ennen-unkaria-ja-itavaltaa-porssirikollisille
Suomen valtionjohdolla ja yksipuoluejärjestelmäksi Usan pörssirikollisille muutetulla eduskunnalla ministeriöineen, ovat suhteet Venäjälle jatkuneet pakotteidenkin ajan, siksi Venäjä ei uhkaa Suomea, kun se äärifasitinen naisviha ja väkivalta köyhiksi pahoinpideltyjä kansalaisia, joiden enemmistö on yksinasuvia naisia, yhdistää äärifasisti-pörssirikollis-diktatuureja. Suomen oligarkit, jotka ryöstivät valtiomme ja eläkerahastot, eivät poikkea mitenkään Kremlin vastaavista.- AnonyymiUUSI
"Suomen oligarkit, jotka ryöstivät valtiomme ja eläkerahastot, eivät poikkea mitenkään Kremlin vastaavista".
Näinpä. - AnonyymiUUSI
Sinun olisi pitänyt saada aikoinaan koko suvultasi kunnon selkäsauna.
- AnonyymiUUSI
Mitä varten se tänne olis tullut? Suomi oli venäläisten lomailu/ ostospaikka.
- AnonyymiUUSI
Ei YHTÄÄN minkään vuoksi; ennen saulin päänauontaa kesästä 21 alkaen. Ja sitten talvella 21/22 ven huomautti siitä villiintymisestä pyytämällä turvatakuut ja loppu onkin jo historiaa.
saulikki niinnistö siis toi Suomeen sodanuhkan - ja pian sodankin jo
:)
- AnonyymiUUSI
Moderni Sveitsi sen sijasta, osaa, haluaa ja uskaltaa erottautua, äärifasistisista naapureistaan Itävallasta ja Unkarista, sekä Venäjästä, juuri tuossa eläkeläisnaisten kohtelussa, joka on paras mittari valtion sisäiselle turvallisuudelle, demokratialle, oikeusvaltio-periaatteella ja kansalaisoikeuksille.
https://www.swissinfo.ch/eng/swiss-politics/pension-swiss-switzerland-vote-protest/73323356
https://jacobin.com/2024/03/switzerland-vote-pensions-popular-initiative
https://www.socialeurope.eu/pensions-in-switzerland-how-a-rise-was-won
https://www.swissinfo.ch/eng/democracy/political-earthquake-papers-react-to-pension-vote/73329800
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18612847/perinteisesti-konservatiivinen-sveitsi-aanesti-75lla-elakeian-nostoa-vastaan
2 500€/kk MINIMIELÄKKEET ovat tehokkain tapa erottautua Venäjästä, osoittaa olevansa länsimainen oikeuvaltio, jossa jokaiselle kansalaiselle, on aito ajanmukainen taloudellinen aito oikeusturva - siksi Sveitsi ja jo ilmastouhkien ja luontokadon uskottavan torjumisten takia, toteutti tuon aidon demokratian tunnusmerkin eläkeläisväestön aseman korjaamisen, joka on myös naisten aseman parasta arvostamista. - AnonyymiUUSI
Suomessa ei ole natsisaksa kommareita
- AnonyymiUUSI
Antti Lindtman poislukien siis
- AnonyymiUUSI
Suurempi lamauttavampi shokki se lännelle olisi ollut, NATOn ei oltais menty, sotilaallista apua ei olis tullu.
Eipä putin ahneuksissaan älynnä... - AnonyymiUUSI
"Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä".
Koskas Suomessa alkaa "toisinajattelijoiden" eli äärimeritokraattisimpien ultraisänmaallisimpien keskitysleirijoukkotuhonnat?
Koska sehän tässä on se seuraava vaihe, eiks je?
JUST ennen kun on 5.6m sielua HETI perään kuolemanJÄLKEISESSÄ Helvetissä.
Antaa palaa, vitun roskat.
Polttakaa Suomen olemassaolo-oikeutus.
Polttakaa totuudet ja Totuus - ja samalla toki itsennekin.
VITUN ROSKAT.- AnonyymiUUSI
Ja kaikki vaan sen takia, että Ukrainalla oli 1 biljoonan (engl. trillion) arvosta mineraaleja, joista olisi apua Yhdysvaltojen taloudelle. Senaattori Graham möläytti sen videolle.
"They’re sitting on a trillion dollars worth of minerals that could be good to our economy."
https://www.dailymotion.com/video/x95cr7u - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikki vaan sen takia, että Ukrainalla oli 1 biljoonan (engl. trillion) arvosta mineraaleja, joista olisi apua Yhdysvaltojen taloudelle. Senaattori Graham möläytti sen videolle.
"They’re sitting on a trillion dollars worth of minerals that could be good to our economy."
https://www.dailymotion.com/video/x95cr7uOlet varmaan sekaisin.
Älä käytä ulko maan kieltä sekasin.
- AnonyymiUUSI
Oli varmaan sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Mitä se täältä olisi hakenut , olis saanu vain ongelmia itselleen vihersossuapinoista .
- AnonyymiUUSI
Luuli, että suomalaisilla päättäjillä on järkeä päässä. Virhearvio, joka nyt kostautui, myös Suomelle.
- AnonyymiUUSI
"Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?"
Putin on valinnut Suomen kyberiskukohteekseen jo ainakin kolmasti. Kahdesti Viron kanssa ja nyt Saksan kanssa. Kaikki Natojäsenyyden aikana.- AnonyymiUUSI
Mutta ennen Ukrainaa, nythän se uhittelee monin eri tavoin.
(Mut kyllä jo GPS häirinnästä tulee rankaista ja poistaa häiriön lähteet) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ennen Ukrainaa, nythän se uhittelee monin eri tavoin.
(Mut kyllä jo GPS häirinnästä tulee rankaista ja poistaa häiriön lähteet)(tai päälle virtsaaminen ainakin)
- AnonyymiUUSI
Ei suomella ja venäjällä ollut mitään riitoja. Suomi ei ollut liittymässä Natoon ennen sotaan, sitten Nisse pasko housuun ja kohta Sanna rummutti viidakkorumpua bunga bunga...
- AnonyymiUUSI
Ei Suomella ole koskaan ollut pikkumaana mitään intressiä riidellä Venäjän kanssa.
Sometimes what has to be done has to be done.
Kaikkea ei voi valita. Ei meidän isopapatkaan voineet.Taaksepäin katsoen, vaikka tultiin noissa tohinoissa hyväksi kakkoseksi, paremmin meille kävi kuin Baltian maille, joita NL miehitti seuraavat yli 40 vuotta. Ihan sopimuksella. Kun noi maat uskoivat Stalinin 'sopimuksiin'.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410422Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006027Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h375573- 464016
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa502250Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111607Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän31588Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971584- 851305
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell89929