Matti Heikkisen erottaminen on väärin

Anonyymi-ap

Minusta Matti Heikkisen erottaminen urheilujohtajan paikalta on todella väärin. Hän ei itse kommentoi asiaa nyt, koska hän on sairauslomalla.

Jos joku olisi pitänyt erottaa, niin se on tuo turpeanaamainen ja epäurheilijamainen Jan Vapaavuori eikä kukaan muu.

16

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai häntä ole vielä varsinaisesti erotettu. Jos joutuvat maksamaan Heikkiselle palkan aina vuoden 2026 loppuun asti ja 8000 euroa kuukaudessa, niin kovin kalliiksi kävisi, jos ei edes mitään työvelvoitetta olisi.

      Olen tavannut Heikkisen joitakin kertoja Vuokatissa ja minusta mies on asiallinen ja miellyttävä käytöksinen ihminen. Tulee ihmisten kanssa hyvin toimeen.

      • Anonyymi

        Miellyttävä voi olla mutta onko kompetenssiä noin vaativaan tehtävään? Ja mitä on Leena Paavolainen saanut aikaiseksi? No huolehti kutsuvieraiden ja muiden siipeilijöiden hyvinvoinnista Pariisissa. Ainakin urheilijat ovat nin kertoneet. Itse en ole nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miellyttävä voi olla mutta onko kompetenssiä noin vaativaan tehtävään? Ja mitä on Leena Paavolainen saanut aikaiseksi? No huolehti kutsuvieraiden ja muiden siipeilijöiden hyvinvoinnista Pariisissa. Ainakin urheilijat ovat nin kertoneet. Itse en ole nähnyt.

        Nimenomaan Matti Heikkisellä on kompetenssiä juuri noin vaativaan tehtävään, Olen varma, että tämä asia ei jää tähän, vaan perästä kuullaan.

        Paavolaista en tunne enkä tiedä hänen toimintatavoistaan yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kohu jatkuu niin kauan kunnes Vapaavuori lähtee kävelemään. Ihmettelin jo silloin, kun Vapaavuori tuli tuohon pestiin, että milläköhän ansioilla?

      • Anonyymi

        Sanopa muuta. Juopon näköinen äijä urheilupomona. Varmaan nytkin yrittää haalia sinne omia kokoomuskavereitaan hyville palkoille.


    • Anonyymi

      Mihin urheilua ja urheilukilpailuja tarvitaan? Mitä hyötyä kilpailla, voihan liikkua itsekseenkin, ei jaksa olla ihmettelemättä, samaan aikaan pula oikean työn tekijöistä.

    • Anonyymi

      Kokoomuslaiset poliitikot ottaneet vallan suomen urheilun johdossa, ja jälki sen mukaista, vai onko joku toista mieltä?

      • Anonyymi

        Jan Vapaavuori ei ole mikään urheilun edustaja eikä edistäjä. Se edustaa pelkästään riistokapitalismia tässä maassa.

        Ristiriita on valtava, kun ajattelee, miten vähillä rahoilla suoritustason urheilijat joutuvat tässä maassa urheilu-uraansa rakentamaan. Kaikki on vanhempien varallisuudesta kiinni.Vain rikkaiden jälkeläiset pääsevät etenemään.


    • Anonyymi

      Koko johto porras pihalle vanhoja pieruja myöten. Uudet tilalle eikä yhtään politikkoa saa palkata eläkevirkaan.

    • Anonyymi

      Vaikka ei mitaleita Pariisista tullutkaan, olihan se tosi hyvä asia, että urheilijoiden matkaan pääsi veronmaksajien rahoilla moninkertainen määrä siipiveikkoja.
      Piti niillä niin kiirettä, että eivät ehtineet urheilijoita ollenkaan tukemaan, kun piti kokea kaikki Pariisin nähtävyydet.
      Kirkot ja museot ne kiersi kanssa, kaukaa...

      • Anonyymi

        Turistit matkustakoot omilla rahoillaan.

        Mitä urheilijoihin tulee, pitää se kunto ja näytöt olla sitä luokkaa, että sinne yleensä kannattaa edes mennä. Jos ei ole huipputuloksia tilillä, ei ollenkaan kannata kuvitella, että siellä kisoissa sitten niitä huipputuloksia tulisi. Rimaa ylemmäs vain, jos meinaa kisamatkalle päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turistit matkustakoot omilla rahoillaan.

        Mitä urheilijoihin tulee, pitää se kunto ja näytöt olla sitä luokkaa, että sinne yleensä kannattaa edes mennä. Jos ei ole huipputuloksia tilillä, ei ollenkaan kannata kuvitella, että siellä kisoissa sitten niitä huipputuloksia tulisi. Rimaa ylemmäs vain, jos meinaa kisamatkalle päästä.

        Olympialaiset ja erityisesti kesäolympialaiset ovat nykyään sellaiset, että sinne ei ole suomalaisilla urheilijoilla mitään asiaa. Ihan turhia reissuja.

        Sen sijaan Talviolympialaiset ovat meille suomalaisille tärkeät. Ne voisi vaan järjestää aina täällä Pohjoisen oloissa, missä on riittävästi lunta ja pakkasta.

        Matti Heikkinen on syntyperäinen kainuulainen, hyvä urheilija aikanaan ja kaikin puolin olen valmis puolustamaan niitä arvoja, joita hän rehtinä kainuulaisena toiminnallaan osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olympialaiset ja erityisesti kesäolympialaiset ovat nykyään sellaiset, että sinne ei ole suomalaisilla urheilijoilla mitään asiaa. Ihan turhia reissuja.

        Sen sijaan Talviolympialaiset ovat meille suomalaisille tärkeät. Ne voisi vaan järjestää aina täällä Pohjoisen oloissa, missä on riittävästi lunta ja pakkasta.

        Matti Heikkinen on syntyperäinen kainuulainen, hyvä urheilija aikanaan ja kaikin puolin olen valmis puolustamaan niitä arvoja, joita hän rehtinä kainuulaisena toiminnallaan osoittaa.

        Vapaavuori lähtee. Tervemenoa.


    • Anonyymi

      hemo hess heikkinen helevettiin koko suomesta veren vaihtajat doping pellet

    • Anonyymi

      Kun katsoi Pariisin kisoja eihän sielläollut kuin Presidentti, Pääminitseri ja Vapaavuori sekä ministereitä ja kansanedustajia.

      Wallinheimo maksatti jopa häänsä ja mitä Esayah tekee siellä.

      Miksi nämä henkilöt ei maksa omia matkojaan joilla tulot hyvin korkeita.

      Olympiakomitealle tulee kalliiksi Heikkisen eroitus. Hyvä, että Vapaavuori ymmärsi erota ja tuskin häntä oliis valittu enää uudelleen. Hänhän oli pormestarina autoritäärinen pelolla johtaja ja alsiti alaisia.

      On se kumma kun urheilijoita oli hyvin pieni määrä ja sam koskee Paraurheilijoita, joita oli muutamia. Kukaan ei johdosta ollut siellä tässä näette arvostuksen ja mikä on tärkeintä. Ei näkynyt johtoa tai maan johtoa.

      Kyllä se nyt tuli huomattua, että maan johto vain ajaa omia etua kaikessa, sekä Presidentti, Pääministeri ja maan ministerit ja kansanedustajat. Heillä on paljon erilaisia eruja ja tukia mutta vielä imevät kuiviin Olympikomitean ja urheilijoiden rahat. Nyt tuli selkeästi esiin se, mikä on politiikkojen perimmäinen takroitus se on ahneus ja minä-minä ajatusmaailma.

    • Anonyymi

      Joutaa tökäreille suolle hiihtelee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe