Millon tämä jatkuva ralli loppuu? Ei saa nukuttua kun aina huudatetaan😡😡😡😡😡
Mopo rälläys
15
820
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä nä mussutat kukaa ole huudattanu mopoa tuohon aikaan ja korjaa unirytmisi ja mene nukkumaan silloin kun mopoilijat ovat löhteneet😀
- Anonyymi
Näin on. Kukaan normiihminen ei mee nukkuun ennen klokello23
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kukaan normiihminen ei mee nukkuun ennen klokello23
Miks kukaan osaa kirjottaa
- Anonyymi
Tuleeko ristijärvelle milloin intialainen ravintola?
- Anonyymi
Huhuja liikkuu, että Leinosen vanhalle kaupalle on suunnitteilla ostoskeskus ja sinne ilmeisesti on tulossa intialainen ravintola
- Anonyymi
Hyvä Jonne, sitä tulevat kaikki katsomaan, kestääkö kylän asfaltti kaikkia 5-tieltä poikkeavia.
- Anonyymi
Asfaltti kestää, mutta talvella paksu polanne kylän raitilla kyllä pettää
- Anonyymi
Kuntalaisaloite kunnalle/liikenneturvallisuustyöryhmälle. Hidasterampit keskustan tien suorille. Eikö siellä käsitellä tämänkaltaisia asioita. Lukuisten viestien perusteella kyse asukkaiden häiritsemisestä ja vaaran aiheuttamisesta muille tien käyttäjille.
- Anonyymi
Ja mitä auttaa. Hidaste provosoi vaan kiihdyttämään enemmän. Sehän on kuin houkutin kiihdyttää.
- Anonyymi
Joo, kivasti pomppii endurolla.
- Anonyymi
En tiiä mutta tässä on valion mokkapalaresepti:
4
kananmunaa
2½ dl
sokeria
200 g
Valio Eila® voita
2 dl
Valio Eila® maitojuomaa
5 dl
vehnäjauhoja
½ dl
kaakaojauhetta
1 rkl
leivinjauhetta
1 rkl
vaniljasokeria
Kuorrutus
75 g
Valio Eila® voita
¾ dl
vahvaa kahvia
4 dl
tomusokeria
½ dl
kaakaojauhetta
2 tl
vaniljasokeria- Anonyymi
Ehdottomasti tuo mopopojille, niin rauhoittuu meno ja empatia lisääntyy.
- Anonyymi
Liekkö koko pitäjässä enää 5 kpl mopon
ikäsiä vuodessa ja tämmönen valitus,aikanaan 1970 alussa meitä pörräsi 20-30 mopon lössi,kansa oli siihen aikaan suvaitsevampaa.onneks ei ole mitään teollisuutta,että tarttis valittaa niitten meluista ja hajuista - Anonyymi
Sitä on niin monenlaista häiriön muotoo ettei aina ite arvoo ,miten se voep toista häiritä,aikoinaan kaverin kanssa ajeltiin mopoilla tyttöihin ja päästiin sovitusti talon luhtii piritismin pelluuseen ,van olihan se talon emäntä kuullu mopojen pärinän ja hakkasi luhin seiniin varpuluuvalla samalla ääntään korottaen,ettei tartte tänne sikiöitten luo tulla.tästä viisastunneena jätimme jatkossa mopot ettäämmälle
- Anonyymi
Isälläni oli mopo,veljelläni oli mopo,minulla oli mopo,minun pojalla oli mopo ja tyttären pojalla on mopo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987