Ihanat Ansku ja Ellu

Anonyymi-ap

46

2203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ihan kauhee ikäero. 7 vuotta. Hohhoijaa. Ei täs vähemmistönä kannata rajata tollasen takia muuten hyviä kumppaneita pois.

• Anonyymi

Ei toi oo mikää., ehkä jos menis paljon yli 10 vuotta

• Anonyymi

Minulle parisuhde olisi intiimisuhde, en haluaisi siitä kailottaa koko Suomen kansalle. Miksi pitäisi? En ymmärrä. Kai nämä julkkisihmiset on tällaisia, aina pitää olla esillä vai?

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Kailottaa? Ihan nätisti must kirjoitti <3 Ehkä vanhat sanonnat ei enää päde , kel onni on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kailottaa? Ihan nätisti must kirjoitti <3 Ehkä vanhat sanonnat ei enää päde , kel onni on...

Toisaalta, nykyinen julkinen ja ylitsevuotava "paljastelukulttuuri" kaikilla elämänosa-alueilla tuskin edistää parisuhteen osapuolten yhteyttä, luottamusta ja intiimiyttä tai kertoo siitä, miten suhteessa oikeasti menee. Voidaan pitää kulisseja yllä viimeiseen asti jne. Ihan yleisesti vain, en tarkoita Anskua ja Ellua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta, nykyinen julkinen ja ylitsevuotava "paljastelukulttuuri" kaikilla elämänosa-alueilla tuskin edistää parisuhteen osapuolten yhteyttä, luottamusta ja intiimiyttä tai kertoo siitä, miten suhteessa oikeasti menee. Voidaan pitää kulisseja yllä viimeiseen asti jne. Ihan yleisesti vain, en tarkoita Anskua ja Ellua.

Tulee mieleen yksi tuttavapariskunta. Somessa söpöillään ja kiitellään toista, kiintymystä ostetaan/näytetään lahjoilla. Oikeasti liitto vaikuttaa yksipuoliselta, epätasa-arvoiselta ja toinen on lähes huollettavan roolissa, toinen joutuu taas kannattelemaan jatkuvasti tms.

Somekulisseja harrastaa näemmä aikuisetkin.

• Anonyymi

Toivottavasti nää pysyy aina yhdessä!

• Anonyymi

Suurin osa Anskun ikäisistä naisista, eikä varsinkaan lesboista, ole noin nuorekas/energinen ja kaunis naisellisella tavalla. Vähän eri meininki deittiapeissä.
      Ei sillai, että ulkonäkö olisi tärkein, mutta kyllä sen täytyy viehättää ja on osa kokonaisuutta.

• Anonyymi

Joo on kyl helmiä hänenlaiset ♥️ kelpais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on kyl helmiä hänenlaiset ♥️ kelpais

Mulle se on luonne + ulkonäkökysymys + yhteensopivuuskysymys.

Ikävää, että naisena joka on kiinnostunut naisista, vaihtoehdot ovat enimmäkseen "sukupuolineutraaleja", oudosti/epäsiististi pukeutuvia tai lihavia femmejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se on luonne ulkonäkökysymys yhteensopivuuskysymys.

Ikävää, että naisena joka on kiinnostunut naisista, vaihtoehdot ovat enimmäkseen "sukupuolineutraaleja", oudosti/epäsiististi pukeutuvia tai lihavia femmejä.

Liikut nähtävästi vääränlaisissa piireissä. Naisiakin on joka lähtöön. Itse pidän ihan naisellisista enkä itsekään näytä mieheltä tai jotain siltä väliltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikut nähtävästi vääränlaisissa piireissä. Naisiakin on joka lähtöön. Itse pidän ihan naisellisista enkä itsekään näytä mieheltä tai jotain siltä väliltä

Varmasti on, pitää yrittää levittää omaa piiriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se on luonne ulkonäkökysymys yhteensopivuuskysymys.

Siinä on myös oma hankaluus että kaikki ei 'näytä lesbolta' vaikka onkin. Niin ei voi tietää kuinka paljon Anskunlaisia oikeasti on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on myös oma hankaluus että kaikki ei 'näytä lesbolta' vaikka onkin. Niin ei voi tietää kuinka paljon Anskunlaisia oikeasti on

Niin, itse tykkäisin söpöistä, heteronoloisista ja naisellisista, girl next door -tyyppisistä.
        Vaikuttaa ett omas ikäluokas on paljon ns aktivistilesbonnäköisiä, ei jakseta huolehtia itsestä ja vähän maskuliiniseen/androgyyniin/ sukupuolettomaan meneviä. Ei vaan mun makuun, heillä omat ihailijansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, itse tykkäisin söpöistä, heteronoloisista ja naisellisista, girl next door -tyyppisistä.
        Vaikuttaa ett omas ikäluokas on paljon ns aktivistilesbonnäköisiä, ei jakseta huolehtia itsestä ja vähän maskuliiniseen/androgyyniin/ sukupuolettomaan meneviä. Ei vaan mun makuun, heillä omat ihailijansa.

Girl next door -tyylinen on vaikkapa Lilian & Alexis -tubekanavan Alexis (brune naisellisempi). Ihanan oloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin on ja niitä kyllä löytyy ihan koko ajan ☺️ Paitsi että oon onnellisesti suhteessa ja teen sen kyllä heti selväksi. Tulee vaan mieleen, että onkohan nää tyypit, jotka ei löydä huoliteltuja naisia, itse sitten kohderyhmää heille.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sun ikäluokka? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko samasta Anskusta kyse?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005756562.html

Sama. Pika-avioliitto. Miten paljon aitoutta mukana näissä nykyisissä kuvissa, tulee väkisin mieleen. Anteeksi teille, heidän faninsa, mutta en varmaan ottaisi Anskun kaltaista tyyppiä. Kestääkö nykyinenkään suhde sitten kauan ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Pika-avioliitto. Miten paljon aitoutta mukana näissä nykyisissä kuvissa, tulee väkisin mieleen. Anteeksi teille, heidän faninsa, mutta en varmaan ottaisi Anskun kaltaista tyyppiä. Kestääkö nykyinenkään suhde sitten kauan ...

Niinpä tietystikin, tälle kelpaa siis miehet ja naiset pika-avioliittoihin.
        Joku kyseli, että miten paljon näitä heteronoloisia girl next door -tyyppisiä "lesboja" on niin voin sanoa, että ihan vit*sti liian paljon. En ole minäkään fani, olipa miten kaunis nassu tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kyseli, että miten paljon näitä heteronoloisia girl next door -tyyppisiä "lesboja" on niin voin sanoa, että ihan vit*sti liian paljon. En ole minäkään fani, olipa miten kaunis nassu tahansa.

Täällä taas 'asiantuntija-psykoanalyytikot' paikalla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taas 'asiantuntija-psykoanalyytikot' paikalla 😂

Uskallan veikata, että muutama vuosi menee lesboillessa ja seuraava partneri onkin jo vaihteeksi mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipä taas katkeraksi. Ansku on kivannäköinen ja hyvä energia hänellä. En ole silti mikään fani, ja julkkista en edes haluaisi muutenkaan. ;)

Hyvännäköisiä naisellisia naisia saisi olla nimenomaan lesboissa, Ansku ei ole lesbo. Bi status ei houkuttele millään tasolla mua. Miehet voi ihan rauhassa deittailla heitä, sekä hölmöt lesbot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipä taas katkeraksi. Ansku on kivannäköinen ja hyvä energia hänellä. En ole silti mikään fani, ja julkkista en edes haluaisi muutenkaan. ;)

Hyvännäköisiä naisellisia naisia saisi olla nimenomaan lesboissa, Ansku ei ole lesbo. Bi status ei houkuttele millään tasolla mua. Miehet voi ihan rauhassa deittailla heitä, sekä hölmöt lesbot.

Millaisia naisia sinulla on ollut?
        Minulla on parikin kertaa kohdalle sattunut lesboksi itseään kutsuva, mutta muuksi myöhemmin osoittautunut tapaus. Kyllä niistä vähän tyhmä ja hölmö olo tosiaankin jäljellä jää, pakko myöntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia naisia sinulla on ollut?
        Minulla on parikin kertaa kohdalle sattunut lesboksi itseään kutsuva, mutta muuksi myöhemmin osoittautunut tapaus. Kyllä niistä vähän tyhmä ja hölmö olo tosiaankin jäljellä jää, pakko myöntää.

Sanonu olevansa lesbo mut onkin bisse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonu olevansa lesbo mut onkin bisse?

Joo, miehiin ovat vaihtaneet molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, miehiin ovat vaihtaneet molemmat.

Haluisin suhtautuu bisseihin hyväksyvästi mut on kyl sellane käsitys et lopulta ne tarvii kuitenki jotai mitä naisilta ei saa , jotai sellasta alfaurosta tai muuta. Et nainen ei sitte kummiskaa riitä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin suhtautuu bisseihin hyväksyvästi mut on kyl sellane käsitys et lopulta ne tarvii kuitenki jotai mitä naisilta ei saa , jotai sellasta alfaurosta tai muuta. Et nainen ei sitte kummiskaa riitä :(

Niinpä. Kaikki ihmiset ansaitsevat ystävällistä kohtelua lähtökohtaisesti. Mutta parisuhteeseen lähden vain lesbon kanssa. En halua joutua osalliseksi biseksuaalin vaihtelunhaluista mies-naiskausia enkä kuuntelemaan miehen kaipuuta, joka suhteeseen saattaa hiipiä. Meillä on hyvin erilainen vähemmistöasema ja bissejen valitus kuulostaa näin lesbon korvaan melko lapselliselta ja ahneelta. Esimerkiksi kun ollaan jo naimisissa/miessuhteessa/dadadakootutgeneerisettarinatjakliseet, ja kaivataan naista vaikka vain seksuaalisessa mielessä/ ottaen parhaat kermat päältä/vaihtelunhaluun/minäjamunseksuaalisetlumihiutaletarpeet. Ei kiitos. :D

Voivat ihan rauhassa tapailla muita (yllätysyllätys) usein avoimissa suhteissa olevia bissejä, joilla on jo "niin ihana mies" .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kaikki ihmiset ansaitsevat ystävällistä kohtelua lähtökohtaisesti. Mutta parisuhteeseen lähden vain lesbon kanssa. En halua joutua osalliseksi biseksuaalin vaihtelunhaluista mies-naiskausia enkä kuuntelemaan miehen kaipuuta, joka suhteeseen saattaa hiipiä. Meillä on hyvin erilainen vähemmistöasema ja bissejen valitus kuulostaa näin lesbon korvaan melko lapselliselta ja ahneelta. Esimerkiksi kun ollaan jo naimisissa/miessuhteessa/dadadakootutgeneerisettarinatjakliseet, ja kaivataan naista vaikka vain seksuaalisessa mielessä/ ottaen parhaat kermat päältä/vaihtelunhaluun/minäjamunseksuaalisetlumihiutaletarpeet. Ei kiitos. :D

Voivat ihan rauhassa tapailla muita (yllätysyllätys) usein avoimissa suhteissa olevia bissejä, joilla on jo "niin ihana mies" .

Olen useeesti törmännyt siihen että nää kokeilubisset ei halua toista biseksuaalia vaan he mielellään ottais ehdan lesbon. Tosi kummallista musta. Et siihen lesbo kyl kelpaa, liekkö jännempi kokemus sit kun on 100% lesbo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen useeesti törmännyt siihen että nää kokeilubisset ei halua toista biseksuaalia vaan he mielellään ottais ehdan lesbon. Tosi kummallista musta. Et siihen lesbo kyl kelpaa, liekkö jännempi kokemus sit kun on 100% lesbo

Joo niin se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin se on ne haluu täyden kokemuksen ni voi raksii sen sit kokemuslistalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin kun bisset on lahnoja tai prinsessoja, eikä siitä touhusta mitään tule, jos ei kumpikaan duunaa

• Anonyymi

Sopivat varmaan toisilleen. Onkohan lesbona turha haaveilla yhtä hyvästä energiasta jonkun toisen lesbon kanssa. Että yhdessä on oikeasti hauskaakin, on kevyttäkin.

• Anonyymi

Hohtavat hyvää energiaa yhdessä. Olisikohan asia niin, että kun kumpikaan ei larppaa ahtaita sukupuolirooleja masc ja fem-hengessä, vaan osaavat hassutellakin, yhdessä on hyvä olla. ;)

• Anonyymi

Niin on 😊 jotain samaakin kun minun ja erään ihanan tarinassa 😉❤️

• Anonyymi

Onnea teille ♥️ Saisimpa minäkin oman tarinani 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea teille ♥️ Saisimpa minäkin oman tarinani 😊

Kiitos! vaikka eipä se meidänkään tarina ole oikein vielä kunnolla ees saanut tuulta purjeisiin. Tarkoitin vain sitä ihan alkua ku tavattiin monia vuosia sitten, ja kaikki jäi kesken... Tarina kaipaa jatkoa ja pahasti 😘 Onnea sinullekin omasi löytämiseen ❤️

• Anonyymi

Yököttävää mediahuoraamista.

• Anonyymi

Olisin onnellinen, kun olis naisystävä. En tarvitsisi siihen median huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin onnellinen, kun olis naisystävä. En tarvitsisi siihen median huomiota.

No he kyllä tarvitsee, julkisuus on niiden ammatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No he kyllä tarvitsee, julkisuus on niiden ammatti.

Kyllä ilman julkisuuttakin voi elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ilman julkisuuttakin voi elää.

Mä en ymmärrä, mikä tarve on tuomita ihmiset sen perusteella, että he tuottavat ammatikseen sisältöä mediaan. Työ kuin työ. Julkisuuteen annettava osuus on monia kiinnostavaa, mutta eihän sitä pakko ole kenenkään seurata. Heillä on parisuhde ja elämäntavat kunnossa, eivätkä loukkaa ketään, niin antakaa ihmisten olla ja keskittykää vaikka rauhassa omiin asioihinne julkisuudelta piilossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ymmärrä, mikä tarve on tuomita ihmiset sen perusteella, että he tuottavat ammatikseen sisältöä mediaan. Työ kuin työ. Julkisuuteen annettava osuus on monia kiinnostavaa, mutta eihän sitä pakko ole kenenkään seurata. Heillä on parisuhde ja elämäntavat kunnossa, eivätkä loukkaa ketään, niin antakaa ihmisten olla ja keskittykää vaikka rauhassa omiin asioihinne julkisuudelta piilossa.

Mä olen täysin samaa mieltä, ihme negailua koko ajan, vaikka kukaan ei pakota näitä juttuja seuraamaan tai mitään. Liikaa kiviä kengässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ei se minulle kuulu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ei se minulle kuulu.

Nyt on Ansku sairastunut. Pelkään pahoin että lepakkoluolassa lemmenleikkien yhteydessä kakka päätynyt intiimialueille. Kannattaisi olla vähän varovaisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe