Perjantai ja kolmastoista päivä

Anonyymi-ap

Mikä voi mennä pieleen?

24

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murphyn laki: Jos asia voi mennä pieleen, se menee pieleen.

• Anonyymi

Tai kuten Irwinkin lauleskeli:
      Meni, saakeli, rahahommat pieleen
      Peppu aukesi komeasti näin
      Tulee äiti nyt väkisinkin mieleen
      Pankkitili pyörii väärinpäin

Siili

• Anonyymi

Nyt ei uskalla lähteä lenkille, joku ampuu sinut jos menet, nyhän jokapäivä suomessa joku puukotettaan tai ammutaan kadulla,
      mikähän kaupunki suomessa nyt on vaarallisin liikkumisen kannalta, ???
      onko hesa , turku, tampere, vai oulu, kaikissa suurissa kaupungeissa jokapäivä telotetaan joku joko puukolla tai ampumalla,
      mikä suomalaisia nykyisin vaivaa, ovatko tulleet kaikki hulluiksi, vai mistä on kysymys????

• Anonyymi

Ouluhan se on ollut nyt näiden puukotusten takia otsikoissa mutta viranomaiset bäittävät ettei ole sen vaarallisempi kuin ennenkään. Mikähän lie vaivaa näitä alaikäisiä ja parikymppisiä kun puukottavat toisiaan. Huumeet ja velanperintä? Mielenterveysongelmien lisääntyminen?
        Siili

• Anonyymi

Miksihän meille on uskoteltu, että joku päivä on pahempi kuin toinen. Perustuuko muukin uskovaisuus juuri siihen, että on kautta-aikojen vain lähdetty uskottelemaan jotain epämääräistä, ja siihen sitten suurin osa lankeaa.

• Anonyymi

Nii🤔
        Entä tikapuiden alta käveleminen, mustan kissan meneminen tien yli, sormet ristiin, peilin särkyminen ym. Uskomuksiin liittyy joku tarina mihin ihmiset on menneet mukaan. Liekkö noihin oikeasti enää uskotaan vaikka mukana kuljetetaan.

Siili

• Anonyymi

Sillä, historiallinen selitys en jaksa sitä ruveta kirjoittamaan , googlaa niin sieltä löytyy selitys
        Siihen miksi siitä on tehty päivä , jolloin sattuu ja tapahtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii🤔
        Entä tikapuiden alta käveleminen, mustan kissan meneminen tien yli, sormet ristiin, peilin särkyminen ym. Uskomuksiin liittyy joku tarina mihin ihmiset on menneet mukaan. Liekkö noihin oikeasti enää uskotaan vaikka mukana kuljetetaan.

Siili

Minulla on ystävätär joka hermostuu jos laittaa avaimet pöydälle ja ottaa ne pois heti .
        Selitin hönelle sen tarinan historian mutta ei sen päähän mahdu muuta kun taika usko , oikein pelkää . Musta kissa kun menee tien ylitse niin ihmiset alkaa syljeskelemään kovasti minulla ja naapurilla on mustat kissat ja menevät monet kerrat yli tien että saavat ihmiset syljeskellään . Miksei ihmiset ota koskaan selville mistä sellaiset asiat ovat saaneet alkunsa koska jokaisella tälläisellä jutulla on ihan oma historia .
        Yksi naapuri osti magneetti pohjaset kenkiinsä kun joku oli sanonut että selkä kipu sillä hellittää .
        Minun mieheni jolla oli työ jossa saattoi mitata oliko jossain magneettia sanoi että mitataan miten paljon niissä pohjallisissa on magneettia . Mittarin ei heilahtanutkaan siis pohjalliset eivät sisältäneen magneetti tippaakaan mutta kun ei oteta selvää asioista niin mennään mainoksien koukkuun. Oli kalliit pohjalliset sillä miehellä,
        Sillä hyvää tavaraa ei koskaan tartte mainostaa se myy kyllä vähemmälläkin esiin tuomisella . Miksi ihmiset yleensä uskoo kaiken mailman juttuihin sitä en käsitä sama asia silloin kun oli pyramiisi peli oli muotia , työkaveri pyysi minua mukaan pelaamaan , kun kieltäydyin niin suuttui ja sanoi että olen pelokas ihminen.
        Sanoin ettei pelolla ole mitään tekemistä vaan että sen jo vaistoaa että se ei ole kunnollista peliä . Hön hävisi kuukauden päästä,kaikki rahat mitä oli sijoittanut peliin. Siis faktaa ei uskota mutta kaiken maailman fuskauksiin luotetaan ja sitten itketään että heitä on petetty.
        Korona aikana oikein näki sen suuren eron fakta ei mennyt kaikille jakeluun mutta konspiraatio teorioihin uskoivat heti . Miski yleensä on niin luulisi että jo nykyään ihmiset olisivat tietoisia asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä, historiallinen selitys en jaksa sitä ruveta kirjoittamaan , googlaa niin sieltä löytyy selitys
        Siihen miksi siitä on tehty päivä , jolloin sattuu ja tapahtuu

No totta Mooses luinkin mutta kiinnostaa tietää miten tämän päivän ihmiset vetää noita uskomuksia perässään.

• Anonyymi

Ei mikään. Onnenpäivä.

• Anonyymi

Maanantai 13 päivä on oikea huonon onnen päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantai 13 päivä on oikea huonon onnen päivä.

Niiin, maanantait ovat aika usein huonoja päiviä. Tiedä häntä miksi.

• Anonyymi

Saa nähdä, tuli lämmitettyä savusauna. Kaipa sieltä hengissä selviää.
      Ne alkaa olla viimeisiä savusaunalöylyjä tälle kesälle.
      On niissä vaan se jokin, ne pehmeät jälkilöylyt.

• Anonyymi

Kerran elämässäni olen ollut savusaunassa enkä edes muista millä,paikkakunnalla se oli ja kenen kanssa olin siellä , olin sellainen murrosikäinen silloin , siitä on hyvinkaunåan aikaa mutta löylyt olivat hyvät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran elämässäni olen ollut savusaunassa enkä edes muista millä,paikkakunnalla se oli ja kenen kanssa olin siellä , olin sellainen murrosikäinen silloin , siitä on hyvinkaunåan aikaa mutta löylyt olivat hyvät

No, vielä ollaan hengissä.
        Ne jälkilöylyt, ne pitää aina saada. Ei sellaisia muualta saa.
        K kotton

• Anonyymi

On todellakin perjantai 13 päivä , niin että tuntuu , kuin painajais uni

• Anonyymi

No kuis?
        Siili

• Anonyymi

Päivä pulkassa. Kaikkihan voi mennä pieleen jos on mennäkseen mutta tänään ei mennyt. Normi päivä. Saunailta, jalkojen liottaminen löylyssä yrttikylvyssä. Kasojen kuorinta samalla. Ihanat löylyt vaikkax ei savusaunan veroiset. Aurinkoisella partsilla alkoholiton saunakalja. Ihan hyvä päivä jonka kruunaa Vain elämää Costellon päivä.
      Siili

• Anonyymi

Kasojen on siis kasvojen? Heh!

• Anonyymi

Joo, on savusaunasta hienoja muistoja.
        Naisystävä (entinen) toivoi kerran talvella, lämmitä savusauna.
        No, eihän siinä auttanut. Aurasin tien, esilämmitin, sitten oikea lämmitys.
        Laittelin soihdut polulle.
        Niin siellä otettiin löylyjä. Pakkanen paukkui Sain vielä kiitosta, että on täyden palvelun savusauna, täällä pestään tissitkin, ( mulla on muuten isot kädet, ei paljon hidasta, jos ne on isommatkin, ne tissit.
        Vaan on se nainen kaunis olento, kun kuunvalossa alasti, iho höyryten astelee soihtukujaa pitkin.
        Muisteluja menneiltä ajoilta k kotton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on savusaunasta hienoja muistoja.
        Naisystävä (entinen) toivoi kerran talvella, lämmitä savusauna.
        No, eihän siinä auttanut. Aurasin tien, esilämmitin, sitten oikea lämmitys.
        Laittelin soihdut polulle.
        Niin siellä otettiin löylyjä. Pakkanen paukkui Sain vielä kiitosta, että on täyden palvelun savusauna, täällä pestään tissitkin, ( mulla on muuten isot kädet, ei paljon hidasta, jos ne on isommatkin, ne tissit.
        Vaan on se nainen kaunis olento, kun kuunvalossa alasti, iho höyryten astelee soihtukujaa pitkin.
        Muisteluja menneiltä ajoilta k kotton

Ihanaa että on muistoja minkä loisteessa lämmitellä😊.
        Siili

• Anonyymi

Jokainen päivä on huono jos unohtaa vessanrenkaan ylös käynnin jälkeen.

• Anonyymi

😄 Niinkö teillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄 Niinkö teillä?

Siili kirjoitti tuon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe