Jouduin puolipakolliselle jatkokoulutuskurssille Helsinkiin syksyllä 2015. Majoituksena olisi tarjottu lähistön hotellia, mutta päädyin asumaan viikoksi vaimon siskon, Heidin, ja hänen perheensä luokse.
Maanantaina ajoin suoraan koulutuspaikkaan ja viiden jälkeen ajelin Vantaalle perheen omakotitalolle. Siellä minulle oli varattu erillinen vierashuone. Perillä selvisi, että Heidin puolison oli pakko käydä katsomassa isäänsä Riihimäellä. Perheen lapset olivat jo suhteellisen vanhoja, poika kävi yläkoulua ja tyttö oli jo lukiossa. Alkuillasta poika lähti urheiluseuran harjoituksiin, jotka päättyisivät vasta yhdeksältä ja tyttö sanoi menevänsä katsomaan poikaystäväänsä ja palaavansa kymmenen jälkeen. Jäimme siis Heidin kanssa kahden muutaman tunnin ajaksi.
Meidän kahden välillä oli entuudestaan seksuaalista vetovoimaa. Heidi oli ollut nuorena todellinen kaunotar; tumma pitkä tukka, tummat kulmakarvat, aistikas suu, isohkot harmaat silmät. Nyt hän oli vanhentunut, pyöristynyt, ylipainoa oli kilokaupalla, mutta ne eivät vähentäneet hänen naisellisuuttaan. Pikemminkin hänestä oli tullut entistä haluttavampi.
Olimme vierailleet säännöllisesti toistemme luona, rentoutuneet juomalla ja saunomalla. Saunominen oli kuitenkin aina tapahtunut perhekunnittain tai miesten ja naisten vuoroilla. Vuosia aiemmin eräs saunomiskerta oli kuitenkin saanut erikoisen piirteen. Vaimo ja Heidi olivat menneet saunaan, lapset olivat jo nukkumassa ja perheen isä lähti käyttämään koiraa ulkona. Tällöin Heidi tuli kylpytakissaan saunasta olutpullo kädessään ja istui sohvalle katsomaan televisiota. Minä istuin keittiön pöydän päässä, mistä näki olohuoneen sohvalle. Heidin kylpytakki oli vyötetty lanteilta, mutta hänen istuuduttuaan yläosa kohosi siten, että minulla oli suora näkyvyys hänen toiseen rintaansa. Ja näkymä oli oikein miellyttävä. Puoliriippuvassa rinnassa erottui selvästi hyvin tummanruskea ja melko iso nänninpiha. Sisarusten isän mummo oli ollut romani ja Heidi näytti perineen sieltä asti tummuutensa. Tietysti Heidi huomasi katseeni, mutta hän ei alkanut peittelemään rintaansa, vaan paremminkin teki pienen liikkeen, jotta rinta näkyisi paremmin. Sitten hän nousi seisomaan ja avasi kylpytakin vyön. Naisellisen pyöreä vartalo ja leveä musta karvakolmio tulivat esiin. Minulla oli tietenkin alkanut jo alapäässä syntymään painetta ja kalu pullotti vasten housunlahjetta. Nousin itsekin seisomaan ja samalla sivelin pullottavaa lahjetta. Molempia halutti, mutta tämän enempää ei voinut tehdä. Hetken kuluttua ulko-ovi kävi, me molemmat istuuduimme ja vaimokin tuli saunasta.
Nukkumaan mennessä oli pakko päästä panemaan ja vaimollakaan ei mitään tätä vastaan. Totesi vain, että ollaan hiljaa, koska vierashuoneen seinän takana oli isäntäväen makuuhuone. Aloittelimme siis hillitysti, mutta päästyämme vauhtiin aloin tarkoituksella nostamaan takamustani siten, että pääsin iskemään alapäitämme vastakkain. Seurauksena oli kunnollinen nainnin läiske, joka toivon mukaan kuuluisi naapurihuoneeseen. Kiihdytin vielä tahtia ja lopulta tulin syvälle vaimon pilluun. Hyväilimme vielä hetken toisiamme ja aloimme valmistautua unten maille. Mutta niin ei kuitenkaan vielä tapahtunut. Naapurihuoneesta alkoi kuulua naisen vaikerointia, ensin hiljaa, mutta sitten yhä selvemmin. Sielläkin naitiin ja olin varma, että ainakin osa tuosta vaikeroinnista oli tarkoitettu minulle. Minua alkoi panettaa uudemman kerran, käännyin vaimon puoleen ja tunsi hänenkin olevan läpeensä märkä. Seinä takaa kuuluivat viimeiset kiljahdukset orgasmin merkiksi ja me aloittelimme uutta kierrosta.
Vaimon siskoa
Anonyymi-ap
0
4128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1454687SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763885Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712559SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2262002Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1201848Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461177Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49815- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725