Huomenna kello 12 lähtee 'kesän' viimeinen Pride-kulkue Savonlinnan Kauppatorilta. Mukaan on haastettu kaupunginjohtaja, -valtuusto ja -hallitus sekä virkamiehiä tapaamaan kansalaisia.
Kyllä näin vaalien alla varmaan löytyy politiikkoja mukaan vai?
Mukavaa Pride-päivää Savonlinnaan!
2024 viimeinen Pride on Savonlinnassa
5
410
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja ei taida tulla paikalle:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010628561.html- Anonyymi
Kaupunginjohtajalle vaan reilusti karmiininpunaista huulipunaa niin voi ihan huoletta tulla paikalle. Kukaan ei varmasti tunnista eikä mitään lehtijuttua tule aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunginjohtajalle vaan reilusti karmiininpunaista huulipunaa niin voi ihan huoletta tulla paikalle. Kukaan ei varmasti tunnista eikä mitään lehtijuttua tule aiheesta.
Miksi Prideen pitäisi laittaa karmiininpunaista huulipunaa? Pride on kaikenlaisille ihmisille, ei sinne ole huulipunapakkoa.
- Anonyymi
Alkaa Laineesta tulla mieleen muinainen FBI:n johtaja Edgar Hoover, niin suuri homofoobikko että yritti torjua koko ajatuksen,
- Anonyymi
Upea kuvakokoelma Itukan nettisivuilla. Kiitos kaikille järjestäjille ja osallistujille, teitte hienon juhlan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546