Miksi laskea koira metsään

Anonyymi-ap

https://jahtimedia.fi/metsastys/metsastysta-itarajalla

Ihmettelen suuresti että ONKO IHAN pakko metsästää koiran kanssa.
Itselläni myös koira muta en laske sitä enää metsään irti. Jänisjahdin lopetin ja jänistä yritän saada ilman koiraa. Koska ei ihan pakko ole niin miksi laskisi koiran suden syötäväksi.
Ihan oma vika jos susi syö koiran.

11

246

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä huomio!

• Anonyymi

Että tällainen tarina taas muka "metsästävältä" metsästyksen vastustajalta.😂

• Anonyymi

Totta, kyllä olen metsästänyt yli 30 vuotta. Ollut kolme metsästyskoiraa ja neljäs tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, kyllä olen metsästänyt yli 30 vuotta. Ollut kolme metsästyskoiraa ja neljäs tällä hetkellä.

Vaan "30 vuotta"
        Muistat taas väärin kun välillä olet metsästänyt 40 ja toisinaan 50 vuotta herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan "30 vuotta"
        Muistat taas väärin kun välillä olet metsästänyt 40 ja toisinaan 50 vuotta herra metsästyksen vastustaja. 😂

Luuletko #itun pöljä että minä olen ainoa joka tänne kirjoittelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän "tietää".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne on niitä sukurutsattuja pöljiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne on niitä sukurutsattuja pöljiä.

Ei kannata välittää tuosta pösilöstä, joka kuvittelee "paljastavansa" kaikki vastustajiksi. Hän terrorisoi kaikkia metsämiehiä, jotka saavat saaliinsa ilman ajavia hirvikoiria tms. Onneksi on meitä kunnon erämiehiä, jotka eivät tarvitse tutkia ja muita teknisiä apuvälineitä ja ajavia hurttia.ö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata välittää tuosta pösilöstä, joka kuvittelee "paljastavansa" kaikki vastustajiksi. Hän terrorisoi kaikkia metsämiehiä, jotka saavat saaliinsa ilman ajavia hirvikoiria tms. Onneksi on meitä kunnon erämiehiä, jotka eivät tarvitse tutkia ja muita teknisiä apuvälineitä ja ajavia hurttia.ö

Tässä taas mainio esimerkki metsästyksen vastustajan itsensä kanssa käydystä monologista. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas mainio esimerkki metsästyksen vastustajan itsensä kanssa käydystä monologista. 😂

LOL!

• Anonyymi

Minä ainakin joudun itseni ja koirani laskemaan kuselle ,tien varrella olevaan metsäpuskaan.On meinaan todella vähissä taukopaikat WC teiden varsilla,
      Taukopaikkoja P_paikkoja löyttyy kyllä,todella paskattuja siivoomattomia
      aluieta.joissa jopa koiran raatoja lojuu.Eikös nämä ole joidenkin vuokraamia metsästysseuran alueita.Missä on seuran siivoojat,vuokralaisen tulee pitää metsästys-alueensa kunnossa.kun kerra on vuokrannut. Oranssipukuiset töihin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1042
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1032
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe