Miksi laskea koira metsään

Anonyymi-ap

https://jahtimedia.fi/metsastys/metsastysta-itarajalla

Ihmettelen suuresti että ONKO IHAN pakko metsästää koiran kanssa.
Itselläni myös koira muta en laske sitä enää metsään irti. Jänisjahdin lopetin ja jänistä yritän saada ilman koiraa. Koska ei ihan pakko ole niin miksi laskisi koiran suden syötäväksi.
Ihan oma vika jos susi syö koiran.

11

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä huomio!

    • Anonyymi

      Että tällainen tarina taas muka "metsästävältä" metsästyksen vastustajalta.😂

      • Anonyymi

        Totta, kyllä olen metsästänyt yli 30 vuotta. Ollut kolme metsästyskoiraa ja neljäs tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, kyllä olen metsästänyt yli 30 vuotta. Ollut kolme metsästyskoiraa ja neljäs tällä hetkellä.

        Vaan "30 vuotta"
        Muistat taas väärin kun välillä olet metsästänyt 40 ja toisinaan 50 vuotta herra metsästyksen vastustaja. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan "30 vuotta"
        Muistat taas väärin kun välillä olet metsästänyt 40 ja toisinaan 50 vuotta herra metsästyksen vastustaja. 😂

        Luuletko #itun pöljä että minä olen ainoa joka tänne kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko #itun pöljä että minä olen ainoa joka tänne kirjoittelee?

        Hän "tietää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko #itun pöljä että minä olen ainoa joka tänne kirjoittelee?

        No ne on niitä sukurutsattuja pöljiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on niitä sukurutsattuja pöljiä.

        Ei kannata välittää tuosta pösilöstä, joka kuvittelee "paljastavansa" kaikki vastustajiksi. Hän terrorisoi kaikkia metsämiehiä, jotka saavat saaliinsa ilman ajavia hirvikoiria tms. Onneksi on meitä kunnon erämiehiä, jotka eivät tarvitse tutkia ja muita teknisiä apuvälineitä ja ajavia hurttia.ö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata välittää tuosta pösilöstä, joka kuvittelee "paljastavansa" kaikki vastustajiksi. Hän terrorisoi kaikkia metsämiehiä, jotka saavat saaliinsa ilman ajavia hirvikoiria tms. Onneksi on meitä kunnon erämiehiä, jotka eivät tarvitse tutkia ja muita teknisiä apuvälineitä ja ajavia hurttia.ö

        Tässä taas mainio esimerkki metsästyksen vastustajan itsensä kanssa käydystä monologista. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas mainio esimerkki metsästyksen vastustajan itsensä kanssa käydystä monologista. 😂

        LOL!


    • Anonyymi

      Minä ainakin joudun itseni ja koirani laskemaan kuselle ,tien varrella olevaan metsäpuskaan.On meinaan todella vähissä taukopaikat WC teiden varsilla,
      Taukopaikkoja P_paikkoja löyttyy kyllä,todella paskattuja siivoomattomia
      aluieta.joissa jopa koiran raatoja lojuu.Eikös nämä ole joidenkin vuokraamia metsästysseuran alueita.Missä on seuran siivoojat,vuokralaisen tulee pitää metsästys-alueensa kunnossa.kun kerra on vuokrannut. Oranssipukuiset töihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe