Venäjä Rules

Anonyymi-ap

On tästä eteenpäin. Saahan tätä USAn teatteria presidentin vaaleista seurata jokainen , joka moiseen hölynpölyyn uskoo ! FAKTA on se ! Venäjä on sotilaallinen suurvalta ! And thats it! :)

10

447

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh Hitlerin oppeihin uskova Putin,mutta puten Sota ei ole mikään blitzkrieg

• Anonyymi

Panssariklat on todellisuutta Pokrovskissa. Nyt tuloo Ukroolle lähtö!

• Anonyymi

Kun kesto on jo 2,5 vuotta niin kyseessä on SITZKRIEG!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kesto on jo 2,5 vuotta niin kyseessä on SITZKRIEG!

Venäjähän on sotinut Ukrainassa jo 10.5 vuotta, ei 2,5.

• Anonyymi

” Venäjä on sotilaallinen suurvalta ! ”

Venäjä OLI sotilaallinen suurvalta!

• Anonyymi

Venäjä on vain iso bensa asema, ja rikollisten hallitsema valtio, joilla on ydinaseet.

• Anonyymi

Shhh! Älä kerro totuutta. Totuus satuttaa ja se satuttaa erityisesti Putinin sisäpiiriä, joten oikeastaan kaikkien pitäisi kertoa totuus bensa aseman rikollisjengistä.

• Anonyymi

Muista lääkkeet, ei niitä ole turhaan määrätty. Nuo jutut on sellaisia, että kannattaa ottaa ihan rauhallisesti nyt vain.

Ainoa fakta on, että Putin on sekopää vanhus, jonka lähtölaskenta on jo käynnissä.

Tik, tak, tik, tak........

• Anonyymi

Itse en käynyt armeijaa mielenterveydellisistä syistä. Ammatiltani olen psykiatri.

En todellakaan ymmärrä tätä meidän vastakkainasettelua Venäjän kanssa, miksi näin tehdään?

Voisimmi todella hyvin mielin elää yhdessä venäläisten veljiemme kanssa. Jos johtajia vertaillaan, niin Putin on ylivoimaisesti paras johtaja, olen sentään psykiatri ja osaan lukea ihmismieltä ja elkeitä 100% varmuudella.

Miksei näistä asioista saa keskustella julkisesti esim. televisiossa, olen valmis väittelemään johtajiemme kanssa milloin tahansa näistä asioista.

Terveisin
      Petri Linnasalmi, psykiatri

• Anonyymi

Neuvostoliiton sisäinen selkkaus. En ota kantaa kuka tai mikä on parempi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe