Laitan aina tankkauksen yhteydessä lorauksen risiiniöljyä bensan sekaan, tehot nousi ja kulkee vakionakin näin 80km/h. Halpa ja helppo viritys.
Risiiniöljyllä sain tehoja
16
3720
Vastaukset
- Kiki
Noin neljän prosentin sokeriseos tuo paremmin tehoja, itse kyllästyin aina lasekmaan oikean sokerimäärän, jotein tein oman säiliön sokerilli, ja nyt kone sekoittaa itse sokerista ja bensasta oikean seoksen (vrt. tuorevoitelu), huippuja sokeri ei tuo juurikaan lisää, mutta vääntöä sen verran että kiihtyyi kuin Akros, jopsa 15 ramman rullilla
- Anonyymi
muuten aja pitkälle sun sokerilitkuillasi. Kusetat etä joku onneton menis kokeileen ja sais moottorin leikkaamaan kiinni.
- Heletee
Mintä Risiiniöljyä saa?
Tuleeko Risiiniöljyllä oikeasti vai leikisti lisää nopeutta skootteriin?
Tepsiikö Risiiniöljy 2-tahtisissa skoottereissa?- Tehot
Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.
Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä. - voeh
Tehot kirjoitti:
Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.
Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä.elä koijjaa ei takulla kukaan täysjärkine mittää risiiniöljyjä mee bensan sekaan sekottelee...
- Anonyymi
risiiniöljy pohjaista 2T sekoteöljyä
- jiijii
kaikkea sitä saa kuulla kun vanhaksi elää bensaa
käytetään jotta tapahtuu tuo räjähdys sylinterissä oktaani luku kertoo sen kuinka herkkä on ko:aineen
syttymis piste ja esim. kiihdytys puolella autoissa ja m-pyörissä käytetään nitroa (räjähdysainetta)
mutta KAIKISSA TUO ÖLJY TOIMII VAIN VOITELUAINEENA.
eli kuten joku neuvoi kaada sitä kurkusta alas niin TAKAAN että kyllä tulee vauhtia meinaan et vessaan
kerkiä kun on jo huonot housuissa,- qwerty
ilmaisee puristuskestävyyden.
- jiijii
qwerty kirjoitti:
ilmaisee puristuskestävyyden.
mutta risiiniöljyllä ei kyllä vehkeet kulje.
- Fude 87 km/h
KYllä risiiniöljy tuo tehoja. Ihan vähä pitää laittaa. Voi suorittaa oienen kokeen, jos ei usko. Vähä pensaa kahteen astiaan, ja toiseen tippa risiiniöljyä sekaan. Tuikkaa sit ne palamaan ja voi todeta eron! Tämä on vanha virityskeino ja risiiniöljyn käyttö voiteluaineena on ihan eri asia.
- fsa
itse tiedän ainakin että risiini öljyllä 2-t mopo alkaa savuttamaan kivasti jos haluaa monttuajo tunnelmaa..
- Anonyymi
Väitäks että vakio mopo kulkee 80 :D ei kulje
- Anonyymi
Vain unelmissa😍
- Anonyymi
Asetoni aseruuti? Kokeilehan sitä, tai dieselin sekaan lannoitteita tulee ANFOA....:)
Vähän oikein hienojakoista savea sekaan eli alumiinia... KYLLÄ LÄHTEE!!!! - Anonyymi
Pelkkä risiiniöljyn lisääminen polttoaineen sekaan, EI LISÄÄ TEHOA
- Anonyymi
Joku neuvoi että pullonkorkillinen perusöljyä auttoi talvikäytössä muistaakseni. Voiko joku vahvistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812436- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1751873Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,621114