Risiiniöljyllä sain tehoja

49cc

Laitan aina tankkauksen yhteydessä lorauksen risiiniöljyä bensan sekaan, tehot nousi ja kulkee vakionakin näin 80km/h. Halpa ja helppo viritys.

16

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Noin neljän prosentin sokeriseos tuo paremmin tehoja, itse kyllästyin aina lasekmaan oikean sokerimäärän, jotein tein oman säiliön sokerilli, ja nyt kone sekoittaa itse sokerista ja bensasta oikean seoksen (vrt. tuorevoitelu), huippuja sokeri ei tuo juurikaan lisää, mutta vääntöä sen verran että kiihtyyi kuin Akros, jopsa 15 ramman rullilla

      • Anonyymi

        muuten aja pitkälle sun sokerilitkuillasi. Kusetat etä joku onneton menis kokeileen ja sais moottorin leikkaamaan kiinni.


    • Heletee

      Mintä Risiiniöljyä saa?

      Tuleeko Risiiniöljyllä oikeasti vai leikisti lisää nopeutta skootteriin?

      Tepsiikö Risiiniöljy 2-tahtisissa skoottereissa?

      • Tehot

        Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.

        Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä.


      • voeh
        Tehot kirjoitti:

        Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.

        Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä.

        elä koijjaa ei takulla kukaan täysjärkine mittää risiiniöljyjä mee bensan sekaan sekottelee...


      • Anonyymi

        risiiniöljy pohjaista 2T sekoteöljyä


    • jiijii

      kaikkea sitä saa kuulla kun vanhaksi elää bensaa
      käytetään jotta tapahtuu tuo räjähdys sylinterissä oktaani luku kertoo sen kuinka herkkä on ko:aineen
      syttymis piste ja esim. kiihdytys puolella autoissa ja m-pyörissä käytetään nitroa (räjähdysainetta)
      mutta KAIKISSA TUO ÖLJY TOIMII VAIN VOITELUAINEENA.

      eli kuten joku neuvoi kaada sitä kurkusta alas niin TAKAAN että kyllä tulee vauhtia meinaan et vessaan
      kerkiä kun on jo huonot housuissa,

      • qwerty

        ilmaisee puristuskestävyyden.


      • jiijii
        qwerty kirjoitti:

        ilmaisee puristuskestävyyden.

        mutta risiiniöljyllä ei kyllä vehkeet kulje.


    • Fude 87 km/h

      KYllä risiiniöljy tuo tehoja. Ihan vähä pitää laittaa. Voi suorittaa oienen kokeen, jos ei usko. Vähä pensaa kahteen astiaan, ja toiseen tippa risiiniöljyä sekaan. Tuikkaa sit ne palamaan ja voi todeta eron! Tämä on vanha virityskeino ja risiiniöljyn käyttö voiteluaineena on ihan eri asia.

    • fsa

      itse tiedän ainakin että risiini öljyllä 2-t mopo alkaa savuttamaan kivasti jos haluaa monttuajo tunnelmaa..

    • Anonyymi

      Väitäks että vakio mopo kulkee 80 :D ei kulje

      • Anonyymi

        Vain unelmissa😍


    • Anonyymi

      Asetoni aseruuti? Kokeilehan sitä, tai dieselin sekaan lannoitteita tulee ANFOA....:)
      Vähän oikein hienojakoista savea sekaan eli alumiinia... KYLLÄ LÄHTEE!!!!

    • Anonyymi

      Pelkkä risiiniöljyn lisääminen polttoaineen sekaan, EI LISÄÄ TEHOA

      • Anonyymi

        Joku neuvoi että pullonkorkillinen perusöljyä auttoi talvikäytössä muistaakseni. Voiko joku vahvistaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe