Turismivastaisuus Fugessa

Anonyymi-ap

Onko näkynyt mielenosoituksia Fuengirolassa?
Malagassa on jonkun kirjoituksen mukaan nähty väkijoukko
turisminvastaisine tunnuksineen.

11

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyödäänkö suomalaisia ilmakuivatuilla kinkuilla?

      Taitaa olla kaksipiippuinen juttu. Espanja elää turismista. Tuskin haluavat häätää turisteja pois. Ongelmana taitaa olla asuntojen riittämättömyys ja kallistuneet asuntojen hinnat.

      Jossain paikassa, kuten Barcelonassa ja Malagan ydinkeskustassa massaturismi aiheuttanee myös häiriöitä

    • Anonyymi

      Paikallisia vituttaa kun haiseva suomijuoppo vie hänen kotinsa, Kela maksaa

      • Anonyymi

        Kyllä tätä on ihmetelty, miten ne voi kestää tuota touhua. Kun ei täkäläisetkään kestä, vaikka on tottunut lapsesta asti suomalaisiin juoppoihin.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitään ongelmaa. Kyllä täällä joka Pablo ja Jose tietää paikkansa ja että Fuengirola on suomalaisten siirtomaa. Kohtelevat meitä kuin siirtomaaherroja konsanaan ja ovat nöyriä. Pokkuroivat ja hyysäävät joka paikassa ja jotkut mongertavat jopa suomeakin. Kyllä ne tietää kenen taskussa se raha on. Ruokkivaa kättä ei purra. Se on sääntö numero yksi. Se on raaka peli Ranualla!

      • Anonyymi

        Joko siellä Ranualla sataa lunta? Sehän on kai siellä jossain Lapin korvessa.


    • Anonyymi

      Kun paikallisille heittää muutaman kolikon riksaa niin hymyilevät kuin jakoavaimet ja ovat oikein ystävällisiä. Kantavat juomaa pöytään kuin mitkäkin väkkärät. Mutta ei kannata tippejä liikaa jakaa. Se nostattaa hintatasoa ja alkavat vaatimaan liikaa. Pari euroa voi illan jälkeen jättää jossain kippolassa. Kyllä se on niin, jotta kun härmän jätkä lyö nyrkin pöytään niin alkaa tapahtumaan! Se on jämpti näin.

      • Anonyymi

        Härmän mies ottaa liikaa kuppia, oksentelee ja virtsaa puistoissa ja talon nurkilla. Engelsmannit tulee hyvänä kakkosena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härmän mies ottaa liikaa kuppia, oksentelee ja virtsaa puistoissa ja talon nurkilla. Engelsmannit tulee hyvänä kakkosena.

        Sulla on pahasti vanhentunutta tietoa. Kyllä enkut on ehdottomia ykkösiä. Suomalaiset ovat pahasti taantuneet sillä saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on pahasti vanhentunutta tietoa. Kyllä enkut on ehdottomia ykkösiä. Suomalaiset ovat pahasti taantuneet sillä saralla.

        Spurgut ja narkkarit maleksii London Pubin kulmalla. Suomalaiset marssii kohti Los Pacosia, enkut Cala de Mijakseen, jonne pidempi matka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spurgut ja narkkarit maleksii London Pubin kulmalla. Suomalaiset marssii kohti Los Pacosia, enkut Cala de Mijakseen, jonne pidempi matka

        Näin on


    • Anonyymi

      Fugessa asuu niin vähän espanjalaisia ettei oo mitään syytä mielenosoituksiin. Malagassa, Alicantessa, Mallorcalla ja Barcelonassa niitä turismivastaisia mielenosoituksia on ollu, ei fugessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe