NANCY

niin..

kenen kirjoittama nancy olikaan?

4

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisant

      Deborah Spungen on kirjoittanut kirjan "Nancy", ja se perustuu äidin näkemyksiin ja kokemuksiin ongelmaisen tyttärensä kasvusta ja elämänvaiheista.

      • qummamuzzi

        On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).

        Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.

        Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva.


      • Leena
        qummamuzzi kirjoitti:

        On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).

        Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.

        Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva.

        siis Nancyhän syntyi napanuora kaulanympärillä.Tämä olisi aiheuttanut Nancyn aggressiivisen käyttäytymisen.Sehän selviää kirjan lopussa!


    • on kirjan kirjoittaja ja tytön äiti.Olen lukenut tämän kirjan kaksi kertaa ja voin sanoa,että hyvin järkyttävä tositarina!

      Löytyykö tuosta Sex pistols yhtyeestä vanhoja lehtijuttuja jostain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe