kenen kirjoittama nancy olikaan?
NANCY
4
466
Vastaukset
- elisant
Deborah Spungen on kirjoittanut kirjan "Nancy", ja se perustuu äidin näkemyksiin ja kokemuksiin ongelmaisen tyttärensä kasvusta ja elämänvaiheista.
- qummamuzzi
On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).
Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.
Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva. qummamuzzi kirjoitti:
On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).
Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.
Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva.siis Nancyhän syntyi napanuora kaulanympärillä.Tämä olisi aiheuttanut Nancyn aggressiivisen käyttäytymisen.Sehän selviää kirjan lopussa!
on kirjan kirjoittaja ja tytön äiti.Olen lukenut tämän kirjan kaksi kertaa ja voin sanoa,että hyvin järkyttävä tositarina!
Löytyykö tuosta Sex pistols yhtyeestä vanhoja lehtijuttuja jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437