https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkoautojen-hurja-kilpajuoksu-kiinalaisyhtio-palkannut-jo-yli-100000-tyontekijaa-tuotekehitykseen/8bb862bd-1a55-4f35-9608-538ee84e3f70
Menestystarina!
"markkinat"
Sähköautot ovat tulossa vauhdilla.
16
622
Vastaukset
- Anonyymi
Pidättäytykää ostamasta kiinalaisia tuotteita. Poliittinen ja kauppapoliittinen aspekti.
Xi Jinpingpong on Putlilinin kaveri.- Anonyymi
Kaikki on Kiinasta. Putin käyttää sveitsiläisiä paitoja. Italiassa mittatilauksena tehtyjä pukuja ja kenkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on Kiinasta. Putin käyttää sveitsiläisiä paitoja. Italiassa mittatilauksena tehtyjä pukuja ja kenkiä.
Nämä ovat vielä halpatuotantoa...
https://www.excellencemagazine.luxury/made-in-italy-the-10-most-expensive-italian-shoes-brands-for-men/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on fasisti.
- Anonyymi
Peruslaatu riittää!
https://www.youtube.com/watch?v=8ktIfN0H8RQ- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinasta ei taida tulla mitään hyvää? halpaa ja hyvää ei edes ole? En henkilökohtaisesti ole vakuuttunut tuohon sähköauto järjestelmään ainakaan täällä peräpohjolassa,nyt valtio vielä petti lupauksensa ja verottaa sitä eli ehkä max hybridi. Dieselin vaihdoin jo bensiiniin vaikka ajan työmatkoja ja tarvitsen keskisuurta farkkua.
- Anonyymi
Ostaisinko kiinalaisen kertakäyttöauton? No en! Millä todennäköisyydellä sellaiseen saa edes varaosia viiden vuoden kuluttua? Mikä on jälleenmyyntiarvo?
- Anonyymi
Grillatuksi tuleminen ulosajossa/kolarissa ei ainakaan kuulosta hyvältä.
Silti Grilli ruoka maistuu ja tuntuu hyvältä.-60-70 luvulla Suomessa ei ollutkaan
kuin Kiinalaisia ja Neuvostoliittolaisia tuoteita.Alkoi Kepulaisten kulta-aika! - Anonyymi
Ei sähköauto ole vielä kilpailukykyinen, ei läheskään.
Jälleenmyyntiarvo olematon, egolokisuustaso arveluttavaa.
Jotenkin järkevänä voisin pitää hybridiversioita..
Voi olla että sähköautot tulevat olemaan tulevaisuutta, mutta nyt sen ostavat maksavat kovaa hintaa.- Anonyymi
Suomen oloissa aika huono toimimaan.
- Anonyymi
Nyky sähköauton isona pulmana on akusto !
Siihen on sitoutunut paljon pääomaa ja massaa !
Jos huonosti käy niin akuston vaihto käy lompakolle 15000-40000€ !?
- Anonyymi
Jos on rahaa, niin toimii hyvin.
- Anonyymi
Liian kovalla 'vauhdilla', joo-o.
- Anonyymi
Oliko mitään omaa sanottavaa?
- Anonyymi00016
Tämä uutinen on päinvastoin mitä EU juuri päätti; bensa-, ja dieselautoja saakin yhä valmistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443