Moi. Olen 48v mies ja kärsin virtsankarkailusta. Monesti olen ajatellut että olisi kiva löytää joku kohtalotoveri naispuolinen jonka kanssa voisi samoilla ja lenkkeillä että tarvitsee vaivaa piilotella. Löytyykö yhtään sellaista. MK
Lenkkikaveria
4
413
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai keltään aikuiselta tartte piiloitella vaivaa monella näitä juttuja on ne on vaan jotenkin sitä mitä ihmisille sattuu.
Toivottavasti löydä ystävän lenkeille - Anonyymi
Oon 34-vuotias mies ja imukykyiset teippivaipat käytössä 24/7. Mulla kyllä ulkoillessa ja metsäpoluilla on paksumpi ja kookkaampikin vaippa pysynyt normi vaatteiden kanssa ihan hyvin piilossa, esim. collegehousut tai ehkä hieman tai koon isommat tuulipuvunhousut, joissa tilaa kastuvalle ja turpoavalle vaipalle, niin aika huoletta olen voinut ulkoilla, seurassakin. Joskus on toki lenkki- ja ulkoilupoluilla vaippa mennyt niin täyteen, että on tullut kiire päästä vaihtamaan uusi kuiva vaippa tilalle. Mikä sua mietityttää? Ymmärrän kyllä vertaistuen tarpeen.
Kyllä tässä kaveria olisi vailla 👍
- Anonyymi
Yleistä kuitenkin on suositus laittaa vaipat päälle ja menoksi. Itellä vanhana miehenä tippuminen on runsaanpuoleista. Siksi laitan vielä sanomalehtiä ja päälle puuvillaliinan.
Liinaa pitää vaihtaa usein, koska se kerää virtsaa ja pissani tuoksuu vahvasti.
Lehtipaperi imee vitrsan eikä se haise, koska painomusteella on se ominaisuus.
Ferdinand
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627