4kk tytteli joka on ollut suhtkoht kiltti niin on nyt muutaman päivän ajan saanut "raivareita"? Eli ihan kun on ollut sylissä niin on alkanut parkumaan, ei ihan yhtäkkiä mutta ensin itkenyt vähän ja sitten se on vaan yltynyt kun on koittanut rauhoitella ja tarjota tuttia (toiminut ennen). Ei se kauan itke mut sitten yleensä nukahtaa ehkä n. viiden minuutin huudon jälkeen. Ottaa sitte pienet torkut ja on taas ihan ok.
Se on nyt tapahtunut muutamana päivänä pari kertaa joka päivä. Muut ajat tyttö on ihan tavallinen, iloinen oma itsensä mut sitten saattaa alkaa aikalailla yllättäen. Onko teillä ollut samanlaista ja meneekö ohi?
Olin kyllä eka kerralla ihan ihmeissäni ja hampaita ollaan syynätty mutta minun mielestäni ei näy siitä ainakaan mitään merkkejä. Ihan tavallisen näköiset ikenet, tosin on kyllä ehkä syönyt käsiään ja jyystänyt tuttia enemmän kuin normaalisti.
Mutta oiskohan tää mitä, onko kokemusta vastaavasta?
Mistä johtuu kun
4
632
Vastaukset
- Milla.M
unentarve näkyy vaihtelevan vauvoilla, eli epäilisin että kysymys on nimenomaan väsymyksestä. Vaikka ennen olisi jaksanutkin valvoa tiettynä aikana pitempään niin nyt saattaa saada itkukohtauksen tai "raivarin" pelkästään sen takia. Parina viime päivänä nimittäin oma 4kk vanha poika on tenyt tuon saman!
- Ninni
näköjään ne vauvan tavat muuttuu koko ajan. Toinen ei niin kiva piirre on se että ei enää viihdy vaunuissa kävelyllä vaan huutaa siellä likemmäs koko ajan kun ennen tyytyväisenä ihmetteli vaan jos ei nukkunut.
No niin ollaan itekki aateltu et väsyähän se vain on ja varmaan osa vaikutuksensa on näillä lämpimillä säillä kun meinaa kotona lämpötila nousta hyvinkin korkeaksi. Kuitenkin ollaan vähän epävarmoja näin ensikertalaisina aina kun joku tapa muuttuu erilaiseksi kuin ennen.
Kiitos vastauksesta Milla! :) Kiva ku jaksat vastailla yleensäkin näihin juttuihin. Itekki monesti haluais helppiä jotakin mut oon vaan niin laiska kirjotteleen. Ninni kirjoitti:
näköjään ne vauvan tavat muuttuu koko ajan. Toinen ei niin kiva piirre on se että ei enää viihdy vaunuissa kävelyllä vaan huutaa siellä likemmäs koko ajan kun ennen tyytyväisenä ihmetteli vaan jos ei nukkunut.
No niin ollaan itekki aateltu et väsyähän se vain on ja varmaan osa vaikutuksensa on näillä lämpimillä säillä kun meinaa kotona lämpötila nousta hyvinkin korkeaksi. Kuitenkin ollaan vähän epävarmoja näin ensikertalaisina aina kun joku tapa muuttuu erilaiseksi kuin ennen.
Kiitos vastauksesta Milla! :) Kiva ku jaksat vastailla yleensäkin näihin juttuihin. Itekki monesti haluais helppiä jotakin mut oon vaan niin laiska kirjotteleen.Siis meillä poika 4 kk ei suostu enään edes nukkumaan vaunuissa vaan hänen pitää saada katsella maailmaa kokoajan voi vahingossa nukahtaa 5 min pätkiä jos siis ollaan pidempään ulkona. Meillä ei äidin naamaa ole enään katseltu muutamaan viikkoon kun muualla on paljon enemmän katsottavaa kuten puut ja kukat ym ym. siis poika matkustaa vaunuissa niin että näkee suoraan eteen päin. Mutta eipä sekään aina kelpaa vaan pitää sitten kantaa.
Ja kyllä meillekin noi väsy raivarit on ihan tuttuja....aikaisemmin kun vaan laittoi sänkyyn niin nukahti mutta eipä enään :(
- muuminna
Arvatenkin väsynyt. Meidän alkoi 4kk iässä parkua aika tavalla aina vähän ennen nukahtamista. Ja kun väsymys voitti n. 5-10 minuutissa, parku loppui kuin seinään. Ekalla kerralla luulin sen kuolleen - mutta kun henki kulki niin elossahan sen täytyi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091