Tämä mollipää vetelee punaisia viivojaan kuin ala-asteen opettajat aikoinaan punakynällä korjaamassa kokeita.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ja sinä vetelet munkkia ääntä kohti
- Anonyymi
Ei juurikaan tule munkkeja syötyä, ne ovat aika epäterveellisiä. Mites itse? Maistuuko munkki? Onko hampaat jäljellä vai imeskeletkö ikenillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juurikaan tule munkkeja syötyä, ne ovat aika epäterveellisiä. Mites itse? Maistuuko munkki? Onko hampaat jäljellä vai imeskeletkö ikenillä?
toki hieman voit imeä ikenillä JN toki vain hieman ja motolla metsurin takki solmuun...
- Anonyymi
Elintason laskua odotellessa syödään sitten munkkeja.
Onneksi USA auttaa meitä ja elintasomme korjaantuu siten, että kohta olemmekin EUn nettosaajien joukossa.
Helvetin hienoa toimintaa.
Päättäjämme ovat suorastaan neroja ja humputtavat toinen toistaan median kehuessa heitä.- Anonyymi
Itse ehdotin alle viikko sitten että annetaan suomen joutua sinne tarkkailuluokalle ei se käytännössä tarkoita juuri mitään. Nyt kun IS lukee on suomen sopeutustarve vuosina 2025-2028 jopa 10-15 miljardia pahimmillaan. Itse ilmoitin silloin noin viikko sitten että tarve on noin 1-3 miljardia tarkkailuluokalla. Kumpi on parempi. Tarkkailuluokka. Ja tähän päälle vielä ainakin metsäteollisuuden EU sopeutukset muiden leikkausten lisäksi. Sekä ilmastohäkkyrä ja sähköpoolit.
- Anonyymi
Tyypillistä venäläistä uhoa ja uhkailua ja sille nauretaan.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
sulle ei edes pepäälissä.
- Anonyymi
Punaiset viivat ovat menettäneet tehonsa jo puolitoista vuotta sitten. Putinilla ja Kremlillä ei juurikaan muuta enää ole kuin sanalliset uhkilut jotka eivät johda mihinkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532