Oon just nyt lintsaamassa koulu alkoi 7min sitten ja pyörin täällä koti kulmilla.
Tänään olis siis 2 koetta johon en oo kerran nut ja pitäs nyt keksiä joku paikka mihin voisin mennä 6h ajaksi😭
Vaihtoehtoja ei oo esim:koti kauppa tai kaverit oon siis yksin lintsaamassa.
Tarvisin jonkun paikan mihin voisin mennä kertokaa mihin te ootte menny tai menisitte jos olisitte minä. Ps.tää paska pyörä pitäs mahtuu kans xD✨✨
Minne mennä lintsaamaan??
Anonyymi-ap
1
234
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ja ainiin en myöskään omaan pihaan halua mennä koska molemmat vanhemmat on etä töissä ja voi ilmestyä sinne esim omilla tauoillaan tekeen jotain joten sillon jäisin kiinni en myöskään voi laittaa viestiä että oon kipee koska koulussa ei saa olla kännykällä kertokaa kans onko teille tullut tällässeestä wilma merkintää😭😅🙏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466