Rakkaallani on paljon ihanania hyviä puolia, mutta kaksi aika vaikeaa.
Hygieniataso, hän ei huolehdi käsihygieniasta, vaikka ollaan aiheesta puhuttu ja riidelty. Myös herpeksessä sattaa tulla pussailemaan. Tuntuu välinpitämättömyydelle, eikä tee mieli olla läheisesti, muuten kyllä tekisi.
Selittely, alkaa helposti asiasta kuin asiasta selittelemään. Tulee epätoivoinen olo ja sellainen, että olenko ainut aikuinen tässä suhteessa.
Näistä kahdesta asiasta on puhuttu ja riidelty. Silti vaan jatkaa. Mun tunteet viilenee, tulee tosi latistunut olo ja vetovoima todella kaikkoaa noista piirteistä. En ymmärrä miten joku voimilla noin välinpitämätön.
Mikä neuvoksi?
31
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkoko tuollaisen kanssa on olla, jollei tunnu hyvältä. Ei vaikuta sellaiselta, että tulisi muuttumaan. Anteeksi, jos sanon näin, mutta sellainen tuntuma itselle tuli
- Anonyymi
Itse Olin sellaisessa suhteessa , ja Piti hävetä kun ihmisiä Tuli kylään kun hiki haisi koko talisman . Siis ei pessyt itseään muka kun meni suihkyyn niin antoi veden juosta ja kasteli itseään sen verran että minä luulisin että muka on peseytynyt että voi
sitä pyyhliinan hajua kun muka kuivasi itseään ” suihkun” jälkeen .
Käsiään ei pessyt koskaan , oli kuulemma puhtaat.
Joten erään päivänkin sain tarpeeksi , mitä itua on kasvattaa aikuista miestä , joten
Lopetin pitkän suhteen kerta heitolla .
Sanoin että nyt d
Saat sitten tehdä elämäsi kanssa kuten haluat .
Soitteli perään yhtämittaa. Vaan ei hän olisi tapojaan muuttanut koska oli niiden kanssa elänyt koko elämänsä.
Joten en halua olla äiti puolisolle , riittää kun on lapset kasvattanut aikuisiksi- Anonyymi
Eikö sulla oo herpesvirusta
- Anonyymi
Meikä tapaili ihan vaan kaverimielessä yhtä naista 2000-luvulla kuitenkin. Ihmettelin usein, kun hän istui siinä edessäni, että hänellä on jotain todella painavaa kerrottavaa. Eräänä iltana hän sitten kertoi ja minä panikoin... Ei siinä mitään, mutta noin vähän yli vuosi sitten tuli tämä mieleen erään toisen kohdalla.
- Anonyymi
Ihmettelin myös sitä, että miksi hän katsoi tarpeelliseksi kertoa asiasta minulle. En sitä tullut kysyneeksi, koska lukkiuduin...
- Anonyymi
Liittyykö selittelyyn asioiden peittelyä tai suoranaista valehtelua? Minkä ikäisiä olette?
- Anonyymi
Täytyy säästää vettä
Että maailma pelastuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy säästää vettä
Että maailma pelastuuOmista hyvistä bakteereista kannattaa pitää kiinni. Jos esim. kainalot eivät hikoa erityisen paljon, niin silloin kannattaa vain ajaa ne pois. Käsihygienia sen sijaan on se mistä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy säästää vettä
Että maailma pelastuuTänään ei säästellä vettä Arkadianmäellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ei säästellä vettä Arkadianmäellä.
Se oli varsinainen taidepläjäys lapsilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli varsinainen taidepläjäys lapsilta
Joo, varsinaista nykytaidetta.
Ei tainneet ihan lapsia enää olla, ainakaan iältään.
Ruotsin puolelta ainakin osa.
- Anonyymi
Siisteystason näkee usein jo vieraillessa toisen luona ensimmäistä kertaa. Kämpän ollessa ihan sikolätti voi olettaa, että ei se henkilökohtainen hygieniakaan ihan kunnossa ole.
- Anonyymi
Itse pesen käsiä vähän liikaakin, kun lievä pakko-oire ja bakteerikammoinen. Käteni olisi jatkuvasti kuivat, ainakin talvisin, jollei voisi rasvata.
- Anonyymi
Millä lailla bakteerikammoisuutesi ilmenee? Tai mihin se erityisesti kohdistuu? Avaisitko jonkin verran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla bakteerikammoisuutesi ilmenee? Tai mihin se erityisesti kohdistuu? Avaisitko jonkin verran?
En voi esim.tehdä tiettyjä asioita, jollen pese kunnolla käsiäni. Vaikka itsekin ymmärtää, ettei olisi tarpeellista joka välissä sitä tehdä. Kokee tietyt pinnat likaisempana kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi esim.tehdä tiettyjä asioita, jollen pese kunnolla käsiäni. Vaikka itsekin ymmärtää, ettei olisi tarpeellista joka välissä sitä tehdä. Kokee tietyt pinnat likaisempana kuin toiset.
Kiitos vastauksestasi. Mitkä pinnat koet erityisen likaisina tai suorastaan vastenmielisinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Mitkä pinnat koet erityisen likaisina tai suorastaan vastenmielisinä?
Miksi tämä kysely?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä kysely?
Pahoittelut, jos koit kysymykset tungettelevina. Ei ollut todellakaan tarkoitus, vaan yleisellä tasolla keskustelua kyseisistä osa-alueista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut, jos koit kysymykset tungettelevina. Ei ollut todellakaan tarkoitus, vaan yleisellä tasolla keskustelua kyseisistä osa-alueista.
Joskus kaipaa täyttä remppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps. No se on ok.
Itse kuulun näihin jotka pesee käsiä varmasti enemmän kuin olis tarviskaan. Sen vuoksi myös käsirasvaa kuluu. Kyllä tiettyjen toimintojen jälkeen ja niitä ennen kädet on pestävä, siitä en joustas. Ja siis silleen kunnolla, jotta ei vaan näytetä sitä hanaa tai kertaalleen vedetä veden läpi. Muutenkin omasta hygieniasta huolehtiminen on tärkeetä. En kahtos tai haistelis mitään sottapyttyä kovin kauaa, vaikka olis muuten kuinka kiva ja ihana 😅 Eli pesua tarttee, hampaat ja kroppa. Mitään ylimääräisiä hajusteita (voimakastuoksuisia) en sitten taasen oikein ymmärrä ja oon niille myös aika herkkä.
- Anonyymi
Missä sä oot hyvä
Omasta mielestäs ?
Minä oon sienestämisessä - Anonyymi
Kellarikerroksestahan on vielä pitkä ja mutkainen matka ullakolle.
Tykkäätkö lampaista? Anonyymi kirjoitti:
Missä sä oot hyvä
Omasta mielestäs ?
Minä oon sienestämisessäOon mä joissakin jutuissa ihan kohtalaisen hyvä ja joissain jutuissa en ollenkaan hyvä. Sienestämisessä en oo hyvä, jotta jätän kaikki bongatut varmuudeksi mettään ja ihan kaupan salaattia vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kellarikerroksestahan on vielä pitkä ja mutkainen matka ullakolle.
Tykkäätkö lampaista?Kareena kyllä. Oliko muita erikoisia kysymyksiä?
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kareena kyllä. Oliko muita erikoisia kysymyksiä?
Eihän minulla nyt tule äkkiseltään mitään mieleen mitä haluaisin sinusta tietää. Tuo lammaspaisti vain kiinnosti. Minä syön mieluummin kalaa.
Kysytään nyt kuitenkin, että Harris vai Trump? Anonyymi kirjoitti:
Eihän minulla nyt tule äkkiseltään mitään mieleen mitä haluaisin sinusta tietää. Tuo lammaspaisti vain kiinnosti. Minä syön mieluummin kalaa.
Kysytään nyt kuitenkin, että Harris vai Trump?Naista äänestäisin tässä kohtaa.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Naista äänestäisin tässä kohtaa.
Kiinnostaako ilmainen viherkasvi? Tänään jakavat niitä Eduskuntatalolla 200 kpl. Käy ihmeessä hakemassa, jos olet lähistöllä.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako ilmainen viherkasvi? Tänään jakavat niitä Eduskuntatalolla 200 kpl. Käy ihmeessä hakemassa, jos olet lähistöllä.
Jaa, jaa. Kipasepa sä. Kannattaa lähteä varmaan vähän kauempaakin kun voi katsastaa samalla ne pylväätkin.
- Anonyymi
Selittelevä elämäntapa on kyllä kaamea! Sellaisista ei tule kovin luotettava olo.
- Anonyymi
Ihmettelen miten kukaan pystyy olla intiimisti henkilön kanssa joka laiminlyö reippaasti hygieniaa. Kuuluuko osana pultsariakkatyyliin ja junttimieslarppiin? Ällöttävää lähinnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812