Tänään 16.9 romano missio kutsuu kaikkia YHTEISKUNNAN TOIMIJOITA

Anonyymi-ap

,,työaskentelemään yhdessä rauhan puolesta ???

HALOO !
EIKÖHÄN ROMANO-MISSON kannattaisi panostaa tarmonsa riehuviin , varasteleviin , ja murhaaviin romaneihin kuin mihinkään muuhun ,, !

TURHA ON PEILIÄ SYYTTÄÄ jos naama on vinossa ........... !

7

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelin tätä ulostuloa. Jonkinlainen ulostulo tarvitaan, mutta näillä sormi sojottaa aina muualle kuin itse yhteisön muuttumiseen. Faktahan on se, että romaniyhteisö on sovinistinen ja hierarkinen. Mikään yhteiskunta ei voi tällaista toimintatapaa enää nykypäivänä hyväksyä tai ohittaa. Mutta kukaan ei uskalla nostaa kissaa pöydälle. Aina huudetaan rasismia. Missä on voimakkaat romaninaiset, nyt on teidän aika ottaa paikkanne ja aloittaa muutos, myös lastenne hyväksi.

• Anonyymi

Me romanit emme sille mitään voi että väkivalta on osa kulttuuriamme. Odottakaa vaan, kohta taas pyssyt paukkuu ja joku pääsee hengestään.

• Anonyymi

Romaniyhteisö tiedottaa:

menemällä vihdoinkin töihin
      arvostamalla suomalaisvanhuksia
      ei varkauksiaei enää tappoja
      ei invapaikkojen valtausta vammaisilta
      ei huumekauppaa enää ikinä, ym pillerikauppaa
      asekauppa lakkaa
      suomalaisten arvostus kohoaa huippuunsa
      pukeudutaan normaalistiei asunnoissa häiriköintiä ja huutoa, musiikin huudattamista
      ei verikostoja
      kunniamurhia
      uskovaiset romanit riisutaan aseista
      vankiloissa oleskelu loppuu
      kelakorvausten nauttiminen seisahtuu
      kaikki rikokset lakkautetaan

t. uskova

• Anonyymi

Kun valtaväestö kävelee farkkuilla, silti ne tappaa, varastaa ja kaikkia muuta. Se vaatetus ei tee ihmistä tyhmäksi, eikä työtömyys tai joku muu. Se vika on pää koppas. Hullut pitäis laittaa saareen asumaan. Tällänen naisten murhaajat tai joka on vienyt jonku hengen niin pitäis katkasta olkapäästä asti kädet. Vanhuksen hyväksi käyttäjät sama homma niille, Tämä romani missios sais suksia P. Ottaisivat kaikkiin rikolisuuteen kiini ja jos ei auta niin ulkopuolelle pitäis jättää eikä sais olla yhdenkään tumman kans tekemisis..Pahan tekiät ei tarvi asian ajajaa vaan ison tuomion. Idiooti ei tappanut vaan yhtä vaan lapsensa. Tappais itsensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun valtaväestö kävelee farkkuilla, silti ne tappaa, varastaa ja kaikkia muuta. Se vaatetus ei tee ihmistä tyhmäksi, eikä työtömyys tai joku muu. Se vika on pää koppas. Hullut pitäis laittaa saareen asumaan. Tällänen naisten murhaajat tai joka on vienyt jonku hengen niin pitäis katkasta olkapäästä asti kädet. Vanhuksen hyväksi käyttäjät sama homma niille, Tämä romani missios sais suksia P. Ottaisivat kaikkiin rikolisuuteen kiini ja jos ei auta niin ulkopuolelle pitäis jättää eikä sais olla yhdenkään tumman kans tekemisis..Pahan tekiät ei tarvi asian ajajaa vaan ison tuomion. Idiooti ei tappanut vaan yhtä vaan lapsensa. Tappais itsensä

Romanimissiossa on rikollista henkilökuntaa näin olen kuullut

• Anonyymi

Taitaa romano missiosta syy olla aina muiden kuin romanien ja heidän kulttuurinsa. Valtaväestöhän se pakottaa avioeron ottamaan ampumalla ja varastelemaan ym kepposteluun.

• Anonyymi

Pihapuheet on muuttuneet n 30 vuodessa vihapuheiksi ...
      Suomalaiseen sananvapauteen kuuluu vastuu .... Mutta ei käsiraudat ...
      ". Kaaleet tänne " sivustolla on hyvin alkeellista suunsoittoa, vihakirjoittelua , ja suoranaista vihaa erimieltä oleviin .
      Missä on sivistys ?
      Kansakoulummekin täytti jo ajat sitten 100 vuotta ..?
      Mutta se ei näy vähemmistö ryhmien kielenkäytössä ?
      Miksi ?
      Mietti sitä ,,, kun seuraavan kerran loukkaat tietoisesti lähimmäistäsi ...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe