,,työaskentelemään yhdessä rauhan puolesta ???
HALOO !
EIKÖHÄN ROMANO-MISSON kannattaisi panostaa tarmonsa riehuviin , varasteleviin , ja murhaaviin romaneihin kuin mihinkään muuhun ,, !
TURHA ON PEILIÄ SYYTTÄÄ jos naama on vinossa ........... !
Tänään 16.9 romano missio kutsuu kaikkia YHTEISKUNNAN TOIMIJOITA
7
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelin tätä ulostuloa. Jonkinlainen ulostulo tarvitaan, mutta näillä sormi sojottaa aina muualle kuin itse yhteisön muuttumiseen. Faktahan on se, että romaniyhteisö on sovinistinen ja hierarkinen. Mikään yhteiskunta ei voi tällaista toimintatapaa enää nykypäivänä hyväksyä tai ohittaa. Mutta kukaan ei uskalla nostaa kissaa pöydälle. Aina huudetaan rasismia. Missä on voimakkaat romaninaiset, nyt on teidän aika ottaa paikkanne ja aloittaa muutos, myös lastenne hyväksi.
- Anonyymi
Me romanit emme sille mitään voi että väkivalta on osa kulttuuriamme. Odottakaa vaan, kohta taas pyssyt paukkuu ja joku pääsee hengestään.
- Anonyymi
Romaniyhteisö tiedottaa:
menemällä vihdoinkin töihin
arvostamalla suomalaisvanhuksia
ei varkauksiaei enää tappoja
ei invapaikkojen valtausta vammaisilta
ei huumekauppaa enää ikinä, ym pillerikauppaa
asekauppa lakkaa
suomalaisten arvostus kohoaa huippuunsa
pukeudutaan normaalistiei asunnoissa häiriköintiä ja huutoa, musiikin huudattamista
ei verikostoja
kunniamurhia
uskovaiset romanit riisutaan aseista
vankiloissa oleskelu loppuu
kelakorvausten nauttiminen seisahtuu
kaikki rikokset lakkautetaan
t. uskova- Anonyymi
Kun valtaväestö kävelee farkkuilla, silti ne tappaa, varastaa ja kaikkia muuta. Se vaatetus ei tee ihmistä tyhmäksi, eikä työtömyys tai joku muu. Se vika on pää koppas. Hullut pitäis laittaa saareen asumaan. Tällänen naisten murhaajat tai joka on vienyt jonku hengen niin pitäis katkasta olkapäästä asti kädet. Vanhuksen hyväksi käyttäjät sama homma niille, Tämä romani missios sais suksia P. Ottaisivat kaikkiin rikolisuuteen kiini ja jos ei auta niin ulkopuolelle pitäis jättää eikä sais olla yhdenkään tumman kans tekemisis..Pahan tekiät ei tarvi asian ajajaa vaan ison tuomion. Idiooti ei tappanut vaan yhtä vaan lapsensa. Tappais itsensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun valtaväestö kävelee farkkuilla, silti ne tappaa, varastaa ja kaikkia muuta. Se vaatetus ei tee ihmistä tyhmäksi, eikä työtömyys tai joku muu. Se vika on pää koppas. Hullut pitäis laittaa saareen asumaan. Tällänen naisten murhaajat tai joka on vienyt jonku hengen niin pitäis katkasta olkapäästä asti kädet. Vanhuksen hyväksi käyttäjät sama homma niille, Tämä romani missios sais suksia P. Ottaisivat kaikkiin rikolisuuteen kiini ja jos ei auta niin ulkopuolelle pitäis jättää eikä sais olla yhdenkään tumman kans tekemisis..Pahan tekiät ei tarvi asian ajajaa vaan ison tuomion. Idiooti ei tappanut vaan yhtä vaan lapsensa. Tappais itsensä
Romanimissiossa on rikollista henkilökuntaa näin olen kuullut
- Anonyymi
Taitaa romano missiosta syy olla aina muiden kuin romanien ja heidän kulttuurinsa. Valtaväestöhän se pakottaa avioeron ottamaan ampumalla ja varastelemaan ym kepposteluun.
- Anonyymi
Pihapuheet on muuttuneet n 30 vuodessa vihapuheiksi ...
Suomalaiseen sananvapauteen kuuluu vastuu .... Mutta ei käsiraudat ...
". Kaaleet tänne " sivustolla on hyvin alkeellista suunsoittoa, vihakirjoittelua , ja suoranaista vihaa erimieltä oleviin .
Missä on sivistys ?
Kansakoulummekin täytti jo ajat sitten 100 vuotta ..?
Mutta se ei näy vähemmistö ryhmien kielenkäytössä ?
Miksi ?
Mietti sitä ,,, kun seuraavan kerran loukkaat tietoisesti lähimmäistäsi ...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579