SuomiNainen

RehtiMies

Millaisia naisia ovat 30-40 vuotiaat sinkkunaiset? Tätä olen pohtinut viimeaikoina. Minulla on ollut muutama kontakti netin kautta ja voi sitä pettymysten määrää...
Ilmeisesti tuon ikäiset naiset ovat
a)   jättäneet perheensä ja haluavat vain seksiseikkailuja
b)   ovat olleet sikkuina aina eivätkä osaa enää luoda muutakuin väliakaisuhteita.
c)   ovat muuten vain kykenemättömiä ihmissuhteisiin. Kykenemättömiä tulemaan puolitiehen vastaan. Miehen on joko vongattava tai raahattava hiuksista nainen luolaansa.

Eli eikö tuosta ikäryhmästä löydy enää naisia jotka ovat täysin normaaleja ja jotka haluavat vielä luoda hyvän suhteen? Ilmeisesti kaikki normaalit ja hyvät on jo varattuja.

Usea nainen on sanonut suoraan että ”sinun täytyy kosiskella”, eli vongata. He siis laittavat miehet riviin ja valitsevat parhaan kosiskelija(vonkaajan). Olen kohteliaasti ilmoittaut heille jotta ei kiitos ja hyvää jatkoa. Kun he sitten valitsevat sen parhaan vonkaajan niin luulevatko he että hän on se paras ja fiksuin mies? Eiköhän sellaisella ole monta muutakin vongattavaa, onhan hän paras lajissaan... Eräskin joka pyysi vonkaamaan, valitti että aina hänelle sattuu huonoja miehiä kohdalle! Heh...

Onneksi minulla on paljon hyviä ystäviä ja viihdyn mainiosti myös yksin. Talouteni on erinomaisessa kunnossa, enkä todellakaan ole mikään pelottavannäköinen peräkammarin poika. Minulla on myös hyvä ja mielenkiintoinen työ. Osaan puhua ja pussasta, sekä osoittaa huomiota naiselle. En vain suostu heti alussa matelemaan ja anelemaan, odotan että fiksu ja älykäs nainen tulee rehdisti ja avoimesti puolitiehen vastaan, vain niin suhde saa hyvän alun. Mutta ne fiksut ovatkin ikävä kyllä viety jo..?
Oikeastaan... en ihmettele että niin moni mies hakee itselleen naisen ulkomailta.

36

2476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GigoloX

30-40-vuotiia naiset ovat täysiä panokoneita, niillä ei ole muu kuin muna mielessä.
      Itse harrastan juuri heitä, varmoja nakkeja kun vähän kutittelee ja lepertelee mukavia. Varmoja panoja, mutta suhdetta en heidän kanssaan edes yritä. Jos levittävät jalkansa mulle niin kevyesti niin tiedän mitä tekisivät selkäni takana. Ei kiitos, pelkkää panoon kelpaavat mainiosti! Tai useimmista ei ole siihenkään...

• 30-40 vuotta

tästäkin ikäryhmästä. Sen voin henkilökohtaisesti todeta! Ehkä Sinulla vain on käynyt huono tuuri? Tai sitten omat odotuksesi ovat liian korkealla? Jatkahan etsiskelyä kaikessa rauhassa niin eiköhän tärppää... Ja luulen, että monikin nainen kaipaa aloitetta miehen puolelta alkuun, enkä kuitenkaan puhu vonkaamisesta, mutta kai toisen "huomioiminen" kaikenpuolin kuuluu toistaiseksi seurustelun alkuun.?? Tarkoitan flirttejä, treffikutsuja, kauniita sanoja yms. hieman romanttista josta naiset/moni nainen tykkää???

• EpäileväHlö

Enkä tuollaisia naisia löytyy yksi sadasta. Kai nainen tietää viehätysvoimansa olevan viimeisillään ja ottaa kaiken ilon irti kun vielä voi. Siinä käy vain sitten niin että tulee yksinäinen vanhuus kun 4-kympin jälkeen ei enää kukaan huolikkaan. Kantsisi ottaa hyvä ja vakavasti kun vielä voi.

• Alle a80 cm

Kyllä miehilläkin saa olla rima korkealla. Meneppä lukemaan naisten deitti-ilmoituksia, jokaisen miehen on oltava min. 180 cm ja 75 kg, sekä tumma. Muuten ei edes tervehditä. Ei siellä romantiikasta naiset puhu sanaakaan!

• zilkku
        EpäileväHlö kirjoitti:

Enkä tuollaisia naisia löytyy yksi sadasta. Kai nainen tietää viehätysvoimansa olevan viimeisillään ja ottaa kaiken ilon irti kun vielä voi. Siinä käy vain sitten niin että tulee yksinäinen vanhuus kun 4-kympin jälkeen ei enää kukaan huolikkaan. Kantsisi ottaa hyvä ja vakavasti kun vielä voi.

Minulla on flaksi alkanut käymään paremmin 40-kympin jälkeen mihin se siitä loppuisi kauniilla ja hyvinvoivalla ihmisellä? Minä pidän sitä flirttailuna en vonkailuna jos pystyy hymyn toisen silmiin antamaan tai häneltä saamaan sehän on ihanaa, ei sen tarvitse pidemmälle mennä hyvä olo tuli jo niinkin vähästä... Ja jos jatkoa tulisikin, niin mikäs sen ihanampaa, kuin kaksi samointuntevaa ihmistä yhdessä talsimassa samanlaista polkua... Elämässä täytyy uskaltaa olla omanlaatuisesti rohkea... minä olen jo pitkän langanpään löytänyt siitä rohkeudesta...

Vanhuusko alkaisi sinun mielestäsi tässä iässä? Odotappa kun pääset tänne tästä elämä vasta alkaakin omasta mielestäni parasta aikaa elämässäni ;-)

• zilkku
        Alle a80 cm kirjoitti:

Kyllä miehilläkin saa olla rima korkealla. Meneppä lukemaan naisten deitti-ilmoituksia, jokaisen miehen on oltava min. 180 cm ja 75 kg, sekä tumma. Muuten ei edes tervehditä. Ei siellä romantiikasta naiset puhu sanaakaan!

ilmiö, että naiset haluavat itseään pidemmän miehen, niin minäkin ennen kuin etsin itse, nyt seuraani tulevatkin ylläri minua lyhyemmät miehet en tiedä miksi he kiinnostuvat minusta onko siis niin, että naiselle on väliä enemmän, että mies on pitkä ja mies ei välitä vaikka nainen olisi pidempi?

Ja itsekin vaikka vain olen 170cm olen alkanut kiinnostumaan niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta, mutta minua kiinostaakin miehessä jokin muu kuin ulkonäkö, eikä minua enää haittaa miehen lyhyys vaan se onko hänellä hyvä sydän... lyhyemmissä miehissä on sydäntä enemmän kuin pitkissä en tiedä miksi, he ovat parempia keskustelijoita paljon muutakin. Kuka on luonut tälläisen kauneusihanteen?

• mutta totta joka sana.
        zilkku kirjoitti:

ilmiö, että naiset haluavat itseään pidemmän miehen, niin minäkin ennen kuin etsin itse, nyt seuraani tulevatkin ylläri minua lyhyemmät miehet en tiedä miksi he kiinnostuvat minusta onko siis niin, että naiselle on väliä enemmän, että mies on pitkä ja mies ei välitä vaikka nainen olisi pidempi?

Ja itsekin vaikka vain olen 170cm olen alkanut kiinnostumaan niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta, mutta minua kiinostaakin miehessä jokin muu kuin ulkonäkö, eikä minua enää haittaa miehen lyhyys vaan se onko hänellä hyvä sydän... lyhyemmissä miehissä on sydäntä enemmän kuin pitkissä en tiedä miksi, he ovat parempia keskustelijoita paljon muutakin. Kuka on luonut tälläisen kauneusihanteen?

En tiedä, mutta totta se on jos menee katselemaan naisten deitti-ilmoituksia. Alle 175cm voisivat tuikata itsensä tulee, ei heille ole mitään käyttöä :)

• aiheesta
        mutta totta joka sana. kirjoitti:

En tiedä, mutta totta se on jos menee katselemaan naisten deitti-ilmoituksia. Alle 175cm voisivat tuikata itsensä tulee, ei heille ole mitään käyttöä :)

Luulisi ettei nykynainen enää niin tarvitsisi 2x suurempaa syliä tueksi ja turvaksi, vaan että se tasavertainen älyllinen kumppani olisi tärkeintä.
        Mutta ei, tänään nainen kaipaa suurta ja karvaista syliä enemmän kuin koskaan. Enemmän kuin silloin kun elettiin keskellä korpea susien ja karhujen keskellä, ja kun leipä oli kiinni miehen ruumiillisesta työstä. Ehkä nykynaisten itsetunto on heikentynyt, ehkä ennen vanhaan naisiset olivat vahvempia niin henkisesti kuin ruumiillisestikin.

• tavallinen 34

miehessä itsessäänhän ei voi olla mitään vikaa...

• Herra nro 47

Eipä poiketa aiheesta, nyt on kyse sinkkunaisista. Voi aloittaa oman juteustelun miehistä.

• tavallinen 34
        Herra nro 47 kirjoitti:

Eipä poiketa aiheesta, nyt on kyse sinkkunaisista. Voi aloittaa oman juteustelun miehistä.

se oli vaan kommentti, ei ole tarvetta aloittaa jutustelua?, joten tämä voi päättyä tähän. Osaan kyllä keskustella asiani ihan kasvotusten ihmisten kanssa, kokeilin vaan miten täällä asioihin suhtaudutaan.

• Smiling face
        tavallinen 34 kirjoitti:

se oli vaan kommentti, ei ole tarvetta aloittaa jutustelua?, joten tämä voi päättyä tähän. Osaan kyllä keskustella asiani ihan kasvotusten ihmisten kanssa, kokeilin vaan miten täällä asioihin suhtaudutaan.

Tietyillä ihmisillä yleisin komentti netissä on juuri tuo "osaan kyllä keskustella kasvotusten..." !! :D No keskustelkaa hyvät ihmiset kasvotusten, älkää heitelkö epäämäisiä muminoita nettiin ja sitten paetko vetoamalla että "kyllä minä kasvotusten..."

• heh
        Smiling face kirjoitti:

Tietyillä ihmisillä yleisin komentti netissä on juuri tuo "osaan kyllä keskustella kasvotusten..." !! :D No keskustelkaa hyvät ihmiset kasvotusten, älkää heitelkö epäämäisiä muminoita nettiin ja sitten paetko vetoamalla että "kyllä minä kasvotusten..."

...

• kiinnostunut..

En varmasti ole sopiva tuohon luokitteluun mitä esität!! Kaikki normaalit ja fiksut ja kauniit naiset eivät suinkaan ole varattuja tuossakaan ikäluokassa. Enemmän minua harmittaa juuri noiden gigolojen puheet naisen markkina-arvon katoamisesta neljänkympin jälkeen. Eikö miehellä ole sama juttu?? Onneksi me kaikki vanhenemme ja ei minuakaan nyt kiinnosta 45-vuotias mies..toisin voi olla kahdeksan vuoden päästä..
      Mutta RehtiMies, tietysti minusta tuntuu kivalta ja sopivalta jos vähän minua huomioisit ja osoittaisit kiinnostuksesi ja tekisit aloitteen. Tietysti minun kuuluu tulla puolitiehen vastaan, jos olisin sinusta kiinnostunut!!

• GigoloX

Sattuu nyt menemään niin että miehet saavat vanhetessaan charmia lisää ;) Vanhempi mies on kova sana nuorten neitosten parissa kun pojankoltiaiset vielä harjoittelevat pariutumista. Eli yli nelikymppinen saa vielä nuoriakin neitosia kun ne naiset alkavat jäädä yksin. Näin on luonto luonut! Naisella on oma aikansa juoksuttaa uroksia, se vain loppuu lyhyempään. Mitäs sitten??

• kiinnostunut..
        GigoloX kirjoitti:

Sattuu nyt menemään niin että miehet saavat vanhetessaan charmia lisää ;) Vanhempi mies on kova sana nuorten neitosten parissa kun pojankoltiaiset vielä harjoittelevat pariutumista. Eli yli nelikymppinen saa vielä nuoriakin neitosia kun ne naiset alkavat jäädä yksin. Näin on luonto luonut! Naisella on oma aikansa juoksuttaa uroksia, se vain loppuu lyhyempään. Mitäs sitten??

niin, nelikymppinen voi saada vielä nuoria naisia..tai miehiä!! Mikäs ihme se nyt on. Me vanhetaan kovin eri tavalla. Toiset naiset/miehet ovat kovin ukkoja jo heti kolmenkympin jälkeen..toisilla riittää karismaa ja eloa loppuun saakka. Vanhat äijät nuorten naisten kimpussa on aika säälittävä näky. Ei he tosin sitä itse tiedosta, mutta samapa tuo. Mua kiinnostaa samanikäiset kuin minä, koska ollaan eletty samoja aikoja ja on samoja kokemuksia maailmasta. Nuoremmat tuntuu kovin viattomilta ja vanhemmat jo elahtaneilta. Ei mieskään voi ikäänsä kiistää eikä piilottaa, vaikka se kipeältä voi tuntuakin..vanheneminen!! Sääli jos sen arvoa ei voi myöntää. Pintaliitäjägigolot eivät ole kovinkaan kiinnostavia, minkä sille voi.

• GigoloX
        kiinnostunut.. kirjoitti:

niin, nelikymppinen voi saada vielä nuoria naisia..tai miehiä!! Mikäs ihme se nyt on. Me vanhetaan kovin eri tavalla. Toiset naiset/miehet ovat kovin ukkoja jo heti kolmenkympin jälkeen..toisilla riittää karismaa ja eloa loppuun saakka. Vanhat äijät nuorten naisten kimpussa on aika säälittävä näky. Ei he tosin sitä itse tiedosta, mutta samapa tuo. Mua kiinnostaa samanikäiset kuin minä, koska ollaan eletty samoja aikoja ja on samoja kokemuksia maailmasta. Nuoremmat tuntuu kovin viattomilta ja vanhemmat jo elahtaneilta. Ei mieskään voi ikäänsä kiistää eikä piilottaa, vaikka se kipeältä voi tuntuakin..vanheneminen!! Sääli jos sen arvoa ei voi myöntää. Pintaliitäjägigolot eivät ole kovinkaan kiinnostavia, minkä sille voi.

On kyllä säälittävää katsoa kun vanha mies ahdistelee nuorta naista, mutta kun se menee usein toisin päin! Neitoset ahdistelevat vanhempaa miestä, se on kaunista ;) Ja kovin suosittua nykyään joten vanhenevilla miehillä on kaikkea kivaa vanhuudenpäiville kun ei suomalaisista aikuista naisista ole mukavaa seuraa.
        Jussia kaikille! Ja erotiikka ;)

• kiinnostunut..
        GigoloX kirjoitti:

On kyllä säälittävää katsoa kun vanha mies ahdistelee nuorta naista, mutta kun se menee usein toisin päin! Neitoset ahdistelevat vanhempaa miestä, se on kaunista ;) Ja kovin suosittua nykyään joten vanhenevilla miehillä on kaikkea kivaa vanhuudenpäiville kun ei suomalaisista aikuista naisista ole mukavaa seuraa.
        Jussia kaikille! Ja erotiikka ;)

Oletko tullut ajatelleeksi miksi tämän ikäluokan nainen on helppo..tämän ikäinen nainen tietää mitä haluaa ja ottaa sen nautinnollisesti. Sua taita harmittaa ettet ole ainut joka saa, naiset on itsetietosia tänäpäivänä. Oletko vähän vanhanaikainen??
        ps. muista kortsu nuorempienkin kanssa!!

• Lukija10

Oletko tullut ajatelleeksi miksi tämän ikäluokan nainen on helppo..tämän ikäinen nainen tietää mitä haluaa ja ottaa sen nautinnollisesti. Sua taita harmittaa ettet ole ainut joka saa, naiset on itsetietosia tänäpäivänä. Oletko vähän vanhanaikainen??
        ps. muista kortsu nuorempienkin kanssa!!

Täällähän on tullut ilmi että tämän ikäinen on kaikkea muuta kuin helppo. Ei löydy fiksua ja rehtiä. Siksihän täällä nuorempia suositellaan.

OLet harhautunut alkuperäisestä keskustelusta.

• kiinnostunut..
        Lukija10 kirjoitti:

Täällähän on tullut ilmi että tämän ikäinen on kaikkea muuta kuin helppo. Ei löydy fiksua ja rehtiä. Siksihän täällä nuorempia suositellaan.

OLet harhautunut alkuperäisestä keskustelusta.

höpsis, miksei keskustelusta saa harhautua!! Miksi kaikissa muissa ikäluokissa olisi yhtäkkiä fiksuja ja rehtejä paitsi ei tässä meidän edustamassa...outo ajatus.

• RehtiMies

Onhan täällä syntynyt edes vähän keskustelua. Enkä edes mahdottomia haukkuja ole saanut, kuten odotin.

Niin, ehkä minulla on vain käynyt hyvä tuuri. Tai oikeastaan todella huono tuuri. En sanoisi että rimani on liian korkealla, ei ainakaan ulkonäön suhteen, kyllä minulle sellainen ”tavallinen keskiverto nainen” kelpaa jos muuta hyvää löytyy. Kuten keskustelutaitoa, huumorintajua, luotettavuutta, sympaattisuutta... No joo, nyt mene kai liian pitkälle, ei kai tuollaista ole :) Mutta jotakin tuollaista.
      Kyllä minä aloitteen olen tehnyt jos olen kiinnostavan kohdannut, mutta kauaa en vain ala kosiskelemaan ja vonkaamaan. Se on nöyryyttävää. Kyllä aloitetta on tultava vuoroin molemmilta jos yhtään on fiksuutta ja toisen kunnioittamista. Mutta ehkä se on naisen yksi konsti aloittaa koulutus heti alkuun? Laitetaan mies anelemaan.
      Joku puhui miehen romanttisuudesta. Sen suhteen täytyy olla hyvin varovainen alussa, sillä harva nainen sellaisesta välittää... tuskin moni sentään. Ja selllaistahan minä juuri etsin.

En varmasti ole sopiva tuohon luokitteluun mitä esität!! Kaikki normaalit ja fiksut ja kauniit naiset eivät suinkaan ole varattuja tuossakaan ikäluokassa. Enemmän minua harmittaa juuri noiden gigolojen puheet naisen markkina-arvon katoamisesta neljänkympin jälkeen. Eikö miehellä ole sama juttu?? Onneksi me kaikki vanhenemme ja ei minuakaan nyt kiinnosta 45-vuotias mies..toisin voi olla kahdeksan vuoden päästä..
      Mutta RehtiMies, tietysti minusta tuntuu kivalta ja sopivalta jos vähän minua huomioisit ja osoittaisit kiinnostuksesi ja tekisit aloitteen. Tietysti minun kuuluu tulla puolitiehen vastaan, jos olisin sinusta kiinnostunut!!

Eiköhän se markkina-arvo vähene molemilla sukupuolilla iän myötä. Sehän siinä surullista onkin. Kukapa haluaa yksinäistä vanhuutta tai löytää seuraa vasta sairaana ja kipeänä, mieluummin sen löytäisi nyt kun voi vielä tehdä kaikka mukavaa yhdessä, nauttia elämästä. Tai minä ainakin, naiset taitavat ajatella hieman toisin.

• RehtiMies

Vahingossa edelliseen viestiini tuli mukaan nimim. "kiinnostunut..." puheenvuoro. Tuo kappale mikä alkaa "En varmasti ole..." Sorry.

• kiinnostunut..

mikä ihmeen markkina-arvo?? Ei elämä ole tuollaista kauppatiedettä. Jos olet aito ja ihana itsesi miltä vaikutat, niin vaikea on kuvitella ettet olisi aina kiinnostava ihminen!! Ei meidän tarvitse kaikkia miellyttää, kunhan löytää ne oikeat ihmiset lähelleen. Aikuisuus on ihanaa ja sitäkin kannattaa elää, ei ikuista nuoruutta hautaan saakka.

• RehtiMies

mikä ihmeen markkina-arvo?? Ei elämä ole tuollaista kauppatiedettä. Jos olet aito ja ihana itsesi miltä vaikutat, niin vaikea on kuvitella ettet olisi aina kiinnostava ihminen!! Ei meidän tarvitse kaikkia miellyttää, kunhan löytää ne oikeat ihmiset lähelleen. Aikuisuus on ihanaa ja sitäkin kannattaa elää, ei ikuista nuoruutta hautaan saakka.

Pientä tarkkuutta lukemiseen. Se "markkina-arvo" oli lainaus, kuten kerroin. Lainaus NAISELTA.

• 30-40 vuotta
        RehtiMies kirjoitti:

Pientä tarkkuutta lukemiseen. Se "markkina-arvo" oli lainaus, kuten kerroin. Lainaus NAISELTA.

Vaikutat todellakin kiinnostavalta ja tutustumisen arvoiselta ihmiseltä eli eikun jatka Samaa rataa kyllä se vielä kolahtaa, todennäköisesti myös samasta ikäluokastakin. Aikuisia fiksuja rehdistä miehestä pitäviä naisia on olemassa!Eikun aurinkoon ja Hyvää juhannusta!

• Sinkkumimmit

Tuleppa ja tuo kaverisikin Jyväskylään, Päijänne-risteilylle juhannusaattona klo 15.00. Satamassa tapaat risteilylle lähteviä, fiksuja sinkkutyttöjä tosi paljon!!!! Tervetuloa! ps. Koskee siis vain vapaita poitsuja, näköön, kokoon katsomatta!

• RehtiMies

Jos olisin tiennyt viikko sitten niin... ehkä :) Nyt olen lupautunut jo muualle, parillekin ystäväpariskunnalle. Päivät kevyttä remontointia ja illat hyvää ruokaa sekä virvokkeita, yam...

Hyvää ruokaa, virvokkeita sekä ystävien hymyjä jokaisen juhannukseen! Joilla ei ole sitä omaa kultaa jonka hymyssä paistatella.

• iästä
        RehtiMies kirjoitti:

Jos olisin tiennyt viikko sitten niin... ehkä :) Nyt olen lupautunut jo muualle, parillekin ystäväpariskunnalle. Päivät kevyttä remontointia ja illat hyvää ruokaa sekä virvokkeita, yam...

Hyvää ruokaa, virvokkeita sekä ystävien hymyjä jokaisen juhannukseen! Joilla ei ole sitä omaa kultaa jonka hymyssä paistatella.

Jokaisella on mielipiteensä. Ei kannata yleistää iän esteitä seuran saamisessa. Olen mies ja ikääkin on vaikka muille jakaa. Naisten puutetta en ole kokenut koskaan. Niitä on aina ollut useampia (en ole gigolo). Tutustuminen naisiin käy helposti, täytyy muistaa käyttäytyä hienotunteisesti naista arvostaen, eikä mitään törkeyksiä jne. Keskustelutaitoa nuoret naisetkin arvostavat, muut tunneasiat sujuvat sitten helpommin, seksiä myöten.
        Olen rakastunut monet kerrat ja kokenut paljon hienoja hetkiä nuorten naisten kanssa. Tänäänkin menen erään kauniin nuoren naisen luo juhannusta viettämään kaikenlaisen mukavan merkeissä jne.
        Hyvää juhannusta, älä unohda hymyä!

• 30v miekkonen

Tee niin kuin minä ja iske alle 20v likka, näillä on vielä elämä edessä päin ja ei ole katkeruutta ja epäluuloja. Nuorilla naisilla on vielä tuoreet sulakkeet jotka eivät ole kärähtäneet ;D

• kohdalle vaan on nyt sattunut ne "huonot" naiset...... :) ja tohon loppuun et miehet nykyään naiset ulkomailta hakee.... juup en ymmärrä minä..... no jokainen löytää mistä löytää sen oikean..... ja jatka sinä vaan treffailua kyllä se sieltä napsahtaa...... :)

• tossa

noista nettikontakteista, johon olet (myös) pettynyt. Itselläni samoja ongelmia näiden "nettijuttujen" kanssa. Osoittautuvat ennen pitkää joko pervoiksi vanhoiksi äijiksi/ämmiksi tai hyväkin ja mielenkiintoinen keskustelu tyrehtyy, mikäli ulkonäöstä tulee puhetta. Pitäisi ilmeisesti töiden jälkeen jaksaa mennä salille rehkimään kroppa kuntoon ja sitten jossain välissä keritä/jaksaa aina ottaa nainen huomioon...Lastenhoidon ohessa. Onkohan tälläisiä unelmamiehiä näille 30v-naisille olemassakaan?

• Alle 180cm mutta kunnossa

Naisille ei riitä edes se että on miehellä kroppa kunnossa. Sen lisäksi on oltava min. 180cm pitkä ja ehdottomasti tumma. Käyppä katsomassa vaikka naisten ilmoituksia, alle 175-180 cm miehillä ei ole mitään toivoa vaikka olisi miten trimmattu kroppa ja muuten hyvä mies. Ulkonäkö on naisille ehdoton MUSt, katselleet liikaa romanttisia elokuvia...

• ladymoon

Hei samanlaisiin ongelmia on myöhäisemmissä ikäryhmissä esim 50 kymppisillä, naisten että miesten joukossa. On erityisen vaikea löytää naisena omanikäistä sinkkumiestä joka todella haluaisi oikeasti pitkää hyvää suhdetta. Yleensä heti halutaan pehkuihin, on liian paljon harrastuksia, kavereita ja elämä urautunut niin, ettei siihen oikeasti ketään mahdukkaan. Itsellä voi olla samanlainen tilanne, mutta kysehän on siitä, että elämää voi vaikka vähän muuttaakin. Eli jos toisen ihmisen haluaa oikeasti elämäänsä pitää tehdä tilaa, tarkoittamatta, että heitetään ystävät, harrastukset ja kaikki muu pois elämästä. Sinkkuna on hyvä olla, mutta voisin itse ainakin nyt luopua siitä tittlistä. Hyvää kesää.

• peiliin

luulet ilmeisesti olevasi elämän lahja naisille... epäilen että et välttämättä täytä kaikkien naisten odotuksia. Sitäpaitsi jos netistä etsit itsellesi naista niin voin kertoa että ne naiset ovat ihan oma lajikkeensa!

• mitä sitten?

Ka sinähän sen tiedät. Hieno mies. Joo-o......

• Jossu37

Vaikka olenkin juuri moittimasi ikäryhmän nainen, niin minusta puhut asiaa. Kuulostat juuri sellaiselta ja sen tyyppiseltä mieheltä johon voisin ihastua.Mä taasen olen ollut 15 vuotta naimisissa ensin ja sen jälkeen 3 kuukautta yksin ja nyt tässä toistaiseksi avoliitossa 6 vuotta, eli en ole pahemmin ehtinyt pähkäilemään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2987
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2497
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      47
      2317
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1808
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1429
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1002
    10. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      36
      994
    Aihe