Kela tehtailee rikosilmoituksia

Anonyymi-ap

Kela on keksinyt uuden tavan kiusata kansalaisia, kela tekee rikosilmoituksia jopa viiden vuoden takaisista lähetetystä liitteistä, joita se itse on pyytänyt kera satojen selvitys ja muide liite pyyntöinensä. Suututtaen miljoonia asiakkaitaan, jotka kertovat mielipiteitä viesteissä välillä kelan kyykytyksien ja hakemusten jatkuvien hylkäysten jälkeen. Kela syyttelee nyt uutuutena ihmisiä ilkivallasta, rikos ilmoitus tehtailijat syyttelevät ihmisiä koko kelan häiriköinnistä eli 8500 työntekijän vuosittaisesta häiriköinnistä. Kovin on heikossa kantimissa turvallisuus jos yksi henkilö suomessa on maalitettu kelan toimesta noin vain, vaikka tämä ei edes teknillisesti ole mahdollistakaan. Lokitietoja kela ei anna, niistähän paljastuisi jokainen viestit lukenut kelalainen joten niitä ei anneta.
Kukaan tästä " liite rajoituksesta" ei tiedä paitsi kelan lakiyksikkö, ei edes kelan omat facebook netti vastaajat rajoituksista tiedä. Ei edss suomen laki tunne tätä uutta rajoitusta, ei yksikään hakemus tai päätös tätä sisällä edes pienellä tekstillä jossain nurkassa hakemuksissa mainittuna. Lisäksi kela vaatii henkilön omista GDPR tiedoista 8856euroa.. henkilö 1.5 vuotta sitten ei päässyt hakemaan rahapulan vuoksi papereitaan kelasta, sen kertoi: viestein ja tiliotteet kela näki kirjallisesti , mutta joku vetäsi herneet ja nyt kiristetäänkin rahaa omista tiedoista.
Nyt tämä kelan maalittama henkilö joutuu rikosilmoituksen kohteeksi kelan toimesta, kannattaa varoitella kelan asiakkaita ettei tästä järjenköyhästä touhusta tule tapa ja kaikki kohta syytettyinä. Henkilö kenen kimppuun käytiin, menettää työnsä koska työhön vaaditaan puhdas ja moitteeton elämä, henkilö menettää asuntonsa työnsä lisäksi, henkilömenettää velkajärjestelyn, jos kelan syytökset menisi läpi. Uutta velkaahan ei saa tulla. Joten kela ihan itse nyt tehtailee työttömiä härskisti, haalii asiakkaita lisää kiusattavaksensa. Mitään näin sairasta ja ala arvoista kelan touhua ei varmasti kukaan ole vielä kuullutkaan ei henkilön läheiset ei työtoverit ei varmaan kukaan. Tästä on tekeillä lehtijutut, netti otsikot jne. Rikos ilmoitus tulee myös näytille ajan kanssa ja kelan muut paperit mahdollisesti..

13

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelan on syytä tutkia tarkkaan kaikki väärinkäytökset.

• Anonyymi

Jos Kela tekee rikosilmoituksen viisi vuotta vanhemmista huijauksista, niin silloin kyseessä on törkeä petos. Sen vanhenemisaika on 10 vuotta ja siitä tuomitaan vankeutta 4 kk - 4 vuotta.

• Anonyymi

Kelan perseily jatkuu ja pahenee.
      Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
      https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
      Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta

Terveisin
      ®167-176
      toimitusjohtaja-perseentervaaja
      Murrinperse Oy
      😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi

Jospa menisit töihin-

• Anonyymi

Kelan perseily ei lopu töihin menemällä

• Anonyymi

Miksi, kivempi elää toisten rahoilla. Paina sinä 7-16 vaan hommia, että saan lisää rahaa kelasta

• Anonyymi

Olen eläkkeellä mutta tarjouduin Kelalle töihin, vastausta en ole vielä saanut.
        https://aijaa.com/OFdycD

Terveisin
        ®167-176
        Murrinperse Oy
        😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eläkkeellä mutta tarjouduin Kelalle töihin, vastausta en ole vielä saanut.
        https://aijaa.com/OFdycD

Terveisin
        ®167-176
        Murrinperse Oy
        😁 😆 😅 😂 🤣

aijaa on paskempi alusta kuville.
        Valkku käyttää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aijaa on paskempi alusta kuville.
        Valkku käyttää sitä.

Aijjaahan voi laittaa pdf- ja muitakin tiedostoja kun valitsee ladatessa suodattimen "kaikki tiedostot". Ihan on käyttökelpoinen minun tarkoituksiin kun saa virkanilkin naaman norsunvitulle.

Terveisin
        ®167-176
        Murrinperse Oy
        😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi

• Anonyymi

Kela on kepulaisten käsissä oleva, entisestä neuvostoliitosta mallinsa ottanut organisaatio. Jonkinverran asiasta kokemuspohjaa on kertynyt kun olin 12v naimisissa kela-tädin kanssa....

• Anonyymi

Pitäähän sitä mamuille jostaki rahaa saada ku opetettu hyvälle,ja valtion kassa on tyhjä,riistetään ne kanttiksien selkänahasta!!@

• Anonyymi

Kelalle sataa uusia juttuja koko aika ei ole aikaa tehtailla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe