Kela on keksinyt uuden tavan kiusata kansalaisia, kela tekee rikosilmoituksia jopa viiden vuoden takaisista lähetetystä liitteistä, joita se itse on pyytänyt kera satojen selvitys ja muide liite pyyntöinensä. Suututtaen miljoonia asiakkaitaan, jotka kertovat mielipiteitä viesteissä välillä kelan kyykytyksien ja hakemusten jatkuvien hylkäysten jälkeen. Kela syyttelee nyt uutuutena ihmisiä ilkivallasta, rikos ilmoitus tehtailijat syyttelevät ihmisiä koko kelan häiriköinnistä eli 8500 työntekijän vuosittaisesta häiriköinnistä. Kovin on heikossa kantimissa turvallisuus jos yksi henkilö suomessa on maalitettu kelan toimesta noin vain, vaikka tämä ei edes teknillisesti ole mahdollistakaan. Lokitietoja kela ei anna, niistähän paljastuisi jokainen viestit lukenut kelalainen joten niitä ei anneta.
Kukaan tästä " liite rajoituksesta" ei tiedä paitsi kelan lakiyksikkö, ei edes kelan omat facebook netti vastaajat rajoituksista tiedä. Ei edss suomen laki tunne tätä uutta rajoitusta, ei yksikään hakemus tai päätös tätä sisällä edes pienellä tekstillä jossain nurkassa hakemuksissa mainittuna. Lisäksi kela vaatii henkilön omista GDPR tiedoista 8856euroa.. henkilö 1.5 vuotta sitten ei päässyt hakemaan rahapulan vuoksi papereitaan kelasta, sen kertoi: viestein ja tiliotteet kela näki kirjallisesti , mutta joku vetäsi herneet ja nyt kiristetäänkin rahaa omista tiedoista.
Nyt tämä kelan maalittama henkilö joutuu rikosilmoituksen kohteeksi kelan toimesta, kannattaa varoitella kelan asiakkaita ettei tästä järjenköyhästä touhusta tule tapa ja kaikki kohta syytettyinä. Henkilö kenen kimppuun käytiin, menettää työnsä koska työhön vaaditaan puhdas ja moitteeton elämä, henkilö menettää asuntonsa työnsä lisäksi, henkilömenettää velkajärjestelyn, jos kelan syytökset menisi läpi. Uutta velkaahan ei saa tulla. Joten kela ihan itse nyt tehtailee työttömiä härskisti, haalii asiakkaita lisää kiusattavaksensa. Mitään näin sairasta ja ala arvoista kelan touhua ei varmasti kukaan ole vielä kuullutkaan ei henkilön läheiset ei työtoverit ei varmaan kukaan. Tästä on tekeillä lehtijutut, netti otsikot jne. Rikos ilmoitus tulee myös näytille ajan kanssa ja kelan muut paperit mahdollisesti..
Kela tehtailee rikosilmoituksia
13
456
Vastaukset
- Anonyymi
Kelan on syytä tutkia tarkkaan kaikki väärinkäytökset.
- Anonyymi
Jos Kela tekee rikosilmoituksen viisi vuotta vanhemmista huijauksista, niin silloin kyseessä on törkeä petos. Sen vanhenemisaika on 10 vuotta ja siitä tuomitaan vankeutta 4 kk - 4 vuotta.
- Anonyymi
Kelan perseily jatkuu ja pahenee.
Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta
Terveisin
®167-176
toimitusjohtaja-perseentervaaja
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Jospa menisit töihin-
- Anonyymi
Kelan perseily ei lopu töihin menemällä
- Anonyymi
Miksi, kivempi elää toisten rahoilla. Paina sinä 7-16 vaan hommia, että saan lisää rahaa kelasta
- Anonyymi
Olen eläkkeellä mutta tarjouduin Kelalle töihin, vastausta en ole vielä saanut.
https://aijaa.com/OFdycD
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkkeellä mutta tarjouduin Kelalle töihin, vastausta en ole vielä saanut.
https://aijaa.com/OFdycD
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣aijaa on paskempi alusta kuville.
Valkku käyttää sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aijaa on paskempi alusta kuville.
Valkku käyttää sitä.Aijjaahan voi laittaa pdf- ja muitakin tiedostoja kun valitsee ladatessa suodattimen "kaikki tiedostot". Ihan on käyttökelpoinen minun tarkoituksiin kun saa virkanilkin naaman norsunvitulle.
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aijaa on paskempi alusta kuville.
Valkku käyttää sitä.https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
Feikkimamumoktar
- Anonyymi
Kela on kepulaisten käsissä oleva, entisestä neuvostoliitosta mallinsa ottanut organisaatio. Jonkinverran asiasta kokemuspohjaa on kertynyt kun olin 12v naimisissa kela-tädin kanssa....
- Anonyymi
Pitäähän sitä mamuille jostaki rahaa saada ku opetettu hyvälle,ja valtion kassa on tyhjä,riistetään ne kanttiksien selkänahasta!!@
- Anonyymi
Kelalle sataa uusia juttuja koko aika ei ole aikaa tehtailla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882