Ubuntu Pro

Anonyymi-ap

Ubuntu Pro on mahdollista asentaa viiteen koneeseen per käyttäjä. Vähennetäänkö siitä luvusta roskiin heitetyt vanhat koneet siten että kun se ensimmäinen heitetään roskiin niin saa asentaa kuudennen, eli uuden viidennen?

11

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laissa tuollaiset räpellykset tuliso kielt''

      • Anonyymi

        M E N E H O I T O O N


      • Anonyymi

        Kuules winpuppeli, Ubuntu ei ole mikään räpellys ja Windows on se joka pitäisi kieltää laissa!


      • Anonyymi

        Ja sitten ehdottomasti, ei mailman reikäisimmäksi todettuja räpellyjsiä saisi jakaa minnekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten ehdottomasti, ei mailman reikäisimmäksi todettuja räpellyjsiä saisi jakaa minnekkään.

        No, silti niitä jaetaan ja niistä pyydetään vielä korkea maksukin. Eikä M$ ota minkäänlaista vastuuta niistä! Tarkoitan siis windowseja.


    • Anonyymi

      Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin, jostain asentelusta. Ubuntu Pro on tukipalvelu normamaalille LTS Ubuntulle.
      Joka on 500$ per vuosi yrityksille
      ja ilmainan tietylle ryhmälle:
      Ilmainen, henkilökohtainen tilaus 5 koneelle sinulle tai mille tahansa omistamallesi yrityksellesi tai 50 koneelle aktiivisille Ubuntu Communityn jäsenille . Jos tarvitset puhelintukea tai tarvitset yli 5 konetta, valitse "Oma organisaatio"

      En tarkaan tiedä miten tuen piirissä olevat koneet valitaan, koska palvelu ei itseasiassa ole koneelle itselleen vaan ylläpitäjälle.

      Ubuntu Communityn jäsenille 50 konetta on hurja määrä. Sinne rekistöröityminen on helppoa. oliko se joskus se livebath tai jotain.

      Pro käyttöönotto tapahtuu "ohjelmistot ja päivitykset" sovelluksista, viimeinen välilehti on "Ubuntu Pro". sieltä sen saa myös pois päältä. voi laittaa päälle toiseen koneeseen.

      • Anonyymi

        Enkö menetäkään niitä lisenssejä sitä mukaa kun hävitän koneitani joihin Pro on asennettu? Viiden sellaisen hävitetyn koneen jälkeen en saisi enää yhtäkään lisenssiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö menetäkään niitä lisenssejä sitä mukaa kun hävitän koneitani joihin Pro on asennettu? Viiden sellaisen hävitetyn koneen jälkeen en saisi enää yhtäkään lisenssiä?

        Ei ole mitään Ubuntu Pro-versiota jota voisi asentaa, on vain Ubuntu. Ubuntu Pro on TUKIPALVELU eikä mikään erillinen versio Ubuntusta. Sitäpaitsi Ubuntuun ei tarvita mitään lisenssejä, toisinkuin wintoosaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään Ubuntu Pro-versiota jota voisi asentaa, on vain Ubuntu. Ubuntu Pro on TUKIPALVELU eikä mikään erillinen versio Ubuntusta. Sitäpaitsi Ubuntuun ei tarvita mitään lisenssejä, toisinkuin wintoosaan!

        Jos se lukumäärä on rajoitettu viiteen per käyttäjä niin jonkun lisenssintapaisen se vaatii että sen saa asennettua, olkoon se sitten tarkalleen määritellen ihan mikä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se lukumäärä on rajoitettu viiteen per käyttäjä niin jonkun lisenssintapaisen se vaatii että sen saa asennettua, olkoon se sitten tarkalleen määritellen ihan mikä vaan.

        Eikös ylläpitosivulta saa poistettua koneita ylläpidosta jonka jälkeen tilalle voi lisätä uusia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ylläpitosivulta saa poistettua koneita ylläpidosta jonka jälkeen tilalle voi lisätä uusia?

        Oletettavasti noin. Eihän mikään kone kestä loputtomiin, joten välillä pitää uusia. Eli ilmeisesti ensin poistetaan vanhan koneen rekisteröinti ja sitten rekisteröidään uusi kone sen tilalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe