päätti nimim. "Me pidämme heikoimmistakin huolta"
Tekstiviestipalvelut kuulovammaisille lopetetaan, kun "ei ole rahaa"
14
177
Vastaukset
- Anonyymi
Saako kuulovammainen jollain keinoin vielä sentään yhteyden 112:een ?
- Anonyymi
Ne jotka päättivät asiat eivät voi kuvitellakkaan millaista on olla, kuulo vammainen .
Siis se minkä,päättäjät pitävät luonnollisena että kuulee , ei Ole varmaan ajateltu edes miten kuurojen maailmassa on asiat.
Ministat heikkoa jotenkin yhteiskunnalta Ottaa pois asia mitä,tarvitsevat. Mutta näinhän se menee. . Saas nähdä mikä ryhmä on seuraavana vuorossa .äsitä sa mitä Tilda on suomalaistem tavallisin mantra - Anonyymi
Hallitus on törkeä. Ei pysty enää muuta sanomaan.
- Anonyymi
Vieläkö hallitus löytää jonkun jonkun syrjittävän ryhmän lisää ?
Ihan varmasti ja montakin. - Anonyymi
Seuraavana vuorossa ovat näkövammaiset ?
- Anonyymi
Aivan varmasti hallitus löytää uusia ja uusia ryhmiä, joita syrjiä.
Ko. ryhmien p u o l t a kuuluisi pitää sen kuuluisan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden
nimissä, jota ORPOkin itse tämän tästä kailottaa, mutta käytännössä vastustaa
hallituksen tekojen kautta. - Anonyymi
Invalideille ei anneta enää proteeseja ?
- Anonyymi
Vammaiset ei kuuluu hallituksen maailmaan.
- Anonyymi
Eikä pienituloiset.
- Anonyymi
Vanhat ja vammaiset ovat miinuslistalla
Huoli heistä luvattiin pitää.
Huoli varmaan tarkoittaa ettei välitetä
- Anonyymi
Petosjytky. . . .
Mitä tä tä, lääkäri ' hommaa kuulolaite tä tä. Nyt on kuulolaite ei jää arvailujen varaan.
- Anonyymi
Ilmaiset taksikyydit kansanedustajille loppuu, kun ei ole rahaa.
- Anonyymi
Toimii edelleen etelä suomessa ja uskoisin toimivan muuallakin....
https://www.luvn.fi/fi/kuulo-ja-puhevammaisten-henkiloiden-yhteydenotto-terveysasemalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576